Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
willem169 schreef op 14 October 2003 @ 00:41:
:? triest.... :P
Hoe kom je daar achter?...
Een hele hoop "zogenaamd beveiligd tegen deeplinking" servers vallen voor dat truukje. Als je de filenaam weghaalt mag je trouwens gewoon in de hele map browsen... da's pas triest :P (en hoogstwaarschijnlijk ook de oorzaak. Misschien weten ze het bij P&W?)

ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware

Pontiac GTO

http://members.home.nl/fatmike/mgfa.jpg
mijn vriendin (in het echt is ze veel mooier hoor ;) )
geweldig issie niet, maar ik vond em wel mooi geworden :)
Rawrrr!
Reg. datum: 17 december 2000

Geinig :) Misschien iets meer shading in o.a. de haren, en mogelijk in het gezicht/de armen e.d. Bepaalde lijnen van de haren enzo mogen ook wat vloeiender, misschien (als je illustrator oid gebruikt) wat minder anchors gebruiken (altijd zo min mogelijk!) met wat langere handles. Zit er trouwens geen vreemde deuk in haar bovenarm?

Heb je een origineel btw?

En welkom op GoT :)

Pontiac GTO

ja idd.. het haar is niet goed (moet gekamt worden zeg maar :) meerder lagen etc), en daar bij die ringen en ook het haar teveel punten. keb et origineel niet hier helaas :)
kick :P

Wipje van een promo wallpaper voor mn site:

http://www.newskin.nl/meuk/promo_wip.jpg

Hankey wijzigde dit bericht 16-10-2003 00:10 (3%)

[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]

quote:
Hankey schreef op 16 October 2003 @ 00:09:

[afbeelding]

Leuk leuk. vooral die achtergrond... het zal zeker wel een clouds met een artistic filter zijn uit Photoshop (schop me if not) maar het heeft hier het idee van een roestige plaat, maar dan wel in de zelfde vectorstijl als de rest van de boel.

Nais. En nu over de rest van het ding. Want hij is wel lief maar wat ís het nou. New Skin. Zegt mij dat wat? Misschien. Misschien verzorg jij schoonheidsbehandelingen, totale metamorfoses of makeovers van sites en layouts...of misschien moet ik het op het psychologische vlak zoeken, maar wat heeft New Skin met deze cirkeltjes en boogjes te maken? Ik ben erg nieuwsgierig.
Is het een herhalend proces? Kan ik de rondgaande stipjes opvatten als mensen die rondgaan in de cirkel en telkens hetzelfde beleven? Telkens een nieuwe skin?

Now shoot :)

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.

Reg. datum: 06 september 2001

quote:
Dark Blue schreef op 16 oktober 2003 @ 00:48:
[...]

Leuk leuk. vooral die achtergrond... het zal zeker wel een clouds met een artistic filter zijn uit Photoshop (schop me if not) maar het heeft hier het idee van een roestige plaat, maar dan wel in de zelfde vectorstijl als de rest van de boel.

Nais. En nu over de rest van het ding. Want hij is wel lief maar wat ís het nou. New Skin. Zegt mij dat wat? Misschien. Misschien verzorg jij schoonheidsbehandelingen, totale metamorfoses of makeovers van sites en layouts...of misschien moet ik het op het psychologische vlak zoeken, maar wat heeft New Skin met deze cirkeltjes en boogjes te maken? Ik ben erg nieuwsgierig.
Is het een herhalend proces? Kan ik de rondgaande stipjes opvatten als mensen die rondgaan in de cirkel en telkens hetzelfde beleven? Telkens een nieuwe skin?

heheh probeer er nou niet zo diepzinnig over na te denken joh :P

Denk persoonlijk dat het gewoon een promoplaatje is voor zn site... dus het moet er leuk uit zien om mensen naar zn site te krijgen...

Edit:
Hmm, na een second look zie ik er een soort van rotonde in, waarop de autootjes maar rondjes blijven rijden... ;) das vast ook symbolisch op te vatten

DocB wijzigde dit bericht 16-10-2003 01:18 (8%)

I just hope I remember half of what I forget

Pontiac GTO

quote:
DocB schreef op 16 October 2003 @ 01:16:
[...]

heheh probeer er nou niet zo diepzinnig over na te denken joh :P

Denk persoonlijk dat het gewoon een promoplaatje is voor zn site... dus het moet er leuk uit zien om mensen naar zn site te krijgen...

Edit:
Hmm, na een second look zie ik er een soort van rotonde in, waarop de autootjes maar rondjes blijven rijden... ;) das vast ook symbolisch op te vatten
ja dat was ook het eerste wat ik erin zag, een rotonde :) maar dat symbolische gezeik allemaal gaat mij iets te ver :P
quote:
Dark Blue schreef op 16 October 2003 @ 00:48:
[...]

*Schopt Dark Blue :P*

Achtergrond is een combinatie van ingescanned gekreukt papier en ingescanned papier met koffievlekken :)

quote:

Het is eigenlijk gewoon een betekenisloos ding dat er mooi uit moet zien zodat ik daluk een leuke wallpaper heb voor op mn laptop enzo. Dat middelste ding is mijn logo en dat herhaalt zich zeg maar door de rest van het plaatje. De streepjes in het midden stellen iets als data op een cd'tje voor (weet het: is niet erg goed gelukt :P)...

Anyways, over de naam NewSkin:

Incubus - Newskin

At first I see an open wound
Infected and disastrous
It breathes chaotic catastrophe
It cries to be renewed
(Please Renew Me!)
Its tears are the color of anger
They dry to form a scab
To the touch, its stiff and resilient
Underneath, the new skin breathes
As outwardly cliche as it may seem
Yes, something under the surface says
C'est la vie
It is a circle, there is a plan
Dead skin will atrophy itself to start again
Look closely at the open wound
See past what covers the surface
Underneath chaotic catastrophe
Creation takes stage

Its all been saved
With exception for the right parts
When will we be new skin?
Its all been seen with exception for what could be
When will we be new skin?

Fallacious cognitions
Spewed from televisions
Do mold our decisions
So stop and take a look
And you'll see what I see now

Zo ben ik aan die naam gekomen (check mn site) :)

Anyways thnx for the comments :)

[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]

Dat is ook waar ik aan dacht toen ik die plaat zag! Incubus :P

Trouwens leuk gedaan die achtergrond door papier te scannen :D
quote:
fk u, dit zijn echt niet allemaal dezelfde filters man, djeez laat jij dan eerst iets zien
^^ met stom.
Reg. datum: 30 november 2002

quote:
darkdesign schreef op 16 October 2003 @ 17:57:
[...]

fk u, dit zijn echt niet allemaal dezelfde filters man, djeez laat jij dan eerst iets zien
Nja, maak jezelf ff niet druk zeg... voor iemad bedreven in photoshop zijn het mss idd "maar" filtertjes, maar voor iemand die niet met photoshop kan werken maakt dit niet zoveel uit hoor! Ikzelf pruts ook af en toe met filtereffectjes en dit zijn men resultaten: http://users.pandora.be/ibex/photoshop/ geef toe, zo schitterend zijn ze ook niet hé :)
Laat je in ieder geval niet opwinden voor iemand die het niet zo spectaculair vind... Ik zie ook enkele filters in je tekeningen, mor ik vind ze in ieder geval ZEER mooi :) die komen in men mapje met desktopachtergronden ;)

Ibex wijzigde dit bericht 16-10-2003 18:42 (5%)

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker

Weird Lifeform

mn eerste serieuze poging tot photoshop/backgrounds :)

http://www.tweakers.net/ext/f/12343/thumb.jpg

http://www.tweakers.net/ext/f/12344/thumb.jpg

tips welkom, afkraken mag ook, de hemel in prijzen liever niet :P zo goed ben ik niet

Beginnende bass gitaar speler
Bier, Whiskey en Metal!!

Rawrrr!
Reg. datum: 17 december 2000

Wow mike, het is geweldig! :P

Ja euh. Wat heb je precies gedaan eigenlijk :? Ik neem aan dat de plaatjes niet van jezelf zijn, als het wel zo is wil ik je toch de hemel inprijzen :)

If not, dan is het natuurlijk niet zo bijzonder, plaatje tekst tekst klaar. Maar dan kan ik er uiteindelijk weinig aan afkraken, want de opmaak an sich is wel lekker rustig zo, hoewel ik het lettertype niet erg vind uitblinken in leesbaarheid.

Uhm, even zoeken leert dat Machine Phase een comic is, en dat dat lettertype erbij hoort. Tja, dan heb ik helemaal weinig te zeggen over je backgrounds. Knap geknipt en geplakt? :) No offence, het ziet er best netjes uit, maar het is nu niet echt veel werk :) Maar liever dit op mijn background dan random ondoordacht honderd filters over elkaar gooien en dat neerzetten :)

DarkX wijzigde dit bericht 17-10-2003 12:11 (31%)

Animated gifje:
http://members.lycos.nl/leokennis/win.gif

(geen id hoe je em op 1x afspelen zet dus zal wel geheugen vreten...)

Echt geweldig istie niet, maar ja, dat krijg je met imageready....
hijs ook in 5 min. gemaakt, en dat zie je ook..

EDIT: Hmm hij loopt niet echt OK, maar 1/4 van de animatie wordt gespeeld ofzo...

leokennis wijzigde dit bericht 17-10-2003 13:36 (15%)

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

Reg. datum: 26 januari 2002

quote:
Ira schreef op 14 October 2003 @ 20:13:
[afbeelding]
mijn vriendin (in het echt is ze veel mooier hoor ;) )
geweldig issie niet, maar ik vond em wel mooi geworden :)

Kijk, hier ben ik al een tijdje naar opzoek. Ik probeer hetzelfde te doen met allerlei foto's. Ik heb al begrepen dat het "Tracen" heet. Hoe ga je precies te werk? Ik kan me voorstellen datje een wacom hebt oid en daarop de foto overtekent met je pen? In Illustrator.

Ik weeet wel dat er in flash een optie zit "Trace Bitmap" maar dat zal je wel niet gedaan hebben ;) Weet je hier misschien tutorials voor? BEn zee benieuwd!

www.morrismavado.com

Pontiac GTO

Officieel hoort dat wel zo geloof ik, dat het met illustrator moet. Ik heb het met de pentool in photoshop gedaan.
ik heb de foto gepakt, en dan van achter naar voren in lagen overgetrokken. Eerst het lichaam, dan de kleren, dan het gezicht, haar erachter. Het is trouwens heel handig om al je layers metteen al goed namen te geven anders word je echt gek. :)

http://members.home.nl/fatmike/1.jpg http://members.home.nl/fatmike/2.jpg

http://members.home.nl/fatmike/3.jpg http://members.home.nl/fatmike/4.jpg

http://members.home.nl/fatmike/5.jpg http://members.home.nl/fatmike/6.jpg

http://members.home.nl/fatmike/7.jpg
Bij de ogen heb ik 1 wit vlak gemaakt, dan de wimpers zwart, groen vd ogen, pupil, stipje. Dat was niet zo moeilijk allemaal. Voor de fill color pakte je gewoon een kleur uit wat je aan het overtrekken bent.

Maar nogmaals, deze is niet echt super ofzo haha, was gewoon om een keertje om te proberen. Pentool ruled wel in ieder geval! :)

Ira wijzigde dit bericht 17-10-2003 16:13 (3%)

http://members.lycos.nl/leokennis/360final.jpg
(klikbaar)

gewoon met selectietools van photoshop gedaan....

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

quote:
darkdesign schreef op 16 October 2003 @ 17:57:
[...]

Zoek maar op phusion.nl en je vindt genoeg werk van mij :P
Als je niet tegen kritiek kan moet je er ook niet om vragen.

prototype wijzigde dit bericht 17-10-2003 17:02 (11%)

quote:
leokennis schreef op 17 October 2003 @ 16:59:
[afbeelding]
(klikbaar)

gewoon met selectietools van photoshop gedaan....

Ik mis eigenlijk nog een wiel...? :X
Trouwens wel een bijzondere achtergrond, hoe kwam je daar zo op? Ik vind het niet echt bij een strakke auto passen.

Ik vind de auto qua straklijnigheid maar zo-zo. Met de pentool *D (alom geprezen hierboven) kan het al stukken beter.

Overigens kan ik vrolijk melden dat ik in deze post:
Dark Blue in "[2d] post je 2d stuff maar weer - part 6"
Mezelf leerde om in Illustrator met de pentool te werken...
...prompt donderdagochtend komt bij mij de wens te binnen schieten dat ik op mijn sinterklaas/kerstposter (jaja nu al) wel als tekstvak een mooi krullerig 'verlanglijstje' wil. Dus... Heidi startte Illu op en had binnen een half uur een mooi vergeeld opgekruld velletje papier voor zich staan, compleet bestaand uit twee objecten en beide opgevuld met passende gradient.
Ik mag het niet mee naar huis nemen, maar ik ga nog een foto maken waar ik met de poster bij een winkel op sta :P (mijn eerste bekendheid in dit dorp gaat geheid op een kiekje) dus dan kunnen jullie het alsnog zien :)
Wat een hoop geblaat weer voor een beetje Illustratorwerk waar sommige W&Gbezoekers hiero hun hand nog niet voor omdraaien... :z

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.

quote:
Ik mis eigenlijk nog een wiel...?

Nee! op dat plaatje waarvan ik em heb 'overgetrokken' zie je iig ook geen wiel, en tjah, een foto=de waarheid dus..

BTW, de pentool ben ik vrij slecht in. Dit is met het polygoon-lasso ding gedaan.

En de achtergrond? Tja, had nog een leuk patroontje liggen en dacht: gebruiken dan maar...
het zijn eigenlijk doorzichtige pixelart-'blokjes' met een gradiënt erachter...

(BTW: wel erop klikken hè, zo op 600 breed is ie veel te korrelig, en de achtergrond is niks...)

leokennis wijzigde dit bericht 17-10-2003 17:37 (14%)

Klikken aub:
http://members.lycos.nl/leokennis/reuzeland.jpg

Tja het idee en de uitvoering is heel simpel, maar het effect wel mooi:
1-men neme een afbeelding, in dit geval van een reuzenrad in beweging (dus met blur effect)
2-Image-->mode-->grayscale
3-Contrast op 100, brightness uitkiezen zodat je nog wel kan zien wat het is

Men heeft nu een zwart-wit plaatje

Men hale al het wit weg, en men heeft nu een deel zwart en een deel transparant

4-Image-->mode-->RGB
5-Men neme een ander plaatje, in dit geval een schilderij van een landschap
6-Men zette deze op een layer ACHTER de 'zwarte layer'
7-Men spele wat met de opacity van de zwarte layer
7.5-Men zette er eventueel een semi-filosofische tekst bij
8-Klaar!

Comments anyone?

weet iemand waarCtrl+W voor is

quote:
Hankey schreef op 16 October 2003 @ 00:09:

[afbeelding]
Dit is wel een gigantisch stoer ding, met name de achtergrond vind ik van erg grote klasse, wat is dat en hoe heb je dit effect bereikt :?

WAARSCHUWING Bovenstaand bericht is hoogstwaarschijnlijk spam!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws