Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 25 november 2002

Ik had ruzie met mn kleuren (illustrator) :( dus had ik het maar zo gelaten:

http://members.lycos.nl/niekverw2/images/Untitled-1S.gif

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=425018

ik zit nu vast op der lippen (en borsten)

is er niet ergens een tutorial hoe de lippen te maken met ps? want ik krijg er steeds zulu lippen uit en dat is niet de bedoeling :)

freelance frontend/backend development: matttt.nl

quote:
El_Hefe schreef op 21 October 2003 @ 15:24:
Ik had ruzie met mn kleuren (illustrator) :( dus had ik het maar zo gelaten:

[afbeelding]
waar heb je kleur voor nodig dan? dit is gewoon een strakke plaat! alleen kan je mss nog wat aan zijn ogen doen?

being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media

Rawrrr!
Reg. datum: 17 december 2000

mattttt> Waarom doe je dat in ps? Zoiets maak je toch in illustrator :?

En de enige tip die ik je kan geven is gewoon goed kijken naar je photoreferences eigenlijk. Lippen zijn ook moeilijk, maar -om een cliche te begruiken- oefening baart kunst :)

ik had het in photoshop gedaan omdat ik dan de kleuren met de pipet kon selecteren, volgende keer ga ik wel weer met illustrator aan de slag

Little Idiot

quote:
Ira schreef op 20 October 2003 @ 15:53:
datie scheef leek te staan (bij die andere) komt waarschijnlijk omdat ik die lijntjes daarachter even snel zelf had getekent.

[afbeelding]
wallpaper
wallpaper2
Erg goed gelukt 8) Heb die tweede met witte streep nu als achtergrond.. je had misschien wel die lettertjes links nog iets beter zichtbaar kunnen maken.. maar toch bedankt! :)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Rawrrr!

Beeeeh. Echt fftjes leeg momenteel. Heb een een soothing plaatje gemaakt om wat te doen te hebben :)

http://www.tweakers.net/ext/f/12652/full.jpg

Okay, het is slecht afgewerkte crap, maar het gaf me tijdens het maken wel wat ideetjes over wat ik kan gaan doen :)

Pontiac GTO

cool hefe!
wat is het voordeel van illustrator dan DarkX? ik heb het nog nooit gebruikt, altijd in PS
Rawrrr!

Nou, ligt eraan wat je wilt doen. Plaatjes bewerken doe je uiteraard in photoshop, maar voor vectorbewerkingen is photoshop neit echt bedoeld. Illustrator werkt daar gewoon beter en vloeiender mee, en heeft meer bewerkingsmogelijkheden voor vectoren. Try it, ik geloof toch niet dat je Photoshop gekocht hebt, dus zoveel meer kost illu niet ;)

DarkX: ik vind die witte bloempjes in het midden een beetje overbelicht. Misschien is het leuk om aan de linkerkant nog iets te plaatsen? 'De' boom waaronder het allemaal groeit? (gewoon in je fantasie) ... om een beetje afstand te nemen, en het wat werkelijkheid te geven waar dit nou allemaal te vinden is?

Overigens, als je niet met de plaat verder gaat, ook goed... je zei al dat dit een soort tijdsverdrijf was.

* Dark Blue is op het moment bezig kaartjes te maken. Ik heb de laptop van de zaak mee naar huis en zit nu lieve bloemenkaartjes te maken voor aan bloemstukken... op verzoek van klant, van knaloranje rouwkaartjes tot lavendelblauwe kerstkaartjes. Kan het nog gekker? :P

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.

Rawrrr!

Ghehe, idd. Heb em ook alleen als een 600 bij 360 jpegje opgeslagen, dus wijzigingen worden lastig :) Bloemen zijn trouwens ook gewoon hedra blaadjes, het zijn maar 3 foto's.

Misschien dat ik er wel mee verder ga, maar dan van scratch. De selecties waren allemaal erg lelijk, dus vond het niet de moeite dit te bewaren, was erg rough gemaakt allemaal :)

Mijn oom maakt ook kaarten met z'n digicam, hij heeft laatst ook wat foto's van mij overgenomen. Verkoopt inmiddels een hondertal kaarten per week aan vrienden/kennisen e.d., best koel :)

DarkX wijzigde dit bericht 21-10-2003 23:35 (22%)

quote:
mattttt schreef op 21 oktober 2003 @ 15:58:
[afbeelding]

ik zit nu vast op der lippen (en borsten)

is er niet ergens een tutorial hoe de lippen te maken met ps? want ik krijg er steeds zulu lippen uit en dat is niet de bedoeling :)

hmm erg netjes tot nu toe alleen d'r benen vind ik een beetje raar, net of je geen zin meer had en ze er maar ff ondergeplakt hebt :P Ze ogen zo iezo een beetje vreemd en sluiten ook niet helemaal mooi aan op d'r broekje.
Volgesn mij is het erg de moeite waard hier nog es naar te kijken O+

accepteer iedereen zoals ie is, er kan er maar een perfect zijn en dat ben jij...toch?? | Gaat heen en sterft op de wijze die u zelf het beste acht!

quote:
magica schreef op 21 October 2003 @ 23:38:
[...]

hmm erg netjes tot nu toe alleen d'r benen vind ik een beetje raar, net of je geen zin meer had en ze er maar ff ondergeplakt hebt :P Ze ogen zo iezo een beetje vreemd en sluiten ook niet helemaal mooi aan op d'r broekje.
Volgesn mij is het erg de moeite waard hier nog es naar te kijken O+

danke, ik heb die benen er maar uit geknipt omdat ik er geen zin meer had, de'r mond is er ook wel redelijk uitgekomen

http://www.party-animals.nl/raver.jpg

origineel

http://cheesypoof.matttt.nl/origineel.jpg

Misschien zou je pic wat sexier maken als je die arm duidelijker maakt (lees: donkerder), zo dat je ziet dat ze met d'r hand in d'r mond zit te veugelen :P
quote:
JasonX schreef op 21 October 2003 @ 08:11:
[...KNIP...]

Ik dit hier mag vragen, en ik ga ook zeker zelf zoeken, maar mocht iemand een tut weten te liggen voor een box (audio), dan hoor ik het graag. Deze wil ik in de doodskop plaatsen.

Greetz

Jason X
even gegoogeled met "speaker tutorial photoshop", and this is what showed up
B)

nothing special

Evil Gets an Upgrade

quote:
sealy schreef op 22 October 2003 @ 19:26:
[...]

even gegoogeled met "speaker tutorial photoshop", and this is what showed up
B)
_/-\o_ Muchos gracias!!

AMD Athlon 64 3200+ | Asus K8V SE Deluxe | 1024 Mb Kingston CAS 2.5 | WD 36 Gb 10 krpm SATA | Seagate Barracuda 160 Gb SATA | Gainward Ultra 2400 GS @ 6800 Ultra speed | SB Audigy 2 ZS | Iiyama VMPro 454 | NEC 2510 Dual Layer enz.

Reg. datum: 02 december 2002

Sorry voor 't formaat ;)
Illustratorgepruts!

http://p-chez.endoria.net/crea/strat-cirkel.jpg

en was nu nog bezig met:

http://p-chez.endoria.net/crea/gibsonlespaul.jpg

Evil Gets an Upgrade

Ira en P-chez: allemaal erreg mooi.

AMD Athlon 64 3200+ | Asus K8V SE Deluxe | 1024 Mb Kingston CAS 2.5 | WD 36 Gb 10 krpm SATA | Seagate Barracuda 160 Gb SATA | Gainward Ultra 2400 GS @ 6800 Ultra speed | SB Audigy 2 ZS | Iiyama VMPro 454 | NEC 2510 Dual Layer enz.

Pontiac GTO

quote:
p-chez schreef op 24 oktober 2003 @ 00:22:
Sorry voor 't formaat ;)
Illustratorgepruts!

[afbeelding]

en was nu nog bezig met:

[afbeelding]
zoo !! errug errug mooi ! en super netjes :)
Ira, ideetje:

maak een tutorial over hoe je die auto's maakt!

1-Kunnen wij het ook
2-Word je beroemd mee :P

leokennis wijzigde dit bericht 24-10-2003 10:34 (4%)

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

Rawrrr!

Geloof em niet! Zo heb ik ook ooit een tutorial gemaakt, en kan nogsteeds over straat zonder dat iemand me herkend :(

Reg. datum: 25 november 2002

quote:
leokennis schreef op 24 October 2003 @ 10:34:
Ira, ideetje:

maak een tutorial over hoe je die auto's maakt!

1-Kunnen wij het ook
2-Word je beroemd mee :P

het is gewoon een kwestie van overtrekken en je layers op transparant zetten zodat je het orginele plaatje nog ziet.

wel mooi die gitaren!, en die vlammen op de auto zijn ook goed gelukt.

Pontiac GTO

quote:
El_Hefe schreef op 24 October 2003 @ 13:58:
[...]

het is gewoon een kwestie van overtrekken en je layers op transparant zetten zodat je het orginele plaatje nog ziet.

wel mooi die gitaren!, en die vlammen op de auto zijn ook goed gelukt.

nee zo doe ik dat niet eigenlijk
dr zit alleen nog wel een gruwelijk dikke fout in .... wie ziet hem? echt te dom :P

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws