"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicThnx! En dat van die geheime nummers. Je kan het wel als je op meer klikt doen... Daar was ik al achter. Maar het moet toch gewoon standaard te doen zijn dat je geheim belt?
BTW, nog een irritatie na het invoeren van wat nummers. Ik ben een nokia 3310 gewent, maar als je een spelfoutje maakt druk ik steeds op de TERUG
toets.... ipv op die C... Kan ik weer opnieuw... grmbl
BTW, nog een irritatie na het invoeren van wat nummers. Ik ben een nokia 3310 gewent, maar als je een spelfoutje maakt druk ik steeds op de TERUG
Altijd geheim bellen kun je ook instellen via je provider. Tenminste, bij vodafone wel. Die levert op de sim kaart een extra menu mee waarmee je speciale diensten kunt bereiken. (zoals geheim bellen, voicemail aan/uit etc.)
quote:mpmad schreef op 23 July 2003 @ 23:01:
Hopelijk maakt Orange de t610 snel geschikt voor Share![]()
Eigenlijk schandalig dat ze dat niet vantevoren hadden gedaan
ehm dat werkt al perfect hoor
je moet gewoon zeggen dat je een T68i hebt
en wanneer je share al geactiveerd hebt kun je gewoon de instellingen
laten sms'en via de website door als telefoon de T68i op te geven
happy surfin'
Nikon D50 | 18-200 VR -- Xbox Live Gamertag: Chaser2600
Share werkt perfect ja, ik heb de instellingen van de T310 ofzo laten sms'en. Werkt een stuk sneller dan mijn 6610 dat share op mij T610.
Iemand al een Chello mail account geconfigureerd op deze gsm? Ik heb het namelijk geprobeerd maar krijg geen sjoege. Alles is ingevuld, dus gebruikersnaam, wachtwoord, ink. server, uitg. server.
ink. server: mail.chello.nl
uitg. server: mail.chello.nl
ook geprobreerd door IP address te gebruiken... maar helaas.
ink. server: mail.chello.nl
uitg. server: mail.chello.nl
ook geprobreerd door IP address te gebruiken... maar helaas.
Zoals al meerdere malen is gemeld, kan het niet via standaard t-zones GPRS. Je moet daarvoor een apart data-account maken, of upgraden naar GPRS-actief/intensief.
Death is inevitable, learn to live with it.
Reg. datum: 27 juli 2001
quote:Ginz schreef op 23 July 2003 @ 23:47:
[...]
Eerst *#61#, dan krijg je Voice-mail box nummer, dat is een lang nummer, langer dan 10 getallen.
Dat nummer schrijf je op.
En dan:
**61*11*Voicemailbox nummer*Aantal sec. (5/10/15/20/25/30)#
mnou ik krijg dan die +31624eigennummer terug
dus ik intoetsen **61*11*+3162406HURYHOTLINE*30# maar dan zegtie mislukt...
*#61*11*+3162406HURYHOTLINE*30# ook al geprobeerd, want volgens mij moet die et zijn?
(heb T-mobile)
hoe krijgen jullie het voor elkaar om dat nummer zo enorm snel over te schrijven?? Hij komt in beeld, en valt direct weer weg??
Life is to short to spend behind your keyboard.
Reg. datum: 21 oktober 2001
Reg. datum: 21 oktober 2001
Alleen +3124 was anders
Daarna kwam ik er al snel achter dat de rest gewoon me eigennummer is....
dus zegmaar +31240642........ je eigennummer weer je toch wel:)
Maar het werkt idd niet met dat **61*11*+31enzo....
ik krijg een melding dat er een netwerk fout is ofzo
Daarna kwam ik er al snel achter dat de rest gewoon me eigennummer is....
dus zegmaar +31240642........ je eigennummer weer je toch wel:)
Maar het werkt idd niet met dat **61*11*+31enzo....
ik krijg een melding dat er een netwerk fout is ofzo
hmzja, t-mobile handleiding... et zat in de buurt:
6.2 Tijdsintervallen bij doorschakelen
Wanneer u uw telefoon niet binnen 20 seconden opneemt, worden
gesprekken automatisch doorgeschakeld. U kunt echter ook een
tijdsinterval van 5, 10, 15, 25 of 30 seconden instellen via het menu
van uw mobiele telefoon. Of door achtereenvolgens **61* telefoonnummer*
11* aantal seconden# in te toetsen.
Ding zegt dan "gesprek beperkt" bij mij.. zal wel goed zijn...
6.2 Tijdsintervallen bij doorschakelen
Wanneer u uw telefoon niet binnen 20 seconden opneemt, worden
gesprekken automatisch doorgeschakeld. U kunt echter ook een
tijdsinterval van 5, 10, 15, 25 of 30 seconden instellen via het menu
van uw mobiele telefoon. Of door achtereenvolgens **61* telefoonnummer*
11* aantal seconden# in te toetsen.
Ding zegt dan "gesprek beperkt" bij mij.. zal wel goed zijn...
Reg. datum: 27 januari 2001
Reg. datum: 27 januari 2001
je moet ook niet je eigen nummer gebruiken, maar het nummer van je voicemail....
voor orange kan dat zijn: +31628500550. (messaging/options/voice mail number)
voor orange kan dat zijn: +31628500550. (messaging/options/voice mail number)
Reg. datum: 30 januari 2002
Ik heb daar ook die van MSI gehaald, en 't schijnt dat die dingen totaal niet werken. Bij mij iig niet, ik heb nu de conceptronic en die werkt perfect!quote:mpmad schreef op 23 July 2003 @ 21:36:
Ik dacht dat Class 1 meer bereik had (tot 100 meter) dan Class 2 (tot 10 meter). Ik vraag me alleen af of de t610 die 100 meter wel haalt
Ik ga morgen ook maar eens een bluetooth USB adaptertje ga halen (kost toch maar een euro of 35). Ze hebben daar (PCtuning, Tilburg) die MSI (Class 1) en een Conceptronic (Class 2). Ik denk dat ik gewoon voor die MSI ga. Iemand trouwens ervaring met een van die dingen?
quote:Flippit schreef op 24 juli 2003 @ 11:21:
Zoals al meerdere malen is gemeld, kan het niet via standaard t-zones GPRS. Je moet daarvoor een apart data-account maken, of upgraden naar GPRS-actief/intensief.
Ik heb bij het afsluiten van mijn abbo het vinkje "data" aangevinkt
Als ik een eigen data-account moet aanmaken, wat heb ik daarvoor nodig? Een los data abonnement bij t-mobile ?
Reg. datum: 06 januari 2003
Reg. datum: 06 januari 2003
het schijnt dat ze perfect werken... bij mij i.i.g. wel...quote:Jainoxi schreef op 24 July 2003 @ 13:40:
[...]
Ik heb daar ook die van MSI gehaald, en 't schijnt dat die dingen totaal niet werken. Bij mij iig niet, ik heb nu de conceptronic en die werkt perfect!
Gewoon bij mycom halen, werkt perfect, is van het merk mycom, kost 29 €
PS er zou een firmware update zijn van de t610 voor t-mobile, heeft iemand daar iets meer van gehoord?
PS er zou een firmware update zijn van de t610 voor t-mobile, heeft iemand daar iets meer van gehoord?
Ganymedus532 wijzigde dit bericht 24-07-2003 16:54 (43%)
Life is to short to spend behind your keyboard.
Kan iemand die theme creator vinden op de site van ericsson? MyT610 zegt dat ie daar te downloaden valt, maar ik kan hem nergens vinden... Jullie wel?
Beter zoeken, want ik heb m wel gezien.quote:-ViRaX- schreef op 24 July 2003 @ 17:40:
Kan iemand die theme creator vinden op de site van ericsson? MyT610 zegt dat ie daar te downloaden valt, maar ik kan hem nergens vinden... Jullie wel?
UWEOAHQU
Reg. datum: 06 augustus 1999
Reg. datum: 06 augustus 1999
A-relaxed!!!!
Heb ineens 2 zwarte strepen bovenin mijn scherm. Denk kapot contact.
Maandag gaat T-mobile het omruilen.
Heb ineens 2 zwarte strepen bovenin mijn scherm. Denk kapot contact.
Maandag gaat T-mobile het omruilen.
Medicijnman
Vandaag een MSI Bluetooth USB adapter gehaald, maar ik krijg het maar niet aan de praat
Als ik die adapter installeer (met de nieuwste drivers van de msi site) komt er bij 'hardware' een uitroepteken voor het apparaat (apparaat is niet goed geinstalleerd ofzo). En als ik XTND van SonyEricsson wil installerden zeikt die dat Outlook uitgevoerd moet worden (terwijl dat gewoon aanstaat). Ik heb vanalles geprobeerd (op 2 pc's, beide windows 2000 met alle updates), maar ik kom er niet uit
Kan er iemand helpen?
Als ik die adapter installeer (met de nieuwste drivers van de msi site) komt er bij 'hardware' een uitroepteken voor het apparaat (apparaat is niet goed geinstalleerd ofzo). En als ik XTND van SonyEricsson wil installerden zeikt die dat Outlook uitgevoerd moet worden (terwijl dat gewoon aanstaat). Ik heb vanalles geprobeerd (op 2 pc's, beide windows 2000 met alle updates), maar ik kom er niet uit
Kan er iemand helpen?
Piggen wijzigde dit bericht 24-07-2003 20:59 (6%)
Kan je je telefooncontacten synchroniseren met Outlook, zodat in je Outlook contacts iedereen staat met alle info die je ook in je foon hebt staan?
Nog een weekje wachten, en dan ga ik m ook halen..
Nog een weekje wachten, en dan ga ik m ook halen..
huuuu
quote:
Ik heb een editor gezien op de site die de T610 niet ondersteunt en waarbij je je thema's moet downloaden via WAP.
Bij de myT610 site is het gewoon een progje voor op je PC en je kan je theme met bluetooth inladen... Dat progje is volgens mij verwijderd op de ericsson site... of heeft iemand hem wel gevonden? Ik heb de site iig ondersteboven gekeerd zonder resultaat.
Reg. datum: 06 maart 2002
Reg. datum: 06 maart 2002
Kan iemand me vertellen vanaf welke productieweek de T610 stabiel(zonder ergerlijke bugs) is ? of bestaat die gewoon nog niet 
Om het even samen te vatten, aangezien de voorbeelden hierboven allemaal een foutje hadden.
Om met T-Mobile je voicemail delay op 30 seconden te zetten moet je het volgende intoetsen en verzenden:
**61*+3162406restvanjeeigennummer*11*30#
Ik heb vandaag ook alweer een paar gesprekken gemist omdat ik hem niet over hoorde gaan. Dus nu heb ik de ringtone maar even op Digirain gezet. So much for mooie polyfone beltonen
Om met T-Mobile je voicemail delay op 30 seconden te zetten moet je het volgende intoetsen en verzenden:
**61*+3162406restvanjeeigennummer*11*30#
Ik heb vandaag ook alweer een paar gesprekken gemist omdat ik hem niet over hoorde gaan. Dus nu heb ik de ringtone maar even op Digirain gezet. So much for mooie polyfone beltonen
[druk op een toets om verder te gaan]
Dit is nog steeds een beetje onduidelijk... restvanjeeigennummer, hoe bedoel je dat precies? In andere woorden, wat vul je precies is als je nummer 0624123456 is?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.