Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hail to the king, baby

Gister ff een 10 min soepje, vriendin moest voor school een poster/ad oid maken voor het (fictieve) kledingmerk "Kjeldfang", ik had ook ff zin om te soepen dus hier het resultaat :P

Met google gezocht op "sweater", woordenboek gescand en een simpel outerglow effectje.

http://www.xs4all.nl/~diroos/kjeldfang.jpg

Boodschap is wel duidelijk denk ik :P

I think hiphop is disrespectful to bitches and hoes.

quote:
Hydraulik-Phunk schreef op 13 november 2003 @ 22:39:
Gister ff een 10 min soepje, vriendin moest voor school een poster/ad oid maken voor het (fictieve) kledingmerk "Kjeldfang", ik had ook ff zin om te soepen dus hier het resultaat :P

Met google gezocht op "sweater", woordenboek gescand en een simpel outerglow effectje.

[afbeelding]

Boodschap is wel duidelijk denk ik :P

is een beetje erg snel gedaan, dat je dat durft te posten :+ :o
dat kan toch veeeeeeeeeeeeeeeel beter ? (volgens mij duurde dat woordenboek scannen (als het een eigen scan is) ongeveer 8 minuten en heb je de rest er gewoon zo op geplakt :p )

freelance frontend/backend development: matttt.nl

Reg. datum: 14 november 2003

quote:
tie-rep schreef op 10 november 2003 @ 18:16:
[...]

cool!
wat is je source materiaal?
Na langdurige bestudering van de volgende url, meende ik een minimale overeenkomst te herkennen. :+
http://tutorials.project09.com/photoshop/tentacles/

Capo di tuti capi

Weer ff een plaatje gemaakt voor een battle. Kon alleen nog ff niet op een titel ervoor komen.

http://home.quicknet.nl/mw/prive/pjlammers/round3.jpg

As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster

Hail to the king, baby

quote:
mattttt schreef op 14 november 2003 @ 00:30:
[...]

is een beetje erg snel gedaan, dat je dat durft te posten :+ :o
dat kan toch veeeeeeeeeeeeeeeel beter ? (volgens mij duurde dat woordenboek scannen (als het een eigen scan is) ongeveer 8 minuten en heb je de rest er gewoon zo op geplakt :p )

:P

Het gaat meer om het idee er achter, woordenboek scannen was idd nog het meeste werk :P
Ik vond hem wel lekker "loose" maar goed, idd een beetje te gaar :+
(Zal de volgende keer alleen de > 15 min soeps posten

I think hiphop is disrespectful to bitches and hoes.

Losing my edge.

quote:
Maffioso schreef op 14 november 2003 @ 17:42:
Weer ff een plaatje gemaakt voor een battle. Kon alleen nog ff niet op een titel ervoor komen.

[afbeelding]
Jezus Christ! :+

Last.fm | CC-TV
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=486542

je verveelt je en je moet wat :)

wat mijn poging uiteindelijk moet voorstellen zijn 2 meisjes aan het dansen, op bijvoorbeeld een dance dance revolution machine, maar misschien dat ik die kleine bolletjes in ga kleuren en er een soort van disco van maak..

quote:

[afbeelding]
always look on the bright side of life :)
'You had to be there' is te grof, want het wordt alleen als grap gebruikt vaak. 'In His presence' ... hoe heet die heuvel toch, waarop Christus gekruisigd wordt?

Olijfberg? 'Night falls on olive mountains' ? mm. 'Suffering' ... :?

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.

Reg. datum: 14 augustus 2001

Calvarieberg (of hoe je het schrijft). (volgens mij weet het niet zeker)

augurk wijzigde dit bericht 15-11-2003 02:29 (39%)

[universeel]

Golgotha... (iig, als ik me de engelse bijbel, en de film Dogma een beetje goed herinner :) )

Type wijzigde dit bericht 15-11-2003 11:11 (79%)

...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
Nelske: Dat kratje Brand krijg je nog wel een keer...

quote:

[afbeelding]

mooi :)

alleen die grijze strepen in het zwarte vlak onderin vink nie wat, maar die zijn mss wel niet van jou

als ik mij mijn godsdienstlessen goed herinner, heet de berg overigens idd golgotha en stonden er maar 3 kruizen op (3 teveel, that is ;) )

being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media

nix gezegd :X
quote:
Er waren drie kruisen opgericht op de ‘schedelplaats’ Golgotha: voor Jezus en de twee Zelotische opstandelingenleiders Simon de Zeloot en Judas Sicariot.
edit: jup sorry 8)7 helemaal mis

flashin wijzigde dit bericht 15-11-2003 21:17 (98%)

olympus? nah, daar wonen die griekse dudes als zeus en zijn vriendjes...

being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media

Het is dus Golgotha... je zou het 'night falls at golgotha' kunnen noemen (inkoppertje |:( )
Ik heb vanavond maar eens wat op mijn DeviantArt profiel gezet, die tekening uit het Wacom topic. 'Lady in Harness'.

Toch maar es wat meer gaan posten.... ik dacht dat het op je eigen webspace moest blijven, maar het wordt daar geupload (wat op zich ook weer wat restricties met zich meebrengt qua eigendom enzo, weet ik veel, heb policy vluchtig doorgelezen) .... maar wel handiger :Y)

quote:
Dark Blue schreef op 16 november 2003 @ 00:52:
Het is dus Golgotha... je zou het 'night falls at golgotha' kunnen noemen (inkoppertje |:( )
Ik heb vanavond maar eens wat op mijn DeviantArt profiel gezet, die tekening uit het Wacom topic. 'Lady in Harness'.

Toch maar es wat meer gaan posten.... ik dacht dat het op je eigen webspace moest blijven, maar het wordt daar geupload (wat op zich ook weer wat restricties met zich meebrengt qua eigendom enzo, weet ik veel, heb policy vluchtig doorgelezen) .... maar wel handiger :Y)
dan is het ook wel zo handig als je even je devart id geeft zodat overige devarters je eventueel op de watch list kunnen zetten :P

quote:
Dark Blue schreef op 16 november 2003 @ 00:52:

Je hebt je vrouw in harnass (imho) best vervormd...

Ik bedoel, je verwacht zoiets:

http://www.cablenet.ne.jp/~japanime/howto/tutorial/fbody1.gif
Bron: howtodrawmanga.com

Maar je hebt die borsten er vrij gek 'opgeplakt', heel erg hoog, en de boling van de 'bikini' is meer dan de bolling van het lichaam :?

Het onderlichaam ziet er op zich wel sexy uit, maar die iets doorgetrokken lijn maakt het een beetje op een slangenmens met anorexia lijken, nofi...

De heup daarintegen is imho wel goed gelukt...

Maar moest het sexy en toch gemeen worden? Iig doet het me denken aan zena e.d.... Je verhoudingen kloppen wel, maar het 'fysiek decor' is een beetje vaag dus :)
http://home.wanadoo.nl/famlagas/volari9.jpg

Volari Gamers is een site die betrekking heeft tot de nieuwste videokaarten van XGI. Ze hadden eerst een vette noob header en toen is er een wedstrijdje gekomen voor een nieuwe header. Ik won dus niet maar vroeg me af of dit een beetje mooie header is. (IK vind hem mooi en ben er best trots op 8))

edit:
ipv logo header

Heer Hertog wijzigde dit bericht 16-11-2003 09:56 (11%)

"Wie over zich heen laat lopen is een stoeptegel" - Loesje

ten eerste het is geen logo, maar een header :) maar het ziet er wel aardig uit.. jammer dat dat logo van XGI n Volari Gamers zulke slechte kwaliteit heeft.. En dat pixelfont moet je eigenlijk niet vergroten. (Your source for volari info)
ik had weer eens zin om wat te maken :)
dit is eruit gekomen.

het was dus de bedoeling een fantasie-achtig plaatje te maken met een beetje een jaren 80 sfeer erin.. die jaren 80 sfeer is niet helemaal gelukt met ben er overall gezien toch wel tevreden over :)

http://www.unknownhosting.nl/~dapo1981/fanfinal.jpg

quote:
dapo1981 schreef op 16 november 2003 @ 14:57:
dit is eruit gekomen.

het was dus de bedoeling een fantasie-achtig plaatje te maken met een beetje een jaren 80 sfeer erin.. die jaren 80 sfeer is niet helemaal gelukt met ben er overall gezien toch wel tevreden over :)

Ik vind het een mooi plaatje met een aparte sfeer (hoewel ik er inderdaad geen jaren 80 gevoel bij krijg), vooral de overgang van het strand naar de lucht. Alleen vind ik dat oog rechts storend en ik vraag me af wat dat knaagdier (cavia of iets dergelijks) daar doet :P

Ik heb ook een plaatje gemaakt, voor mijn tijdelijk gesloten website:

http://www.joeteren.nl/closed.jpg

When there's nothing more that we can trade, own, steal or sell
When there's nothing whole because we took it apart, just left, moved on
Please forgive us for this human lack of humanity, this evolutionary travesty, this tragedy called Man

quote:
Simon schreef op 16 november 2003 @ 09:38:
[...]

Je hebt je vrouw in harnass (imho) best vervormd...

Ja, ik begrijp je, ik vind het ook vrij vervormd, vooral die borsten. Het is een beetje cupmaat P, met de P van Platgeslagen, zoiets wat je bij Ariël de zeemeermin zou tegenkomen. Op dit punt heb ik heel sterk het beeldje aangehouden. Staat ook in het wacomtopic.
Ze is dus niet van een foto van een vrouw nagetekend, maar van een beeldje... ik vermoed dat, naast dat ik natuurlijk niet correcte verhoudingen overteken, dat ook wel een beetje her en der aangedikt of afgeslankt was voor het beeld van ideale chick, volronde heupen, een wespentaille en een brede boezem. Hoewel die boezem dus weer cupmaat P is, dat zal aan mij liggen. Doorgaans teken ik borsten niet zoals in dat mangaplaatje maar meer als zgn. 'punttietjes'.
Hier even heel overdreven: http://www.stylite.nl/crap/buste.jpg
Deze is met de hand in mn dummy getekend en met de webcam gedigitaliseerd :P

Zo teken ik ze dus vaker.

Maar... ik zou graag willen dat we dan in het tekentopic verder praten, liever dan hier, want dit is voor non-wacom/tekening art... :)

agree @ die laatste 2 zinnen ;)
mijn eerste trace, illustrator werk, +/- 10 minuten
http://members.lycos.nl/armyantlyrix/trace1fin.gif
het is een foto van mn vriendin, in een melige bui(ze draagt normaal geen hoofddoekjes :) )
Capo di tuti capi

quote:
dapo1981 schreef op 16 november 2003 @ 14:57:
dit is eruit gekomen.

[afbeelding]

Hele gave plaat heb je daar gemaakt. En die overgang van lucht naar strand is idd heel cool.
Alleen dat oog, deur en klok die je erdoor heen ziet vindt ik ook niet echt in deze afbeelding passen.
Voor de rest is ie heel cool 8)

As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws