Gathering of Tweakers

Quicksearch
wespachterrrrrfilm..

quote:
DKasemier schreef op 02 September 2003 @ 12:53:
[...]
Ja, en ze hebben nu half juli - half augustus, en TeamBVD mist helaas spontaan 4/5e van de blokjes....

Ik mis zo'n 39000 blokjes 8)7 Wpeo!

Jaja, op het geheel niet zo veel, maar ik vind het wel storend :P

Okyah wijzigde dit bericht 02-09-2003 16:36 (14%)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

[DPC]Happy Hour

ach zie het van de bright side. history staat niet meer in het aantal keys, maar in het aantal blokjes, ben ik opzich wel blij mee.
quote:
quote van distributed.net op 2 september

I forgot to mention that stats are working through a backlog right now; should be caught up in a day or two.

met een beetje mazzel werkt het binnenkort weer, ben wel beniewd wat ze zeggen in het mailtje van floppus, ben wel benieuwd naar de uiteindelijke oorzaak.
de stats waren "gebombed" wat het ook mag betekenen. snap namelijk dat ze niet meer werken, maar wil wel de echte oorzaak weten

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

Acties: [view][quote]

Door: Floppus Frontpage Admin / Moderator PW
Het hoofdprobleem waardoor de heleboel down is gegaan was iets met het RAID systeem van Blower; de data kon op de een of andere manier niet gerebuild worden.

Hierdoor moesten sowieso een groot aantal logs opnieuw geprocessed worden, en hebben ze gelijk een aantal wijzigingen doorgevoerd.

Voor het ontbreken van de punten heb ik echter nog geen verklaring, en wacht dan ook geduldig af tot ik antwoord heb op m'n mailtje.

Variable Data Printing - Godt helps people who help themselves.

hmmm... gisteren stond dnet al op 14 augustus... en wat komt er bij dnet na 14 augustus... precies .... 13 augustus... grmbl...
Another cold day in hell

Heb ik twee weekjes gespaard voor een persoonlijke-RC5-stampede-flush, liggen de stats eruit. Nou, mooi dat ik pas flush als ze het weer doen!

Dan worden ze toch niet boos, is het wel? Wat was de regel ook al weer?
Tijd voor iets nieuws

Zelfde geldt voor mij, heb een aantal weken nog wat meer bakken 24/7 aangehad en heb nu een paar hele fraaie buffers klaar staan.

En die ga ik echt pas flushen als die stats weer up-and-running zijn, regel of niet.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

niet grappig dit. Ik heb gisteren zo'n 40 K de deur uit gedaan en ja, nu zijn er nog geen stads. Ik kan niet eens bekijken hoeveel er precies zijn aangekomen. Maar ja, gelukkig hebben we nog een backup ervan ;)

Maar NC'walst'liever

quote:
visjesoft schreef op 03 september 2003 @ 07:20:
niet grappig dit. Ik heb gisteren zo'n 40 K de deur uit gedaan en ja, nu zijn er nog geen stads. Ik kan niet eens bekijken hoeveel er precies zijn aangekomen. Maar ja, gelukkig hebben we nog een backup ervan ;)

O-) 40k is ook teveel he ;)

en wat de members betreft die willen weten wat de normale normen zijn, lees ff in de dpc faq

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

ik ben bang dat als de stats weer up&running zijn dat ze een dagje later weer down zijn omdat iedereen heeft zitten te sparen (en als je dat een weekje doet met heel dpc.. tel uit je winst )

It'ers kennen alleen vraagstukken en uitdagingen geestelijk gehandicapten zijn mensen met een uitdaging alle geestelijk gehandicapten zijn IT'r

Ik ben even door mn eigen stats heen gegaan, maar bij mij valt het gelukkig mee, kom maar 449 blokjes tekort tot 14-aug.

Vader van Tobias \o/ GoT-Papa clublid

[DPC]Happy Hour

leuk is dat.

nu ligt d.net eruit omdat er componenten kapot zijn.
dan komt de dag dat alles weer gemaakt is.
dan komen er een zooitje koeien }:O voorbij denderen
en dan ligt d.net er weer uit. >:)

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

Maar NC'walst'liever

NC flusht gewoon door, waarom niet?

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

We zullen wel moeten, paar dagen broek ophouden krijgen we weer gedoe met de 30k grens :X

ParaNoiMia wijzigde dit bericht 03-09-2003 13:37 (3%)

Foto's NC meetings | NC #1 WW@RC5,OGR,TSC Phase 1 & 2 | 24 mei 2008 NC BBQ !

daarkunnen ze toch niet over vallen dan lijkt mij.. ok het is niet hun schuld dat ze nu pannen hebben zover ik lees maar dan kun je nit van ons verwachten dat wij alles gaan opsturen indehoop dat het ook word geregistreerdals zijnde 'gedaan'.

Wat doen mensen in nood.. justem sparen :P

It'ers kennen alleen vraagstukken en uitdagingen geestelijk gehandicapten zijn mensen met een uitdaging alle geestelijk gehandicapten zijn IT'r

quote:
ParaNoiMia schreef op 03 september 2003 @ 13:36:
We zullen wel moeten, paar dagen broek ophouden krijgen we weer gedoe met de 30k grens :X
paar dagen? 1 dag was het nu toch al :D

Een luidruchtige koe

quote:
Da Monkey schreef op 03 september 2003 @ 17:15:
...maar dan kun je nit van ons verwachten dat wij alles gaan opsturen indehoop dat het ook word geregistreerdals zijnde 'gedaan'.
...

Ehm,... de stats liggen toch alleen op hun bek?? Die worden heus wel weer gegenereerd uit de logs.

Kudde Groningen flusht al die tijd lekker door. (Of zouden we dat niet moeten doen??)

CURESEEKERS [# 1 @ Rosetta@home | # 2 @ FaD | # 3 @ TSC p 1 | # 21 @ D2OL p 1]

Canon 350D, Canon EF-S 18-55, Canon EF 70-200/4.0 L USM, EF 50mm f/1.8 II, Manfrotto 055DB + 141RC

ja tuurlijk wordt het wel gelogd denk ik maar ik neem het zeker evoor het onzekere

Division Brabant flushed ook gewoon door alleen lijkt het erop dat het nog wel een aantal dagen langer gaat duren voor de stats het weer doen helaas :| Een project zonder stats is geen echt DC-project. Gelukkig hebben we onze proxy met stats nog :D
Proud member of ScoutLink-DPC

quote:
mcB schreef op 03 september 2003 @ 17:22:
[...]

Ehm,... de stats liggen toch alleen op hun bek?? Die worden heus wel weer gegenereerd uit de logs.

Kudde Groningen flusht al die tijd lekker door. (Of zouden we dat niet moeten doen??)
Lijkt me het slimste om gewoon door te blijven flushen. Anders werken de stats weer en dan krijg je een stapel MFen richting d-net zijn ze dnek ik ook niet blij mee.

The Anarchist SOB #4 | Dpcer en nog geen lid van een subteam ? Klik dan niet hier

Wat denk je nou zelluf hey :X

pffft ooit wel zelf een proxy gedraaid ??????

dan weet je wel dat stats best wel los staat van de proxy die je draait.

dus als dnet achterloopt met stats, draait en logt hun prox gewoon door hoor

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
_NoizyCows@TSC:#? @RC5-72:#1 @OGR25#5_
Noizy Cows drinken ook Grolsch
iRO: Yakkie 81/50 agi knight(Loki) (retired)

quote:
YakuzA schreef op 03 September 2003 @ 17:55:
pffft ooit wel zelf een proxy gedraaid ??????

dan weet je wel dat stats best wel los staat van de proxy die je draait.

dus als dnet achterloopt met stats, draait en logt hun prox gewoon door hoor

Natuurlijk zelf ooit wel een proxy gedraaid..... (vanwaar deze onzinnige opmerking??)

Omdat het nog nix officieel naar buiten is gebracht of iedereen gewoon door kon flushen leek het me handig het hier ff te vragen,... misschien dat iemand hier het weet.

Is jouw 3e regel een feit of een aanname,..... als het een aanname is,... dan heb ik er niet om gevraagd.

Canon 350D, Canon EF-S 18-55, Canon EF 70-200/4.0 L USM, EF 50mm f/1.8 II, Manfrotto 055DB + 141RC

quote:
mcB schreef op 03 September 2003 @ 20:54:
[...]
(vanwaar deze onzinnige opmerking??)
.
aan zijn antwoord lezende denk ik dat hij Monkey bedoelde en niet jou

Een luidruchtige koe

Wat denk je nou zelluf hey :X

quote:
PowerCow schreef op 03 September 2003 @ 21:56:
[...]

aan zijn antwoord lezende denk ik dat hij Monkey bedoelde en niet jou

had ut tegen iedereen die zit te sparen omdat die geen stats ziet en bang is,

niet iedereen hoeft zich dus aangesproken te voelen idd ( en jah opmerking was een beetje scherp :/ was niet zo bedoeld)

quote:
Floppus schreef op 03 September 2003 @ 22:04:
Ik DENK dat ik iets gevonden heb... nu maar hopen dat het dat ook is :)

http://stats.distributed....oject_id=8&st=teambvd

Daar staan 2 dezelfde mailadressen met andere upper/lowercase, en worden apart weergegeven; ik denk dus dat slechts van één van beide op dit moment de stats worden gerekend voor het bekende BVD account...

:P is wel mooi precies de 200k die jullie missen :+
(jullie gewone account staat daar niet tussen btw? http://stats.distributed....roject_id=8&id=403148 )

YakuzA wijzigde dit bericht 03-09-2003 22:12 (60%)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
_NoizyCows@TSC:#? @RC5-72:#1 @OGR25#5_
Noizy Cows drinken ook Grolsch
iRO: Yakkie 81/50 agi knight(Loki) (retired)

Acties: [view][quote]

Door: Floppus Frontpage Admin / Moderator PW
Ik DENK dat ik iets gevonden heb... nu maar hopen dat het dat ook is :)

http://stats.distributed....oject_id=8&st=teambvd

Daar staan 2 dezelfde mailadressen met andere upper/lowercase, en worden apart weergegeven; ik denk dus dat slechts van één van beide op dit moment de stats worden gerekend voor het bekende BVD acount...

[edit]

Nugget heeft al wel de tijd gevonden om even een hartig woordje Nederlands met ons te wisselen op ons forum :D

http://forum.dsmarty.com/viewtopic.php?t=435

Floppus wijzigde dit bericht 03-09-2003 23:11 (20%)

Variable Data Printing - Godt helps people who help themselves.

@YakuzA
In dat geval neem ik terug wat ik gezegd heb. Dacht echt dat je opmerking voor mij bedoeld was.

We zijn het er in ieder geval over eens dat niemand moet gaan sparen omdat de Dnet stats nog niet up zijn.

Dnet quote (decibel):
quote:

:: 03-Sep-2003 11:18 CDT (Wednesday) ::
I'm trying to fix the kernel shared memory parameters so we can run more
PostgreSQL processes. Stats should be back in 10 minutes or so.

CDT: CDT (Central Daylight Time) is 5 hours behind of Coordinated Universal Time (UTC)
Dus 18.18u,.....

mcB wijzigde dit bericht 04-09-2003 00:05 (44%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws