Hankey in "[2d] post je 2d stuff maar weer - part 6"quote:
Maar hij is idd erg stoer... ga ik ook eens proberen (papier etx inscannen)
Wat me net te binnenschiet: hoe zou een ingescande modelauto-kap eruit zien?
GoT Index » Graphics » [2d] post je 2d stuff maar weer - part 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Hankey in "[2d] post je 2d stuff maar weer - part 6"quote:E-Mile schreef op 17 oktober 2003 @ 23:21:
[...]
Dit is wel een gigantisch stoer ding, met name de achtergrond vind ik van erg grote klasse, wat is dat en hoe heb je dit effect bereikt
being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze!

Gear: goeie computer + goed fototoestel + goeie synthesizers
Je wou m'n auto lenen? Hou hem maar.
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
quote:Dexter schreef op 05 november 2003 @ 16:33:
Erg gaaf die bovenste image!! (ik houd ook wel van een icoontje) En zoals altijd de hamvraag..hoe heb je dat effect bereikt?? Plugwerk of eigen handigheid en veel geduld??
Gear: goeie computer + goed fototoestel + goeie synthesizers
Je wou m'n auto lenen? Hou hem maar.
quote:OkkE schreef op 03 november 2003 @ 15:35:
@wdekreij
Lijkt me dat je het dan het beste gelijk in Flash of Illustrator kunt maken. Al zijn er voor Photoshop wel heel wat meer tutorials. Misschien eens zoeken op Photoshop tutorials en die doorlezen, doe je vast wel genoeg ideeen op om het zelf in Flash of Illustrator na te maken.Het is opzich niet zo heel moeilijk lijkt me....
___ Edit __________
Nog wat linkjes waar je misschien iets aan hebt..
• http://graphicssoft.about.com/library/tuts/bltut11.htm
• http://www.wallek.com/monica/psptut/bubblelight/
• http://www.digitalartreso.../Interface/Interface5.htm
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
5 minuten?! je zit al bijna op 24 uurquote:mensen die mij kennen zullen weten dat dat maar vijf minuten duurt dus ik ben zo terug
u dont need eyes to see, u need vision my friend
idd, een boor die ergens doorheen boortquote:ChiMero schreef op 06 november 2003 @ 18:21:
volgens mij is het het topje van een boor.
( get the picture )
freelance frontend/backend development: matttt.nl
Zo, en lékker dat dat avondeten smaakte!!quote:Needler schreef op 07 november 2003 @ 14:24:
Wanneer wordt er weer eens een nieuwe 2d contest gehouden?
quote:Dark Blue schreef op 08 november 2003 @ 00:36:
[...]
Zo, en lékker dat dat avondeten smaakte!!![]()
het eten duurde in princiep 5 minuutjes, maar mn moeder had de custardvla per ongeluk met snelbeton bereid ipv custardpoeder, ik kreeg mn haar erin, ze hebben me kaal moeten scheren en los moeten bikken, toen ben ik nog 2 dagen naar een kliniek in Oostenrijk geweest om mijn post-traumatische betonvla-depressiviteit te genezen. Meer niet.
Om toch nog even met een frisse blik op Needler te antwoorden:
De vorige 2D contest is in de (foto)soep gelopen doordat niemand het echt zag zitten. Jammer voor Yoozer, nouja, maar als zo blijkt dat er weinig echte animo is... heef thet helaas niet het succes van de 3d topics.
Mocht er een nieuwe komen, dan suggereer ik 'filmstill' als onderwerp
quote:Gunp01nt schreef op 04 november 2003 @ 14:24:
een WIPje, gemaakt met Illustrator. Overgetrokken van een foto van een heel erg mooi meisje
[afbeelding]
Ik heb in Illustrator wel een erg irritant probleem de laatste tijd: als ik bijv. een anchor point verplaats, verdwijnt ineens de hele shape. als ik dan de layer invisible en daarna weer visible maak is ie wel weer terug, maar dat is ontzettend irritant werken. weet iemand wat daar de oorzaak van kan zijn?
ik heb wat gezocht en gegoogled en n.a.v. tips de AIPREFS file verwijderd maar dat deed het em dus niet
quote:Dark Blue schreef op 08 november 2003 @ 00:36:
[...]
het eten duurde in princiep 5 minuutjes, maar mn moeder had de custardvla per ongeluk met snelbeton bereid ipv custardpoeder, ik kreeg mn haar erin, ze hebben me kaal moeten scheren en los moeten bikken, toen ben ik nog 2 dagen naar een kliniek in Oostenrijk geweest om mijn post-traumatische betonvla-depressiviteit te genezen. Meer niet.
De vorige 2D contest is in de (foto)soep gelopen doordat niemand het echt zag zitten. Jammer voor Yoozer, nouja, maar als zo blijkt dat er weinig echte animo is... heef thet helaas niet het succes van de 3d topics.
en dát zou veel meer deelnemers hebbenquote:Mocht er een nieuwe komen, dan suggereer ik 'filmstill' als onderwerp
/me loves m'n Moto-Guzzi V65 Florida!
www.hipkadootje.nl voor de leukste kadootjes!

msG-Gsm wijzigde dit bericht 09-11-2003 13:46 (13%)
Oke ik ben nogal nieuw hier maar is het dan niet mogelijk om gewoon zo'n Contest te starten? enne..., wat is Filmstil?quote:Dark Blue schreef op 08 november 2003 @ 00:36:
[...]
Mocht er een nieuwe komen, dan suggereer ik 'filmstill' als onderwerp
/me loves m'n Moto-Guzzi V65 Florida!
www.hipkadootje.nl voor de leukste kadootjes!
quote:BaRF schreef op 09 november 2003 @ 14:11:
een filmstill is zeg maar een foto/plaatje dat zó uit een film gecaptured zou kunnen zijn

Needler wijzigde dit bericht 09-11-2003 15:40 (3%)
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Helder * Logo showcase * Yooph

Hoelang krijgt een mens, om te dromen?
quote:willem169 schreef op 10 november 2003 @ 00:58:
het is echt gelul maar het maakt zo weinig uit
* willem169 @ wedding van schoonzus
[afbeelding]
quote:F1rst0ne schreef op 10 november 2003 @ 01:55:
Goed, ff een postje van mij, op mn nutteloze zondagnacht..
Deze heb ik 2 weken geleden in de trein (jawel, right @ the scene) gemaakt, flink balend omdat die kuttrein fukkin
1,5 uur vertraging had, en dus die tijd op het station moest uitzitten.
[afbeelding]
(clickable)
Reken me er niet op af dat het logo niet helemaal klopt, ik weet t, maar heb geen zin om hem te verbeteren. Het gaat om het effect, en ik denk dat dat wel overkomt .
Kzal soon wat meer posten, ben druk aant soepen en illustratoren..
Dark Blue wijzigde dit bericht 10-11-2003 02:29 (4%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Graphics » [2d] post je 2d stuff maar weer - part 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus