Hoofdcategorieën
Topicacties

Het 'Post hier je kleine mods' Topic - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Wrong hole fool!!!
Reg. datum: 01 december 2002

quote:
iCeWiRe schreef op 19 October 2003 @ 13:37:
ik bedoelde een led display sorry guys, die je op de compoort kaan sluiten fozo :P
Je bedoelt dus een LCD-Display...

AthlonXP 2500+ @ 2478 Mhz | Abit NF7-S 2.0 | 2x 512MB PC3700 | Ati Radeon 9800PRO 128MB | Maxtor 40GB 7200 | Maxtor 200GB - Iiyama AS4316 UTC | Audigy 2 | Lite-on 48x Fikker | NEC 3500 DVD R/W | DangerDen Maze4, Chipset & GF4| Lian-Li PC70 |

Reg. datum: 24 maart 2003

quote:
iCeWiRe schreef op 19 October 2003 @ 03:09:
dis mijn simpele mod van mijn voeding kabels :) tis goedkoop ook :P
2 rolletjes tape en een marker. maar er volgt meer :) met hopelijk een betere camera grrr :( |:(

ik vin het opzich wel mooi uitzien :)

soon ook ff de voeding onder handen nemen :) maken we er een plexiglazenvoeding en een dualfanner :9

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cool, ga ik ook doen!
Reg. datum: 27 september 2003

tja voor 3 euro ofzo ben je al klaar duzze :) en het geeft wel leuk effect :) maja soon ff wa meer modden een andere camera kopen denk ik dan de oude camera modden als ik een oude furby vind :P nu raad je al wa ik wil gaan doen :D lolz

ik drink niet, ik zuip

quote:
iCeWiRe schreef op 19 October 2003 @ 13:37:
ik bedoelde een led display sorry guys, die je op de compoort kaan sluiten fozo :P
lol, een led display? Dan moet je bij de politie zijn, misschien hebben die er nog eentje op een politieauto zitten.
http://www.blikopdeweg.nl/Ons_Blik/stop_pol_anim.gif

Ik neem aan dat je een LCD bedoelt, die zijn verkrijgbaar vanaf zo'n 18 euro, maar je moet ze wel zelf solderen en aansluiten. Je kan ze ook kant en klaar kopen van bijv, crystalfontz, zie de FAQ. Die zijn natuurlijk een stuk duurder.
Character LCD's zijn het eenvoudigst en het goedkoopst:
http://www.axman.com/Media/ilcdfront.gif

grafische zijn duur maar wel mooier.
http://www.crystalfontz.com/products/12864b/CFAG12864B-TMI-V_bl_on_front.jpg

Het allermooiste is een PSone scherm, deze kan aan de TVout en je kan er dus werkelijk alles op weergeven.

PauperTronics.nl Goedkoper kunnen we het niet maken, wel brakker

wat nou ondertitel?
Reg. datum: 13 oktober 2002

quote:
het is duur en kost veel.

jah dat wel kijken of ik ooit 1tjuh 2e hands tegen kom zo'n schermpje :):):)

ik drink niet, ik zuip

Reg. datum: 01 september 2002

quote:
--Erik-- schreef op 19 October 2003 @ 13:08:
[...]

offtopic:
Toevallig, ik heb hem ook :)
Hier staan gegevens over de kast, ik heb hem daar ook gekocht (particulieren kunnen hier niet kopen)

[afbeelding]
Dit is jouw kast. Maar de kast van de poster is wel degelijk een Jou Jye M@trix case meer info hier . (het enige verschil is (denk ik) dat er bij jouw kast minder gaatjes in het plexi front zitten ;) )
Wie ik? Echt niet!
Reg. datum: 22 januari 2002

quote:
real_FireFly schreef op 19 October 2003 @ 14:49:
[...]

.......

Het allermooiste is een PSone scherm, deze kan aan de TVout en je kan er dus werkelijk alles op weergeven.
Zo'n scherm is idd mooi, ik heb er dus ook eentje gemod zoals je een stukje terug of in mijn topic (zie sig) kan lezen, het enige nadeel is dat je de resolutie van je TV-out niet lager dan 800x600 kunt instellen en dan is tekst nauwelijks te lezen op het ding!!

hou daar wel rekening mee als je op zoek gaat, het is dus geen ideaal scherm om temps etc op weer te geven!!

[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan

quote:
floriske.nl schreef op 19 October 2003 @ 18:09:
[...]
Zo'n scherm is idd mooi, ik heb er dus ook eentje gemod zoals je een stukje terug of in mijn topic (zie sig) kan lezen, het enige nadeel is dat je de resolutie van je TV-out niet lager dan 800x600 kunt instellen en dan is tekst nauwelijks te lezen op het ding!!

hou daar wel rekening mee als je op zoek gaat, het is dus geen ideaal scherm om temps etc op weer te geven!!
kijk eens bij eigenschappen van bureaublad -> instellingen -> klik op je TV -> geavanceerd -> adapter -> alle modi weergeven. Daar moet 640x480 bijstaan, ik kan mijn 2e monitor (op een 2e videokaart) wel op 640x480 zetten via dat lijstje :?

PauperTronics.nl Goedkoper kunnen we het niet maken, wel brakker

Reg. datum: 24 maart 2003

quote:
iCeWiRe schreef op 19 October 2003 @ 14:47:
tja voor 3 euro ofzo ben je al klaar duzze :) en het geeft wel leuk effect :) maja soon ff wa meer modden een andere camera kopen denk ik dan de oude camera modden als ik een oude furby vind :P nu raad je al wa ik wil gaan doen :D lolz
een furby met een webcam in je pc planten achter een window en m de hele tijd irritant laten praten?
veerboot met underscores

quote:
real_FireFly schreef op 19 October 2003 @ 18:24:
[...]

kijk eens bij eigenschappen van bureaublad -> instellingen -> klik op je TV -> geavanceerd -> adapter -> alle modi weergeven. Daar moet 640x480 bijstaan, ik kan mijn 2e monitor (op een 2e videokaart) wel op 640x480 zetten via dat lijstje :?
en anders het lettertype groter zetten :)

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

Wie ik? Echt niet!
Reg. datum: 22 januari 2002

quote:
real_FireFly schreef op 19 October 2003 @ 18:24:
[...]

dit is mede afhankelijk van je drivers. Sommige det's ondersteunen dat op de een of andere manier niet, heb zojuist de 52.13 geinstalleerd en daarmee kan ik zelfs op 320x240 en lager gaan zitten

[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan

een furby met een webcam in je pc planten achter een window en m de hele tijd irritant laten praten

lolz idd ;x kan die ook eens voelen hoe het is om in een disco te zijn ;x al die lampjes lol :) moet ik vooral rode lampjes gaan gebruiken :P

ik drink niet, ik zuip

quote:
Nia-Boc schreef op 19 October 2003 @ 18:47:
[...]

een furby met een webcam in je pc planten achter een window en m de hele tijd irritant laten praten?
Ik denk eerder een webcam in je furby modden, zoals in Computer Idee
Jaimy & Kaylynn
Reg. datum: 10 juli 2001

quote:
siskos schreef op 19 October 2003 @ 15:31:
[...]

Dit is jouw kast. Maar de kast van de poster is wel degelijk een Jou Jye M@trix case meer info hier . (het enige verschil is (denk ik) dat er bij jouw kast minder gaatjes in het plexi front zitten ;) )

Die van mij is blijkbaar inderdaad een Jou Jye M@trix kast. De van Target heeft iets andere gaatjes voor (2 minder feitelijk of 4 meer... heb ze niet geteld).

Het verschil zie je ook nog eens in de plate achter 't plexiglas. Deze is bij de Target kast zilver, gelijk aan de rest. Bij de mijne is deze blauw achtig. Waarschijnlijk komen ze beide verder gewoon uit de zelfde fabriek, maar met een ander merkje erop.

In elk geval --Erik-- & siskos _/-\o_ bedankt :)

Volvo 850 Estate 2.5i

Life like a Tweaker

FF de kabels een beetje gemeshed en opgeruimd :P :9

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=423167

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=423164

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=423165
Reg. datum: 11 september 2003

quote:
SkyAccess schreef op 20 October 2003 @ 21:26:
FF de kabels een beetje gemeshed en opgeruimd :P :9

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat voor een fan heb je op je northbridge ???

INTEL P4c 2.6 GHZ | 1024 MB RAM 2-3-2-5 | Asus P4C800-E Deluxe | ATI 9800 LT

:)
Reg. datum: 11 juli 2002

moet de GPU niet gekoeld worden?
CTRL ALT DEL
Reg. datum: 13 mei 2003

Ligt aan je videokaart de wat minder sneller (denk aan geforce 2) kunnen makkelijk passief gekoeld worden doormiddel van een heatsink en de airflow door de case zelf.

www.neb-lan.nl

Reg. datum: 13 september 2001

quote:
vdrmrt schreef op 20 oktober 2003 @ 22:06:
[...]

Wat voor een fan heb je op je northbridge ???
Dat lijkt wel een fan van een Thermal take Crystal Orb.
Life like a Tweaker

quote:
-Fallout- schreef op 20 October 2003 @ 22:30:
[...]

Dat is een oude fan van mijn GeForce 2 TI
Life like a Tweaker

quote:
koen14 schreef op 20 October 2003 @ 22:18:
moet de GPU niet gekoeld worden?

Mag hopen dat je het niet over mijn GPU hebt!!

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=423414
60% Puur Sap!
Reg. datum: 27 augustus 2001

quote:
-Fallout- schreef op 20 October 2003 @ 22:30:
[...]

Geloof me, die fan wil je niet in je pc hebben :X. Ik had de CO gekocht voor vervanging van mn GF1 fan die kapot was gegaan.. en tering zeg wat maakt die CO een herrie. Eerst had ik het niet zo zeer in de gaten totdat ik een radeon 9700 pro had gekocht. Ik wist niet wat ik hoorde... bijna niks :o. Nu heb ik de radeon ter reparatie in moeten leveren en dus mn oude GF1 er weer in gepropt. Ongelofelijk wat een t*ring herrie zeg. Die fan komt boven alle andere fan's uit (6x80mm fan's + 1x92mm inclusief voeding, die wat langzamer draaien).

Nougoed compleet offtopic maar ik moest het toch even kwijt :P

* Tentacle1 hoop dat zn 9700 pro snel terug komt, met de stilte erbij...
Nog ff over die LED displays (ja, ik bedoel dus WEL een echte LED display), ze zijn te krijgen bij onder andere Conrad, en bij Kijkshop, en de prijs viel mij behoorlijk mee :)

zhé germans
Reg. datum: 02 september 2002

quote:
RAMeLaiR schreef op 21 oktober 2003 @ 09:28:
Nog ff over die LED displays (ja, ik bedoel dus WEL een echte LED display), ze zijn te krijgen bij onder andere Conrad, en bij Kijkshop, en de prijs viel mij behoorlijk mee :)
Je kan zoiets ook zelf maken, op Laupro staat geloof ik een animocheck voor het maken van een Blinkenleds gebeuren en die bestaan weer uit allemaal ledjes ;)

http://www.mrwazoo.nl/blinkenleds/blink1.jpg

Zo ziet het eruit :)

specs | 'De klant komt altijd van rechts.'
'Het risico van een slim voorstel is dat je de kans loopt te worden aangewezen om het uit te voeren.'

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: