Gathering of Tweakers

Quicksearch
Officieel moto fan :)

Windows Clients - Policy

Inleiding

Welkom bij de Windows Clients Policy, in deze FAQ staan de richtlijnen die gelden in dit gedeelte van het forum.

« ·^

Welke topics horen hier thuis?

Welke topics horen hier thuis? In principe elk topic dat iets met de werking van Windows of DOS te maken heeft, tenzij het over servers gaat. Topics over Windows servers en willekeurige server software mogen in het forum Windows Servers en Software. Aangezien dit alsnog een vrij ruim begrip is, is het makkelijker om aan te geven welke topics hier niet horen:

Vragen over Office paketten en bv. mail clients mogen geplaatst worden in Officesuites en -software en vragen over MSN, Internet Explorer, IIS, etc. horen bijvoorbeeld in Client Software Algemeen. Vragen of problemen m.b.t. netwerkapparatuur, daarvoor kun je terecht in Network Troubleshooting en alle problemen die betrekking hebben op spellen horen weer in Spielerij - Problemen & Vragen.

« ·^

Huisregels

In Windows Clients gelden uiteraard het algemene beleid en de algemene regels die op GoT gelden: Algemeen Beleid en Huisregels

De huisregels worden vaak vergeten bij het openen van een topic. De belangrijkste regels m.b.t. het openen van een topic zal ik even apart vermelden:

Vergeet niet om het type OS in je topictitel te vermelden, het liefst tussen '[' & ']' tags. Enkele voorbeelden:
[XP] Hoe werkt de activering?
[2K] PC aanmelden op een domein, hoe werkt dit?
[ME] Mijn controlpanel geeft een foutmelding
[2003] domein.local of domein.com - wat is beter?
[MCE 2004] Hoe upgrade ik naar MCE 2005
[MCE 2005] Mijn Radeon 9500 geeft zwart beeld?
[LH #4850] Hoe zet ik 'Glass' aan?
[Vista] Hoe dualboot ik met XP?

Probeer in ieder geval een duidelijke topictitel te verzinnen, zoals een beknopte omschrijving van je vraag of je probleem. Het kan zijn dat een moderator alsnog je titel iets bijschaaft. In dat geval wordt er een * achter de topictitel geplaatst.

« ·^

Veel gestelde vragen

Kijk voordat je een topic opent altijd even in de FAQ, hierin staan de meest gestelde vragen over Windows: Windows Clients - FAQ

Daarnaast kun je ook veel info vinden op de Microsoft Knowledge Base.

« ·^

Beta OS'en

Topics m.b.t. problemen met beta OS'en worden niet toegestaan. Mocht je problemen hebben m.b.t. een beta Microsoft OS, dan kun je contact opnemen met Microsoft, aangezien dit wordt verwacht van een beta tester.
Voor Windows Vista hebben we een uitzondering gemaakt - hierover zijn topics wel toegestaan.

« ·^

M$, Windhoos, e.d.

Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen zoals bijvoorbeeld M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Laat dit dus achterwege, bij herhaling kan hiervoor een OW worden geveven. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pros en cons mag natuurlijk, maar dit is enkel flamen.

« ·^

Feedback over de moderatie

Als je het niet eens bent met iets wat een moderator gedaan heeft dan kan je dit melden in dit topic. Is je topic dus bijvoorbeeld op slot en klopt (volgens jou) de sluit message niet, is iemand zijn topic dicht wat jij liever open had gezien of heb je een andere soort opmerking naar ons kan je dit in dit topic posten waar wij als moderators je van een antwoord proberen te voorzien.

« ·^

Moderators

We staan natuurlijk open voor verbeteringen / aanpassingen van de policy en FAQ. Dus als je iets te melden hebt kan je ons altijd e-mailen op wosmods@tweakers.net of een van ons een ICQ berichtje sturen :)

elevator
email: elevator@tweakers.net
sanfranjake
email: sanfranjake@tweakers.net
wilhelmstroker
email: wilhelmstroker@tweakers.net
alt-92
email: alt-92@tweakers.net

« ·^

Inhoudsopgave

I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws