Hoofdcategorieën
Topicacties

How to become a Dj... deel VIII

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
We're not alone

Ik mag volgende week mijn gig maken. Wel in een ghey discotheek maar het gaat om het idee

Ik ducktape eerst mijn middel helemaal dicht...

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties: [view]

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

quote:
SeRRveR schreef op 18 september 2003 @ 11:56:
Ik mag volgende week mijn gig maken. Wel in een ghey discotheek maar het gaat om het idee

Ik ducktape eerst mijn middel helemaal dicht...

Welke 'ghey' discotheek?

Je middel? Ik ben benieuwd naar je lichaamsopbouw :)

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Extreme Audio

Gaat iemand nog naar de Dance Records & DJ Equipment Fair in de Melkweg 1 november?

Lijkt me wel wat eigelijk :)

Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

Heerenveen

Lijkt mij idd ook wel interessant
We're not alone

quote:
BtM909 schreef op 18 September 2003 @ 12:01:
[...]

Welke 'ghey' discotheek?

Je middel? Ik ben benieuwd naar je lichaamsopbouw :)

Antranoe in arnhem.

Nouja, het is eigenlijk niet echt een gig, eerder proefdraaien dinsdagmiddag :X.

Reg. datum: 21 juni 2000

quote:
SeRRveR schreef op 18 September 2003 @ 12:16:
[...]

Antranoe in arnhem.

Nouja, het is eigenlijk niet echt een gig, eerder proefdraaien dinsdagmiddag :X.
Wat moet je daar precies gaan draaien dan? Entre Nous ken ik overigens wel (kom zelf uit Arnhem).

Reg. datum: 29 augustus 2003

Ik wil niet irritant zijn maar dacht dat het niet de bedoeling was om opschepperige dingen te typen wat hebben wij er nou aan dat jij daar moet draaien>> het is niet persoonlijk bedoeld, maar meer aan de mensen die het leuk vonden om op mij te repleyen

Specifications ..:: [Pc] - [Server] - [Laptop] - [CoD4 32 slots public: 85.234.236.122:28960]

We're not alone

quote:
sten schreef op 18 September 2003 @ 13:05:
[...]

Wat moet je daar precies gaan draaien dan? Entre Nous ken ik overigens wel (kom zelf uit Arnhem).

Ik draai groovy house met garage/2-step invloeden.

Had namelijk een paar weken terug een demo gegeven aan een res daar. Die ik tegen ben gekomen in URS daar. Volgens mijn moeder had hij gebeld en dat ik volgende week daar mag komen proefdraaien tussen 1 en 2 smiddags.

--Edit

quote:
Moffin schreef op 18 September 2003 @ 13:08:
Ik wil niet irritant zijn maar dacht dat het niet de bedoeling was om opschepperige dingen te typen wat hebben wij er nou aan dat jij daar moet draaien>> het is niet persoonlijk bedoeld, maar meer aan de mensen die het leuk vonden om op mij te repleyen

Ok sorry, zal ik er een vraag aan koppelen bij deze:

Voor Sten: Waarom is er zo weinig op housegebied in arnhem of mis ik een heleboel hier. In ieder geval groovy house. Chillers is niet leuk volgens mijn moeder. (Kom er zelf niet in.) En de Level is, volgens mij, over het algemeen meer trance/hardhouse/hardstyle.
Is ook wel leuk, maar dat draai ik niet.

Virgil wijzigde dit bericht 18-09-2003 13:20 (44%)

Kiss the Moonlight

quote:
Moffin schreef op 18 september 2003 @ 13:08:
Het is altijd leuk voor een beginnend DJ om zijn/haar eerste slot ergens te kunnen regelen. Spanning, zenuwen, opwinding enzovoorts. Iedereen weet hier waarschijnlijk nog het hoe en waar van zijn/haar eerste keer optreden voor publiek...

Ik weet wel dat, toen het bij mij zover was, ik met trillende klauwen stond te draaien, gierend van de zenuwen, temeer omdat ik ineens ter plekke gevraagd werd om het over te nemen omdat de resident DJ hondsverkouden/misselijk/met koppijn vroegtijdig af moest nokken. :o Maar dat het bij mij heel onverwacht uit de lucht kwam vallen voorkwam niet dat ik toch een grijns op m'n gezicht had 8)

Dat is iets heel anders dan dat je als nieuwkomer/buitenstaander meteen binnenkomt met materialistisch opscheppen je '1337' apperatuur...

JumpStart wijzigde dit bericht 18-09-2003 13:19 (3%)
Reden: typos

K.I.S.S. - Beter een béétje te bot dan veel te onzeker! - Photo Portfolio

AboutDJ

quote:
Friso schreef op 18 September 2003 @ 11:22:
Ik vind die 0,2% stappen echt geen probleem hoor.
Als je ziet wat het scheelt met een CDJ-100
Ik denk dat niemand er een probleem mee heeft tijdens het mixen. Tis meer iets wat tussen de oren zit heb ik altijd het idee. Als je al bij voorbaat denkt dat er niet mee te mixen is dan zal dat je ook niet lukken :)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

Reg. datum: 29 augustus 2003

quote:
JumpStart schreef op 18 september 2003 @ 13:17:
[...]

Het is altijd leuk voor een beginnend DJ om zijn/haar eerste slot ergens te kunnen regelen. Spanning, zenuwen, opwinding enzovoorts. Iedereen weet hier waarschijnlijk nog het hoe en waar van zijn/haar eerste keer optreden voor publiek...

Ik weet wel dat, toen het bij mij zover was, ik met trillende klauwen stond te draaien, gierend van de zenuwen, temeer omdat ik ineens ter plekke gevraagd werd om het over te nemen omdat de resident DJ hondsverkouden/misselijk/met koppijn vroegtijdig af moest nokken. :o Maar dat het bij mij heel onverwacht uit de lucht kwam vallen voorkwam niet dat ik toch een grijns op m'n gezicht had 8)

Dat is iets heel anders dan dat je als nieuwkomer/buitenstaander meteen binnenkomt met materialistisch opscheppen je '1337' apperatuur...

Het was ook niet opschepperig bedoeld maar als voorbeeld>>is lezen nou echt zo moelijk sorry hoor, maar zeker snap ik dat dat leuk is en dat het spannend is, maar zijn lullie nou echt van die gastjes die het leuk vinden om gewoon een nieuwkomer in de grond te trappen :? . nou goed opgevoed dan
|:(

Specifications ..:: [Pc] - [Server] - [Laptop] - [CoD4 32 slots public: 85.234.236.122:28960]

Kiss the Moonlight

quote:
Moffin schreef op 18 september 2003 @ 13:21:
[...]

Het was ook niet opschepperig bedoeld maar als voorbeeld>>is lezen nou echt zo moelijk sorry hoor, maar zeker snap ik dat dat leuk is en dat het spannend is, maar zijn lullie nou echt van die gastjes die het leuk vinden om gewoon een nieuwkomer in de grond te trappen :? . nou goed opgevoed dan
|:(

Ik had me -wijselijk- uit het geflame gehouden, want ik kan zelf soms ook te ver doorschieten in het bekvechten.

Het is nou eenmaal zo dat je eerste paar posts opschepperig overkwamen bij de 'regulars' van deze draad. Ok, dat was misschien niet je bedoelling, maar erhh, je intentie staat los van het effect dat je posts hadden. Hee, dat kan gebeuren, maar daar tillen we ook weer niet tè zwaar aan. Zand erover, goed?

JumpStart wijzigde dit bericht 18-09-2003 13:46 (2%)
Reden: typo

K.I.S.S. - Beter een béétje te bot dan veel te onzeker! - Photo Portfolio

-Pardon my French, I'm Dutch-

quote:
Reind schreef op 18 September 2003 @ 13:18:
[...]
Ik denk dat niemand er een probleem mee heeft tijdens het mixen. Tis meer iets wat tussen de oren zit heb ik altijd het idee. Als je al bij voorbaat denkt dat er niet mee te mixen is dan zal dat je ook niet lukken :)
En... Je hebt natuurlijk 2 spelers staan die beiden pitch hebben. Dan kun je dus (als die andere wel in z'n 0.1% step range zit) die 2e even een tiende verplaatsen als je denkt dat het toch bij elkaar wegloopt.

Neemt niet weg dat ik zelf liever een 10% range gezien had met 0.1% stappen (en dan liefst met een 100mm schuif).

André Huisman (www.new-line.nl)

Say yes to teq
Reg. datum: 26 januari 2001

Maatje van me zoekt een mengpaneel met een beat equilizer erop. Iemand ideeen?

http://specs.tweak.to/16537

Reg. datum: 05 oktober 1999

quote:
t3q schreef op 18 September 2003 @ 14:14:
Maatje van me zoekt een mengpaneel met een beat equilizer erop. Iemand ideeen?
Euhh... wat is een beat equalizer?
Heerenveen

quote:
Canard schreef op 18 September 2003 @ 14:18:
[...]

Euhh... wat is een beat equalizer?
Idd, of hij bedoelt een equalizer/toonregeling of hij bedoelt een beat indicator, maar van een beat equalizer heb ik nog nooit gehoord
AboutDJ

Hey mensen heb net ff mijn setje op de pc gezet wat ik eergister bij airpeace heb staan draaien. Valt me op zich nog wel mee qua mixfouten. Dacht dat het wel erger zou zijn :+
Moest namelijk constant mijn koptelefoon uitlenen aan degene die het programma deed omdat zij die van zichzelf was vergeten. Daar komt nog is bij dat de monitor boxen daar echt van een ruk kwaliteit zijn. Alles kraakte als de pest.

Naja gelukkig heb ik mezelf vroeger ooit is aangeleerd om alleen over de koptelefoon te mixen en heb ik mezelf dat ook weer afgeleerd maar ben er nu wel achter gekomen dat het soms best handig is :)

Naja ff 2 pics
http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/images/airpeace1.JPG
http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/images/airpeace2.JPG

Keek niet echt vrolijk maar dat was ik ook allerminst op dat moment. Brak, moe, chagerijnig en vooral erg toe aan een goede nachtrust :P

Euhm Jadjong heb je die ene mix van mij nog online? Als die er nu is af gaat en deze er op ;) (deze is volgens mij namelijk wel wat beter)

AboutDJ

Ow en ja das me eigen cd speler en ja er zat een gefikt cd'tje in :P

quote:
Reind schreef op 18 September 2003 @ 14:45:

Euhm Jadjong heb je die ene mix van mij nog online? Als die er nu is af gaat en deze er op ;) (deze is volgens mij namelijk wel wat beter)
Die staat nogsteeds online, alleen internet ik nu tijdelijk via de buren dus bandbreedte is er ff niet. Wanneer ik mijn eigen verbinding weer terug heb kan je het uploaden.

AboutDJ

Hijs fijn :)

Ik hoor het wel wanneer je zelf weer i-net hebt.

Reg. datum: 05 oktober 1999

Is dat studiootje bij jou thuis? Leuke hobbyruimte :)
Reg. datum: 24 februari 2001

Leuke spot Reind... en je had inderdaad wel een beetje mogen lachen ;)

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

Ken ik jou?

quote:
Canard schreef op 18 September 2003 @ 16:24:
Is dat studiootje bij jou thuis? Leuke hobbyruimte :)

Airpeace FM?!
:+

Chill... neem een biertje ofzo

vanavond weer dj contest in de P60, ik heb zelf de vorige voorronde de finale al behaald, nu ga ik ff kijken hoe onze tweaker dj Savale het ervanaf brengt :)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

hm minder goed nieuws:
quote:

Dear Hooj person,

It is with deep regret that we have to inform you that Hooj Choons, as we know it, is no more. Following two years of fairly horrendous financial struggle, during which time we fought to trade our way out of mounting debt problems, we've had to call in the professionals to resolve matters once and for all.

Naturally, this has come about as a direct result of: Sept 11/ any middle eastern conflict you care to name/ downloading/ the slump in the global economy/ music industry/ dance music industry... No, the truth is that as distinguished labels, clubs and magazines shut down around us, we failed to react quickly or effectively enough to what was going on. We thought we'd seen this happen before, and could work our way out of it, but this was a different kind of slump.

It feels like we should write some kind of mini - obituary for Hooj at this point, but maybe everything that needs to be remembered about us is out there already: a hundred and thirty six releases spanning 13 years, all of them, for better or for worse, trying to live up to our original aim of remaining 'occasional providers of half decent house'.

(Key members of staff will be carrying on the work of hooj.com, one of the few beacons of hope amongst the gloom of recent times, under a new name and ownership. Please see separate Hooj.com statement for details at the top of the message board).

Its been a long, and until recently, enjoyable ride and we thank everyone for their support over the past twelve years.

Yours,

The Hooj Mob

:( :(

was toch een van de betere labels

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: