alstie gewoon lekker groen brand gaat t goed, istie uit is t stil en word t rode ledje aangestuurd, dan moet je gain dichter
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel VIII
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
quote:Fr3aKER schreef op 26 September 2003 @ 23:03:
Even een vraagje:
Weet iemand de hoogteinstelling voor Concorde Nightclub-E naalden i.s.m een Gemini PT-2100? Of heeft iemand misschien tips hoe ik het kan bepalen? Door te kijken of het blokje van de naald parallel loopt met de plaat kwam ik op "3" uit, is dit realistisch?
Wil het gewoon even zeker weten, tis tensloote geen goedkoop spul allemaal
Nog een vraag:
Ik heb vandaag ook m'n Syrincs monitor speakers binnengekregenNu ben ik best tevreden over de geluidskwaliteit (moet er wel bijzeggen dat ze in m'n redelijk kleine slaapkamer staan en ik geen expert ben op geluids gebied). Op dit moment heb ik een Magnedine-10 en nu vroeg ik me af of de geluidskwaliteit drastisch zal verbeteren als ik hiervoor b.v een Xone:32 in de plaats zet. Niet dat ik er momenteel geld voor vrij heb, maar ik denk graag vooruit
Bedanktquote:wibblemoo schreef op 27 September 2003 @ 01:52:
[...]
voor de geluidskwaliteit koop je geen goede (en dure) mixer. eerder voor betere functies en levensduur. van faders oa. die a&h heeft waarschijnlijk wat betere connectors en intern wat kwalitatiever, maar echt hoorbaar : nee.
en nooit zomaar je magnedine de deur uit doen, issie veel te netjes voor.
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
quote:Fr3aKER schreef op 26 September 2003 @ 23:03:
Even een vraagje:
Weet iemand de hoogteinstelling voor Concorde Nightclub-E naalden i.s.m een Gemini PT-2100? Of heeft iemand misschien tips hoe ik het kan bepalen? Door te kijken of het blokje van de naald parallel loopt met de plaat kwam ik op "3" uit, is dit realistisch?
quote:Nog een vraag:
Ik heb vandaag ook m'n Syrincs monitor speakers binnengekregenNu ben ik best tevreden over de geluidskwaliteit (moet er wel bijzeggen dat ze in m'n redelijk kleine slaapkamer staan en ik geen expert ben op geluids gebied). Op dit moment heb ik een Magnedine-10 en nu vroeg ik me af of de geluidskwaliteit drastisch zal verbeteren als ik hiervoor b.v een Xone:32 in de plaats zet. Niet dat ik er momenteel geld voor vrij heb, maar ik denk graag vooruit
André Huisman (www.new-line.nl)
hmm interessant.. maar ik ben zelf aan het sparen voor een Evolution UC-33 inmiddelsquote:wibblemoo schreef op 27 September 2003 @ 01:56:
ow en nog iets. volgens mij waren een aantal van jullie opzoek naar een bepaalde midi controller van roland. de MCR 8. hij staat tekoop op synthforum :
http://www.synthforum.nl/...php?s=&threadid=19227
handig voor PC-DJ's.
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
quote:
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
hey die heb ik ook. als je 'm met ableton gaat gebruiken, op evolution.co.uk kan je gratis een ableton skin voor 't apparaat bestellen.quote:Ener-G schreef op 27 September 2003 @ 15:50:
[...]
hmm interessant.. maar ik ben zelf aan het sparen voor een Evolution UC-33 inmiddels
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
quote:Ener-G schreef op 28 September 2003 @ 15:40:
vet! gratis? mits je ableton officieel gekocht hebt neem ik aan
[waar ben je?] ... [racebak] ... [blubberbak]
ah relaxed!quote:wibblemoo schreef op 28 September 2003 @ 23:32:
[...]
nope. gewoon even in een emailtje schrijven dat je de UC-33 al een tijdje gebruikt icm met ableton en die skin wel handig vind. krijg je 'm gratis thuis gestuurd.
mocht je 'm niet krijgen heb ik er nog wel 1 voor je, heb nml laatst live gekocht met de UC-33 als bundel, zat ie al bij.

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Ik vraag me af hoe snel hij start.quote:Ener-G schreef op 30 September 2003 @ 11:45:
http://www.tweakers.net/nieuws/28978
[afbeelding]
wat gaan we nou beleven! 249 euro voor een hardware controller met ingebouwde geluidskaart
zou 't wat zijn of valt dit onder de categorie 'my first kijkshop dj set' gezien de prijs?
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
quote:wibblemoo schreef op 30 September 2003 @ 14:17:
hmm zou kunnen. maar als er een grote latency inzit is 't dng natuurlijk waardeloos.
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Quote van de FP:quote:Reind schreef op 01 October 2003 @ 09:07:
Nah tis van hercules en die zitten toch in de geluidskaarten/grafische kaarten e.d?
Vanaf wanneer is ie te koop?
Nah, op zich, tis Hercules en die maakt altijd wel goede shit, dus mijn verwachting is dat dit ook wel redelijk in elkaar zit.quote:De externe draagbare geluidskaart wordt geleverd met een softwaresuit, en zou in oktober dit jaar op de markt verschijnen met een geschatte retailprijs van 249 euro.
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
Tsja... dat zegt natuurlijk nog helemaal nix.. Hercules heeft nog helemaal geen ervaring in DJ equipment (toch?)quote:JT schreef op 01 October 2003 @ 12:56:
[...]
Quote van de FP:
[...]
Nah, op zich, tis Hercules en die maakt altijd wel goede shit, dus mijn verwachting is dat dit ook wel redelijk in elkaar zit.
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
Hmmm ben niet zoon studio mannetje, wat kan je allemaal met zoon dingetje?quote:wibblemoo schreef op 27 september 2003 @ 01:56:
ow en nog iets. volgens mij waren een aantal van jullie opzoek naar een bepaalde midi controller van roland. de MCR 8. hij staat tekoop op synthforum :
http://www.synthforum.nl/...php?s=&threadid=19227
handig voor PC-DJ's.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel VIII
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona