You don't need eyes to see, you need vision
Reg. datum: 18 januari 2002
Gebruik hem best wel redelijk vaak, die effecten zijn goed te doen en echt super makkelijk aan te sturen door dat touch pad. Verder kun je er mee samplen maar dat is echt niet makkelijk te doen tijdens het draaien. Als je zo'n ding wil kopen dan de Kaoss Pad zeker een aanrader.
Mijn specs Rockford Fosgate Power
Reg. datum: 19 september 2002
quote:Friso schreef op 19 september 2003 @ 20:56:
Hoeveel krijgen jullie eigenlijk voor een uurtje of 4 draaien ?
Een half miljoen en 3 knaak 50.
Tegenwoordig regel ik zulke dingen aan het eind van de avond als ik weet dat ik van mensen op aan kan. Mensen die ik bij voorbaat al niet vertrouw mogen gewoon lekker van te voren betalen en das al een hele tijd niet meer gebeurd.
Draai tegenwoordig ook alleen nog maar voor mensen die ik ken e.d. FF een jaartje rustig aan doen.
Als je voor een agency draait worden dingen geregeld en hoef je alleen af en toe ff op je rekening tekijken of het genoeg is -> Vind je van niet dan ga je lekker bij hun zeiken. En als hun je niet goed genoeg vinden flikkeren ze je er dan uit of in een gunstiger geval gaan ze meer betalen.
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Geen rooie cent.quote:Friso schreef op 19 September 2003 @ 20:56:
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Voor t gewone drive in werk, 50¤. Netto, belasting enzo eraf dan. Gelukkig is t niet mijn eigen drive in en hoef ik het dus ook niet te investeren in apparatuur.quote:Friso schreef op 19 September 2003 @ 20:56:
Here I am, so what are you 2 other wishes?
Zoals sommige van jullie wel weten lag mijn UMX-9 al sinds maart bij het Gemini Service Center wegens een kapot VCA op het 2e kanaal. Na een halfjaar is het wel welletjes geweest, en Dré heeft met die mafketel daarzo een afspraak gemaakt dat ik een demo model kreeg die speciaal voor dit soort grapjes bedoeld waren?
Om te beginnen kwam dat ding niet op de afgesproken tijd. Toen heeft Dré weer naar die mafketel gebeld en die heeft beloofd om dat ding op te sturen. Nu ligt ie hier, maar dat ding is stoffig aan alle kanten, de doos is ontzettend ruw mee omgegaan (dus ook met de mixer?) en ALLE phono kanalen (ook waar niks op aangesloten zit) kraken als de tering! 3e draad zit er natuurlijk gewoon op!
Dus wat deed Vash toen? Uiteraard ging er een brief naar ze toe waarin ze schriftelijk in gebreke worden gesteld. Nu hebben ze 14 dagen om actie te ondernemen voordat ik de rechtsbijstandsverzekering erbij kan halen. Ik wens ze succes
Reg. datum: 16 januari 2001
quote:Friso schreef op 18 september 2003 @ 22:45:
[edit]
Een vriend van mij heeft trouwens een tijd geleden in the O gedraaid. Hij had toen een dj contest gewonnen.
Dat schijnt een best gave tent te zijn he ?
[/edit]
En hoe heet die vriend?
quote:Friso schreef op 19 September 2003 @ 20:56:
Ligt eraan waar ik sta en op welk tijdstip;
Club zaterdagavond 2-3 uurs set: ¤350
Bar/Dancing vrijdag en zondagavond 5 uurs set: ¤100
Kleine feestjes: ¤50 per uur
Ex. BTW
Noem een vergelijkbare mixer van rond de 300 euro? Anders had ik dat allang gedaanquote:leffe_blond schreef op 20 September 2003 @ 13:39:
Vash, vraag gewoon je geld terug en koop een andere mixer....
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12588 niet veel duurder ook 3 chans, hij heeft ook nog wat extra features...
Yalopa wijzigde dit bericht 20-09-2003 16:30 (14%)
Maar die haalt het naar mijn mening echt niet bij een UMX. Ik hoop trouwens niet dat mijn UMX kapot gaat.quote:leffe_blond schreef op 20 September 2003 @ 16:28:
tja, spaar nog ff door dannu heb je ook niets.
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12588 niet veel duurder ook 3 chans, hij heeft ook nog wat extra features...
En de cheapere Stanton mixers zijn net zulke rampenbakken als de behringers (op een paar uitzonderingen na dan). De duurdere daar integen zijn wel weer erg goed maar dan kosten ze weer teveel voor wat ze bieden.
Als ik jou was zou ik ff kijken naar een Ecler Smac of Mac. Betaalbaar en goed.
In de tussentijd heeft Dré mij aan een UMX-7 voorzien.quote:leffe_blond schreef op 20 September 2003 @ 17:29:
Met alle respect voor jou UMX, maar als ik in Vash zn plek zou zijn zou ik dat ding niet meer willen, er mogen 100 mensen zeggen dat ie goed is, als je meemaakt wat hij meemaakt met zijn UMX dan zou ik dat ding nooit meer willen zien. Kun je mij trouwens vertellen waarom de umx beter zou zijn als de stanton? betere klank?? steviger?? aan de spec's zal het wel niet liggen denk ik...
Nou na een halfjaar tijd kan je genoeg features op noemen om te bedenken dat dit prima mixers zijn. Mijn oude UMX-9 was waarschijnlijk een maandagmorgen model, maar dit ding is volgens mij gewoon mishandeld. Dus daarom ga ik nu gewoon verder met strijden net zolang tot ik een goeie nieuwe UMX-9 heb (een oude die werkt vind ik ook goed, maar dan wil ik wel geld zien!).
Flake wijzigde dit bericht 20-09-2003 17:52 (11%)
Zat hey boy hey girl ook tussen -> Ook weer zo'n plaatje wat helemaal bij m'n nieuwe stijl past
Dat word de 17é is ff feest

Nu alleen maar ff bidden dat ik ook een publiek ga krijgen wat dit ( chemical brothers - plump dj's - drumatic twins e.d) gaat pikken
Reind wijzigde dit bericht 21-09-2003 01:08 (52%)
heel strakquote:Reind schreef op 21 September 2003 @ 01:05:
Zow ik heb vandaag een mazzeltje gehad -> Stuk of 25 platen (meeste chemical brothers) voor 75¤.
Zat hey boy hey girl ook tussen -> Ook weer zo'n plaatje wat helemaal bij m'n nieuwe stijl past
Dat word de 17é is ff feest
[afbeelding][afbeelding]
Nu alleen maar ff bidden dat ik ook een publiek ga krijgen wat dit ( chemical brothers - plump dj's - drumatic twins e.d) gaat pikkenanders heb ik een probleem.
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Als Terborg nog een beetje in de buurt van Apeldoorn ligt wil ik wel ff een kijkje nemenquote:KeeZ schreef op 21 september 2003 @ 01:53:
[...]
heel strakik help het je hopen
anders komen we met zn allen ff langs
om iedereen om te kopen tot dansen of om wat plaatjes te sponsoren?quote:KeeZ schreef op 21 September 2003 @ 01:53:
[...]
heel strakik help het je hopen
anders komen we met zn allen ff langs
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
quote:Vash schreef op 21 September 2003 @ 12:15:
Gewoon om jaloers van te worden, hoe makkelijk sommige mensen aan de bak komen
Wie ik?
Naja ik heb de mazzel dat ik veel mensen "ken" en dat ze mij ook altijd wel weer weten te vinden. Ik ken zat mensen die beter als mij draaien maar die zelf niet echt goed durven om de grote stap te nemen.
quote:Vash schreef op 21 September 2003 @ 12:15:
Gewoon om jaloers van te worden, hoe makkelijk sommige mensen aan de bak komen
moet je fatsoenlijke muziek gaan draaien
T3KST3P wijzigde dit bericht 21-09-2003 16:55 (24%)
04.06 :: Atak Enschede Combustion || 05.06 :: 013 Tilburg :: fckn wckd* || 11.06 :: Merleyn Nijmegen Something Else || 10.07 :: 013 Tilburg fckn wckd*
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.