Het 'Post hier je kleine mods' Topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicdus ik d8 eeeh das leuk
Deze...
Of deze..

Die van mij moet nog wel binnenkomen hoor
maar heeft dr iemand ervaring mee?
tlijkt me wel makkelijk

Woep wijzigde dit bericht 09-10-2003 13:02 (36%)
LLL
"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.
quote:Hydraulik-Phunk schreef op 09 oktober 2003 @ 11:38:
@Paling15, hoe koelt dat Thermalright HSF'je ?
Let even aan de rechter kant van het koelblok, daar zie je een Delta fan bungelen.
Lijkt me dat et em is.
Ik zal binnenkort mijn minimod posten.
Denk dat hij het koelblok zelf bedoeld, aangezien dan een termalright isquote:Henke schreef op 09 October 2003 @ 14:30:
[...]
Let even aan de rechter kant van het koelblok, daar zie je een Delta fan bungelen.
Lijkt me dat et em is.
Ziet er best gaaf uit!. Die kast heb/had ik ook. (klik) Was toen de goedkoopste miditower die ik kon vinden (nokia look). Maar ik vond em niet fijn. Die grote power en reset knop vond ik niet fijn werken. Het is de de case voor men server.quote:Vitriol schreef op 08 October 2003 @ 21:07:
kijk aan deel 4 al weer![]()
was net klaar met alle andere delen door lezen :lol:
afijn, nieuwe dag nieuwe kansen, na gister 1 ccfl er in geplakt te hebben vond ik dat er aan de voorkant wat bij kon![]()
nou voor 12,- laat ik dat idee geen 2e keer voor bij gaan en zo doende ging deze beginner verder met prutsenhet resultaat -->
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind het persoonlijk erg gaaf hoe nu door iedere kier licht komt, en zeker de gaatjes lichten gaaf op nu![]()
voor de kritische kijkers- ja de voorste nieuwe ccfl zit indd schuin, dit is express gedaan, er zitten aan de zijkant van je 5,25inch bays van die gaatjes om alles aan te bevestiging, als ik de ccfl valk tegen de voorkant plakte kwam daar weinig licht door en zag je de gaatjes nog niet, vandaar dat ik hem aan de onder kant tegen de fan (..tja waarom niet..) heb geplakt en boven tegen de zijkant van de 5,25 baysopzich niet helemaal toppie maar t valt erg mee en t effect op de gaatjes was stukken beter
afijn dat was het weer![]()
volgende mod zal misschien wel weer wat idioots zijnmaja dat is nog steeds niet verboden in nederland dus waarom niet
groeten!
edit -- hier nog even zonder frontjes - zaten 2 casefans, nu eentje, die ander zit op mijn dragon orb-cpu sink, die fan die er normaal op zat maakte me toch nog iets te veel herrie ... (hdd, seagate barracuda 60gb op 30 graden gemeten met dtemp, zonder fan ongeveer 39......)
[afbeelding]
euss wijzigde dit bericht 09-10-2003 17:43 (7%)
There are 10 types of people. Those who do understand binary and those who don't.

Dit is mijn kleine maar zeer effectieve 'mod'!
Arctic cooling inside, Geared by MSI, Powered by AMD, tuned by Creative and Controlled by XP
Reg. datum: 21 oktober 2002
Battle metal uit Groningen: www.elexorien.com
Ik heb er nu maar ff voor de lol een hdd met window ingegooid
heb je dat zelf gedaan?
Zo ja, dan denk k niet dat je HD nog lang mee zal gaan...
LLL
Heb je daar tips voor?
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
dan zal dat niet meer gaan denk k
LLL
zijn 2 verschillende gebruikers hoorquote:Woep schreef op 09 October 2003 @ 18:59:
Als je al een window hebt gemaakt en je vraagt dat nu...
dan zal dat niet meer gaan denk k
quote:crashtestdummy schreef op 09 October 2003 @ 18:50:
Ja, hoe zorg je ervoor dat de inhoud absoluut stofvrij blijft?
Heb je daar tips voor?
Dit heb ik ff als test gedaan, het was een oude 1 Gb hdd, hij heeft het ongeveer 3 maanden vol gehouden. ik had voor bevestiging van het raam industrielijm gebruikt, maar kennelijk sluit dit de hdd niet helemaal perfect af aangezien er na een paar maand stof inkwam
Voor het stofvrij proberen te houden had ik de hdd geopend in een luchtdichte tupperware doosje gedaan.
Ik heb ook ergens gehoord dat het wil helpen om het te doen als je de douche ff goed door laat lopen met heet water zodat de stofdeeltjes neerslaan op de grond/wanden, maar of dit echt zo is weet ik niet...
Als je in de douche het stofvrij gaat afsluiten dan heb je misschien geen stof deeltjes, maar waterdeeltjes... Volgend probleem dus..quote:FlipDeluXe schreef op 09 October 2003 @ 19:50:
[...]
Dit heb ik ff als test gedaan, het was een oude 1 Gb hdd, hij heeft het ongeveer 3 maanden vol gehouden. ik had voor bevestiging van het raam industrielijm gebruikt, maar kennelijk sluit dit de hdd niet helemaal perfect af aangezien er na een paar maand stof inkwam, misschien is het beter om het met siliconenkit ofzoiets te bevestigen.
Voor het stofvrij proberen te houden had ik de hdd geopend in een luchtdichte tupperware doosje gedaan.
Ik heb ook ergens gehoord dat het wil helpen om het te doen als je de douche ff goed door laat lopen met heet water zodat de stofdeeltjes neerslaan op de grond/wanden, maar of dit echt zo is weet ik niet...
Arctic cooling inside, Geared by MSI, Powered by AMD, tuned by Creative and Controlled by XP
Het geheel uit elkaar gesloopt en opgebouwd op een fotolijst.
(k6-450 enzo)
Sorry voor de brakke pic
De accu verdwijnt uit de lijst, daarin komt de standaard voeding voor in de plaats.
En nu?
Nu zoek ik ideetjes voor de ultimate useless computer aan de muur.
(morgen nieuwe foto's)
wassup wijzigde dit bericht 09-10-2003 22:22 (93%)
Je veux dire que ... , je pense que ... , je crois que ... , d'après moi... .... ... .. . En conséquence! |
Sorry dat ik het zeg maar zo vind ik hem afschuwelijk. Misschien een idee om aan de voorkant een "plaat" te monteren zodat je de onderdelen niet ziet.quote:wassup schreef op 09 oktober 2003 @ 22:15:
Okej, hier een gesloopte notebook (over) :
Het geheel uit elkaar gesloopt en opgebouwd op een fotolijst.
(k6-450 enzo)
[afbeelding]
Sorry voor de brakke pic
De accu verdwijnt uit de lijst, daarin komt de standaard voeding voor in de plaats.
En nu?
Nu zoek ik ideetjes voor de ultimate useless computer aan de muur.
(morgen nieuwe foto's)
Game PC Specs
Wat hij zegt.quote:BP schreef op 09 October 2003 @ 22:56:
[...]
Sorry dat ik het zeg maar zo vind ik hem afschuwelijk. Misschien een idee om aan de voorkant een "plaat" te monteren zodat je de onderdelen niet ziet.
quote:BP schreef op 09 October 2003 @ 22:56:
[...]
Sorry dat ik het zeg maar zo vind ik hem afschuwelijk. Misschien een idee om aan de voorkant een "plaat" te monteren zodat je de onderdelen niet ziet.
Tuurlijk is ie afschuwelijk, duh!
Hij is namelijk niet af
Maar als je een plexi plaat ervoor hangt is ie wel cool
Van het weekend even een 4x40 erbij prikken, fleurt ie wel van op
Je veux dire que ... , je pense que ... , je crois que ... , d'après moi... .... ... .. . En conséquence! |
staat anders nergens dat ie niet af is, alleen dat de voeding vervangen word en dat je nu een functie voor dat ding zoekt.quote:wassup schreef op 09 October 2003 @ 23:18:
[...]
Tuurlijk is ie afschuwelijk, duh!
Hij is namelijk niet af
Maar als je een plexi plaat ervoor hangt is ie wel cool
Van het weekend even een 4x40 erbij prikken, fleurt ie wel van op
(Als je een complete mod wil posten, mag je daar een apart topic voor maken, maar dan ook alleen als het een uitgebreide en voltooide mod is.
Overigens leent dit topic zich ook voor het posten van mods in progress, tussenstapjes naar je uiteindelijke casemod dus. )
Mja, dees is voorlopig nog niet uitgebreid genoeg, dus ... ideetjes graag
Update:
Vers gejat idee: raapie in de 2.5 " hd?
Is de achterkant van een TFT een beetje sloop baar?
(een doorzichtige TFT
wassup wijzigde dit bericht 10-10-2003 00:32 (16%)
quote:Henke schreef op 09 October 2003 @ 14:30:
[...]
Lijkt me dat et em is.
De thermalright koelt perfect:
2425MHz @ 1.9V --> 32 graden idle...ok, met 51 dB aan je oren
het is idd een delta... de hardste in zn soort
|| A64 3500+ - 1024MB G-skill - 6600GT - 440GB || EOS 350D 18-55mm Kitlens 75-300mm Canon (non-USM)||
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.