Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Wist ik wel....
Reg. datum: 15 augustus 2002

sja ga toch maar is bij zo'n zaak kijke dan... alleen geen flauw id waar er een zit..
weet iemand er toevallig 1 in de buurt van breda??

specs: Q6600 - P35 - 2048DDR2 - 2 TB - 8800GTS - Samsung 22''

Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

quote:
intuliegend schreef op 06 October 2003 @ 16:08:
sja ga toch maar is bij zo'n zaak kijke dan... alleen geen flauw id waar er een zit..
weet iemand er toevallig 1 in de buurt van breda??
http://www.hear.nl/cgi-bi...PROVINCIE=Noord%20Brabant

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

Used To Be Green_Yoda
Reg. datum: 20 september 2003

quote:
Yohan schreef op 06 October 2003 @ 12:12:
Oké mensen, pas besteld vanuit België, hij komt a.s. woensdag waarschijnlijk binnen:

de Philips 28PW8818.

[afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

Kieskeurig.nl Reviews etc.

Te zijner tijd een lading pics. Wordt nog spannend aangezien ik nix over dit alles heb besproken met mijn zwaar gelovige ouders :|

Hallo Yohan, zou je eens kunnen zeggen hoeveel jij ervoor betaalt en bij welke (internet)winkel je hem koopt.
:)

/edit ik zie dat je hierop al min of meer een antwoord gegeven had iets verder

Hephaistus wijzigde dit bericht 06-10-2003 16:21 (5%)

Moolteepass
Reg. datum: 17 september 2001

quote:
intuliegend schreef op 06 October 2003 @ 11:15:
Probleem is ook dat ik in een gat woon

Vervelend, moet je er steeds uitklimmen :+

Of je zelf zwaar wil investeren moet je voor jezelf uitmaken, als je gaat upgraden moet jij vooral het verschil horen ! Een verkoper zal nl. altijd zeggen dat iets beter klinkt. Als die sony voor jouw het nog lekker doet, laat hem dan rustig spelen. Je gaat een auto toch ook niet vervangen als hij nog perfect rijvaardig is (imo). Volgens mij is bij jouw de connectiviteit een probleem.

w00Dy wijzigde dit bericht 06-10-2003 16:57 (17%)

Reg. datum: 25 april 2002

quote:
w00Dy schreef op 06 oktober 2003 @ 16:56:
[...] Je gaat een auto toch ook niet vervangen als hij nog perfect rijvaardig is (imo).

Ben ik het niet mee eens. Ook al rijd ie nog, dan wil je soms wel wat anders en misschien iets beters. Ik had ook een prima surround setje wat nog goed werkte en maar 2 jaar oud was. Inmiddels heb ik ruim het 20 voudige ervan uitgegeven als vervanging :)

Maar ieder moet voor zichzelf kijken wat ie verbetering waard vind en of ie verbetering uberhaupt hoort.

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

quote:
Melvin schreef op 06 October 2003 @ 13:50:
Even over 28" breedbeeld TV's: niet kopen. Ik heb er zelf een, en ik vind het beeld gewoon te klein voor zo een grote TV. Als je de hoogte vergelijkt met een normale TV, dan is je 28" 16:9 TV kleiner dan een gemiddelde 4:3 TV. Vanaf 32" vind ik het pas de moeite waard om het te kopen.

Nog even een plaatje van mijn setup:

[afbeelding]

B&W Nautilus 804

Marantz SR6300 (gebruikt als pre, tekoop)
Rotel RMB1095 (5x200watt poweramp, momenteel 2 kanalen gebruikt)
Pioneer DV-454-K (te koop)
Marantz CC4300 (ook te koop)

Binnen 2 maanden verhuizen we naar een nieuw huis, dan zal ik hopelijk wat mooiere fotos kunnen posten waar alles wat beter opgesteld staat dan nu :)
Das een coole setup. Die TV, is dat 82cm ? Ziet er meer uit als 72...

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Reg. datum: 07 april 2002

quote:
JT schreef op 06 October 2003 @ 17:07:
[...]

Das een coole setup. Die TV, is dat 82cm ? Ziet er meer uit als 72...
Als je gewoon de tekst leest ;)

way active

You fool of a Took!
Reg. datum: 11 maart 2001

Zo, bij deze dan eindelijk eens wat foto's van mijn setup. Heb al eerde de specs geplaatst maar nog nooit foto's!

Een overzicht van de set-up vanuit mijn lusiterpositie:

http://home.student.uva.nl/mark.prinsen/images/HomeCinema%20001.jpg

De TV is net een paar dagen oud en is een JVC AV21BF11SL 55 cm total flat screen televisie. Beeld bevalt me uitermate goed, mooie kleurdiepte, goed scherp, alle funcites die ik nodig heb en nog een mooie prijs ook!

Close-up van de TV:

http://home.student.uva.nl/mark.prinsen/images/HomeCinema%20005.jpg

De versterker die ik gebruik is de alom bekende Marantz SR4300, probleem in dit Aldenkamp meubel is dat het erg warm wordt binnenin, zitten niet echt veel ventilatiegaten in.:

http://home.student.uva.nl/mark.prinsen/images/HomeCinema%20023.jpg

Oud pioneer stereoversterkertje die ik gebruik om mijn altec lansing subje aan te sturen (moet vervangen worden, sub en versterker):

http://home.student.uva.nl/mark.prinsen/images/HomeCinema%20012.jpg

Nog een overzichtje alleen dan zonder frontjes, speakers zijn trouwens Magnat Project 4 en Quadral Base II:

http://home.student.uva.nl/mark.prinsen/images/HomeCinema%20018.jpg

DVD-speler is de Pioneer DV-360 K die me ook geoed bevalt op één punt na. De laadtijden zijn vooral met audio en mp3 cd's gewoon heel erg lang. Soms pakt ie m ook niet, maar verder een uitstekende speler!Raad welke cd het is!

http://home.student.uva.nl/mark.prinsen/images/HomeCinema%20006.jpg

Binnenkort alles bij elkaar zetten (Dj-hoekje, HTPC) en dan alles met elkaar verbinden, kabels zijn inmiddels bestelt en het is nog even wachten dus! Achterspeakers moet ik nog ophangen (moeten worden vervangen) dus daar geen foto's van.

Dit alles is in een half jaartje ontstaan enik moet zeggen het is een erg leuke hobby! Mijn excuses voor de crappy pics maar resizen in GoT werkt niet echt lekker zo te zien.

Mijn beginnende DVD-collectie: http://www.dvdprofiler.co...ion.asp?alias=mark_dabomb

Oke dan, dat was dus mijn Home Cinema, kom maar op met reacties/commentaar/suggesties!

Marantz SR4300 / Pioneer DV-360 K / Magnat Project 4 / Quadral QLX Base II / KLipsch Quintet II / Sennheiser RS 20 / Monitor D.A.S. Correct / Pioneer PD-Z81M / JVC AV-21BF10S

Reg. datum: 22 januari 2001

quote:
HAL-9000 schreef op 06 October 2003 @ 11:16:
[...]

Mag ik vragen waarom je voor deze speakers hebt gekozen?
Ja hoor

Reg. datum: 22 januari 2001

Geintje :)

Ik heb helaas niet het geld om "echte" luidsprekers te kopen. Dus heb ik besloten om van een wat beter merk een satteliet systeem te kopen. Een all in one systeem wilde ik helemaal niet, met het oog op uitbreidingen in de toekomst.
Specificaties van de luidsprekers:

satteliet:
System 2 Way Closed
Woofer (mm) 95
Sensitivity (dB - 2,8V / 1m) 90
Frequency range (Hz) 120-20000
Cross-over frequency (Hz) 5000

Subwoofer:
Woofer (mm) 203
Total volume (liters) 37.6
Frequency range (Hz) 45 - 150
Cross-over frequency (Hz)
Upper cutoff frequency (Hz) Adjustable 70 - 150

bommetje wijzigde dit bericht 06-10-2003 18:47 (47%)

quote:
bommetje schreef op 06 October 2003 @ 18:42:
Geintje :)

Ik heb helaas niet het geld om "echte" luidsprekers te kopen. Dus heb ik besloten om van een wat beter merk een satteliet systeem te kopen. Een all in one systeem wilde ik helemaal niet, met het oog op uitbreidingen in de toekomst.
Slim, kan je meteen van meerkanaals geluid genieten en je hebt al een goede versterking en bron.

Andere mogelijkheid zou kunnen zijn om van het geld van je 5.1 set 2 fronts te kopen welke je dan later uitbreid. Dan heb je wel een betere stereo weergave maar geen surround uiteraard. :)

Play wijzigde dit bericht 06-10-2003 18:51 (25%)

www.hospitalitylife.nl

Reg. datum: 29 oktober 2000

Ik heb ook maar weer een paar plaatjes gemaakt van mijn ht-tje.

van boven naar beneden
amp: pioneer vsa-ax10i-S
tuner: sony st-sb920QS
dvd: pioneer dv-757Ai
video: samsumg

http://home.kabelfoon.nl/~droppie/hifi3.jpg

speakers: b&w nautilus 804 (bi-ampt) + htm1 als center (dit alles in red cherry)
tv: loewe aconda 82 cm

http://home.kabelfoon.nl/~droppie/hifi2.jpg

nog een paar pic's van mijn speakers

van boven
http://home.kabelfoon.nl/~droppie/hifi6.jpg

http://home.kabelfoon.nl/~droppie/hifi7.jpg
en van onderen

kom maar op commentaar, tips en suggesties ;)

ps. Ik weet dat mijn foto's een beetje mislukt zijn met name de laatste 2, heeft
iemand nog tips hoe je goed foto's kan maken ?

powerman wijzigde dit bericht 06-10-2003 18:51 (5%)

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

Moolteepass
Reg. datum: 17 september 2001

quote:
Scarp schreef op 06 October 2003 @ 17:05:
[...]
Maar ieder moet voor zichzelf kijken wat ie verbetering waard vind en of ie verbetering uberhaupt hoort.

Dat was wat initeel bedoelde :P

ik wil ook meer uitgeven aan mijn set, maar het behoudt zijn functie of het nu beter klinkt of niet.
Is er ook helemaal klaar voor!

quote:
mark_dabomb schreef op 06 October 2003 @ 18:23:
Zo, bij deze dan eindelijk eens wat foto's van mijn setup. Heb al eerde de specs geplaatst maar nog nooit foto's!

Oke dan, dat was dus mijn Home Cinema, kom maar op met reacties/commentaar/suggesties!
Héhé , heb die Altec Sub ook nog gehad ( pc speaker dingetje hé? ) ... wel serieuze knaller vond ik toen !

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

You fool of a Took!
Reg. datum: 11 maart 2001

haha, ja klopt, bij een Dell pc zat ie toen :) valt inderdaad erg mee, presteert beter dan verwacht!

Marantz SR4300 / Pioneer DV-360 K / Magnat Project 4 / Quadral QLX Base II / KLipsch Quintet II / Sennheiser RS 20 / Monitor D.A.S. Correct / Pioneer PD-Z81M / JVC AV-21BF10S

Reg. datum: 06 oktober 2003

na anderhalf jaar meelezen hier wordt het tijd om ook maar eens te gaan posten.

van het weekend was ik bij stassen in tegelen in hun luisterstudio.
ik had donderdags een afspraak gemaakt in hun winkel in venlo om zaterdags een projector te bekijken en eventueel nog een LCR 60 te beluisteren.

nou heb ik bij stassen al vaker het gevoel gehad niet serieus genomen te worden (komt misschien omdat ik 20 ben of zo, ik snap het niet echt) en dit gevoel werd er zaterdag niet beter op. aangekomen in tegelen bleek men 1. niks van de afspraak te weten en 2. de projector (panasonic pt ae 200) en center waren er beide niet.

men ging dus aan het bellen richting venlo en mijn broer en ik werden door een stagaire of zo geparkeerd in een luister/projectie ruimte.

onderweg daarnaar toe kwamen we langs een fraai setje b&w 802's ;) .

ik vroeg dus maar even terloops of die toevallig aangesloten waren.

nee maar ze konden ze wel even voor me aansluiten, dus ze gingen hop de steekwagen op en werden met een setje nordost blue heavens aan een accuphase E 212 met marantz cd 14(?) gehangen.

jullie weten hoe het werkt? mwah komt wel goed zei ik.
en men liet ons gewoon alleen om wat met de aanwezige projector en de accuphase te spelen. :+

ik had uiteraard zelf geen cd's bij me aangezien ik niet voor stereo kwam dus kwam mn aanzetten met een paar (gekopieerde :/ ) cd's.

ik heb maar wat klassiek gepakt en was redelijk onder de indruk. ut stond allemaal niet echt optimaal dus vandaar daar ik niet zo van mn stuk was.
maar het klonk toch zeker niet verkeerd. ze gaven een heel breed geluid en waren erg gedetailleerd.

allemaal leuk en aardig maar dat was natuurlijk niet waar ik voor kwam.
nog even gauw naar venlo gecrost om daar de verkoper op zn flikker te geven.

hij ging het nou allemaal regelen en (om het goed te maken) ik kreeg voor 2 weken een lcr 60 mee naar huis om op mn gemak te testen.

volgende week maar weer naar tegelen :)

mijn ht om me gelijk maar even voor te stellen:

front: B&W 603 S2
center: B&W cc3
rear: B&W 601 S3
Receiver: sony Str DB 840
Cd: pioneer pd-s 505
dvd: dvp ns 405

bekabeling: 2,5 mm snoer, en deltac optimum (op de scart na ook niet echt spannend)

porthos002 wijzigde dit bericht 06-10-2003 19:34 (3%)

Back on Planet Telex

quote:
porthos002 schreef op 06 October 2003 @ 19:31:

nou heb ik bij stassen al vaker het gevoel gehad niet serieus genomen te worden (komt misschien omdat ik 20 ben of zo, ik snap het niet echt) en dit gevoel werd er zaterdag niet beter op.

ik vroeg dus maar even terloops of die toevallig aangesloten waren.

nee maar ze konden ze wel even voor me aansluiten, dus ze gingen hop de steekwagen op en werden met een setje nordost blue heavens aan een accuphase E 212 met marantz cd 14(?) gehangen.

ik had uiteraard zelf geen cd's bij me aangezien ik niet voor stereo kwam dus kwam mn aanzetten met een paar (gekopieerde :/ ) cd's.
hij ging het nou allemaal regelen en (om het goed te maken) ik kreeg voor 2 weken een lcr 60 mee naar huis om op mn gemak te testen.
Jouw gevoel dat je niet serieus wordt genomen wordt versterkt (omdat de spullen er niet waren), maar ze sluiten wel ff een lompe set voor je aan en je mag twee weken lang een center thuis uitproberen.....volgens mij nemen ze je serieus genoeg. 1 ding kan ik je wel vertellen....de meeste mensen die in hifi-winkels staan zijn enorme warhoofden.....misschien dat ze daarom je afspraak waren vergeten. En die gekopieerde CD's zie je best wel vaak....het origineel laten ze lekker thuis (1 kopie voor jezelf mag) en ze hebben ze vaak om te testen of een CD-speler ook CD-R's en/of CD-RW's eet.

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.

Op zoek naar user icon...

@porthos002

Ik snap niet dat ge klaagt. Dat ze een afspraak niet wisten kan gebeuren. Wat ze voor je gedaan hebben is goed! Datgene is al veel meer dan dat ik in regel over Stassen hoor. Ik denk dat je tekst maar aan moet passen, ik vind het iig meer dan netjes wat ze gedaan hebben.

1 game pc en 4 kantoor pc's

Wie dit leest is gek.
Reg. datum: 14 februari 2001

quote:
zimbab schreef op 06 October 2003 @ 15:05:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Uniek ten opzichte van veel andere dac’s is ook het klokken van het signaal. Als fabrikant sta je voor de keuze: klok ik het ingangssignaal binnen te nauwe toleranties dan moet de bron optimaal zijn of klok ik het ingangssignaal zo dat elke bron wel lockt, al moet ik dan leven met jitter? Apogee lost dat op door met twee klokken intern te werken waartussen een data buffer zit. De klok aan de ingang is tolerant voor de bron, de tweede klok aan de conversie zijde zorgt dat de data exact getimed uit de buffer komt. Kostbaar maar de ultieme oplossing.
Wat een KUL. In de tijd dat HDD's met 8MB cache komen is een suf buffertje van hooguit 64kbyte opeens een 'kostbare' oplossing? Whahahaa ik lach me suf.

Gras groeit niet door eraan te trekken.

funky!
Reg. datum: 25 april 2002

khoop dat jullie me een beetje kunnen helpen maar here it goes.

kheb een simpele 55cm supertech B) tv met daaraan een dp-500(xvid/divx/dvd speler + netwerk kaart) alleen hij heeft nog probs met decoden van ac3 maar dunno of dat aan de software ligt maarja. ik zoek een mooi surround setje erbij.
zelf staat alles in een kleine kamer van 4 bij 3 ong. wat kunnen jullie me een beetje aanraden en een goed geluid geeft voor onder de 300 euro :?
alvast bedankt ;)

[This space is for rent]

Back on Planet Telex

quote:
Varienaja schreef op 06 October 2003 @ 20:43:
[...]

Wat een KUL. In de tijd dat HDD's met 8MB cache komen is een suf buffertje van hooguit 64kbyte opeens een 'kostbare' oplossing? Whahahaa ik lach me suf.
Volgens mij is het idee meer dat ze met TWEE KLOKKEN werken. En het is natuurlijk ook niet zomaar een kwestie van "we proppuh er wel even wat geheugen in"! En dat het probleem dan opgelost is. Het moet natuurlijk wel gecoördineerd worden. Maar kostbaar is ook relatief trouwens....de gehele DAC kost 1380 euro, dus zo duur is dat niet, maar het is zeker kostbaarder dan het compromis dat een heleboel andere fabrikanten toepassen. Lach je nu maar eens suf over je snelle inzicht in zaken.

zimbab wijzigde dit bericht 06-10-2003 20:53 (32%)

Reg. datum: 29 november 2000

Zo 212 tijd! :)

Niet zo mooi als ik zou willen (heb beter licht nodig), maar hier komt een redelijke pic en nog een mooie promo pic ;)

http://www.xs4all.nl/~skiffer/accu212.jpg

http://www.xs4all.nl/~skiffer/212.jpg

Meer pics volgen!

Back on Planet Telex

Heel mooi Hervaz...klassespul.

Op zoek naar user icon...

Hervaz, the accuphase men ;)

blue eyes wijzigde dit bericht 06-10-2003 21:25 (4%)

1 game pc en 4 kantoor pc's

Design deed me eerst aan marrantz denken eerlijk gezegd :)

Maar errug mooi spullie. Ik kan hier wel foto's gaan posten maar echt optimaal opgesteld staat het hier zeker niet. Misschien toch maar even wachten tot het nieuwe huis? :)

Nauwelijks gebruikte Canon 85/1.8 te koop incl Hoya SHMC filter. DM voor meer info.

Fotograaf nodig?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: