That's the power of the CUBE
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicJe had dat ene hoekje van haar trui afgegumd, dacht ik, maar daar blijft het dan ook bij
Zijn er twee topics over 2D
Nu ja, we gaan niet dubbelposten dus dees bestaat niet meer enzow... dus
wacco wijzigde dit bericht 17-11-2003 00:06 (87%)
wacco webstack - blog - low budget, open source VGA compatible video card | homeserver
Op Golgotha stonden inderdaad 3 kruizen, en die twee waren niet voor Simon de Zeeloot en Judas Iscariot maar twee onbekende criminelen. Eén daarvan betoog spijt van zijn daden en bekeerde zich vlak voor het moment van sterven tot het geloof en is behouden...quote:
dit even in het kader van volledige offtopic
willem169 wijzigde dit bericht 16-11-2003 23:24 (7%)
Helder * Logo showcase * Yooph
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
Ik heb ff een vraagje, namelijk:
Ik moest voor promotie van een website waar ik werk een flyer maken! Vind hem redelijk gelukt allemaal maar het probleem is dus dat hij 300 DPI (dots per inch) moet zijn want dan is hij het beste te printen (zeiden ze)! Hoe kan ik dit met Photoshop (7.0) doen?
Ok alvast bedankt!!
Ps.
NIce Art over here
maar post je flyer eens
being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media
Image > Image Size dots p/i (onder width en height). Zonder kwaliteitsverlies kan dit inderdaad niet. Wat je zou moeten doen is opnieuw beginnen met een afbeelding die al 300 dpi is.

Raph wijzigde dit bericht 17-11-2003 20:40 (3%)
Hier iets wat ik net gemaakt heb:

As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster
Ieeww vind 't wel wat hebben maar smakelijk is anders.
quote:Maffioso schreef op 19 november 2003 @ 15:45:
Mooie strakke layout. Alleen dat PHPExperience leest een beetje raar met dat PHP en dan meteen daarna die E erachter aan. Ik zou ook een andere foto gebruiken, van iets moderns of iets abstracts ik weet het niet eigenlijk.
andere foto was al een idee ja
ha ziet er leuk uit
flashin wijzigde dit bericht 19-11-2003 16:24 (14%)
En daarbij is de poster recht opgehangen... moet die niet in perspectief met de muur mee? Hij breekt het beeld eigenlijk een beetje...
Verder nice stijl
Reg. datum: 23 november 2002

<klik voor 800*600>
resultaat van een uurtje photosoepen, altijd leuk tijdverdrijf.
der ontbreken wel nog 3 buttons net onder M50, maar hij lijkt er allesinds al wel wat op
c&c welcome
__/ Just another Tweak in the Tweakkingdom \__
De hele aankleding eromheen vind ik niet zoveel hebben... de letters M50 zijn blurry, het hoekje onder de telefoon sluit niet passend aan elkaar en dat 'Make a difference_' staat er nogal plompverloren..., om maar te zwijgen over het grote onbenutte witte vlak rechts...sorry for saying, dit is mijn ongezouten mening.
Het gaat hier natuurlijk om de telefoon en die is hartstikke mooi uitgewerkt
Reg. datum: 23 november 2002
quote:Dark Blue schreef op 20 november 2003 @ 00:09:
Die telefoon is idd erg vet, mooi gemaakt... ik heb het zelf nog niet gedaan maar zou je aanraden eens met Illustrator of anders Flash (gelijk te animeren) te gaan tekenen...
De hele aankleding eromheen vind ik niet zoveel hebben... de letters M50 zijn blurry, het hoekje onder de telefoon sluit niet passend aan elkaar en dat 'Make a difference_' staat er nogal plompverloren..., om maar te zwijgen over het grote onbenutte witte vlak rechts...sorry for saying, dit is mijn ongezouten mening.
Het gaat hier natuurlijk om de telefoon en die is hartstikke mooi uitgewerkt... ik zou zeggen, probeer ook eens meerdere dingen... een walkman, een wekker... en dan in Illustrator of Flash ofzo
bedankt voor je reply. Alles wat niet telefoon is, is er idd maar rap rap bijgesmeten als bladvulling. Je ongezouten mening is volledig terecht. Het ging em dan ook vooral om de gsm
En dat de letters M50 links wat blurry zijn ligt aan de conversie naar jpg formaat denk ik, in .psd zien ze er beter uit.
Ik heb vroeger wel een tijdje met Illustrator gewerkt, maar nooit echt in verdiept.
Misschien moet ik het maar weer es ter hand nemen en es proberen een vector versie te maken
__/ Just another Tweak in the Tweakkingdom \__
J II ?
Word trouwens erg donker he voor niet-web media.... dunne letters erg onleesbaar.

Het is een plaatje uit CoD, heb er een sepia(achtige) tint overheen gedaan, contrast wat aangepast, birghtness en dus de letters erop...
C&C SVP!
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
Reg. datum: 20 september 2003
Groeten J-P
JPLC wijzigde dit bericht 07-01-2004 12:43 (86%)
Reden: bezoekersteller over de zeik!
quote:JPLC schreef op 21 november 2003 @ 19:35:
Hey,
Hier wat dingetjes voor mijn werk... Alles is vector. Hoewel sommige trace filters gebruikt zijn denk ik dat het resultaat lekker grof is. Hou ikzelf wel van. De skull is handgetekend en ook in illustrator ingevuld..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thats all for now![]()
Groeten J-P
Die eerste vindt ik echt vet mooi. De tweede vindt ik niet zo heel cool maar dat komt volgens mij door al die textvakjes.
De derde is wel weer heel gaaf, lijkt wel een beetje graffiti-achtig en daar hou ik wel van
As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.