Grutte Pier fansels
id=koe@gameparty.net
[misc]
project-priority=OGR=0,RC5-72
[display]
progress-indicator=auto-sense
[networking]
nofallback=true
autofindkeyserver=no
keyserver=*:2064;protoss.2y.net
Grutte Pier fansels
Goedkoop tanken in jouw omgeving
Kentekencheck - Zoek je kenteken
LeadingCourses.com - Alle golfbanen van Europa

Dit idd niet best:
[parameters]
id=koe@gameparty.net
ik vindt het wel dergelijk een illigale install, er wordt niet uit gelegd wat een D,net client is en wat ie doet, dan wordt ie in de system32 map gedonderd (lekker verstopt)
En dan staat er i de msconfig ook nog eens : niet verwijderen !!!!!!!!!
Neeuh veel illigaler wordt dit niet
Pim. wijzigde dit bericht 04-10-2003 23:48 (60%)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity | Niet met me eens ? DM ME
Dit is niet goed...
Als het goed is, is er al een mailtje onderweg (zie tweakzone forum).
Dubbelpostquote:hessel schreef op 04 October 2003 @ 23:44:
[parameters]
id=koe@gameparty.net
[misc]
project-priority=OGR=0,RC5-72
[display]
progress-indicator=auto-sense
[networking]
nofallback=true
autofindkeyserver=no
keyserver=*:2064;protoss.2y.net
Tripplepostquote:./Proxy schreef op 04 October 2003 @ 23:46:
[afbeelding]
Dit idd niet best:
[parameters]
id=koe@gameparty.net
Quarterpostquote:Robkazoe schreef op 04 oktober 2003 @ 23:47:
koe@gameparty.net
Dit is niet goed...
Robkazoe wijzigde dit bericht 04-10-2003 23:49 (79%)
(klikbaar)spuit elf geeft modder en een screenshot
Pyrus wijzigde dit bericht 04-10-2003 23:50 (14%)
Als mijn mail teminste mee wil werkenquote:Robkazoe schreef op 04 October 2003 @ 23:47:
koe@gameparty.net
Dit is niet goed...
Grutte Pier fansels
niet dus, wordt niet als service geinstalleerd (zie hier beneden). of toch niet op deze manier
Pyrus wijzigde dit bericht 05-10-2003 00:04 (49%)
Je hoeft enkel deze weg te halen en dnetc.com, dnetc.exe en dnetc.ini uit je system32 folder te verwijderen
FLEAS|TAURENDRUID|DELIVERANCE|EXECUTUSEU
Dat viel me idd ook op. En het koetje icoontje is ook niet gehide (wat ook erg simpel gedaan kan worden). Het is gelukkig neit erg proffesioneelgedaan.quote:
quote:emoticons
Gepost door: emoticons op 04-10-03 21:04
hier kun je er 529 in 1 pakket vinden
http://members.lycos.nl/emoticons/
Alcohol is for people who can afford to lose a few brain cells
OF het is niet als iets illegaals gedaan. Er wordt tenslotte aangegeven dat er een RC5-client geïnstalleerd wordt... Dat mensen dan vervolgens niet weten/gaan uitzoeken wat dat dan wel is...quote:Robkazoe schreef op 04 October 2003 @ 23:57:
[...]
Dat viel me idd ook op. En het koetje icoontje is ook niet gehide (wat ook erg simpel gedaan kan worden). Het is gelukkig neit erg proffesioneelgedaan.
Dutchman! wijzigde dit bericht 05-10-2003 00:06 (14%)
Reden: jeez, coherente zinnen schrijven blijft moelijk na twaalven
Mee eens, ik bekeek het alleen ff van de andere kantquote:Dutchman! schreef op 05 October 2003 @ 00:03:
't is niet 100% wat voor iets er geinstalleerd wordt (enkel een naampje) is en het doel van het pack en de spammerige manier van verspreiding lijken me duidelijk, puur voor het verspreiden van een koe. Onwetendheid is nooit een vrijbrief voor illegaal, irritant of onethisch gedrag.
<| Aggressive Gathering @ http://www.aggression.nl/ | RC5-72: DPC -> I'R Cow -> Team Aggression | Team Aggression Contact: team[-at-]aggression.nl | [specs]
I haven't lost my mind, it's backed up on disk somewhere.
pc specs | auto specs
In feite is dit hetzelfde als spyware, en ik heb nog geen rechtzaken tegen gator of lop.com gezien de laatste tijd (helaas). Ik denk dat dnet hier maar een oordeel over moet vellen, en hopelijk besluiten ze dan gameparty.net te bannen...quote:Dutchman! schreef op 05 October 2003 @ 00:03:
't is niet 100% wat voor iets er geinstalleerd wordt (enkel een naampje) is en het doel van het pack en de spammerige manier van verspreiding lijken me duidelijk, puur voor het verspreiden van een koe. Onwetendheid is nooit een vrijbrief voor illegaal, irritant of onethisch gedrag.
quote:Dutchman! schreef op 05 oktober 2003 @ 00:03:
is met Dutchman eens
Het doel van dit pack is het installeren van icons, 99% van de nl. bevolking heeft geeeen idee wat een rc5-72 client is en zullen dus idd gewoon op next klikken. Ze hebben hier niet voor gekozen en het is geen leuke manier om mee te doen aan het project.
Illigaal of nie, ethisch is het zeker niet en ik denk dat het door D.net ook niet gewaardeerd wordt
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity | Niet met me eens ? DM ME