Reg. datum: 12 januari 2002
Nog nietquote:
Ja, meestal rond de 4000quote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC] EVE Online
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last
[Nieuw Topic]Nog nietquote:whopie schreef op 23 August 2003 @ 01:55:
EVE![]()
![]()
Helaas heb ik het alleen tijdens de beta kunnen spelen, helaas geen tijd![]()
Heb wel een paar vragen, kun je nu wel op en neer reizen zonder ship zodat je niet meer jezelf hoeft te verplaatse in het beginners schip om een ander ship op te halen?
Ja, meestal rond de 4000quote:hoop dat ik ooit nog eens zal spelen, hoeveel man zijn er eig online d8 dat het bij de beta rond de 3000/5000 zat?
... dus
o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~
quote:zanac schreef op 23 August 2003 @ 00:05:
Maar dat random player killen vind ik wel minder hoor. Mijn corpgenoot werd zelfs in een velator (noobie ship) gepodkilled door die gasten van m0o. Ik vind dat ze geen echte pirate corp zijn maar gewoon een stel playerkillers die soms het spel voor een ander verzieken. Da's wel jammer. Maja what can you do?
Ik ga in ieder geval even niet meer (NPC pirate)-hunten in zulke gevaarlijke gebieden, maar ga weer wat minen zodat ik ook een battleship kan gaan vliegen.
Anderen ook al zulk soort dingen meegemaakt?
World of Warcraft heerscht!
Join anders even #pri op irc.stratics.com, iedereen is uitgenodigdquote:zanac schreef op 23 August 2003 @ 22:21:
SouLie, neemt jouw corp nog members aan? Want ik zoek een nieuwe corp binnenkort.

ElmarNieser wijzigde dit bericht 24-08-2003 15:08 (13%)
Http://elmar.nieser.net Mijn Portfolio.
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
neen dit is een gekniped stukje uit een 1280x1024 shot. was aleen beetje ver uitgezoomedquote:
ElmarNieser wijzigde dit bericht 24-08-2003 15:22 (64%)
euhmm... zoek je ruzie ?!quote:ElmarNieser schreef op 24 augustus 2003 @ 15:21:
[...]
neen dit is een gekniped stukje uit een 1280x1024 shot. was aleen beetje ver uitgezoomed
traktor scratch!
zanac331 wijzigde dit bericht 25-08-2003 02:03 (92%)
Tja, je moet niet zomaar iedereen alle hanger acces gevenquote:zanac schreef op 24 augustus 2003 @ 23:41:
Elmar, accepteerd Space Invaders nog members? Ik zou het best eens op een pirating koers willen gooien eigenlijk!
EDIT
OMG, het ergste wat een corp kan overkomen is mijn eigen corp dus zojuist overkomen:
Een van de members is er vandoor met ALLE corp assets die in onze main base lagen opgeslagen in de hangars. Dit is echt te erg gewoon.
Het is een heel verhaal hoe het zover heeft kunnen komen, dat vertel ik misschien nog wel eens (is nu laat, wil slapen).
traktor scratch!
Iemand al zin om dit te bevestigen (quote:|orion schreef op 23 August 2003 @ 19:52:
Misschien heb ik ergens een stuk informatie gemist, maar op de website van eve staat dat je minstens een geforce 256 nodig hebt. Ik zie ergens in de eerste paar posts een screenshot van een pentium 666 met een geforce2 kaart erin. Zou dat ook betekenen dat als ik mijn TNT2 kaart (agp 2x dacht ik) vervang door een geforce2 kaart (de nieuwere kaarten heb ik allemaal een nieuw mobo voor nodig, ik hoop dat een GF2 nog wel kan) ik op mijn Celeron 700 MHz ook kan meedoen?
Het spel hoeft niet supermooi te zijn, zeker niet als de gameplay dat compenseert. Ik vind het wel jammer dat het niet mogelijk is een speelbare demo te vinden (?) om te kijken of het allemaal wel draait
... dus
Mag ik ook nog vragen hoe - buiten je videokaart - low-end je systeem is? Wat is je processortype en snelheid, en hoeveel RAM heb je? Dat zijn geloof ik de dingen die er toe doenquote:M a a r t e n schreef op 25 August 2003 @ 14:41:
Hm ik draai het spel momenteel ook op een low-end systeem (lees; verouderd en dringend aan vervanging toe) met een GF2 MX440, het draait, laat ik het zo zeggen, maar kijk er niet raar van op als je in sommige zonnestelsels tussen een asteroiden veld hangt en maar 2 tot 10 fps haalt..
|orion wijzigde dit bericht 25-08-2003 20:03 (17%)
... dus
Jij bent dus een van die lame-ass podkillers. Ga ergens anders spelen ?quote:zanac schreef op 24 August 2003 @ 23:41:
Elmar, accepteerd Space Invaders nog members? Ik zou het best eens op een pirating koers willen gooien eigenlijk!
EDIT
OMG, het ergste wat een corp kan overkomen is mijn eigen corp dus zojuist overkomen:
Een van de members is er vandoor met ALLE corp assets die in onze main base lagen opgeslagen in de hangars. Dit is echt te erg gewoon.
Het is een heel verhaal hoe het zover heeft kunnen komen, dat vertel ik misschien nog wel eens (is nu laat, wil slapen).
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
quote:datdanweerwel schreef op 25 August 2003 @ 17:29:
[...]
Jij bent dus een van die lame-ass podkillers. Ga ergens anders spelen ?
zanac331 wijzigde dit bericht 26-08-2003 02:07 (16%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC] EVE Online
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea