Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicdoor het hier uit te leggen, en op zoek te gaan naar een site heb ik een enorme blunder voorkomen.
het is nightliVe ipv nightliFe
zie http://www.nightlive.nl/
quote:Punksmurf schreef op 02 november 2003 @ 00:00:
offtopic:
komt dana bij jullie op school draaien? awesome!*houdt van veel muziek, van 'muziek met inhoud' tot 'stampen'
Reg. datum: 14 juli 2002
quote:Dark Blue schreef op 01 november 2003 @ 23:37:
[...]
Ik ben het eigenlijk wel met DarkX eens over het hoge contrast tussen grungy stijl en vectorstijl. Je gaat er zo abrupt in over dat ik het eigenlijk niet mooi vind. Je letters 'DREAMS' moeten natuurlijk overkomen alsof ze direct als rauwe gedachten uit jouw hoofd zijn gevlogen, maar daar had ik persoonlijk meer een cursief meer schoonschrift letter bij gekozen dan deze krabbels.
Daarnaast is het verschil in opvallendheid tussen de dikke vette letters en het iele pixelfont erg groot, de pixelletters vallen totaal in het niet bij de titel. Iets meer evenwicht ...?
Misschien helpt het al een stuk als je de vormen (een twee?) blurry zou maken, en de randen van je knopjes ruige lijntjes zou geven en wat dikker zou maken.
De tekst er niet in een pixelfont onder, maar in iets dikkere lettertjes (half) over de afbeeldingen heen...
Dreams linksboven moest meer als een logo overkomen, dus die mag wel lekker uitspringen zeg maar. Het is wel jammer dat het menu zo moeilijk is. Ik krijg hem niet goed met een groter niet-pixel font. Mischien toch maar zo laten, of ik moet nog een briljant idee krijgen.

Of

Iemand nog een goed font om hier te gebruiken? Smal, strak
De spacing tussen de letters veranderen , zo de links groter doen lijken en dan ze donkerder maken?quote:Cybernetic Dreams schreef op 02 november 2003 @ 00:54:
[...]
Mischien toch maar zo laten, of ik moet nog een briljant idee krijgen.
TomSwinnen wijzigde dit bericht 02-11-2003 00:56 (13%)
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Reg. datum: 14 juli 2002
ik vind m mooi, er zit een mooi thema aan, als je m tegenkomt herken je hem meteen de volgende keer weer.quote:Larixk schreef op 02 november 2003 @ 01:09:
kleine update, en een wat grotere plaat zodat jullie beter zien waar jullie commentaar op moeten geven.
[afbeelding]
A64 X² 2.55 GHz, 2 GB ram, ATI x1650, WinblowsXP
Als je de datum in rood of wit gecentreerd bovenaan zet, maar de aanvangstijd níet...
Dan valt de datum meer op, en heb je meteen een originele kronkel in de tekst onderaan, een experimentje maar t komt misschien wel leuk over.
Dus dat je 22:00 gewoon aan de rechterkant linkslijnend laat staan en die ¤ 6.00 gewoon aan de linkerkant rechtslijnend. Eigenlijk dus alleen die datum wegplukken en bovenaan centreren. Misschien een ideetje? Als puntje bij paaltje komt zal de hele poster wel uit zn evenwicht gebracht worden door zo'n idee hoor.
Misschien krijg je dan wel weer juist de fout dat je alle rode tekst achter elkaar door gaat lezen en alle witte tekst achter elkaar door, dus verticaal en niet horizontaal.
Ah, what the hell. Ik vind m erg mooi iig
Dark Blue wijzigde dit bericht 02-11-2003 01:44 (3%)
Bij 18.12.2003 staat de 1 te ver weg van de punt. De 2 en de 2 van 2003 staan bijna tegen de punt aan, de 8 van 18 ook, maar die 1 niet. Als je daar iets aan zou kunnen doen, zou het (naar mijn smaak) nóg een stukje mooier zijn!
leokennis wijzigde dit bericht 02-11-2003 10:29 (28%)
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
quote:leokennis schreef op 02 november 2003 @ 10:28:
1 opmerking waar je waarschijnlijk weinig aan kan doen:
Bij 18.12.2003 staat de 1 te ver weg van de punt. De 2 en de 2 van 2003 staan bijna tegen de punt aan, de 8 van 18 ook, maar die 1 niet. Als je daar iets aan zou kunnen doen, zou het (naar mijn smaak) nóg een stukje mooier zijn!
je hebt helemaal gelijk,
ik heb nog veel te weinig aandacht besteed aan de typografie. Dit was ook nog niet mn final.
En over het idee van het verplaatsen van de datum, dit leek mij ook erg leuk. Maar het resultaat was dat die "22:00" nogal in het niets kwam te staan. Je hebt wel gelijk dat dat ¤6.00 de symnetrie er een beetje uithaalt. Ik zal kijken wat ik hiermee kan doen
quote:Larixk schreef op 02 november 2003 @ 01:09:
kleine update, en een wat grotere plaat zodat jullie beter zien waar jullie commentaar op moeten geven.
[afbeelding]
waar is die sterke punt nu?!
terug ermee, ondanks wat Dark Blue zegt...
lees maar eens hardop: 'lady dana'
idd, punt ertussen
staat goed in je totaal plaatje & geeft ook een soort van 'respect' aan de naam.
.
Dana voor 6.00 euro ??! Ik woon in Maastricht
Zeg hoe zit het met niet-scholieren van het Jean D'arc ?
Nog even óntopic:
Je plaat is wel mooi alleen lijkt het een beetje erg op het thema van Qlimax.
likkepot wijzigde dit bericht 02-11-2003 12:08 (3%)
nikszolekkeralss.exe
quote:tie-rep schreef op 02 november 2003 @ 11:18:
[...]
waar is die sterke punt nu?!
terug ermee, ondanks wat Dark Blue zegt...
lees maar eens hardop: 'lady dana'
idd, punt ertussen
staat goed in je totaal plaatje & geeft ook een soort van 'respect' aan de naam.
.
En ik zeg néé!
Teksten met overvloedig puntgebruik waren enkele maanden geleden trendhoerig ín, en als ie het er toen tussen had gezet had ik gedacht 'nou yeay wat hip!' maar ik vind ze nu oud, out en uit!
Dit bovenstaande is geheel mijn eigen mening.
Mijn gevarieerde fotolog met elke dag wel ooit eens een nieuwe verse foto.
zou iemand die wel iets wil doen maar niet weet wat misschien een 'banner' kennen maken voor mijn sig en/of website?
tis ut-clan site (M4CLOUD) *das Mcleod van highlander maar dan fout
http://macloud.kicks-ass.net das de site dus.
bvd, en anders....niet
iop tha man wijzigde dit bericht 02-11-2003 23:59 (3%)
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Dus je zult zelf wat moeten maken, in je directe vrienden kring gaan vragen of een professionele vormgever in moeten huren.
Ik zou persoonlijk voor optie a gaan.
Ik ga eens nadenken over alternatieve ideeen, omdat commentaar lastig is zonder betere ideeen. Maar ik blijf vinden dat an sich het grungy van je DREAMS wel stoer is, maar je background is daarbij te strak. Je logo moet misschien wel uitspringen, maar het geheel moet wel mooi blijven. Daarbij, bij de naam dream mag de overgang best wat minder hard imoquote:Cybernetic Dreams schreef op 02 november 2003 @ 00:54:
[...]
Dreams linksboven moest meer als een logo overkomen, dus die mag wel lekker uitspringen zeg maar. Het is wel jammer dat het menu zo moeilijk is. Ik krijg hem niet goed met een groter niet-pixel font. Mischien toch maar zo laten, of ik moet nog een briljant idee krijgen.
[afbeelding]
Of
[afbeelding]
Iemand nog een goed font om hier te gebruiken? Smal, strak
Ik wil een logo maken met de naam "SoP" (clannaam
De naam Sop uit zeepbellen maken, dus van die dikke opgeblazen letters, die helemaal rond lopen..
Geen probleem tot nu toe, maar hoe krijg ik dat het best dat het echt lijkt dat het sop is, dus dat je er doorheen kunt kijken, en het echt echt sop lijkt (dus niet alleen beetje met apha kloten
Komt uiteindelijk in flash, dus zou mooi zijn als dat met flash kan, en anders gwoon jpegje erin laden..
Of moet ik het in 3d gaan proberen (niet dat ik dat dan wel goed kan, maar niet geschoten is altijd mis
Lijkt me dat je het dan het beste gelijk in Flash of Illustrator kunt maken. Al zijn er voor Photoshop wel heel wat meer tutorials. Misschien eens zoeken op Photoshop tutorials en die doorlezen, doe je vast wel genoeg ideeen op om het zelf in Flash of Illustrator na te maken.
___ Edit __________
Nog wat linkjes waar je misschien iets aan hebt..
• http://graphicssoft.about.com/library/tuts/bltut11.htm
• http://www.wallek.com/monica/psptut/bubblelight/
• http://www.digitalartreso.../Interface/Interface5.htm
OkkE wijzigde dit bericht 03-11-2003 15:48 (33%)
quote:flashin schreef op 02 november 2003 @ 00:35:
[...]
offtopic:ken je sensation black - darkraver liveset? "Luister mensen ik hou van muziek, ik hou van mooie muziek gespeeld door musici die hun instrument meester zijn EN bereid zijn daar moeite voor te doen, daar hou ik van"
, hans teeuwen met hardstyle edit
Dat stukje draait ie van deze plaat: Promo & Catscan - Toch Welleuk , het is trouwens geen hardstyle maar hardcore
Maffioso wijzigde dit bericht 03-11-2003 17:41 (67%)
As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster
quote:Maffioso schreef op 03 november 2003 @ 17:33:
Die flyer van Larixk vindt ik echt vet mooi en dat idee van die kerk is ook mooi uitgewerkt. Niks meer aan veranderen zou ik zeggen.
[...]
offtopic:
Dat stukje draait ie van deze plaat: Promo & Catscan - Toch Welleuk , het is trouwens geen hardstyle maar hardcore
Flyer op A2 formaat in dit geval
Het gaat hier om een poster, geen flyer(die worden wel gedrukt met deze stijl).

woei dat logo rechtsonder en jouw logo staan niet op gelijke hoogte / breedte
[/muggenziften]
ziet er nice uit, hoe groot wordt ie gedrukt?
flashin wijzigde dit bericht 04-11-2003 10:12 (18%)

Ik heb in Illustrator wel een erg irritant probleem de laatste tijd: als ik bijv. een anchor point verplaats, verdwijnt ineens de hele shape. als ik dan de layer invisible en daarna weer visible maak is ie wel weer terug, maar dat is ontzettend irritant werken. weet iemand wat daar de oorzaak van kan zijn?
ik heb wat gezocht en gegoogled en n.a.v. tips de AIPREFS file verwijderd maar dat deed het em dus niet
"Ik beheerde thuis laatst mijn m&ms nog en rangschikte ze op kleur.
Volgende keer ga ik dat wel managen aangezien, als ik dat lees, dat meer oplevert."
-disjfa
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.