Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Le lapin qui rit
Reg. datum: 12 oktober 2000

neographikal: Geen verkoopspraatjes in je sig plz.

powerman: Zo een brugcontructie had ik dus destijds ook voor mn LCR60 center, met een HTM1 is het nog erger om die goed te plaatsen zo te zien :) Dan MOET je bijna een plasma scherm nemen en tegen de muur hangen om die center wat plek te geven.
zuipuh en schreeuwe(H.Teeuwen)
Reg. datum: 18 december 2000

http://home.kabelfoon.nl/~djusty/DSC00844.JPG

http://home.kabelfoon.nl/~djusty/DSC00845.JPG

mijn setje :Sony DA 50 es _/-\o_
Sony 325 dvd
Sony kc 44 es casette(oudje) dubbele capstan as
Sony cd-player
Keff subwoofer 100watt
Infinity sm 120 studiomonitors
B&w centerspeaker
Bose 100 rear speakers

Philips 32 inch breedbeeld Ice blue
Is er ook helemaal klaar voor!

quote:
Is dat een mannetje van het volk van laaf? :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

quote:
Melvin schreef op 06 October 2003 @ 21:55:
neographikal: Geen verkoopspraatjes in je sig plz.

Ehm ik heb er geloof ik nog niemand over gehoord, en toch echt al een stuk of wat topics in SeM gezet dus de mods hebben het vast wel gezien (aangezien het er al een flinke tijd staat)

* neographikal gelooft niet dat er iemand problemen mee heeft?

offtopic:
behalve jij dan :)
quote:
Als je iets graag wilt delen met ons, vul dan het homepage-veld in je profile in. Het plaatsen van een reclameachtig linkje in je signature zien we ook liever niet.

uit de algemene faq's. Niet verboden, en nog geen mods over gehoord (schijnbaar niet aanstootgevend genoeg ofzo)

Nu weer ontopic :)

Ik zal wanneer de Strata binnen is hier toch maar wat pics maken. Ik post de verbeteringen wel na de verhuizing :)

neographikal wijzigde dit bericht 06-10-2003 22:25 (41%)

Nauwelijks gebruikte Canon 85/1.8 te koop incl Hoya SHMC filter. DM voor meer info.

Fotograaf nodig?

dot.mac
Reg. datum: 03 juni 2002

Ik stoor me er niet aan maar negeer het gewoon :P

Reg. datum: 28 juni 1999

quote:
Yohan schreef op 06 October 2003 @ 14:17:
Ik wou eerst voor de 8807 gaan, maar het verschil met de 8818 was naast de prijs de Digital Natural Motion, en dat is wel een grote aanrader.

Weet je dat zeker? Ik heb ook een Philips met DNM (de 28PW9525), maar heb het na een paar weken weer uitgezet. Hij staat nu gewoon op Digital Scan.

DNM zorgt m.i. voor een soort "wazigheid" over het beeld. Het is vooral erg irritant bij closeups van gezichten en grote kleurvlakken, je krijgt dan een soort "veegeffect".

Het schijnt dat PixelPlus beter werkt, maar dat heb ik nog nooit in actie gezien.

Jammer dat je van TV's niet de firmware kunt upgraden, een PixelPlus upgrade zou wel aardig zijn :) Moet technisch ook wel kunnen volgens mij, alleen verkoopt Philips dan een stuk minder nieuwe TV's denk ik :D

Gadgetfetisjist
Reg. datum: 04 februari 2000

Nou, volgens JvS moest ik m'n TV opstelling ook maar eens posten :P

http://crew.tweakers.net/~crew/Exirion/pics/wnng/DSCN1448_2.jpg

Het is een Samsung 55cm PLANO toestel met een Pioneer DV350S DVD-speler en Pioneer VSX511S receiver. Voor de speakers (prototypes van m'n vader) heb ik eigenlijk een veel betere versterker staan (ook eigen design en bouw) maar de receiver is voor surround gedoe bij de TV toch wel erg de moeite waard :)

Acties: [view]

Door: ACM
Devver / Serveradmin
Werkt hier
Reg. datum: 20 januari 2000

Heeft je receiver geen pre-out die je kan gebruiken dan? :)

[13:34:02] <baa> maar fbsd schijnt nog steeds hopeloos schijnt

Gadgetfetisjist

quote:
ACM schreef op 07 October 2003 @ 00:40:
Heeft je receiver geen pre-out die je kan gebruiken dan? :)
Nee, maar ik heb 'm al eens opengeschroef. Misschien is er ook wel een service manual met schema te vinden om een goeie pre-out te maken :) En anders maar zonder manual op de printplaat op jacht met de scoop ;)

Moolteepass
Reg. datum: 17 september 2001

quote:
Exirion schreef op 07 oktober 2003 @ 00:29:

[afbeelding]

Het is een Samsung 55cm PLANO toestel met een Pioneer DV350S DVD-speler en Pioneer VSX511S receiver. Voor de speakers (prototypes van m'n vader) heb ik eigenlijk een veel betere versterker staan (ook eigen design en bouw) maar de receiver is voor surround gedoe bij de TV toch wel erg de moeite waard :)
Heeft je vader die speakers ontworpen ? Ik vind ze heel mooi :P
Gadgetfetisjist

quote:
w00Dy schreef op 07 October 2003 @ 00:44:
Heeft je vader die speakers ontworpen ? Ik vind ze heel mooi :P
Ja, ik vind ze eigenlijk ook erg mooi. Maar.. het ging in principe alleen maar om het geluid voor hem ;) En dit zijn prototypes... de filters bengelen er al 14 jaar lang los achter. Ze klinken super, dus ik laat het maar lekker zo :+ M'n neef heeft nettere exemplaren staan die hoogglans gespoten zijn.

Reg. datum: 23 september 2002

quote:
mark_dabomb schreef op 06 October 2003 @ 18:23 :

DVD-speler is de Pioneer DV-360 K die me ook geoed bevalt op één punt na. De laadtijden zijn vooral met audio en mp3 cd's gewoon heel erg lang. Soms pakt ie m ook niet, maar verder een uitstekende speler!Raad welke cd het is!
Dat is Masterpiece Theatre van En Vogue. Effe een vraagje over die tv. Met welke tv's heb je hem vergeleken, voordat je hem kocht?

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

You fool of a Took!
Reg. datum: 11 maart 2001

Ik heb de TV vergeleken met een Sony TV ( de KV-21CL10 en de KV-21LS30) daarnaast een Philips 21PT5505 en nog een ander model waar ik het model niet van weet (had maar één SCART aansluiting). Daarnaast met een Thomson die de minste van het stel was. Verder vond ik eigenlijk niks mooi genoeg om in overweging te nemen.

Marantz SR4300 / Pioneer DV-360 K / Magnat Project 4 / Quadral QLX Base II / KLipsch Quintet II / Sennheiser RS 20 / Monitor D.A.S. Correct / Pioneer PD-Z81M / JVC AV-21BF10S

Reg. datum: 06 oktober 2003

quote:
Blue Eyes schreef op 06 October 2003 @ 20:35:
@porthos002

Ik snap niet dat ge klaagt. Dat ze een afspraak niet wisten kan gebeuren. Wat ze voor je gedaan hebben is goed! Datgene is al veel meer dan dat ik in regel over Stassen hoor. Ik denk dat je tekst maar aan moet passen, ik vind het iig meer dan netjes wat ze gedaan hebben.

in de luisterstudio's werd ik meer als prima geholpen (het was voor hun ook vervelend dat afspraken niet doorgegeven waren). daar ligt het probleem ook niet, daar werken namelijk andere mensen als in de winkel.

@zimbab: zo'n opstelling verdient echter toch meer als een vivastar cd'tje, niet?

porthos002 wijzigde dit bericht 07-10-2003 08:49 (8%)

Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

Daar heb je gelijk in....ze hadden op z'n minst een Taiyo Yuden ofzo kunnen nemen...... :P

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

to the batmobile,let's go

quote:
Exirion schreef op 07 October 2003 @ 00:29:

[afbeelding]

haal die bras eens van die speakers, man!
die hoeven niet versierd te worden met planten en auto's
;)

vierhoog:grafisch ontwerp | XC biker: TREK 6500 | Ik ken een huurmoordenaar en ik hoef alléén maar zijn reiskosten te betalen omdat ik het ben

Reg. datum: 25 november 2000

ff snel wat (brakke) foto's gemaakt van mijn set in mijn zeer kleine kamer (3,90 bij 2,20):

http://ick.gamepoint.net/stereo/Stereo2.jpg
http://ick.gamepoint.net/stereo/Stereo.jpg

van boven naar onder:
Marantz dv3100
Marantz cd6000OSE LE
Marantz sr6200
Rotel rb976mkII

speakers zijn Chario Syntar 200

ik heb jammer genoeg op dit moment het geld niet om mijn set af te maken (center en achter speakers: hangen nu brakke sony surroundjes) dus er komt heus wel weer een update :)

Leipo wijzigde dit bericht 07-10-2003 10:10 (5%)

©
Reg. datum: 11 februari 2000

quote:
Leipo schreef op 07 October 2003 @ 10:08:
ff snel wat (brakke) foto's gemaakt van mijn set in mijn zeer kleine kamer (3,90 bij 2,20):

[afbeelding]
[afbeelding]

van boven naar onder:
Marantz dv3100
Marantz cd6000OSE LE
Marantz sr6200
Rotel rb976mkII

speakers zijn Chario Syntar 200

ik heb jammer genoeg op dit moment het geld niet om mijn set af te maken (center en achter speakers: hangen nu brakke sony surroundjes) dus er komt heus wel weer een update :)
Voor welke kanalen gebruik je de 976 op het moment ? Ik zie dat je alle kanalen gebrugd hebt staan. Ik draai zelf ook met 2 van die versterkers gebrugd.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

ik gebruik de eerste 2 gebrugde kanalen voor me fronts en het derde kanaal ga ik OF voor me toekomstige center gebruiken OF voor me rears (dus dan niet meer gebrugd). Op dit moment hangt er nog niets aan.

Ik denk persoonlijk dat ik voor die center ga (daar ben ik nu ook voor aan het sparen).

©
Reg. datum: 11 februari 2000

quote:
Leipo schreef op 07 October 2003 @ 13:38:
ik gebruik de eerste 2 gebrugde kanalen voor me fronts en het derde kanaal ga ik OF voor me toekomstige center gebruiken OF voor me rears (dus dan niet meer gebrugd). Op dit moment hangt er nog niets aan.

Ik denk persoonlijk dat ik voor die center ga (daar ben ik nu ook voor aan het sparen).
Waarom heb je eigenlijk voor die Marantz gekozen als je de eindtrappen niet gebruikt als ik vragen mag ? Niet dat er iets mis is met de 976 ;) :P

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Ik hou veel meer van het geluid van de Rotel dan van de Marantz.
eerst had ik alleen de cd6000 en de rb976 (dus cd direct op eindtrap) en was ik opzoek naar een goedkope voorversterker. die van Rotel vielen al af omdat die te duur waren en toen zag ik ineens een aanbieding van de sr6200 en heb dus die maar gekocht

en op dit moment gebruik ik de eindtrappen van de rears wel van de marantz (heb nog geen interlinks om de rears aan me rotel te hangen :P )

Leipo wijzigde dit bericht 07-10-2003 13:51 (21%)

Mijn Strata III is volgende week binnen :)

Dan zal ik even wat pics maken :)

Nauwelijks gebruikte Canon 85/1.8 te koop incl Hoya SHMC filter. DM voor meer info.

Fotograaf nodig?

Wie Sterk is moet ook slim zij
Reg. datum: 18 september 2002

Hier mij Home Cinema Setupje

Tv:
Sanyo CTP 3240 (Gekregen :9 )

Video/DVD:
Samsung SV-630F
Phillips VR 6585 (Van thuis)

Speakers:
Sony Realistic Optimus T-200 (gekregen, woofers vervangen; Met Jamo Woofers 4x25 cm &gt;:) )

Audio:
Voor en eindtrap Sony Ta-Fe210 (2x60W@8Ohm)
Eindtrap Sphynx SP-BOS-110 (2x150W@8Ohm 8) ) Wel Wat te luidruchtig voor rustige muziek,daarvoor is de schakelaar,kan ik alleen de sony gebruiken.
Casettspeler:Phillips D6920 MK2 (Van thuis)
Hoofdtelefoon: Phillips HP800

Hier de pic's

http://users.pandora.be/nodderwaak/Hans/6.jpg
http://users.pandora.be/nodderwaak/Hans/7.jpg
http://users.pandora.be/nodderwaak/Hans/8.jpg

Voor een studentje is dit zeker prijs/kwantiteit niet slecht :7

Msi Kt3 Ultra Aru (1) - Xp2600 - Twinmoss 512 Pc2700 - 2x80Gb Maxtor 8mb Cach Raid 0 - Gf4 Mx440 - Sb Live 5.1

Reg. datum: 08 september 2001

mooi setje zeg

Vind vooral die Sanyo tv erg origineel :)

Level 70 Tauren Warrior: [profile]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: