AthlonXP 2500+ @ 2478 Mhz | Abit NF7-S 2.0 | 2x 512MB PC3700 | Ati Radeon 9800PRO 128MB | Maxtor 40GB 7200 | Maxtor 200GB - Iiyama AS4316 UTC | Audigy 2 | Lite-on 48x Fikker | NEC 3500 DVD R/W | DangerDen Maze4, Chipset & GF4| Lian-Li PC70 |
Het 'Post hier je kleine mods' Topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicCool, ga ik ook doen!quote:iCeWiRe schreef op 19 October 2003 @ 03:09:
dis mijn simpele mod van mijn voeding kabelstis goedkoop ook
2 rolletjes tape en een marker. maar er volgt meermet hopelijk een betere camera grrr
![]()
![]()
ik vin het opzich wel mooi uitzien
soon ook ff de voeding onder handen nemenmaken we er een plexiglazenvoeding en een dualfanner
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Reg. datum: 27 september 2003
tja voor 3 euro ofzo ben je al klaar duzze
en het geeft wel leuk effect
maja soon ff wa meer modden een andere camera kopen denk ik dan de oude camera modden als ik een oude furby vind
nu raad je al wa ik wil gaan doen
lolz
ik drink niet, ik zuip
lol, een led display? Dan moet je bij de politie zijn, misschien hebben die er nog eentje op een politieauto zitten.quote:iCeWiRe schreef op 19 October 2003 @ 13:37:
ik bedoelde een led display sorry guys, die je op de compoort kaan sluiten fozo

Ik neem aan dat je een LCD bedoelt, die zijn verkrijgbaar vanaf zo'n 18 euro, maar je moet ze wel zelf solderen en aansluiten. Je kan ze ook kant en klaar kopen van bijv, crystalfontz, zie de FAQ. Die zijn natuurlijk een stuk duurder.
Character LCD's zijn het eenvoudigst en het goedkoopst:

grafische zijn duur maar wel mooier.

Het allermooiste is een PSone scherm, deze kan aan de TVout en je kan er dus werkelijk alles op weergeven.
PauperTronics.nl Goedkoper kunnen we het niet maken, wel brakker
het is duur en kost veel.quote:
jah dat wel kijken of ik ooit 1tjuh 2e hands tegen kom zo'n schermpje :):):)
ik drink niet, ik zuip
Reg. datum: 01 september 2002
Reg. datum: 01 september 2002
Dit is jouw kast. Maar de kast van de poster is wel degelijk een Jou Jye M@trix case meer info hier . (het enige verschil is (denk ik) dat er bij jouw kast minder gaatjes in het plexi front zittenquote:--Erik-- schreef op 19 October 2003 @ 13:08:
[...]
offtopic:
Toevallig, ik heb hem ook
Hier staan gegevens over de kast, ik heb hem daar ook gekocht (particulieren kunnen hier niet kopen)
[afbeelding]
Zo'n scherm is idd mooi, ik heb er dus ook eentje gemod zoals je een stukje terug of in mijn topic (zie sig) kan lezen, het enige nadeel is dat je de resolutie van je TV-out niet lager dan 800x600 kunt instellen en dan is tekst nauwelijks te lezen op het ding!!quote:real_FireFly schreef op 19 October 2003 @ 14:49:
[...]
.......
Het allermooiste is een PSone scherm, deze kan aan de TVout en je kan er dus werkelijk alles op weergeven.
hou daar wel rekening mee als je op zoek gaat, het is dus geen ideaal scherm om temps etc op weer te geven!!
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
kijk eens bij eigenschappen van bureaublad -> instellingen -> klik op je TV -> geavanceerd -> adapter -> alle modi weergeven. Daar moet 640x480 bijstaan, ik kan mijn 2e monitor (op een 2e videokaart) wel op 640x480 zetten via dat lijstjequote:floriske.nl schreef op 19 October 2003 @ 18:09:
[...]
Zo'n scherm is idd mooi, ik heb er dus ook eentje gemod zoals je een stukje terug of in mijn topic (zie sig) kan lezen, het enige nadeel is dat je de resolutie van je TV-out niet lager dan 800x600 kunt instellen en dan is tekst nauwelijks te lezen op het ding!!
hou daar wel rekening mee als je op zoek gaat, het is dus geen ideaal scherm om temps etc op weer te geven!!
PauperTronics.nl Goedkoper kunnen we het niet maken, wel brakker
een furby met een webcam in je pc planten achter een window en m de hele tijd irritant laten praten?quote:iCeWiRe schreef op 19 October 2003 @ 14:47:
tja voor 3 euro ofzo ben je al klaar duzzeen het geeft wel leuk effect
maja soon ff wa meer modden een andere camera kopen denk ik dan de oude camera modden als ik een oude furby vind
nu raad je al wa ik wil gaan doen
lolz
en anders het lettertype groter zettenquote:real_FireFly schreef op 19 October 2003 @ 18:24:
[...]
kijk eens bij eigenschappen van bureaublad -> instellingen -> klik op je TV -> geavanceerd -> adapter -> alle modi weergeven. Daar moet 640x480 bijstaan, ik kan mijn 2e monitor (op een 2e videokaart) wel op 640x480 zetten via dat lijstje
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
dit is mede afhankelijk van je drivers. Sommige det's ondersteunen dat op de een of andere manier niet, heb zojuist de 52.13 geinstalleerd en daarmee kan ik zelfs op 320x240 en lager gaan zittenquote:real_FireFly schreef op 19 October 2003 @ 18:24:
[...]
kijk eens bij eigenschappen van bureaublad -> instellingen -> klik op je TV -> geavanceerd -> adapter -> alle modi weergeven. Daar moet 640x480 bijstaan, ik kan mijn 2e monitor (op een 2e videokaart) wel op 640x480 zetten via dat lijstje
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
een furby met een webcam in je pc planten achter een window en m de hele tijd irritant laten praten
lolz idd ;x kan die ook eens voelen hoe het is om in een disco te zijn ;x al die lampjes lol
moet ik vooral rode lampjes gaan gebruiken 
lolz idd ;x kan die ook eens voelen hoe het is om in een disco te zijn ;x al die lampjes lol
ik drink niet, ik zuip
Reg. datum: 14 juli 2002
Reg. datum: 14 juli 2002
Ik denk eerder een webcam in je furby modden, zoals in Computer Ideequote:Nia-Boc schreef op 19 October 2003 @ 18:47:
[...]
een furby met een webcam in je pc planten achter een window en m de hele tijd irritant laten praten?
quote:siskos schreef op 19 October 2003 @ 15:31:
[...]
Dit is jouw kast. Maar de kast van de poster is wel degelijk een Jou Jye M@trix case meer info hier . (het enige verschil is (denk ik) dat er bij jouw kast minder gaatjes in het plexi front zitten)
Die van mij is blijkbaar inderdaad een Jou Jye M@trix kast. De van Target heeft iets andere gaatjes voor (2 minder feitelijk of 4 meer... heb ze niet geteld).
Het verschil zie je ook nog eens in de plate achter 't plexiglas. Deze is bij de Target kast zilver, gelijk aan de rest. Bij de mijne is deze blauw achtig. Waarschijnlijk komen ze beide verder gewoon uit de zelfde fabriek, maar met een ander merkje erop.
In elk geval --Erik-- & siskos
Volvo 850 Estate 2.5i
FF de kabels een beetje gemeshed en opgeruimd

Wat voor een fan heb je op je northbridge ???quote:SkyAccess schreef op 20 October 2003 @ 21:26:
FF de kabels een beetje gemeshed en opgeruimd![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
INTEL P4c 2.6 GHZ | 1024 MB RAM 2-3-2-5 | Asus P4C800-E Deluxe | ATI 9800 LT
moet de GPU niet gekoeld worden?
Ligt aan je videokaart de wat minder sneller (denk aan geforce 2) kunnen makkelijk passief gekoeld worden doormiddel van een heatsink en de airflow door de case zelf.
www.neb-lan.nl
Dat lijkt wel een fan van een Thermal take Crystal Orb.quote:
Dat is een oude fan van mijn GeForce 2 TIquote:-Fallout- schreef op 20 October 2003 @ 22:30:
[...]
Dat lijkt wel een fan van een Thermal take Crystal Orb.
quote:koen14 schreef op 20 October 2003 @ 22:18:
moet de GPU niet gekoeld worden?
Mag hopen dat je het niet over mijn GPU hebt!!
Geloof me, die fan wil je niet in je pc hebbenquote:-Fallout- schreef op 20 October 2003 @ 22:30:
[...]
Dat lijkt wel een fan van een Thermal take Crystal Orb.
Nougoed compleet offtopic maar ik moest het toch even kwijt
* Tentacle1 hoop dat zn 9700 pro snel terug komt, met de stilte erbij...
Nog ff over die LED displays (ja, ik bedoel dus WEL een echte LED display), ze zijn te krijgen bij onder andere Conrad, en bij Kijkshop, en de prijs viel mij behoorlijk mee 
Je kan zoiets ook zelf maken, op Laupro staat geloof ik een animocheck voor het maken van een Blinkenleds gebeuren en die bestaan weer uit allemaal ledjesquote:RAMeLaiR schreef op 21 oktober 2003 @ 09:28:
Nog ff over die LED displays (ja, ik bedoel dus WEL een echte LED display), ze zijn te krijgen bij onder andere Conrad, en bij Kijkshop, en de prijs viel mij behoorlijk mee

Zo ziet het eruit
specs | 'De klant komt altijd van rechts.'
'Het risico van een slim voorstel is dat je de kans loopt te worden aangewezen om het uit te voeren.'
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.