waar heb je kleur voor nodig dan? dit is gewoon een strakke plaat! alleen kan je mss nog wat aan zijn ogen doen?quote:El_Hefe schreef op 21 October 2003 @ 15:24:
Ik had ruzie met mn kleuren (illustrator)dus had ik het maar zo gelaten:
[afbeelding]
being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media
En de enige tip die ik je kan geven is gewoon goed kijken naar je photoreferences eigenlijk. Lippen zijn ook moeilijk, maar -om een cliche te begruiken- oefening baart kunst
Erg goed geluktquote:Ira schreef op 20 October 2003 @ 15:53:
datie scheef leek te staan (bij die andere) komt waarschijnlijk omdat ik die lijntjes daarachter even snel zelf had getekent.
[afbeelding]
wallpaper
wallpaper2
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Okay, het is slecht afgewerkte crap, maar het gaf me tijdens het maken wel wat ideetjes over wat ik kan gaan doen
wat is het voordeel van illustrator dan DarkX? ik heb het nog nooit gebruikt, altijd in PS
Overigens, als je niet met de plaat verder gaat, ook goed... je zei al dat dit een soort tijdsverdrijf was.
* Dark Blue is op het moment bezig kaartjes te maken. Ik heb de laptop van de zaak mee naar huis en zit nu lieve bloemenkaartjes te maken voor aan bloemstukken... op verzoek van klant, van knaloranje rouwkaartjes tot lavendelblauwe kerstkaartjes. Kan het nog gekker?
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
Misschien dat ik er wel mee verder ga, maar dan van scratch. De selecties waren allemaal erg lelijk, dus vond het niet de moeite dit te bewaren, was erg rough gemaakt allemaal
Mijn oom maakt ook kaarten met z'n digicam, hij heeft laatst ook wat foto's van mij overgenomen. Verkoopt inmiddels een hondertal kaarten per week aan vrienden/kennisen e.d., best koel
DarkX wijzigde dit bericht 21-10-2003 23:35 (22%)
quote:mattttt schreef op 21 oktober 2003 @ 15:58:
[afbeelding]
ik zit nu vast op der lippen (en borsten)
is er niet ergens een tutorial hoe de lippen te maken met ps? want ik krijg er steeds zulu lippen uit en dat is niet de bedoeling
hmm erg netjes tot nu toe alleen d'r benen vind ik een beetje raar, net of je geen zin meer had en ze er maar ff ondergeplakt hebt
Volgesn mij is het erg de moeite waard hier nog es naar te kijken
accepteer iedereen zoals ie is, er kan er maar een perfect zijn en dat ben jij...toch?? | Gaat heen en sterft op de wijze die u zelf het beste acht!
quote:magica schreef op 21 October 2003 @ 23:38:
[...]
hmm erg netjes tot nu toe alleen d'r benen vind ik een beetje raar, net of je geen zin meer had en ze er maar ff ondergeplakt hebtZe ogen zo iezo een beetje vreemd en sluiten ook niet helemaal mooi aan op d'r broekje.
Volgesn mij is het erg de moeite waard hier nog es naar te kijken
danke, ik heb die benen er maar uit geknipt omdat ik er geen zin meer had, de'r mond is er ook wel redelijk uitgekomen

origineel

freelance frontend/backend development: matttt.nl
even gegoogeled met "speaker tutorial photoshop", and this is what showed upquote:JasonX schreef op 21 October 2003 @ 08:11:
[...KNIP...]
Ik dit hier mag vragen, en ik ga ook zeker zelf zoeken, maar mocht iemand een tut weten te liggen voor een box (audio), dan hoor ik het graag. Deze wil ik in de doodskop plaatsen.
Greetz
Jason X
nothing special
quote:sealy schreef op 22 October 2003 @ 19:26:
[...]
even gegoogeled met "speaker tutorial photoshop", and this is what showed up
AMD Athlon 64 3200+ | Asus K8V SE Deluxe | 1024 Mb Kingston CAS 2.5 | WD 36 Gb 10 krpm SATA | Seagate Barracuda 160 Gb SATA | Gainward Ultra 2400 GS @ 6800 Ultra speed | SB Audigy 2 ZS | Iiyama VMPro 454 | NEC 2510 Dual Layer enz.

Reg. datum: 02 december 2002
Illustratorgepruts!

en was nu nog bezig met:

AMD Athlon 64 3200+ | Asus K8V SE Deluxe | 1024 Mb Kingston CAS 2.5 | WD 36 Gb 10 krpm SATA | Seagate Barracuda 160 Gb SATA | Gainward Ultra 2400 GS @ 6800 Ultra speed | SB Audigy 2 ZS | Iiyama VMPro 454 | NEC 2510 Dual Layer enz.
zoo !! errug errug mooi ! en super netjesquote:p-chez schreef op 24 oktober 2003 @ 00:22:
Sorry voor 't formaat
Illustratorgepruts!
[afbeelding]
en was nu nog bezig met:
[afbeelding]
maak een tutorial over hoe je die auto's maakt!
1-Kunnen wij het ook
2-Word je beroemd mee
leokennis wijzigde dit bericht 24-10-2003 10:34 (4%)
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
quote:leokennis schreef op 24 October 2003 @ 10:34:
Ira, ideetje:
maak een tutorial over hoe je die auto's maakt!
1-Kunnen wij het ook
2-Word je beroemd mee
het is gewoon een kwestie van overtrekken en je layers op transparant zetten zodat je het orginele plaatje nog ziet.
wel mooi die gitaren!, en die vlammen op de auto zijn ook goed gelukt.
quote:El_Hefe schreef op 24 October 2003 @ 13:58:
[...]
het is gewoon een kwestie van overtrekken en je layers op transparant zetten zodat je het orginele plaatje nog ziet.
wel mooi die gitaren!, en die vlammen op de auto zijn ook goed gelukt.
nee zo doe ik dat niet eigenlijk
dr zit alleen nog wel een gruwelijk dikke fout in .... wie ziet hem? echt te dom
Dit topic is gesloten. ![]()