Hoofdcategorieën
Topicacties

Quake 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last

Nieuw Topic
We're not alone

geruchten gaan dat het q2 in een nieuw jasje wordt, niet echt een opvolger, maar wel zelfde wereld (en hopelijk zelfde gp)

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Ik dacht dat Quake 4 juist weer single player zou worden :)
Een vervolg op quake 2 oid :)

Thread op Ravensoft forum waarin als je leest wel kan opmaken dat het single player zal worden.

Albinoraptor wijzigde dit bericht 20-07-2003 16:08 (59%)

学习汉语, Specs, X360, PS3

curb surfer
Reg. datum: 14 april 2000

quote:
Neee :/ SP?! *snif* Quake is multiplayer wat mij betreft, ik snap echt niet dat ze voor een (voornamelijk) SP game gaan hoor. MP is wat Quake groot heeft gemaakt toch?

Ik had juist begrepen dat DooM³ zich meer zou richten op de SP ervaring, en Quake4 op de MP, maar dat is info van een hele tijd terug.

Al was de SP in Q2 best aardig, dus een vervolg zie ik wel zitten. Maar daar tegenover staat dat ik Raven's laatste game, SOFII, erg slecht vond. Hmpf B)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

quote:
Lord_Mithril schreef op 19 July 2003 @ 22:39:
[...]

ik weet t niet..
doom3 heeft per model niet zoveel poly's. meer geklooi met textures..
en als ik dit zie zijn het toch wel erg veel poly's...

als je die doom 3 legacy video toendertijd had gekeken zou je weten waarom het zoveel polys zijn, kzal het nogmaals uitleggen

ze maken een artwork op papier, dat gaat naar de modeler, die maakt het model zo goed mogelijk na met ELK detail echt in het model, dus geen bumpmaps, geen textures echt alles met polygonen, en van die models af worden de textures gemaakt, en uiteindelijk een low poly versie die met behulp van de normal maps(die ook van de models afkomen dus) wordt een high poly versie gesimuleerd

als je het goed doet kan je zelfs een kubus maken in een 3d wereld(dus 12 polygonen) en van die kubus een bol maken, het nadeel alleen is dat het extreem veel pixel/vertex shader kracht kost, om maar niet te beginnen over de extreem complexe schaduw die zoiets zou opleveren(niet eens zo complex maar wel als het uit polygonen bestaat en helemaal als je in beschouwing neemt dat die schaduw uitgesmeert wordt over een(vaak meerdere) stuk muur)

<edit>
overigens een paar dagen geleden zag ik op de gamer.nl frontpage een topic hierover al met een link naar een rar van zon 4mb met al die tekeningen en renders, in totaal 42 jpgs zaten erin

bolleh wijzigde dit bericht 21-07-2003 01:49 (9%)

Suriname

Wah seggie nou?
Reg. datum: 23 september 2002

quote:
MP is wat Quake groot heeft gemaakt toch?
;) Nee hoor joh, Quake 1&2 waren gewoon uber vet! Quake 3 vond ik niets voorstellen :r (ben altijd UT speler geweest). :z
Reg. datum: 31 januari 2002

quote:

Quake 4 Koncept Billeder
- 18-07-2003 - 20:25 - FuZe

The images has been removed at request of id Software/Activision
zie link @ fipo :)

curb surfer
Reg. datum: 14 april 2000

id warns media over leaked Quake IV art

http://www.gamesindustry.biz/images/id_Quake4_concept1.jpg
quote:
"We do not know the source of these leaked assets," explains the official statement. "Please be warned that id Software has instructed Activision that we are not to work with any magazine which uses any of these assets. If any magazine does so, id Software will not allow any assets for id games to be sent to these magazines in the future."
id Software boos :( :+

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

grrrr....
Reg. datum: 24 oktober 2000

quote:
D³ schreef op 21 juli 2003 @ 19:17:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
...id Software will not allow any assets for id games to be sent to these magazines in the future."

--------------------------------------------------------------------------------
Hoofdredacteur: ,, Zeg download jij even de Quake 4 demo van een willekeurig p2p platform?" :P

Kasteelheer
Reg. datum: 13 november 2001

Man, hoe kan je deze dingen laten leaken?
Ik heb voor mn werk een NDA met een boete van 20.000 euro als ik em verbreek, dat zal wel iets hoger liggen bij id Software. Of hun netwerk is gekraakt...

Ik ben geen mens, maar ook geen echt beest...

This place is GoT-like!!!
Reg. datum: 23 februari 2000

Yeah goodie, concept art en renders :Y).

Kom op, das heel leuk als teaser maar je hebt er werkelijk helemaal niks aan qua beeldvorming over de gameplay.

Blijvend oranje..

Hier staan ook nog wat Quake 4 rendertjes

Hier klikken :)
devgast..
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:

iD had met Doom 3 ook al zo'n strenge policy qua gelekte screenshots/filmpjes. Ik snap het niet, als het toch al gelekt is is het positieve publiciteit... door dingen te gaan boycotten krijg je negatieve publiciteit.

Nouja, ik snap wel meer dingen niet van iD de laatste tijd :)

edit:
Altijd prettig die automatisch ingelogde accounts van andere mensen :P - Terr

Graaf wijzigde dit bericht 21-07-2003 22:01 (8%)

Morbidal @ Evernight
Reg. datum: 27 juni 2002

Het ziet er wel erg mooi uit hoor :9~

Intel Q6600 | 4Gb DDR2-800 | Nvidia 9800GTX | ASUS P5k | X-fi X-treme Music 5.1 | Samsung BW226

mAzE
Reg. datum: 25 juli 2001

Ik snap et niet, wrom lekt er altijd media over een spel bij id, eerst doom3 en nu weer quake4. Neem een voorbeeld aan valve, die houd 5 jaar lang de kaken stijf opelkaar en er lekt helemaal niks.

Ziet er wel super :9~ uit btw,

http://www.mediagab.com/q4/Energy%20Rocket%20Launcher%20Roughs%20page%20one.jpg

http://www.mediagab.com/q4/Energy%20Rocket%20Launcher%20Roughs%20page%20two.jpg

i need guns lots of guns :D

bAdmuTs wijzigde dit bericht 21-07-2003 22:14 (28%)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

http://caesartje.demon.nl/q4/

Ook een aantal pics gemirrord, hoe echt deze zijn is voor mij ook een gok :/

Caesartje wijzigde dit bericht 23-07-2003 22:05 (60%)

Reg. datum: 08 augustus 2001

quote:
Caesartje schreef op 21 July 2003 @ 22:18:
http://caesartje.demon.nl/q4/

Ook een aantal pics gemirrord, hoe echt deze zijn is voor mij ook een gok :/

Eej, ik wil iets anders dl'en zo schiet het neit op :+.

Maar zien er wel mooi uit :), wou dat ik zo kon tekenen :P.

Heeft wat met AH cassieres, en vrouwen met een vriend. Tjah! | Hier spreekt het Gelders Volksleger, de gewapende arm van de beweging Groot Gelderhand, die streeft naar een vrij en onafhankelijk Gelderland...

quote:
Termi schreef op 21 July 2003 @ 22:20:
[...]

Eej, ik wil iets anders dl'en zo schiet het neit op :+.

Maar zien er wel mooi uit :), wou dat ik zo kon tekenen :P.
*zet brams pr0n account weer open*
quote:
bAdmuTs schreef op 21 juli 2003 @ 22:12:
Ik snap et niet, wrom lekt er altijd media over een spel bij id, eerst doom3 en nu weer quake4. Neem een voorbeeld aan valve, die houd 5 jaar lang de kaken stijf opelkaar en er lekt helemaal niks.
ik weet niet hoe goed valve met externe bedrijven werkt, bijv id software werkt nauw samen met ati en nvidia die ook testreleases hebben gehad van doom 3, en ja dan lekt het idd een stuk sneller

Suriname

PS3 Junkie

Ik vraag me af of het wel allemaal van Q4 is. Q4 wordt toch een multiplayer game? Wat moeten die grote monsters in een multiplay game?

Have a rotten day
Reg. datum: 04 juni 2003

Ik hoop wel op coolere wapens dan Quake 3! De addon had leukere wapens, in ieder geval was de chaingun terug, naast de shotgun mijn favoriete wapen in een game .... helaas was de shotgun niet kickuh genoeg .... hij zag er niet uit, klonk niet lekker .... grenade launcher is ook een bagger wapen .... ik weet niet, tournament heeft toch beter over wapens nagedacht, maaruh .... laten we geen UT/Q-discussie beginnen, beide games zijn cool. Quake 3 had erg leuke gametypes en ZEER goede CTF maps.

Quake 4 werd volgens mij trouwens GEEN game als Quake 3, maar ook eentje met een single player mode, vandaar die monsters. Mag van mij best.

Marco

Farting Bob wijzigde dit bericht 22-07-2003 00:00 (13%)

'Ijscoman, ijscoman, vertel ons een verhaal, vertel ons een verhaal .... Nee, ik verkoop alleen ijs'

quote:
Farting Bob schreef op 21 July 2003 @ 23:58:
Ik hoop wel op coolere wapens dan Quake 3! De addon had leukere wapens, in ieder geval was de chaingun terug, naast de shotgun mijn favoriete wapen in een game .... helaas was de shotgun niet kickuh genoeg .... hij zag er niet uit, klonk niet lekker .... grenade launcher is ook een bagger wapen .... ik weet niet, tournament heeft toch beter over wapens nagedacht, maaruh .... laten we geen UT/Q-discussie beginnen, beide games zijn cool. Quake 3 had erg leuke gametypes en ZEER goede CTF maps.

Quake 4 werd volgens mij trouwens GEEN game als Quake 3, maar ook eentje met een single player mode, vandaar die monsters. Mag van mij best.

Marco

grenade launcher is anders een heel effectief wapen, mits je ermee om kan gaan
ik heb zelf 2 jaar lang quake 3 fortress gespeeld als grenadier, dan heb je de standaard grenade launcher en 1 die grenades legt die jij met een druk op de knop laat ontploffen, hoewel die laatste natuurlijk beter is kun je, mits goed getraind, met die 1e ook heel veel schade aanrichten, ik kon na een tijdje iemand van grote afstand als hij stil stond direct raken zonder dat de grenade stuiterde, niet lang daarna ging het ook erg goed als de tegenstander bewoog dus een waardeloos wapen is het zeker niet, je moet er alleen goed mee overweg kunnen :)

overigens op de gamer.nl frontpage staat een link naar die rar van 4 mb met al deze pics, dus wie ze wil hebben...

Suriname

Reg. datum: 23 april 2003

Mooi allemaal weer. Maar Quake speel ik niet voor het mooie.

Als Quake4 net zo bruut qua MP gameplay wordt als Quake3, dan komt het zekers op mijn PC! Wat mij betreft mag het allemaal zelfs nòg wel een tandje sneller!

Iemand toevallig weleens SpeedQuake gespeeld? Met die Crack Syringe? Das niet voor de poes :)

-=Where Art Thou..Fallout 3?=-
Reg. datum: 12 februari 2003

Fucking Hell, ik heb niet goed opgelet ofzo, maar die Quake 4 stuff ziet er echt gruwelijk uit...Als die models echt zo worden zoals die screens eruit zien word Quake 4 net zo scheiten als Doom 3

Sweety Hoor

-=Mastered The Arts Of Oblivion=-

Aikidoka
Reg. datum: 24 november 2001

quote:
afrodiet schreef op 22 July 2003 @ 13:27:
Mooi allemaal weer. Maar Quake speel ik niet voor het mooie.

Als Quake4 net zo bruut qua MP gameplay wordt als Quake3, dan komt het zekers op mijn PC! Wat mij betreft mag het allemaal zelfs nòg wel een tandje sneller!

Iemand toevallig weleens SpeedQuake gespeeld? Met die Crack Syringe? Das niet voor de poes :)

idd zolang het maar geen lompe feeling krijgt,
ik vind UT2K3 ook een beetje tegenvallen met het origineel..

ik hoop ook dat de makers zelf zien dat speed en MP belangrijk is,
ik vind eigelijk de MP belangrijker dan de SP...
Reg. datum: 03 mei 2002

Quake 4 word denk ik SP, let, en de renders die je daar ziet zijn niet direct voor ingame... veel details worden weggelaten... iD heeft dat ook met doom3 gedaan... zeer gedetaileerde renders, om vervolgens de meeste details als bitmapjes toe te voegen... zie deze renders als concept art :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]- -[ Nikon D700 + Glas + Flits ]- -[ SHIFT HORIZON ]-
-[Ken Rockwell is the only one who can take self-portraits of you]-

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: