Hoofdcategorieën
Topicacties

SonyEricsson On-Line Update Service

Pagina: 1 2 3 4 last

Reageer Nieuw Topic

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

SonyEricsson heeft op de planning staan om een On-Line Update Service, waarmee je dus je nieuwe SonyEricsson van de nieuwste firmware kan voorzien te activeren.

De bedoeling is dus dat je net als Siemens je firmware online kan vervangen voor de nieuwste nieuwe firmware.

Momenteel beschikbaar voor de:

http://www.xs4all.nl/~ftilman/SEtemplate/SEklein.gif SonyEricsson P900
http://www.xs4all.nl/~ftilman/SEtemplate/SEklein.gif SonyEricsson K700
http://www.xs4all.nl/~ftilman/SEtemplate/SEklein.gif SonyEricsson Z1010

Daarbij heb je natuurlijk ook een programma nog om je firmware te vervangen:

SonyEricsson Update Service Utility

Ginz wijzigde dit bericht 16-12-2004 22:08 (36%)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

awesome
Reg. datum: 21 december 2000

Aangezien ik een t610 heb ga ik die site ff goed in de gaten houden :)

electronic freak
Reg. datum: 07 januari 2002

NICE:)

Dit noem ik nou eens service van Sony Ericsson.
Ik krijg hopelijk een dezer dagen mijn T610, kan ik meteen de firmware upgraden })

powered by
Apple MacBook Pro 15,4" (Intel Core 2 Duo 2,33 GHz - 2GB RAM - ATI Mobility Radeon X1600 256MB - 160GB HDD)

Master of Elements

quote:
Presto schreef op 31 oktober 2003 @ 10:03:
Dit noem ik nou eens service van Sony Ericsson.

Moa, eigenlijk vind het niet meer dan normaal. Siemens doet het al jaren.
Je levert een product af, waar meestal nog wel een bug in zit, dan mag je verwachten dat dat later gratis hersteld wordt, zo gaat het met normale software ook.

Amerasu - lvl 70 Undead Mage - Ghostlands :: Guild Leader of: <-[ Blood and Tears ]-> :: 2/6 SWP

awesome
Reg. datum: 21 december 2000

Wat kan je nou met dat programma doen als je het eenmaal hebt geinstalleerd? Of werkt dat programma interactief samen met de SonyEricsson site? Ik kan namelijk helemaal geen executables vinden ofzo.

electronic freak

quote:
Whuzz schreef op 31 oktober 2003 @ 10:10:
[...]

Moa, eigenlijk vind het niet meer dan normaal. Siemens doet het al jaren.
Je levert een product af, waar meestal nog wel een bug in zit, dan mag je verwachten dat dat later gratis hersteld wordt, zo gaat het met normale software ook.
Dat klopt, maar ze vroegen vaak gewoon geld voor een firmware upgrade of je moest echt problemen hebben met je foon. Nu dus geen gezeur meer om een sp te vinden maar lekker thuis upgraden.

powered by
Apple MacBook Pro 15,4" (Intel Core 2 Duo 2,33 GHz - 2GB RAM - ATI Mobility Radeon X1600 256MB - 160GB HDD)

* FLITS *
Reg. datum: 12 juni 2000

Zeker alleen via een kabel of ook via bluetooth?

Als een boer kiespijn heeft, lacht hij dan?

electronic freak

Ik mag toch hopen bluetooth :(

powered by

B-E-A-utiful
Reg. datum: 19 november 2002

komen er ook firmware updates voor de T200? prima foontje maar zo sloom soms :(

GoT Almighty

Sure, the earth is flat...
Reg. datum: 09 december 1999

Zal waarschijnlijk met een kabel moeten. Ik heb nog nooit een apparaat gezien dat je via bluetooth kan flashen.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

dot.mac
Reg. datum: 03 juni 2002

Een update voor de t68i zou ook niet verkeerd zijn. Tot nu toe valt deze telefoon nog zwaar tegen (interface, snelheid, hangers)

KontLogger

Die honden van RAF Amsterdam hebben me gewoon 30 pleuro laten betalen om mijn (2 weken oude) p800 te upgraden. Volgens SE behoort dat gratissss te zijn. Majah.. probeer die pleuro's maar es terug te krijgen... Gebed zonder eind :(

De tijd bestaat alleen maar omdat anders alles tegelijk zou gebeuren.

Reg. datum: 04 oktober 2003

quote:
ivootje25 schreef op 31 oktober 2003 @ 10:56:
Die honden van RAF Amsterdam hebben me gewoon 30 pleuro laten betalen om mijn (2 weken oude) p800 te upgraden. Volgens SE behoort dat gratissss te zijn. Majah.. probeer die pleuro's maar es terug te krijgen... Gebed zonder eind :(

]

Noway... terug gaan en je geld EISEN. zo niet melding maken bij SE moet je eens kijken hoe snel ze je geld terug geven.. DOEN DOEN.. het mag gewoon niet!!!

Of je stuurt even een email naar mijn gsm: guardianangel@orange.nl

Reg. datum: 21 maart 2003

quote:
ivootje25 schreef op 31 oktober 2003 @ 10:56:
Even zien... Twee weken oud, dus nieuw en niet defect. Upgraden, dat valt niet onder service volgens Sony Ericsson. Als je problemen ondervindt met de firmware, valt het er wel onder. Als je dus aangegeven hebt geen problemen te hebben, maar wel een update wilt, moet je gewoon betalen B)

surfende bloemen bijten niet
Reg. datum: 28 juni 2001

Hoeveel mensen zitten die pagina al continu te refreshen? :P

De FAQ van ze is nog lekker leeg iig, "question 1 answer 1" etc. ;)

Reg. datum: 21 maart 2003

Zal wel net als met kijkshop.nl gaan :P Zodra het online komt, knalt de site eruit door een te groot aantal bezoekers... :+

surfende bloemen bijten niet
Reg. datum: 28 juni 2001

Je moet je CDA nummer invullen om te kijken of het kan.
Mijn T610:

quote:
CDA102222/53r27a is not supported or you have entered an incorrect number.

If the number is correct it means that your operator does not approve usage of the service for this device. If the number is incorrect, click Back and enter the right number.

:(

Maar "your operator does not approve usage of the service"? Er van uitgaande dat de service nu nog alleen voor de P900 werkt: je krijgt deze foutmelding nu omdat ze denken dat je een P900 hebt, daar mag het niet bij en de enige reden die er vooralsnog is, dat het bij een P900 niet zou mogen, is dat je operator zijn eigen versie van de software op je telefoon heeft gezet.
Conclusie: zodra (als) dit gaat werken voor de T610, gaat het niet werken voor bijv. de Voda of T-mobile versies! Dus alle mensen die dachten zo makkelijk van de customisation af te komen: no dice ;)

* PowerFlower heeft gelukkig gewoon de standaard T610 zonder meuk

I love it :7

quote:
BAUKstEr schreef op 31 oktober 2003 @ 11:54:
[...]

Even zien... Twee weken oud, dus nieuw en niet defect. Upgraden, dat valt niet onder service volgens Sony Ericsson. Als je problemen ondervindt met de firmware, valt het er wel onder. Als je dus aangegeven hebt geen problemen te hebben, maar wel een update wilt, moet je gewoon betalen B)
Oftewel: Als er nieuwe firmware uitkomt zoek je een bug die in de nieuwe firmware is opgelost, vervolgens ga je naar een servicepoint en zegt: hij heeft last van [insert bug] bug. Dan moeten ze t zeker gratis oplossen

Choose life
De Citroën Ami Super doet het prima goed - details en foto's op www.amisuper.nl
Get Opera specs

Think Different

En toen was de site offline ;)

Nikon D50 | 18-200 VR -- Xbox Live Gamertag: Chaser2600

Reg. datum: 27 november 1999

Mijn T610 werkte na twee weken al niet meer, moest ik hem opsturen zodat ze hem konden flashen,.. zou hem 2 dagen kwijt zijn. Dat werd bijna drie weken en ik mocht de postbode betalen. Great eh? SE benaderd en die hebben het heel eenvoudig opgelost... ik kon in de stront zakken (ze gebruikte iets klantvriendelijkere woorden overigens).

[en ja, die site van ze kan ook een flash gebruiken lol]

Pittoors wijzigde dit bericht 31-10-2003 18:20 (9%)

... as the sky cracked open, a rubber duck came floating down...

electronic freak

quote:
Ginz schreef op 31 oktober 2003 @ 09:58:
SonyEricsson heeft op de planning staan om een On-Line Update Service, waarmee je dus je nieuwe SonyEricsson van de nieuwste firmware kan voorzien te activeren.

De bedoeling is dus dat je net als Siemens je firmware online kan vervangen voor de nieuwste nieuwe firmware.

Momenteel is alleen de Update Service voor de SonyEricsson P900 online:

De Update Service voor de andere SE toestellen komen zeer snel online, de geruchten gaan dat de firmware voor de T610 vandaag nog online komen.

Daarbij heb je natuurlijk ook een programma nog om je firmware te vervangen:

SonyEricsson Update Service Utility

Ojee.... hij is weer offline.
Ik hoop niet dat dit wordt uitgesteld en al helemaal niet voor de T610 :|