Hoofdcategorieën
Topicacties

Laptop LCD aan VGA-kaart

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 02 september 2003

meer dan 256 kleuren zit er dus niet in... :( en die via bordjes hebben gewoon vesa en geen "directe" lcd controller?

Reg. datum: 08 maart 2003

Csi: sorry. tis me gelukt om mm te openen, via wat updates installeren. ik weet nie hoe je plaatjes kan uploaden, en heb zelf ff geen website beschikbaar, maar tis geen beeldscherm waar je wat aan hebt.
Er komen een hele hoop DU x in voor, en nergens iets van kleuren.
Anders moet je ff acrobat 6 downloaden, en die updatepack installeren(chinees)

Spanning!
Reg. datum: 05 juni 2003

Sprite_tm: Zo maar even een gedachtensprong: hoe weet je zo zeker dat displays met ld/ud-aansluitingen het niet gaan doen? Het zou mij juist logisch lijken als dit staat voor 'lower databyte' en 'upper databyte', waar je dan je 16 bits aan kleurinfo in kwijt kunt... Zoals je al had genoemd, staan de kleurgegevens in 16-bits mode nog wel op de vesa connector, maar zijn ze gemux'ed. Misschien dat displays met ld/ud-aansluitingen dit 'vanzelf' kunnen demux'en?
offtopic:
Geinig klok-icoon heb je trouwens

Vliegers zijn leuker!
Reg. datum: 23 april 2001

misschien dat het interessant is voor andere (ik heb hier geen lcd/tft scherm over), maar al mijn nvidia kaarten (een TNT, TNT2 m64 en een GeForce 2 GTS) hebben alle 3 een vesa connector.
Er zijn dus nog zeker wel agp kaarten met een vesa connector.

Internally processed, nutritionally-drained biological output happens

I'm French...et alors?!?
Reg. datum: 16 juli 2001

quote:
Rein_stein schreef op 15 September 2003 @ 14:42:
Csi: sorry. tis me gelukt om mm te openen, via wat updates installeren. ik weet nie hoe je plaatjes kan uploaden, en heb zelf ff geen website beschikbaar, maar tis geen beeldscherm waar je wat aan hebt.
Er komen een hele hoop DU x in voor, en nergens iets van kleuren.
Anders moet je ff acrobat 6 downloaden, en die updatepack installeren(chinees)
Tja hoe zei je :P... Als ik kijk wat voor plugs er op zitte... 2 keer een lange plugje van 14 connectors waar er maar 12 van worden gebruikt en een pluggie voor de baclight met dimmer en al... Moet toch wel iets mee te doen zijn???

-= G P P =-

Backups al geregeld?

Fox2: Mmm, die info klopt niet helemaal meer, blijkt dat ze al vrij snel die mogelijkheid uit de RAMdacs gehaald hebben. De huidige kaarten kunnen dus alleen maar 8bit kleur aan. Wat misschien wel kan is met behulp van een 2tal latches de even en oneven bytes 'uit elkaar trekken' en zo dus per 2 pixels 1 LCD-clock te pakken. Ik ben alleen bang dat dit misschien onmogelijke resoluties oplevert (voor een LCD met 16-bit data-aansluiting en 640x480 pixels zou je je videokaart naar 426x240 moeten schopppen) en je zou bovendien de data die je naar het videogeheugen moet schrijven erg moeten omrekenen tov. een normale videomode.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: RF-RGB-ledlamp met gloeilampfitting

Csi> you've got MAIL :Y)

I'm French...et alors?!?
Reg. datum: 16 juli 2001

Rein_Stein me hotmail.com ligt er uit. kan je ff meelen naar dit adres vanz@dr-q.net???

-= G P P =-

I cant be fired,aslave is sold
Reg. datum: 17 september 2003

kijk ook eens in onze topic: inverter TFT-LCD-scherm

Csi> You've got MAIL again :Y)

www.here2own.net

Ik heb de Sharp LQ9D02C zou die veel verschillen van jouw LCD Sprite?
Zodat ik de PDF kan gebruiken die jij gebruikte?

Athlon 64 3500+ ,, ASRock 939 Dual SATA-2 ,, 1024 MB DDR400 Dual Channel ,, GeForce 7800 GTX 256 MB

Backups al geregeld?

Tha-PC-Legend: Ik heb geen idee, ik ben Sharp niet. Als je de datasheet hiervan kan vinden heb je geluk en kan je em vergelijken met mijn datasheet, zoniet dan niet.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: RF-RGB-ledlamp met gloeilampfitting

Devt

Ik heb hier wat interessants gevonden :
http://www.dr-berghaus.de/prod_CRTtoLCD.html

Kan alleen nog geen zaak (+prijzen) in NL vinden die ze verkoopt :(

1979 Chevrolet Camaro Z28<- Online fotoalbum
2002 Volvo S60 T5

Reg. datum: 09 december 2001

quote:
Tha-PC-Legend schreef op 19 September 2003 @ 15:58:
Ik heb de Sharp LQ9D02C zou die veel verschillen van jouw LCD Sprite?
Zodat ik de PDF kan gebruiken die jij gebruikte?

hej grappig, ik heb dezelfde lcd naast me liggen
ik had een beetje lopen zoeken en ik kwam een pinout tabel gevonden:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...697247&category=42186

en deze lcd is pin compatible met de Sharp LQ9D021, LQ9D023, and LQ9D024

tering..die gast daar op Ebay heeft er nog 25 liggen a 9,95 dollar t stuk...IA?

Backups al geregeld?

Mmmm, dat beestje valt aan te sluiten en is niet duur enzo, het enige probleem kan nog zijn dat er nauwelijks aan die connector te solderen valt. Een IA wordt lastig denk ik tho, daar hebben we een mannetje in Amerika voor nodig:
quote:
Item will be shipped by UPS Ground Only to the Continental USA. Please see below for shipping prices. NO delivery outside the lower 48 states.

Reg. datum: 24 januari 2000

moah dat laatste (versturen naar buiten de US) is meestal met een paar mailtjes over en weer wel te omzeilen.
Houd alleen wel rekening met verzendkosten en BTW, waardoor de schermpjes ongeveen 15 a 16 euro zullen worden.

Maar ehh dan nog is het te geef natuurlijk :)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.

Reg. datum: 09 december 2001

Let wel op, er zit bij de lcd geen inverter. En het solderen op die connector is wel te doen, als je een beetje ervaring hebt met solderen.

Arghhhhh!

als die lcd werkt op een vesa con. dan doe ik ook mee met de ia.
alleen we mogen er hier geen een organiseren. :&#039;(

msentinelb wijzigde dit bericht 20-09-2003 12:07 (33%)

Specs van mijn bak Hier!

Reg. datum: 17 december 2001

Wow 16 euro, das zeker de moeite als het werkt!!
een ia is natuurlijk zo geregeld op laupro ;)
* uncleworm heeft zeker intresse als het zou werken

Backups al geregeld?

Als ik de pinout zo zie is het prima aan te sluiten. Ik ben zelf ook wel geinterresseerd in zo'n LCD, dus mocht er iemand een IA fixen, kan ik iig helpen met hoe/wat qua aansluiten.

Discovery Channel
Reg. datum: 27 juli 2001

quote:
Rein_stein schreef op 20 September 2003 @ 07:59:
tering..die gast daar op Ebay heeft er nog 25 liggen a 9,95 dollar t stuk...IA?
nope :)
http://mywebpages.comcast.net/infutech/nointernational.gif
helaas :)

ik kan die ia wel regelen enzow..

i mean, tis voormij neit de 1e keer een paketje vanuit usa :)

edit:

ff emailtje verstuurd

ThaHandy wijzigde dit bericht 20-09-2003 18:43 (38%)

Asus P5AD2 Premium | P4 560 3.6Ghz | Sapphire X1950XTX | 3GB Kingston DDR2-533 |
4*74GB raptors @ raid10 | 4*200GB @ raid5 @ promise sx4 s150 | Stacker case

Reg. datum: 24 januari 2000

Als er dan toch iets dreigt te gaan gebeuren, wil ik ook wel meedoen :)
* TD-er houd deze thread in de gaten voor de link naar laupro (en laupro zelf natuurlijk)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.

ik heb m vanmorgen gemaild, maar heb er wel bijgezet dat we ze alle 25 afnemen. ik kreeg net dit terug :

I will see what the shipping is on Monday please send me your shipping info.
Thanks Ray

Ik hoor maandag dus denk ik of t doorgaat. Zo ja, gooi ik t hele zooitje meteen @ Laupro.

Rein_stein wijzigde dit bericht 20-09-2003 19:27 (56%)

Arghhhhh!

damn moet ik wel de hele dag laupro in de gaten houden. najah moet dan maar :)

Specs van mijn bak Hier!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: