Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Dark Blue schreef op 10 november 2003 @ 02:27:
[...]

[...]

Het geel is geen NS-geel :|
:+ nofi!

Je zou jezelf een hoop moeite kunnen besparen door een screenshot van de ns site te nemen, met je colorpicker geel en blauw eruit te halen en ook even een crop van het logo te nemen. Dat logo zet je in Illustrator supergroot, vergrendeld, en je gaat overtrekken :Y) scheelt toch?

(ik had ook nino.ru kunnen roepen maar ik denk niet dat je in een trein met internetverbinding zat... )

Ik ga maar es slapen nu :w

Heheh, weet ik, kheb het logo nagemaakt van een afbeeldingkje in de metro, dat was het enigste wat ik kon vinden.. en laptop monitors liegen nogal wat kleur betreft he. En als ik geen internet in de trein heb.. kan ik ook geen kleurtje jatten van de NS-site :+

Het gevoel is iig uitgebeeld >:)

Hoelang krijgt een mens, om te dromen?

quote:
Dark Blue:
Ik vind de foto wel mooi, maar het onderwerp snap ik niet;
Dit is gewoon een foto van mij. Onderwerp ben ik dus :P
Overigens is dit meer een bewerkte plaat, en dus meer W&G dan Themaforum fotografie waarbij je als kritiek zou kunnen geven dat het onderwerp onduidelijk zou zijn, maar ook dat is maar betrekkelijk bij een artistiek vak als fotografie.
quote:
Dark Blue:
je fotografeert een fotograaf, de uiteindelijk gefotografeerde is niet te zien maar dat kan gewoon 'eigen invulling' zijn, en daarachter zit iemand op bed in witte badjas?
Deze foto die je hier ziet is dus door Pelle gemaakt, en ik maak op dit moment een closeup van de bruid; Daarachter zie je de barman.
quote:
Dark Blue:
Nou kan ik me indenken dat je schoonzus op de zangeres van Skunk Anansie lijkt, de ingehuurde fotograaf hier stond scherp te stellen op een kandelaar? Het is dat je erbij zegt dat het een trouwerij is. Ook de doordruk van de plattegrond / bouwtekening past niet bij het thema, ik zie de relatie plattegrond-trouwerij niet?

kuch. Sorry hoor maar een foto hoort slechts aan een klein aantal voorwaarden te voldoen wil het foto genoemd worden: Het moet gemaakt zijn door een zgn. fo-to-toe-stel. Dat is hier het geval. Of er een thema in de foto zit of niet is niet aan degene die bekritiseerd maar aan de fotograaf.

Je hoort mij hier dus ook niet zeggen dat het thema "bruiloft" ook maar een enkele relatie heeft met "plattegrond/bouwtekening". Nogmaals wil ik benadrukken dat het hier om een manipulatie van een afbeelding (in dit geval een foto) gaat. En dit is dus meer 2d-stuff dan een foto; Voor al je fotografie-gerelateerde comments moet momenteel in /25 zitten.

De rest van je comments dus ook maar niet op gereageerd want daarin verval je in exact hetzelfde als hierboven waardoor het voor mij niet echt zin meer heeft er iets over te zeggen.

Maar 't is ieders goed recht iets mooi te vinden of niet.
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=474325
clickable

het resultaat van een beetje vervelen op stage, hij is niet super afgewerkt omdat ik onderwijl ook bezig moest zijn met andere dingen :P

het heeft ook totaal geen nut, maar toen ik dat plaatje en dat font tegenkwam had ik zin om iets als dit te maken..

freelance frontend/backend development: matttt.nl

Hadakide!
Reg. datum: 02 september 2001

OMFG @!!!! ... wat is stage tog SaaI!!!
Daarom heb ik me maar eens weer vermaakt met fotoshop .. en tadaa !!
Er komt weer eens een background uit..

Ps deze zijn niet geschikt voor de mensen die niet tegen bloed kunnen :P
Nummer 1
http://www.plokk.com/files/Background.jpg

Nummer 2
http://www.plokk.com/files/Background2.jpg

1600 bij 1200 btw 8)

[WoW:Sergeant Ancanar: 57 Druid @ Vashj] [ Sp3cz ]
Zoekt Kamer voor 2 pers. in leeuwarden :)
Voeg me maar toe aan msn als je iets hebt :)

Hadakide!
Reg. datum: 02 september 2001

quote:
Needler schreef op 07 november 2003 @ 14:24:
Wanneer wordt er weer eens een nieuwe 2d contest gehouden?
dan wil ik ook mee doen :D

[WoW:Sergeant Ancanar: 57 Druid @ Vashj] [ Sp3cz ]
Zoekt Kamer voor 2 pers. in leeuwarden :)
Voeg me maar toe aan msn als je iets hebt :)

quote:
Ancanar schreef op 10 november 2003 @ 14:49:

Nummer 1
[afbeelding]

Nummer 2
[afbeelding]

1600 bij 1200 btw 8)
Hoe kom je aan die fingerprints? Gescand of gedownloade brushes(zo ja waar?)
quote:

ik vind mijn stage niet zo saai magoe :P

niet geschikt voor mensen die niet tegen bloed kunnen? moet je wel zorgen dat het er als bloed uitziet :+
nofi, maar t is te rood

en als je denkt dat een plaat shockerend kan zijn voor bepaalde mensen, wrom post je ze dan niet als link?

being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media

nu met ir. !

quote:

<knip>

cool!

wat is je source materiaal?
quote:
willem169 schreef op 10 november 2003 @ 12:48:
[...]

Dit is gewoon een foto van mij. Onderwerp ben ik dus :P
Overigens is dit meer een bewerkte plaat, en dus meer W&G dan Themaforum fotografie waarbij je als kritiek zou kunnen geven dat het onderwerp onduidelijk zou zijn, maar ook dat is maar betrekkelijk bij een artistiek vak als fotografie.

[...]

Deze foto die je hier ziet is dus door Pelle gemaakt, en ik maak op dit moment een closeup van de bruid; Daarachter zie je de barman.

[...]

kuch. Sorry hoor maar een foto hoort slechts aan een klein aantal voorwaarden te voldoen wil het foto genoemd worden: Het moet gemaakt zijn door een zgn. fo-to-toe-stel. Dat is hier het geval. Of er een thema in de foto zit of niet is niet aan degene die bekritiseerd maar aan de fotograaf.

Je hoort mij hier dus ook niet zeggen dat het thema "bruiloft" ook maar een enkele relatie heeft met "plattegrond/bouwtekening". Nogmaals wil ik benadrukken dat het hier om een manipulatie van een afbeelding (in dit geval een foto) gaat. En dit is dus meer 2d-stuff dan een foto; Voor al je fotografie-gerelateerde comments moet momenteel in /25 zitten.

De rest van je comments dus ook maar niet op gereageerd want daarin verval je in exact hetzelfde als hierboven waardoor het voor mij niet echt zin meer heeft er iets over te zeggen.

Maar 't is ieders goed recht iets mooi te vinden of niet.

Ik snap nu het wat en hoe van de foto, maar ik begrijp nog steeds niet waarom je juist die foto met die bouwtekeningen gecombineerd hebt? Waarom dat en geen bloemetjesmotief? Daar gaat het me om.

Overigens hoef je echt niet zo geirriteerd te reageren :) , het is toch zeker begrijpelijk dat je je plaat hier neerzet om er opbouwende kritiek op te krijgen?
Ik heb het idee dat je niet zo tegen mijn eigen soort van humor kunt en daar ben je niet de enige in, het was niet mijn bedoeling je schoonzus of de barman te beledigen maar heb je het gevoel dat het zo op je overkomt, lees het dan nog een keer met een korreltje zout.

quote:
mattttt schreef op 10 november 2003 @ 14:28:
[afbeelding]
clickable

het resultaat van een beetje vervelen op stage, hij is niet super afgewerkt omdat ik onderwijl ook bezig moest zijn met andere dingen :P

het heeft ook totaal geen nut, maar toen ik dat plaatje en dat font tegenkwam had ik zin om iets als dit te maken..

Hij zou zo in een reclame voor moderne modieuze jonge mensen die internetten bij Wanadoo oid kunnen. En daarom vind ik hem ook eigenlijk wel weer een beetje cliché aandoend. Heb je de foto zelf gemaakt btw?

Een punt van oneffenheid vind ik net die ronding net rechts van het meisje, het stoeltje maakt nog een boog, gaat naar beneden en daar begint pas de pixelstretch. Het geeft er een vreemde krul aan, evenals links onder naast het meisje. Het effect is snelheid, dat je er langsheen suist; maar door de oneffenheden lijkt het alsof je de hik hebt ;) of dat de trein/metro hobbelt. Kweetniet, het stoort mij net even.

Ancanar: Er mooi, aangezien ik nog niet vaak zulke neate verfspatjes heb gezien :9
Die hand, ik denk wel dat daar aan te komen is; zoeken met Google advanced images naar 'hand print' ... en op pagina 5 kom je http://www.pathcom.com/~fherel/images/undesirable2.jpg tegen, als je daarmee wat gaat knutselen in Photoshop heb je die handafdruk al...

Alleen bloeddruppels zijn nog moeilijk te vinden. Ik heb al geprobeerd op stain, drop, smear, blot, ink en blood, maar behalve een schort met wat vage vlekken worden foto's van bloeddruppels niet echt op Google gevonden. (ik denk ook, praktisch gezien, dat als je bloeddruppels op de vloer ziet liggen je niet meteen de gelegenheid neemt ze te fotograferen ;) )

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.

quote:
Dark Blue schreef op 10 november 2003 @ 19:01:
Hij zou zo in een reclame voor moderne modieuze jonge mensen die internetten bij Wanadoo oid kunnen. En daarom vind ik hem ook eigenlijk wel weer een beetje cliché aandoend. Heb je de foto zelf gemaakt btw?

Een punt van oneffenheid vind ik net die ronding net rechts van het meisje, het stoeltje maakt nog een boog, gaat naar beneden en daar begint pas de pixelstretch. Het geeft er een vreemde krul aan, evenals links onder naast het meisje. Het effect is snelheid, dat je er langsheen suist; maar door de oneffenheden lijkt het alsof je de hik hebt ;) of dat de trein/metro hobbelt. Kweetniet, het stoort mij net even.

Zoals ik al zei, hij is ff "snel" gemaakt omdat ik even m'n hoofd op iets anders dan die site waarmee ik bezig was wou hebben, en dan ga ik meestal ook ff op corbis ea. surfen, waar ik dit meisje ook tegenkwam.

Gebruik trouwens een ongelovelijke klote muis op stage, dus precisiewerk kun je vergeten :\

quote:
mattttt schreef op 10 november 2003 @ 19:05:
[...]

Zoals ik al zei, hij is ff "snel" gemaakt ...

Dat hoor ik nou zo vaak! 'ff snel gemaakt' 'het stelt toch niks voor' 'als ik tijd had gehad had ik het beter gedaan' ... waarom? waarom? er is niets mis met trots zijn op je werk hoor! :D
(bescheidenheid siert, ... ik weet het, ik weet het... ;) )

Mjah kwas gewoon ff Photoshoppen.. :)
Resultaat:

http://members.lycos.nl/ram0n/pics/x3-aefb.jpg

Weet alleen niet wat ik der nu mee moet.. :P

http://www.exclusivestudios.nl/v3/

Losing my edge.

quote:
kNn schreef op 10 november 2003 @ 22:09:
Mjah kwas gewoon ff Photoshoppen.. :)
Resultaat:

[afbeelding]

Weet alleen niet wat ik der nu mee moet.. :P
maak ut iets in het middenrechts, en gebruik het als wallpaper :)

Last.fm | CC-TV
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

en zet die letters er wat meer op dit is net niet lekker leesbaar imho
wel mooi met die vlinder, maar laat ook die druppels weg

Hail to the king, baby

quote:
Gunp01nt schreef op 04 november 2003 @ 14:24:
een WIPje, gemaakt met Illustrator. Overgetrokken van een foto van een heel erg mooi meisje :D
[afbeelding]

Ik heb in Illustrator wel een erg irritant probleem de laatste tijd: als ik bijv. een anchor point verplaats, verdwijnt ineens de hele shape. als ik dan de layer invisible en daarna weer visible maak is ie wel weer terug, maar dat is ontzettend irritant werken. weet iemand wat daar de oorzaak van kan zijn?

ik heb wat gezocht en gegoogled en n.a.v. tips de AIPREFS file verwijderd maar dat deed het em dus niet :/
Lisa toevallig ?

I think hiphop is disrespectful to bitches and hoes.

quote:

nee, het is een meisje die ik vaag ken via internet. ze had een keer een foto gepost en ik dacht: laat ik daar eens wat mee doen. :) geen inbreuk op privacy denk ik want zo herkenbaar wordt het plaatje niet (lees: zo goed ben ik niet).

ik zal nog wel eens de verdergevorderde versie posten

Icon nu nog kleiner!

quote:
Larixk schreef op 10 november 2003 @ 17:24:
[...]

riekt naar dat noctura brushgedoe :P

Erg cool gedaan! :D

/me loves m'n Moto-Guzzi V65 Florida!
www.hipkadootje.nl voor de leukste kadootjes!

quote:
BaRF schreef op 11 november 2003 @ 14:09:
[...]

riekt naar dat noctura brushgedoe :P

Erg cool gedaan! :D

nocturna heeft geen fingerprints, nocturna doet alleen maar aan grungy brushes

maar, het kan wel met een brush (heb er zelf ook 1, op aanvraag te mailen)

offtopic:
kirby-dance.. LOL _/-\o_

edit:
aanleiding voor deze post was dus de av van mattttt hierboven mij

Punksmurf wijzigde dit bericht 11-11-2003 16:49 (29%)

Reg. datum: 02 december 2002

quote:
Larixk schreef op 02 november 2003 @ 01:09:
kleine update, en een wat grotere plaat zodat jullie beter zien waar jullie commentaar op moeten geven.
[afbeelding]

Ik vind 'm persoonlijk erg vet.
Maar ik hou sowieso erg van een sterk licht-donker contast. Helemaal als 't zwart-wit of rood-wit betreft.
Nice job :)

Capo di tuti capi

quote:
Larixk schreef op 10 november 2003 @ 17:24:
[...]

Bij http://www.angryblue.com/ hebben ze een brushset en daar zitten volgens mij ook vingerafdrukken in. Ik denk dat hij ze ook daar vandaan heeft aangezien hij ook dat lettertype daarvandaan heeft gebruikt.

As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster

Capo di tuti capi

Plaatje voor een ps battle die ik net gemaakt heb:

http://home.quicknet.nl/mw/prive/pjlammers/cosablaze/mechanica.jpg

As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster

ik vind van wel alleen..

- het meest linkse 'stippelcirkeltje' is geen cirkel
- ik zou je letters niet anti-aliassen
- zorg dat je tekst niet afgesneden wordt

Punksmurf wijzigde dit bericht 11-11-2003 17:56 (5%)
Reden: typo

Ik ben het volledig met PunkSmurf eens. Jammer dat je rechter outline cirkeltjes wel antialiassen en je linker niet. Ik vind die a-ronde eigenlijk veel op een opengebogen Wire-O ring lijken 8)7 maar dat zal wel aan mij liggen

En ja, die tekst... heb je m geblurd naderhand? Want het ziet er niet echt strak uit. Waar wil je dit voor gaan gebruiken btw?

Deze:
http://www.angryblue.com/...ke_Your_Own_Band_Name.pdf
Is trouwens gewéldig simpel &gt;:) komt van die site met die brushes, ik moest m gewoon ff melden _/-\o_

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws