27-6-2008
traktor scratch!
T REX op een gegeven moment: mate, can you give me a hand?
Dus ik daar naartoe...
100den cargo containers (enorme lag) en een spawn van 5 ravangers en 1 juggernaut...
Hij had een chain gemaakt, ofwel ervoor gezorgd dat zodra een pirate gekilled is, de volgende al weer spawned. Dus ik geef opdracht om naar ze toe te bewegen, gezien je ze dan sneller en makkelijker end.
Op een gegeven moment zaten we beiden zonder cap, hij op 80% structure en ik op 90% armor... Andere corp member geroepen, op een gegeven moment zat hij ook in de problemen, toen kwam er nog iemand van de corp op local en hebben we met 4 battleships de chain gestopped:
1 bs 50% hull
2 bs 89% hull en 50% armor
3 bs 80% armor
4 bs compleet.
Was me de ervaring wel.. We hadden 2 apoc, 1 domi en 1 tempest nodig om de chain te stoppen.
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
Reg. datum: 12 augustus 2003
Ach ja, we zijn allemaal wel eens wat kwijt geraakt. toch ?
Reg. datum: 12 januari 2002
Toen ik nog een maller had, maakte ik chains en die kregen mijn shield meestal niet lager dan 50%. Nu ik een armageddon heb is het helemaal makkelijk, ik zit gewoon op 50km en schiet ze neer voordat ze dichtbij kunnen komen
Klendau wijzigde dit bericht 04-09-2003 22:23 (4%)
echter ff iets anders. Welke gotter is er actief aan 't traden? dus dan bdoel ik elke markt afgaan prijzen noteren verkopen.. sjeezs heej, kost echt ontiegelijk veel tijd om iets leuks te vinden waar je een beetje winst uit haalt. De highways staan allemaal files en momenteel veel lag, dus da's niet echt tof om daar te traden. van 0.0 sys naar een veilige constalation is ook vrij link (nouja, 3x afterburner moet lukken). maar ik heb t er niet voor over.. maar soms hoor je iemand gillen dat ie weer 5 mil winst heeft gemaakt.. nou.. roep maar!
traktor scratch!
ff het weekend gebruiken om een beetje te wennen
Leeg!
quote:Klendau schreef op 04 september 2003 @ 22:23:
Als het je lukt om bijna gedood te worden door npc pirates in een battleship (helemaal met z'n vieren), moet je toch eens naar je setup kijken.
Toen ik nog een maller had, maakte ik chains en die kregen mijn shield meestal niet lager dan 50%. Nu ik een armageddon heb is het helemaal makkelijk, ik zit gewoon op 50km en schiet ze neer voordat ze dichtbij kunnen komen
Setup = 80 mil aan guns op mijn ship en 60 mil aan guns op de andere apoc
Shield hardeners thermal etc. med shieldboosters (beste)
Extruded's en 20% cap rechargers.
Opzich allemaal redelijk goed uitgerust voor het behandelen van chains, maar deze chain was zo erg en zo snel dat je niet kon winnen.
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
ByeBye EVE-Online, Hello Wold of Warcraft.
Btw, wat is het beste schip om te kopen nadat je begint ? Ik ben gestart bij de minmatar. Zoek namelijk een manier om wat sneller te minen ? Zijn mining drones daar goed voor of is dat geld verspilling ?
Leeg!
Reg. datum: 12 augustus 2003
quote:nimmolon schreef op 06 september 2003 @ 16:52:
woei, ik heb al 20.000 isk, ik 00n !!!!![]()
Btw, wat is het beste schip om te kopen nadat je begint ? Ik ben gestart bij de minmatar. Zoek namelijk een manier om wat sneller te minen ? Zijn mining drones daar goed voor of is dat geld verspilling ?
Mining drones hebben voor en nadelen.
Voordelen:
- Je mining snelheid wordt vaak verdubbelt(als niet verdriedubbelt)
Nadelen:
- Ze hebben VEEL aandacht nodig
- Pirates vallen altijd eerst drones aan en dan pas miners
- Pas met Harvesters(beste mining drone) zul je het echt merken
en dan heb ik het nog niet eens over de skills gehad
Als nieuw schip raad ik je een probe aan.
Ok, heb hem gekocht. Nu op naar die mining drones
Leeg!
Ik heb de complete Beta gespeeld. en toen echt gemerkt dat EVE niet een spel was het was een "way of life"
Ik kan nog als de dag van gisteren herrinneren dat de servers vanuit zweden naar Londen werden verplaatst, en iedereen hier met SMART zat te wachten om aan de gang te gaan.
Tijdens de beta heb ik geen nacht fatsoenlijk geslapen:
Ik had samen met een gozer uit de USA "StarFire corp" opgericht, en we waren dag en nacht bezig om te zorgen dat alles een beetje op poten kwam, ondanks de in die tijd nog VELE bugs in het spel bleven we allemaal spelen, het was gewoon TE verslavend om te stoppen .. na de 1e Player-wipe stopte een groot aantal van de vaste spelers ermee, het voelde gewoon echt zwaar klote om iets waar je 3 maanden al je energie en tijd ingestopt had zomaar te zien verdwijnen. Ik trok me toen ook terug als CEO, en stak meer tijd in mijn RL , want dat was ook ECHT wel nodig, toen EVE gold ging zag ik het niet zitten om 60$ te betalen voor een spel wat echt HEEEL VEEL potentie had maar waar verschrikkelijk veel bugs in zaten. Tot ik vandaag via een klasgenoot weer wat screenshot's te zien kreeg.
Ik weet niet hoe snel ik naar bol.com ben gegaan en EVE heb besteld.
We zien wel wat die 1e maand met me weet te doen, mischien kan het me overhalen dat het nu wel 60$ per 6 mnd waard is.
... MMORPG Addict.
15 winkels en 3 uur later vond ik EINDELIJK eve..... met een prijskaartje.. van JAWEL 75 EURO!
Heb het nu maar nu maar in de preorder staan bij dynabyte... hopelijk komt het een beetje snel binnen.
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Maridiaquote:mgfun schreef op 08 September 2003 @ 14:02:
Nimmolon wat is je nickname in eve ?
Leeg!
hmm, ik heb m hier gehaald bji dynabite rotterdam.. daar hadden ze gelukkig nog 4 exemplaren liggen! echter, t 1e exemplaar wat ik kreeg deed de cd-key het niet. Dus ik terug rennen naar de winkel, en hebben we een 2e exemplaar geprobeerd.. die konden we ook niet registerenquote:sHELL schreef op 08 September 2003 @ 18:25:
Ghuhaaa, ik woon in Amsterdam... dacht ooh EVE online kan ik wel ergens vinden in een winkel. Maar bij Dynabyte was het uitverkocht....
15 winkels en 3 uur later vond ik EINDELIJK eve..... met een prijskaartje.. van JAWEL 75 EURO!Stelletje afzetters.
Heb het nu maar nu maar in de preorder staan bij dynabyte... hopelijk komt het een beetje snel binnen.
traktor scratch!
27-6-2008
Leeg!
... MMORPG Addict.
27-6-2008
Ik stoor me er niet zo aan
En ja, het ziet er fantastisch uit, en ik zou me er juist aan ergeren als ik elke keer om me station heen moest vliegen om te kunnen warpen. Aangezien sommige schepen niet al te snel zijn als ze niet warpen.
Leeg!
Dit topic is gesloten. ![]()