Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic

Acties: [view]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

In navolging op:

Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 1
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 2
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 3

Is het nu alweer tijd om een nieuw deel voor deze vette telefoon te openen, Deel 4 dus

http://www.gprsworld.nl/terminals/sonyericsson_t610/t610_1.jpg

De specs :

Afmetingen:
102 x 44 x 19 mm

Gewicht:
95 g

Kleuren:
Aluminum Haze
Abyss Blue
Volcanic Red

Display:
65.536 kleuren STN
128 x 160 pixels

Batterij-duur:
315 uur stand-by, spreektijd tot 14 uur

Overig:
Ingebouwde digitale camera met 352x288 pixels
Aluminium behouzing
2 Mb geheugen
Melody composer voor 32 tonige ringtunes
Multimedia Messaging Service (MMS)
Ondersteuning van Java (J2ME) en Mophun (downloadable games)
Mobiele E-mail
WAP browser
Triple band GSM 900/1800/1900 (voor in de VS)
Predictive text input
GPRS, HSCSD
Bluetooth en infrarood
Te gebruiken in combinatie met Phone Flash

Links

Klik hier voor: SonyEricsson Mobile Communications Homepage
Klik hier voor: Directe link naar de Officiële SonyEricsson T610 Website

Klik hier om de SonyEricsson T610 interactief te gebruiken.
Klik hier voor de SonyEricsson T610 whitepaper

En,

Klik hier voor: Een site vol met handige informatie en software voor de T610

FAQ:

• "Ik wil ook een T610, maar zonder het bekende 'hissing' probleem. Welke week heb ik nodig?"
- Als je een toestel uit week 21 (03W21) heb, dan moet het 'hissing' probleem opgelost zijn.

• "Hoe kan ik mijn week-versie bekijken?"
- Achter je accu, op de witte sticker zie je een code, bijvoorbeel 03W21. Dan heb je dus een week 21 versie

• "Ik wil de software van mijn T610 upgraden, hoe kan ik dat doen?"
- Dat kan je alleen bij een SonyEricsson gecertificeerd service point (SESP) laten doen.

• "Hoe kan ik bekijken waar een SESP bij mij in de buurt zit?"
- Ga naar de dealer locator van SonyEricsson toe, en selecteer het hokje voor 'Alleen dealers met een Service Point' aan.

• "Zijn de ander kleuren al verkrijgbaar?"
- Nee, in ieder geval nog niet bij de grote winkel ketens. Misschien wel online.

• "Waar kan ik anders gekleurde behuizingen vandaan halen?"
- Check #SonyEricsson op de Tweakers IRC chat

• "Hoe kom ik in het service menu?"
- > * < < * < * (< of > bedien je doormiddel van de joystick)

• "Hoeveel geheugen heeft de T610?"
- 2MB, en nee, dat is niet uitbreidbaar

• "Hoe kan mijn T610 draadloos verbinden met m`n PC?"
- Door middel van Bluetooth of IRdA USB dongle.

• "Welke Bluetooth dongle moet ik kopen? en wat betekent class 1 of 2?"
- Koop gewoon lekker een Bluetooth USB Dongle van Mycom (class 2)of MSI (class 1).
- Class 1 heeft een beriek van 100 meter, en class 2 maar van tien meter.

• "Kan ik dan met m`n T610 en een class 1 USB dongle tot 100 meter met elkaar communiceren?"
- Nee, aangezien je T610 maar een class 2 heeft, zal het maximaal 10 meter zijn.

• "Wat heb ik dan aan zo`n class 1 USB dongle?"
- De SonyEricsson Z1010 zal bijvoorbeeld wel met een class 1 uitkomen, en je kan in een straal van 100 meter een netwerkje opzetten met een ander apparaat die wel een class 1 Bluetooth heeft

offtopic:
Voor mensen die nog iets aan mijn kleine FAQ willen toevoegen, mail/msn/icq me maar even

URL om gelijk naar m`n mini-FAQ te gaan staat hier

intoxicated wijzigde dit bericht 23-08-2003 16:41 (42%)
Reden: html

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

IQ not less or equal

I love the smell of burnin' silicon in the mornin'

Lid
Reg. datum: 13 november 2001

quote:

Best humor idd, alleen hoe groot is de kans dat iemand onverhoopt zn bluetooth aan laat staan?

Iets anders; kben van plan morgen ws. de T610 te halen, Wie wil voor mij een bergje maken met alle bekende problemen?
- Outlook synchronisatie
- scherm in fel licht
- 'oude sofware' geeft problemen
- What else?

400D : BG-E3 : Tamron 28-75 F/2.8 : Canon 70-200 F/4.0 : Canon 50mm F/1.8 II

Reg. datum: 06 januari 2003

exemplarisch probleem??

de mijne valt sinds vandaag steeds uit op de meest onmogelijke tijdstippen... tijdens het maken van een sms tijdens bellen tijdens browsen via bluetooth tijdens het bekijken van plaatjes... morgen maar weer terug voor nummer 4 in nog geen 2 maanden... toch maar eens kijken voor een ander toestel :|

wk23

beter twee kabouters dan een!
Reg. datum: 01 maart 2001

quote:
Ik probeer elke dag, als ik in de trein zit, Bluetooth-verbindingen te maken. Meestal detecteert mijn T610 dan een of meerdere telefoons, m.n. Nokia's. Laatst bij de AH stond ik te wachten bij de kassa, ook weer aan het kloten met de Blauwtand, toen werd ineens een onbekend apparaat gedetecteerd. Ben er nooit achter gekomen wat dat was, in ieder geval geen telefoon. Wellicht een kassa met bluetooth? ;)

Reg. datum: 06 januari 2003

ja of een parkeermeter... of een hond met een bluetooth navigatiesysteem?

ik kom nou nooit mensen tegen met bluetooth geactiveerd =) moet toch eens in de trein mezelf vervelen en het gaan testen... ownee telefoon kapot :| ergernis ergernis ergernis..

toch maar weer nokia?

Ik ben tof.

Zogenaamde 'Handterminals' (nieuwe model) werken via Bluetooth... Op een handterminal worden allerlei bestel en afboekgegevens ingevoerd om deze later in het computersysteem in te voeren.
Jippie :D
Reg. datum: 31 mei 2002

quote:
r0el schreef op 21 August 2003 @ 20:28:
[...]

Best humor idd, alleen hoe groot is de kans dat iemand onverhoopt zn bluetooth aan laat staan?

Iets anders; kben van plan morgen ws. de T610 te halen, Wie wil voor mij een bergje maken met alle bekende problemen?
- Outlook synchronisatie
- scherm in fel licht
- 'oude sofware' geeft problemen
- What else?

- Outlook synchro: geen enkel probleem mee?
- Fel licht: valt wel mee vind ik, heb nog geen toestellen gezien waarbij het beter is.

- Hangt ervanaf waar je hem koopt?
Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

Het wordt echt tijd dat ik de nieuwe software erop krijg.
Heb sinds een paar dagen in een keer hele vreemde klachten.

Ik kon laatst geen smsjes versturen, vraagt de telefoon in 1x om de pincode in te toetsen. Ik doe dat en gaat meteen naar mijn desktop weer. Dus was ook niet echt een reset. Toen werktte alles weer.

Was in 1x al mijn java-apps kwijt. Nadat hij een keer was vastgelopen.

En ik heb steeds vaker dat de telefoon vastloopt.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

Reg. datum: 05 april 2003

Wie kan er mij zeggen waar ik deze code moet gebruiken: > * < < * < om in het service menu te komen.
Het lukt mij maar niet :(

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

je zet je telefoon aan
toets je pincode in
wacht tot je telefoon helemaal opgestart is
je toets de code in

en je moet op het laatst nog een sterretje erbij toetsen

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

Reg. datum: 05 april 2003

thx, nu is het gelukt

Reg. datum: 02 september 2002

Agenda functie:

Ik ben zeer geintresseerd in de agenda functie van de T610. Is die agenda een beetje handig in de praktijk? Of is het allemaal te klein om handig mee te werken?

Ik vraag dit omdat ik m'n papieren agenda wil gaan vervangen door een digitale agenda. En als dat dan ook zeer goed met deze phone kan, dan scheelt me dat weer een dure bluetooth PDA aangezien ik toch deze telefoon wilde aanschaffen bij verlenging van m'n abo.

Asus P4T533-C, Intel P4 2.2 Ghz, 512 MB PC1066 RDRAM (16bit), PowerColor Radeon 9800 Pro 128MB (256bit), SB Audigy

Heb net mijn Dual sim adapter binnen van ebay af. Kwam uit Tawain

Nou ding werkt perfect, twee simmetjes erin, dubbel vouwen, batterij erboven op, klepje strak erop duwen...aanschuiven en bellen maar. Aan uit en je wisselt van sim.

Nadeel, laatst gebelde nummers zijn van die sim. En je bent je smsjes kwijt die op je toestel stonden.

Verder kun je van buiten echt niet zien dat je er een dual sim in hebt. Verbaasde mij ook. Ik iig blij

(was laatste posting in het vorige topic, en was eigenlijk benieuwd of er meer mensen met een dual sim zijn ? )

.:.H.:.I.:.P.:.

Heerlijk.. het kostte wat maar ben eindelijk alle Vodafone Live! meuk kwijt en om het af te maken het simlock en de logo's op de buitenkant. Als ik als eeuwenoude-trouwe-libertel-abonnee een nieuwe telefoon bij Vodafone zelf bestel en daar ook nog voor moet betalen dan wil ik geen kant-en-klare-reclame-lichtbak.
IQ not less or equal

quote:
OzBoz schreef op 22 augustus 2003 @ 09:07:
Heerlijk.. het kostte wat maar ben eindelijk alle Vodafone Live! meuk kwijt en om het af te maken het simlock en de logo's op de buitenkant. Als ik als eeuwenoude-trouwe-libertel-abonnee een nieuwe telefoon bij Vodafone zelf bestel en daar ook nog voor moet betalen dan wil ik geen kant-en-klare-reclame-lichtbak.

http://www.t610-world.de/service/vfd2brandinglegal.htm

Kan gratis, en het werkt heb ik gehoord ;)

I love the smell of burnin' silicon in the mornin'

Reg. datum: 21 maart 2003

quote:

De methode werkt zeker wel, maar... je simlock haal je niet met deze methode eraf en je komt ook niet van de veranderde icoontjes van T-Mobile of Vodafone af.

(En toen ik net mijn T-Mobile T610 had en gewoon alle verwijderbare bestanden verwijderde, kwam ik al op 2138 kb vrij geheugen :))

doe meer met minder
Reg. datum: 13 juli 2001

Deze gsm n00b wil ook een T610 kopen en heeft nu via z'n werk een KPN mobile abo. Kan ik die T610 gewoon kopen en m'n simkaartje overzetten :?

quote:
BAUKstEr schreef op 22 augustus 2003 @ 12:06:
[...]

De methode werkt zeker wel, maar... je simlock haal je niet met deze methode eraf en je komt ook niet van de veranderde icoontjes van T-Mobile of Vodafone af.

(En toen ik net mijn T-Mobile T610 had en gewoon alle verwijderbare bestanden verwijderde, kwam ik al op 2138 kb vrij geheugen :))

En daar ging het mij juist om. De icoontjes en de extra VodaFone logo's in de menu's en de standaard WAP dingen met Vodafone. Simlock vond ik niet boeiend maar dat heb ik puur gedaan om het compleet te maken, beetje narren.

En ik moet zeggen, het ziet er nu allemaal een stuk smoother uit. Dit weekend maar eens wat toffe themes in elkaar proberen te frutten. Is toch ook een beetje grafisch vormgeven :)
Mobile-review.com heeft nu ook wat plaatjes van de aankomende T620.

http://www.mobile-review.com/newslist/2003/August/images/t330-1.jpg
quote:
First photos of Sony Ericsson T620 appeared in the network. Although according to index this model is positioned above T610, in reality it would be under it. The main reason is marketing policy. The company decided that the phone with better features and comparable design would decrease sales level of T610, even taking into account different price. So, the new phone was artificially made not so attractive for users of T610. The new handset is aimed to youth market. Functions of the phone have not been obvious yet. The question is whether bluetooth support will remain in this phone. Technical functions of T620 are the same as in T610. The main difference is a screen, which has better quality than T610has. The same TFD display is installed in Z600.

http://www.mobile-review.com/news.php?language=en#news1178

Dus een model gepositioneerd iets onder de T610. Iets minder functies (geen bluetooth?), iets beter scherm (TFT).

Iets anders: bij Vivacom kun je de T610-T-Mobile los krijgen voor ¤ 280. Weet iemand of dit elders goedkoper kan?

Na twee keer achter elkaar met mensen te hebben gebeld met T-Mobile, met verschrikkelijke verbinding, heb ik toch maar besloten niet over te stappen van Vodafone naar T-Mobile.
Eerste woont ong. 10 km van de Duitse grens (bij Venlo), maar zit continu op het Duitse net van T-Mobile.
Tweede woont in Utrecht (Lunetten), maar moet helemaal in yoga-posities voor het raam gaan hangen om te kunnen bellen.
Met Vodafone heb ik nog altijd goede ontvangst, ook in de Utrechtse werfkelders.

Maar ja, om alsnog een beetje goedkoop aan een T610 te komen, zou ik dan dus een losse T-Mobile-versie moeten halen, en die direct opschonen van alles, incl simslot.

Heeft hier iemand de tel. los bij Vivacom of elders gekocht, en daar ervaringen over om te delen?

wicher wijzigde dit bericht 22-08-2003 14:15 (26%)

quote:
wicher schreef op 22 August 2003 @ 14:07:
Na twee keer achter elkaar met mensen te hebben gebeld met T-Mobile, met verschrikkelijke verbinding, heb ik toch maar besloten niet over te stappen van Vodafone naar T-Mobile.
Waarom bel je Vodafone niet gewoon rechtstreeks? Teken je bij voor een jaar (of 2) en doen ze wel een aanbieding voor het toestel. Ik was 88,- kwijt (excl het removen van de Vodafone prut). Heb altijd mijn telefoons nog rechtstreeks bij Vodafone gehaald.. daar krijg ik ook de rekeningen van en dat bevalt me eigenlijk wel.
quote:
OzBoz schreef op 22 August 2003 @ 14:20:
[...]

Waarom bel je Vodafone niet gewoon rechtstreeks? Teken je bij voor een jaar (of 2) en doen ze wel een aanbieding voor het toestel. Ik was 88,- kwijt (excl het removen van de Vodafone prut). Heb altijd mijn telefoons nog rechtstreeks bij Vodafone gehaald.. daar krijg ik ook de rekeningen van en dat bevalt me eigenlijk wel.

Ik heb mijn huidige abonnement pas 3 maanden (zonder tel. maar met cashback), dus ik denk niet dat ze me alweer korting willen geven.

Maar inderdaad, ik wilde ze toch al zo bellen om mijn belbundel omlaag te schroeven, en dan wilde ik gelijk even vragen of het ook via hen kan.
Zou toch een hoop gedoe schelen inderdaad.

Edit _________________________________

Kut, bel ik ze voor het terugzetten van belbundel, vergeet ik nog te vragen over nieuwe telefoon |:( :P.
Stomstom, kan ik weer gaan bellen.

wicher wijzigde dit bericht 22-08-2003 15:08 (11%)

Reg. datum: 09 juli 2003

Ik was net bij de gsm-shop.nl (de winkel) en heb daar de blauwe uitvoering van de T610 gezien. Ziet er aardig uit maar ik vind de zilveren toch mooier.

Hij is daar 409 eurootjes, simlock vrij.

Liev
Reg. datum: 22 augustus 2001

In een review van Mobile Review heb ik gelezen dat:
- het trilalarm zwak is
- het geluid ook al niet echt sterk is
Klopt dit ? Is dit de beste foon die je op dit moment kan kopen als je alleen GPRS wilt + klein toestel + relatief goedkoop ?

I got a problem-solver and its name is revolver

Think Different

quote:
Dethroned schreef op 22 August 2003 @ 21:07:
In een review van Mobile Review heb ik gelezen dat:
- het trilalarm zwak is
- het geluid ook al niet echt sterk is
Klopt dit ? Is dit de beste foon die je op dit moment kan kopen als je alleen GPRS wilt + klein toestel + relatief goedkoop ?

ik zou zeggen ga eens in de winkel kijken naar het toestel
persoonlijk vind ik het tril alarm en het geluid prima
maar als GPRS + klein toestel + relatief goedkoop je enige eisen zijn dan denk ik dat er genoeg keus voor je is
en ik denk dat de T610 juist niet relatief goedkoop is
neem bijvoorbeeld de samsung c100, deze voldoet aan je eisen en is stukken goedkoper ( +/- 200 E zonder abbo )

Nikon D50 | 18-200 VR -- Xbox Live Gamertag: Chaser2600

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: