Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 12 januari 2002

quote:
whopie schreef op 23 August 2003 @ 01:55:
EVE _/-\o_ _/-\o_
Helaas heb ik het alleen tijdens de beta kunnen spelen, helaas geen tijd :'(
Heb wel een paar vragen, kun je nu wel op en neer reizen zonder ship zodat je niet meer jezelf hoeft te verplaatse in het beginners schip om een ander ship op te halen?
Nog niet
quote:
hoop dat ik ooit nog eens zal spelen, hoeveel man zijn er eig online d8 dat het bij de beta rond de 3000/5000 zat?
Ja, meestal rond de 4000

Reg. datum: 06 februari 2000

Je kan tegenwoordig shuttles kopen voor 10K en als je dan een ander schip ophaalt verkoop je je shuttle weer.

Sierra Level 70 Hunter & Zerk Level 47 Mage @ Executus EU

Codegeit

Misschien heb ik ergens een stuk informatie gemist, maar op de website van eve staat dat je minstens een geforce 256 nodig hebt. Ik zie ergens in de eerste paar posts een screenshot van een pentium 666 met een geforce2 kaart erin. Zou dat ook betekenen dat als ik mijn TNT2 kaart (agp 2x dacht ik :() vervang door een geforce2 kaart (de nieuwere kaarten heb ik allemaal een nieuw mobo voor nodig, ik hoop dat een GF2 nog wel kan) ik op mijn Celeron 700 MHz ook kan meedoen? :)

Het spel hoeft niet supermooi te zijn, zeker niet als de gameplay dat compenseert. Ik vind het wel jammer dat het niet mogelijk is een speelbare demo te vinden (?) om te kijken of het allemaal wel draait :(

... dus

Happy Happy Joy Joy
Reg. datum: 25 september 2000

Die m0o gasten zijn idd mega-irri. Laats liep er een te ore thieven in een 0.8 systeem. En ja, zolang hij niet begint te schieten kan je weinig uitvoeren.

En dan een beetje in local gaan lopen blaten hoe stoer die wel niet was, triest figuur.

En vandaag werd een corpmaatje van me afgeknald en ge-podkilled, maar ja dat was z'n eigen schuld. Moetie maar niet met een miner door een 0.4 systeem heen gaan.

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~

Joe to the rescue!
Reg. datum: 25 november 2001

quote:
zanac schreef op 23 August 2003 @ 00:05:
Maar dat random player killen vind ik wel minder hoor. Mijn corpgenoot werd zelfs in een velator (noobie ship) gepodkilled door die gasten van m0o. Ik vind dat ze geen echte pirate corp zijn maar gewoon een stel playerkillers die soms het spel voor een ander verzieken. Da's wel jammer. Maja what can you do?
Ik ga in ieder geval even niet meer (NPC pirate)-hunten in zulke gevaarlijke gebieden, maar ga weer wat minen zodat ik ook een battleship kan gaan vliegen.
Anderen ook al zulk soort dingen meegemaakt?

Mjah, en net beginnend speler, ook nog in een n00b ship killen is inderdaad wel een beetje triest. Maar toch hoop ik dat ze alleen de exploits aan gaan pakken (zoals wat jij vertelde met onder het station hangen) en verder niks wijzigen aan het PK-beleid.

Ik weet namelijk nog wel hoe het ging met UO (Ultima Online): Iedereen begon te zeuren dat het Player Killen uit de hand liep. En hoewel ik het ook niet leuk vond als ik ge-PK'd werd terwijl ik NPC liches (voor de niet kenners: zeer populaire monsters die mooie spulletjes gaven, vergelijk het maar met de pirates in EVE) aan het doden was, gaf het toch wel degelijk een soort spanning mee aan het spel. Maar wat deden ze bij UO? Ze gingen 2 werelden maken, 1 veilige wereld, en 1 wereld waar je naar hartelust kon gaan PK'en.

Met andere woorden: voor mij niet zoveel spanning meer als ik aan het minen was, of aan het hunten. Niet de spanning dat er om de hoek een player killer aan kon komen rennen en achter je aan ging. Ik hoop ook met heel m'n hart dat ze dat niet in EVE gaan doen. (al acht ik de kans daarop ook HEEL, HEEEEEL klein omdat het spel nu best goed in elkaar zit) Want toen dat ingevoerd werd bij UO ben ik al na een maand gestopt omdat het niet leuk meer was.

Oftewel: het is niet leuk om door een PK gekilled te worden, maar het hoort nou eenmaal bij het spel :)
digitaal analoog

SouLie, neemt jouw corp nog members aan? Want ik zoek een nieuwe corp binnenkort.

World of Warcraft heerscht!

quote:
zanac schreef op 23 August 2003 @ 22:21:
SouLie, neemt jouw corp nog members aan? Want ik zoek een nieuwe corp binnenkort.
Join anders even #pri op irc.stratics.com, iedereen is uitgenodigd ;).

Ik ben Kamara Sertiko uit SPYD Space invaders corp. wij maken deel uit van de venal aliance Venal is een region zie wij bezet houden en aleen de corps in de venal aliance mogen daar minen en whatever "niemand komt ons deel space binnen of word kapot geschoten" verder is het doel van SPYD niet om te minen en geld te verdienen wij zitten gezellig bij een gate en iedereen die er langs wilt komen moet betalen of hij gaat er aan. stuk leuker dan minen.

owjah en de genen die eigenwijs zijn en toch backup halen of venal binne proberen te komen zoals gister avond. die krijgt een grote gang warp achter zich aan ;)

http://aphax.nl/images/eve/gangwarp.jpg

ElmarNieser wijzigde dit bericht 24-08-2003 15:08 (13%)

Http://elmar.nieser.net Mijn Portfolio.

Acties: [view]

Door: Terr Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat

Heb je een grotere versie van die screenshot? :)

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

quote:
Terr schreef op 24 August 2003 @ 15:19:
Heb je een grotere versie van die screenshot? :)
neen dit is een gekniped stukje uit een 1280x1024 shot. was aleen beetje ver uitgezoomed :P

ElmarNieser wijzigde dit bericht 24-08-2003 15:22 (64%)

ondertitel? wa'sdat?

quote:
ElmarNieser schreef op 24 augustus 2003 @ 15:21:
[...]

neen dit is een gekniped stukje uit een 1280x1024 shot. was aleen beetje ver uitgezoomed :P
euhmm... zoek je ruzie ?! :P ps.. welke sector zitten jullie psies?! wil ik wel es zien :) (niet voelen)

traktor scratch!

Airbus A320

Ik stop er weer mee, dit is nog saaier dan DAoC :P

emm kom maar naar system y-4cfk je komt toch niet venal binne ;) maar als je met een pod komt meschien laten ze je lekker rond snuffelen.

digitaal analoog

Elmar, accepteerd Space Invaders nog members? Ik zou het best eens op een pirating koers willen gooien eigenlijk!

EDIT
OMG, het ergste wat een corp kan overkomen is mijn eigen corp dus zojuist overkomen:
Een van de members is er vandoor met ALLE corp assets die in onze main base lagen opgeslagen in de hangars. Dit is echt te erg gewoon.
Het is een heel verhaal hoe het zover heeft kunnen komen, dat vertel ik misschien nog wel eens (is nu laat, wil slapen).

zanac331 wijzigde dit bericht 25-08-2003 02:03 (92%)

quote:
zanac schreef op 24 augustus 2003 @ 23:41:
Elmar, accepteerd Space Invaders nog members? Ik zou het best eens op een pirating koers willen gooien eigenlijk!

EDIT
OMG, het ergste wat een corp kan overkomen is mijn eigen corp dus zojuist overkomen:
Een van de members is er vandoor met ALLE corp assets die in onze main base lagen opgeslagen in de hangars. Dit is echt te erg gewoon.
Het is een heel verhaal hoe het zover heeft kunnen komen, dat vertel ik misschien nog wel eens (is nu laat, wil slapen).
Tja, je moet niet zomaar iedereen alle hanger acces geven :( maaruh over SI gesproken. ik zal eens vragen. maar je komt niet zomaar binnen moetik wel zeggen. hoeveel skill points heb je btw?

ondertitel? wa'sdat?

hmm, ik heb er nu pas 571919 .. pas een maandje bezig nu..

traktor scratch!

Codegeit

quote:
|orion schreef op 23 August 2003 @ 19:52:
Misschien heb ik ergens een stuk informatie gemist, maar op de website van eve staat dat je minstens een geforce 256 nodig hebt. Ik zie ergens in de eerste paar posts een screenshot van een pentium 666 met een geforce2 kaart erin. Zou dat ook betekenen dat als ik mijn TNT2 kaart (agp 2x dacht ik :() vervang door een geforce2 kaart (de nieuwere kaarten heb ik allemaal een nieuw mobo voor nodig, ik hoop dat een GF2 nog wel kan) ik op mijn Celeron 700 MHz ook kan meedoen? :)

Het spel hoeft niet supermooi te zijn, zeker niet als de gameplay dat compenseert. Ik vind het wel jammer dat het niet mogelijk is een speelbare demo te vinden (?) om te kijken of het allemaal wel draait :(
Iemand al zin om dit te bevestigen (:)) of ontkennen (:()? ;)

... dus

Hm ik draai het spel momenteel ook op een low-end systeem (lees; verouderd en dringend aan vervanging toe ;)) met een GF2 MX440, het draait, laat ik het zo zeggen, maar kijk er niet raar van op als je in sommige zonnestelsels tussen een asteroiden veld hangt en maar 2 tot 10 fps haalt..

Codegeit

quote:
M a a r t e n schreef op 25 August 2003 @ 14:41:
Hm ik draai het spel momenteel ook op een low-end systeem (lees; verouderd en dringend aan vervanging toe ;)) met een GF2 MX440, het draait, laat ik het zo zeggen, maar kijk er niet raar van op als je in sommige zonnestelsels tussen een asteroiden veld hangt en maar 2 tot 10 fps haalt..
Mag ik ook nog vragen hoe - buiten je videokaart - low-end je systeem is? Wat is je processortype en snelheid, en hoeveel RAM heb je? Dat zijn geloof ik de dingen die er toe doen :)

Alvast mijn dank :)

edit: Ik zie op de eerste pagina dat jij diegene met die pentium 666 shot was :). Welke resolutie is die screenshot op gemaakt, het lijkt namelijk iets van 1024x768 te zijn en dat kan natuurlijk wel weer lager om fps te winnen :)

|orion wijzigde dit bericht 25-08-2003 20:03 (17%)

... dus

quote:
zanac schreef op 24 August 2003 @ 23:41:

EDIT
Jij bent dus een van die lame-ass podkillers. Ga ergens anders spelen ?

Acties: [view]

Door: Terr Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat

Is er voor de devs een rede om het podkillen erin te laten?

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

Reg. datum: 06 februari 2000

Om 0.0 space gevaarlijk te houden, anders zou je alleen je schip kunnen verliezen.
Nu moet je ook nog voor een goede clone zorgen.

Sierra Level 70 Hunter & Zerk Level 47 Mage @ Executus EU

Joe to the rescue!
Reg. datum: 25 november 2001

Fuck... morgen op vakantie, dus ik kan een week geen EVE spelen. Best klote eigenlijk. Maar ja, vakantie is ook wel weer lekker :D

Ik zet iig m'n learning skill aan (naar lvl 5) nog 6 dagen en 22 uur te gaan, dus die zal na m'n vakantie wel klaar zijn ;)

Nog een lange weg te gaan voor al m'n skills lvl 5 zijn... *zucht* ;)
digitaal analoog

quote:
datdanweerwel schreef op 25 August 2003 @ 17:29:
[...]

Jij bent dus een van die lame-ass podkillers. Ga ergens anders spelen ?

Pardon? Ik heb nog nooit in mijn eve-historie een pod gekilled en ik zal ook alleen maar pods killen die ik (als ik pirate word) voor een contract moet killen.

Ik ben _tegen_ zomaar podkillen en als Space Invaders daaraan doet, dan ga ik ze niet joinen. Ik ben niet tegen schip killen, dat is soms nodig om de loot te pakken te krijgen die iemand vervoerd of gefit heeft. Zo werkt eve nu eenmaal. Ik ben zeker niet van plan een griefer te worden ofzo.
Je hoeft niet direct zulke conclusies te trekken, beetje onnodig.

ElmarNieser: 2012964 Skillpoints heb ik. Mijn character is voornamelijk gericht op gunnery, maar ik heb wel 60 skills ofzo.
En ik had ook niet zomaar iedereen access gegeven hoor :p Dat was iemand die ik vertrouwde. Nouja zo zie je maar weer..

zanac331 wijzigde dit bericht 26-08-2003 02:07 (16%)

Reg. datum: 12 januari 2002

Clones zijn redelijk goedkoop. dus podkillen maakt imo ook niet zoveel uit.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws