Gathering of Tweakers

Quicksearch
wat nou ondertitel?

http://members1.chello.nl/n.jonge1/Markster.jpg

Filteren tot je erbij neervalt 8-)
Probeersel:

http://www.webapplicatie.com/sites/martijn/testasp/woman1.jpg

referentie:

http://www.webapplicatie.com/sites/martijn/testasp/xplicit5angel_1.jpg

Commentaar? ;)

Nijscoman wijzigde dit bericht 22-11-2003 13:22 (33%)

wat nou ondertitel?

lekker wijf.
quote:

Niet op die foto, op zn tekening 8)7 :D
Ik vind het idee goed geslaagd, ik zou wel willen weten of je haar hebt overgetrokken of nagetekend? Ik wil het ook wel even proberen... want ik zie wat dingetjes die me opvallen en ik denk dat ze wel zouden zijn weg te krijgen. Ten eerste de verwisseltruc van het shirtje met het bikinitopje: een beetje onecht. Zoals je haar getekend hebt zijn haar borsten vrij fors en zou de bikini zo floeps omhoog schieten als ze in die houding bewoog :D
Haar lippen zijn wat plat, haar linker oog kijkt slaperig en haar rechter arm heeft een vreemd bobbeltje. Dit allemaal heel kort even, na het hele geteken zie je dat ws. zelf niet tenzij je de afbeelding spiegelt... dan vallen dat soort dingen je op.

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.

iemnand nog C&C op mijn plaat?

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

En ik vind de tekening ook wel goed gelukt :P

@ DarkBlue: ik heb hem deels overgetrokken, meer voor de outline eigenlijk, Bij de schouders en de borsten heb ik zelf maar wat aangeklooid. Als ik de outline van de trui zou gebruiken zou dat er heel onnatuurlijk uitzien.
quote:
_10us_ schreef op 22 november 2003 @ 18:56:
Als ik de outline van de trui zou gebruiken zou dat er heel onnatuurlijk uitzien.

Als je wat meer tijd stopt in de schaduw en highlights dan denk ik dat het wel goed zit. Dan zou het topje echt niet onnatuurlijk worden..

Gr. J-P

Ten eerste even: mooi weer weer JPLC! Ben je een compleet nieuwe weg in geslagen? :D ik vind ze erg stoer, ze zijn wel wat wilder & woester dan wat ik van je gewend ben...
offtopic:
ps. niet schrikken, ik heb een bril voor tijdelijk! aargh!

Ik heb mevrouw webcamdametje ook overgetrokken... ik ben er gisteren en vandaag mee bezig geweest, mensen mia wat een details zeg. Ik vind haar nu in het gezicht nog steeds niet lijken, maar forgive me, het is mijn eerste echte Illustratorwerk zo op toen dat halve plaatje van die moraalridder na - dat was eigenlijk maar ter oefening.

Het voorbeeld:
http://www.webapplicatie.com/sites/martijn/testasp/xplicit5angel_1.jpg
http://www.stylite.nl/crap/womanwebcam.jpg
Comments graag, vooral hoe ik misschien dingen makkelijker kan doen met Illu, ik ga aan deze plaat an sich niets meer veranderen... dus dat wordt dan voor een volgende keer :Y)

offtopic:
Ira: ik ben dan zelf een meidje, nou ik kan ook zo voor mn webcam gaan hangen maar dan heb ik nog even dat maatje 34 in de taille niet, damn :9 ik wou dat ik zo'n wespentaille had. Gelukkig heb ik die slome 'ik ben verveeeeeld' uitstraling niet, hoewel ze wel ietwat de looks van Naomi Campbell heeft...

Dark Blue wijzigde dit bericht 22-11-2003 23:29 (18%)

Pontiac GTO

tering, wat een geil wijf :D ik hoor dat helemaal niet te vinden, dit soort chicks :P
ik vind hem (behalve schaduwen op gezicht) best mooi ! :)
Het licht op de armen en heupen is een beetje storend, het lijkt nu wel of ze uitgeholde lichaams delen heeft :D

freelance frontend/backend development: matttt.nl

@ Dark Blue

Probeer eens gradient meshes te gebruiken om sommige kleurverlopen wat zachter te maken, je ziet nu een beetje te duidelijk waar de 'shape' van de schaduw stopt. Met gradient meshes kan je ook vaak een mooier kleurverloop maken [aangezien een normaal gradient maar een kant op gaat] Voor de rest is het een erg geslaagd overtrekproject :P
Ja... nou ik heb hier Illu 8, die beperkt zich dus tot géén transparantie en in gradients tot linear en cirkelvormig. Niet veel dus :P
Gradient mesh (is dat verloopnet?) heb ik nog niet geprobeerd, ik weet ook niet of het bij mijn versie al mogelijk is... (ik sta op het punt over te stappen naar CS) dus anders wacht ik daar nog even mee.

Ja gradient mesh is verloopnet, die zit ook in ill 8. Je kan daar ook best veel mee, maar je mist in 8 wel de combinatie van verloopnet/transparantie waarmee je erg mooie effecten mee kan maken.
Haat alles. Vooral jou.

Dit even gemaakt voor vanmiddag. Om even te kijken of het kon, en een soort van stijl plaatsing voor een weblogdiary ideetje van mij :+ Ik kan je zeggen, het zag er mooier uit toen ik het maakte 8)7 ;).

http://switch.mgb-originals.nl/weblogdiary.jpg

Dat zinnetje is een random semi-creatief zinnetje uit m'n hoofd geplukt :+ Past er niet écht bij, maar.. Tjah :+ Staat wel mooi.

Comments! Comments! \o/

Switch wijzigde dit bericht 23-11-2003 18:28 (26%)

Reg. datum: 06 september 2001

Poging om dit topic een beetje wakker te schoppen
gemaakt aan de hand van een tutorial:
http://drbob.netfirms.com/EYE.jpg

zelf best tevreden met het resultaat :)

I just hope I remember half of what I forget

quote:
DocB schreef op 24 november 2003 @ 23:19:
[afbeelding]

Heel gaaf, maar ik wordt er wel scheel van als ik er telang naar kijk :P

Ik probeerde ook ff artistiek te zijn :P

http://home.wanadoo.nl/daanboon/herfst.jpg

I scream, you scream, we scream for icecream!

Haat alles. Vooral jou.

quote:
[afbeelding]

mooooi gedaan :) Iris etc zijn echt perfect, het enige wat me irriteert is dat blokje/hoekje in het midden, wat je een beetje naar rechts heb getrokken en geblurred, op het eerste snelle gezicht ziet het er goed uit, maar als je langer dan 15sec kijkt zie je dat het niet echt op z'n plaats zit.. Dunno hoe zo'n oog in elkaar zit met layers enzo, maar misschien dat hoekje een proberen wat doorzichter te maken? :)

ja met dat blokje zat ik ook even te klooien. Ik had ook even zoiets van ik gooi het helemaal weg, maar dat maakt het oog wel gelijk een stuk platter...

mn oog bestaat uit een hoop layers, dus ik kan nog genoeg experimenteren :)

quote:
[afbeelding]

Misschien ook leuk ff te posten waar we de tut kunnen vinden, wil het nl ook wel es proberen:)

Erg koel gedaan!

accepteer iedereen zoals ie is, er kan er maar een perfect zijn en dat ben jij...toch?? | Gaat heen en sterft op de wijze die u zelf het beste acht!

Het begint iig zo dat je een image van drie horizontale balken (noem het de nederlandse vlag) kan maken. Om op die vlag door te gaan:
Balk 1 maak je wit, Balk 2 maak je in een nieuwe layer en Balk 3 maak je weer wit.

Balk 1 en 3 zijn pretty simple: je downloadt een Dingbat font met bliksemschichten (die zijn er) en je pleurt er wat creatief in die layer, in rood. Daaraan geef je een kleine Gaussian blur mee en speelt nog wat met de opacity van de layer.
Dit wijkt echter veel af van hoe mooi 'getekend' DocB hem maakt. Dus maybe is die methode beter.

De middelste balk maak je van boven naar beneden een paar verloopjes in. Bovenaan komt wat er in het midden van het oog moet komen, onderaan wat voor de buitenkant. Dan gooi je er zo'nzelfde balk in zwart overheen, je laat er het filter 'noise', monocrhomatic op los, je knipt er met de one pixelrow selectie één horizontale reep uit en je pixelstretcht die in de lengterichting over de middenbalk. Dan op burn of Multiply met een hele lichte opacity, maybe een paar over elkaar.
Ow, vergeet in elke dan de distort: ocean ripple ofzo niet, voor die leuke 'golfjes'.
En toch denk ik dat DocB dit met zn minuscuul fijne lijntjes dit anders voor elkaar heeft gekregen, please enlighten me (and us) ! het ziet er zo nauwkeurig uit :9
Bovenaan de middenbalk maak je in een nieuwe layer een smal zwart balkje, dat je op blend mode 'burn' zet en je smeert met de Smudge/Push wat bobbels in naar beneden, het moet een beetje blenden met die harige layertjes eronder.

En dan, roffelderoffel: je hide't de onderste layer met de rode nerfjes, je doet een copy merged en je plopt je hele 'reep oog' in een nieuwe layer (voor de zekerheid) :+ ... Met Ctrl-Klik op het layerpanel selecteer je die handel, je geeft er een Distort - Polar Coordinates aan en *tsjoemp* daar zitten ze aan elkaar 8)

Dat witte vierkantje lijkt me geen probleem, ik zou alleen wat uittesten met de plaatsing ervan, probeer eens wat uit, of 2 vlekjes bijv. Want wat je weerspiegeld ziet zijn alleen maar a) de ramen buiten, b) de flits of c) de lamp van de fotograaf.

Nou, die tutorial zal het stukken beter uitleggen. maar dit is vast voor late-night knutselaars ofzo ... en om mezelf weer te bewijzen dat ik eindresultaten ook volledig kan ontleden tot het from-scratch gedoe... nJoy! :D

Dark Blue wijzigde dit bericht 26-11-2003 00:47 (4%)

Heheh de methode die DarkBlue hierboven noemt is wel compleet anders dan de tutorial, maar het zal ongetwijfeld een leuk resultaat opleveren.

De tutorial laat je gewoon een paar cirkels maken, de binnenste (pupil) smudge je een beetje uit om hem niet perfect rond te laten. Al die lijntjes zijn verder handmatig getekend (thank god voor mn nieuwe wacom graphire 3 _/-\o_ , moet er niet aan denken om het met de muis te doen :P)
de kleurtjes zijn van spelen met layers en kleurtjes enzo..

enniewees, de tutorial legt het stukken beter uit, hier is de link naar
3dtotal.com

(wel jammer dat mn oog nog zoveel op die tutorial lijkt, als mensen dat lezen lijk ik ineens een stuk minder goed ;) :Y)

zal binnenkort nog wel eens wat wacom schetsen/tekeningen/prutsels in het wacom topic showen (mocht ik iets moois maken that is )

edit : nevermind, had beter eerst post hierboven gelezen :s

Boegel wijzigde dit bericht 26-11-2003 09:04 (94%)

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Volstrekt niet gek

Nou dan maar hier |:(

leek me leuk een topic hier te beginnen dit topic aan te vullen met graphs waarin je van je favoriete plaat een hoes maakt :)

Als je een bepaald nummer hoort is het toch leuk om dat met creativiteit weer te geven ...

My 2 cents:

Genre:
Trance

Tracks:
Motorcycle - As The Rush Comes
Duncan Sheik - On A High (Gabriel & Dresden Love From Humboldt Mix)
http://members.home.nl/roppenzo/rushcomes.jpg

http://members.home.nl/roppenzo/ONAHIGH.jpg

Ik ben niet gek, ik ben een nagemaakte gek

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws