quote:Dr. Strangelove schreef op 01 September 2003 @ 21:28:
[...]
Kost wat, heb je wat. Het is maar wat je over hebt voor je hobby, en al ben ik met je eens dat het zeker mooiere speakers zijn, was en is het verschil in kwaliteit en de aesthetiek dat ze leveren voor mij het geld niet waard. Voor de prijs van een set 804s heb ik een set CDMs plus een hele mooie versterker; dan was ik nu nog niet op het niveau van genieten aangekomen waar ik nu toch al een tijd op zit, maar dan zat ik nog te sparen en andere dingen te laten die ik eigenlijk ook wil doen
Overigens ben ik ook van mening dat een hoop mensen (waarmee ik niemand in het bijzonder en jou vooral niet bedoel, als er iemand uitvoerig getest heeft dan ben jij het wel) een hoop uitgeven alleen maar vanwege het uiterlijk; ik herinner me een verhaal van een stel dat bij een dure audiozaak kwam, de Nautilus 800 zag staan en zei: doe die maar, die zien er wel mooi uit. Dat soort mensen verdienen die kwaliteit eigenlijk nietExtreem voorbeeld, maar het komt in mindere mate veel voor. Beetje zielig eigenlijk als je zo je geld uitgeeft.
Tuurlijk is er een beperkende factor in je hobby, meestal geld (en dan vooral common sense
Mensen die op uiterlijk alleen kopen, of kopen op prijs moeten ze afschieten
En wat uitvoerig getest betreft, valt het nog wel mee. Ik heb eigenlijk nog maar weinig gehoord, maar ik blijf toch op een of andere manier hangen bij de N800's, evenals Naim. Het geluid klikt bij me, en dat is denk ik net wat je nodig hebt, net als jij en Arcam+CDM7 NT dat hebben. Ook heb ik Rotel nog steeds niet geprobeerd (schaam me voor Scarp
Music Addicted
Fotoalbum | Systeemspecs | Milieu, de nieuwste religie!
Music Addicted
dan post ik ook ff wat leuks
agressieve leasebakrijder | hoe kom ik van 60 gmail invites af?
Of eventueel een hoger of lager getal. En kom nu maar op met die pics
www.hospitalitylife.nl
Thefirstikke wijzigde dit bericht 02-09-2003 11:00 (37%)
Thefirstikke wijzigde dit bericht 02-09-2003 11:03 (85%)
2 foto's per mail ..
let me know!
Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
Wize: check je mail!
quote:Thefirstikke schreef op 02 September 2003 @ 11:10:
ik heb ze al geresized. Je was iets de voorbarig JvS
Wize: check je mail!
thanks!
here goes:

Je ziet hierboven mijn Sony 72cm 100Hz, op een zelfgemaakt meubel
op de middelste plank mijn JVC TH-35
en daaronder mijn _modded_ XBOX, maar dat is voor de kenner al te zien aan het EvoX menu

Hier zie je mijn Neon beter naar voren komen, vond groen wel toepasselijk voor de Xbox, en blauw voor de JVC, aangezien deze kleuren precies overeen komen met de kleur van de ledjes van de apparatuur:)

hierboven spreekt voor zich

rechterachterspeaker .. valt een beetje weg tegen die posters denk ik
nogmaals bedankt voor de resize en host
Athlon XP 2800+ Barton / Asus A7N8X Deluxe Rev. 2.0 / 2 x 1Gb Corsair PC3200 / Aeolus 6800XT / Hitachi 160 Gb S-ATA / Hitachi 250 Gb S-ATA / NEC ND-3500 / Asus 16x48x DVD / Spire Whisper Rock IV / 2x Papst 8412 N/2GML
Check je mail!quote:Dr. Strangelove schreef op 02 September 2003 @ 12:16:
Bijzonder geïnteresseerd! Mail maar naar me als je wil.
Mijn set ziet er dus nu zo uit:
Receiver: Marantz SR-7200
Frontspeakers: IQ L60
Rearspeakers: JVC speakers van midi set
Dvd speler: Pioneer DV-535
TV: JVC AV-21TS4EN (gewoon een 55cm tv, maar dit klinkt wel duur
Interlink dvd->receiver: Oehlbach Nf113 Digitale coax

Een overzichtije van me kamer

Mijn receiver (echt een krachtig apperaat

Mijn frontspeakers

Mijn achterspeakers

Dit is mijn tv

Mijn dvd speler (al een oud beestje)

En mijn dvd collectie. Ben pas de laatste tijd veel dvd´s aan het kopen, huurde daarvoor vooral. Ik mag trouwens wel ff wat cd´s branden anders kom ik ruimte te kort
Eindelijk weer es een plaatje . Het is ook leuk de HT's in aanbouw te zien. (niet iedereen verdiend geld als waterquote:martijnsp schreef op 02 September 2003 @ 15:47:
Ik zie hier de laatste posts niet echt veel plaatjes, dus ga ik mijn bijdrage maar weer eens leveren. Ik heb een aantal dingen toegevoegd aan mij HT (in opbouw). Ik heb een nieuwe receiver gekocht (Een Marantz SR-7200) en ik heb rearspeakers opgehangen (2 JVC van me oude midi setje) en wat nieuwe kabeltjes.
Mijn set ziet er dus nu zo uit:
Receiver: Marantz SR-7200
Frontspeakers: IQ L60
Rearspeakers: JVC speakers van midi set
Dvd speler: Pioneer DV-535
TV: JVC AV-21TS4EN (gewoon een 55cm tv, maar dit klinkt wel duur)
Interlink dvd->receiver: Oehlbach Nf113 Digitale coax
[afbeelding]
Een overzichtije van me kamer
[afbeelding]
Mijn receiver (echt een krachtig apperaat)
[afbeelding]
Mijn frontspeakers
[afbeelding]
Mijn achterspeakers
[afbeelding]
Dit is mijn tv
[afbeelding]
Mijn dvd speler (al een oud beestje)
[afbeelding]
En mijn dvd collectie. Ben pas de laatste tijd veel dvd´s aan het kopen, huurde daarvoor vooral. Ik mag trouwens wel ff wat cd´s branden anders kom ik ruimte te kort
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Een kennis van mij wil grote zware harde boxen hebben. Nu heeft hij op de zaak speakers gezien van 1300 euro die groot zijn. En hard kunnen..
Alleen weet ik van hem dat hij geen hoge tonen kan horen. Ik had hier thuis een test cd liggen en hij kan boven de 14 / 15 Khz de tonen niet meer horen. Maar nu wil hij graag nieuwe speakers kopen. Liefste zuil want het oog wil ook wat. Alleen ik raad hem speakers af van 1300 euro.. Hij spaart muziek dvd's en vind de dts track mooier klinken dan de Fullrange pcm track. Dus hoge kwaliteit maakt hem niets uit
Wat zijn voor hem goede zuilspeakers die er goed uit zien, Hard kunnen en niet eens zo duur zijn. Kom maar op met de suggesties
Dit topic is gesloten. ![]()