Met google gezocht op "sweater", woordenboek gescand en een simpel outerglow effectje.

Boodschap is wel duidelijk denk ik
I think hiphop is disrespectful to bitches and hoes.
GoT Index » Graphics » [2d] post je 2d stuff maar weer - part 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]
quote:Hydraulik-Phunk schreef op 13 november 2003 @ 22:39:
Gister ff een 10 min soepje, vriendin moest voor school een poster/ad oid maken voor het (fictieve) kledingmerk "Kjeldfang", ik had ook ff zin om te soepen dus hier het resultaat
Met google gezocht op "sweater", woordenboek gescand en een simpel outerglow effectje.
[afbeelding]
Boodschap is wel duidelijk denk ik
freelance frontend/backend development: matttt.nl
Na langdurige bestudering van de volgende url, meende ik een minimale overeenkomst te herkennen.quote:

As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster
quote:mattttt schreef op 14 november 2003 @ 00:30:
[...]
is een beetje erg snel gedaan, dat je dat durft te posten![]()
dat kan toch veeeeeeeeeeeeeeeel beter ? (volgens mij duurde dat woordenboek scannen (als het een eigen scan is) ongeveer 8 minuten en heb je de rest er gewoon zo op geplakt)
Jezus Christ!quote:Maffioso schreef op 14 november 2003 @ 17:42:
Weer ff een plaatje gemaakt voor een battle. Kon alleen nog ff niet op een titel ervoor komen.
[afbeelding]
always look on the bright side of lifequote:Maffioso schreef op 14 november 2003 @ 17:42:
Weer ff een plaatje gemaakt voor een battle. Kon alleen nog ff niet op een titel ervoor komen.
[afbeelding]
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
augurk wijzigde dit bericht 15-11-2003 02:29 (39%)
Type wijzigde dit bericht 15-11-2003 11:11 (79%)
...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
Nelske: Dat kratje Brand krijg je nog wel een keer...
quote:Maffioso schreef op 14 november 2003 @ 17:42:
[afbeelding]
being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media
edit: jup sorryquote:Er waren drie kruisen opgericht op de ‘schedelplaats’ Golgotha: voor Jezus en de twee Zelotische opstandelingenleiders Simon de Zeloot en Judas Sicariot.
flashin wijzigde dit bericht 15-11-2003 21:17 (98%)
being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media
dan is het ook wel zo handig als je even je devart id geeft zodat overige devarters je eventueel op de watch list kunnen zettenquote:Dark Blue schreef op 16 november 2003 @ 00:52:
Het is dus Golgotha... je zou het 'night falls at golgotha' kunnen noemen (inkoppertje)
Ik heb vanavond maar eens wat op mijn DeviantArt profiel gezet, die tekening uit het Wacom topic. 'Lady in Harness'.
Toch maar es wat meer gaan posten.... ik dacht dat het op je eigen webspace moest blijven, maar het wordt daar geupload (wat op zich ook weer wat restricties met zich meebrengt qua eigendom enzo, weet ik veel, heb policy vluchtig doorgelezen) .... maar wel handiger
quote:Dark Blue schreef op 16 november 2003 @ 00:52:
Het is dus Golgotha... je zou het 'night falls at golgotha' kunnen noemen (inkoppertje)
Ik heb vanavond maar eens wat op mijn DeviantArt profiel gezet, die tekening uit het Wacom topic. 'Lady in Harness'.
Toch maar es wat meer gaan posten.... ik dacht dat het op je eigen webspace moest blijven, maar het wordt daar geupload (wat op zich ook weer wat restricties met zich meebrengt qua eigendom enzo, weet ik veel, heb policy vluchtig doorgelezen) .... maar wel handiger

Heer Hertog wijzigde dit bericht 16-11-2003 09:56 (11%)
"Wie over zich heen laat lopen is een stoeptegel" - Loesje

quote:dapo1981 schreef op 16 november 2003 @ 14:57:
ik had weer eens zin om wat te maken
dit is eruit gekomen.
het was dus de bedoeling een fantasie-achtig plaatje te maken met een beetje een jaren 80 sfeer erin.. die jaren 80 sfeer is niet helemaal gelukt met ben er overall gezien toch wel tevreden over

When there's nothing more that we can trade, own, steal or sell
When there's nothing whole because we took it apart, just left, moved on
Please forgive us for this human lack of humanity, this evolutionary travesty, this tragedy called Man
quote:Simon schreef op 16 november 2003 @ 09:38:
[...]
Je hebt je vrouw in harnass (imho) best vervormd...

quote:dapo1981 schreef op 16 november 2003 @ 14:57:
ik had weer eens zin om wat te maken
dit is eruit gekomen.
het was dus de bedoeling een fantasie-achtig plaatje te maken met een beetje een jaren 80 sfeer erin.. die jaren 80 sfeer is niet helemaal gelukt met ben er overall gezien toch wel tevreden over
[afbeelding]
As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Graphics » [2d] post je 2d stuff maar weer - part 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos