Hoofdcategorieën
Topicacties

How to become a Dj... deel VII

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Teekmietoejorlieder!

Zo, eindelijk gaat die momania ook eens een mix droppen om 'm door jullie te laten beoordelen :)

Heb vanmorgen nog nieuwe plaatjes binnen gekregen en had nu eindelijk een beetje wat staan om een knap uurtje vol te draaien.

[edit 2]
url is even gewijzigd, snellere server :)
http://nostra.kicks-ass.net/momania_Technoooo!!!11.mp3 > 88,3Mb :X

Zie daar het genre ook al bekend, dus kom maar :P

[edit 3 :+]
De tracklist:
01 - Chris Liebing - American madness
02 - lars Klein - The protector
03 - Eric Sneo - Don't sit down
04 - Mike Dust - Kids
05 - Michael Burkat - Hanging around
06 - Lars Klein - Incubation
07 - Harald Klotzberg & Phil Davis - Siebenschläfer
08 - Michael Burkat - Out one
09 - Mhonolink - Fetish (Vincent de Wit Rmx)
10 - Michael Burkat - Out three
11 - Mhonolink - Altima
12 - Glenn Wilson - Beg
13 - Chris Liebing - Abraxis
14 - Glenn Wilson - Torment n Tease
15 - Chris Liebing - Kronos
16 - Chris Liebing - Saragatanas
17 - Chris Liebing - Phobos

[edit]
btw, is lekker stamp techno, met aan het eind nog een stukje schranz :P

momania wijzigde dit bericht 26-07-2003 19:49 (68%)

Merely/Xceed/Merely/Han/*gone* ... Kak! :(
Foto gallery || Mijn avonturen in Zwitserland

T.net=OC^2
Reg. datum: 21 januari 2000

quote:
T3KST3P schreef op 25 July 2003 @ 18:16:
Ik zou gewoon je stantons blijven gebruiken, zijn lekker goedkoop en redelijk geluid (hoog kan beter, maar dat hoort toch niemand buiten je slaapkamer).

De oude 500's waren van goede kwaliteit, maar de MKII's zijn gewoon een stuk minder. Skippen sneller, slijten sneller en het hoog is te scherp ten opzicht van de originele.

Reind: je zegt 2 tegenstrijdige dingen, eerst zeg je dat ze gelijk presteren en daarna zeg je dat de concordes beter klinken :?

Flickr
Canon: EOS 450D | 70-200 f/4L IS | EX-430-II
Sigma: EX 50mm f/1,4 DG | EX 18-50 mm f/2,8 Macro | EX 50-150 mm f/2,8
Minolta Rokkor: 58mm f/1.2 | 45mm f/2

DJ
Reg. datum: 08 januari 2002

hoi kben blij wilde alleen ff kwijt dat ik vandaag een Dateq XTC heb gekocht ;) w000h000 _/-\o_

Dateq XTC - Technics SL1200 MK2's - Ortofon Concorde Pro's - Sennheiser HD25-1

Teekmietoejorlieder!

quote:
Innominis schreef op 26 July 2003 @ 00:07:
hoi kben blij wilde alleen ff kwijt dat ik vandaag een Dateq XTC heb gekocht ;) w000h000 _/-\o_
Feli :+
wel kill switches, die heb ik nie :(

AboutDJ

quote:
Universal Creations schreef op 25 July 2003 @ 23:44:
[...]

De oude 500's waren van goede kwaliteit, maar de MKII's zijn gewoon een stuk minder. Skippen sneller, slijten sneller en het hoog is te scherp ten opzicht van de originele.

Reind: je zegt 2 tegenstrijdige dingen, eerst zeg je dat ze gelijk presteren en daarna zeg je dat de concordes beter klinken :?

Ja de concorde's klinken ook beter ten opzichte van de Stanton. met concorde bedoel ik ze allebei (ook de OM versie dus) Tis inderdaad een foutje van mij want er had ortofoon's moeten staan. Sorry als dat verwarrend was :P
Wat wel makkellijk is aan de banaan (de concorde dus) is dat je geen fouten kunt maken door hem veerkeerd in te schroeven oid. Er valt namelijk niets aan te schroeven :+
Als je de OM versie neemt moet je maar ff op m'n site kijken -> staan de maten precies en hoe je hem op de headshell moet schroeven.

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

AboutDJ

quote:
momania schreef op 26 July 2003 @ 00:08:
[...]

Feli :+
wel kill switches, die heb ik nie :(
Alsof je die nog gebruikt na een half jaartje. Ik vind het persoonlijk maar kut dingen die killswitches -> je gebruikt ze namelijk altijd wanneer het dus niet moet :P

Teekmietoejorlieder!

quote:
Reind schreef op 26 July 2003 @ 00:18:
[...]

Alsof je die nog gebruikt na een half jaartje. Ik vind het persoonlijk maar kut dingen die killswitches -> je gebruikt ze namelijk altijd wanneer het dus niet moet :P
Heb er 1 keer mee gedraaid en toen vond ik het wel handig, maar dat zal wel geweest zijn omdat het nieuw was...

DJ

mn vorige mixer was btw een Vestax PMC17A, erg leuk ding en ben er nog steeds erg tevreden over!

Teekmietoejorlieder!

quote:
Innominis schreef op 26 July 2003 @ 00:24:
mn vorige mixer was btw een Vestax PMC17A, erg leuk ding en ben er nog steeds erg tevreden over!

mmm, ken ik niet...heb zelf alleen maar ervaring met datec apollo, datec 8, datec xtc en pioneer djm600

btw, je post hier een mix en je upload is gelijk roodgloeiend :D

[edit]
Voor de mensen die nog niet gezien hadden hoe de set er nu bij staat bij mij thuis:
http://www.tweakers.net/ext/f/8667/thumb.jpg
http://www.tweakers.net/ext/f/8365/thumb.jpg
Moet nog een ombouw maken, maar zo kan ik iig lekker draaien :)

momania wijzigde dit bericht 26-07-2003 12:46 (47%)

Relax, we understand j00
Reg. datum: 04 februari 2001

quote:
Arne_F schreef op 25 July 2003 @ 08:30:
[...]

deez: 08. Rank 1 - Breathing (Push Dub Mix) [ID&T] is echt super wreed die moet ik toch ook maar eens halen.. ik denk dat ik zelf 9 van de 12 nummers ook heb!
Dat is idd een gruwelijk lekker nummer. De set is idd een beetje aan de populaire kant, maar ik heb ook niet echt de beschikking over echt exclusieve platen :(

Reg. datum: 23 november 2002

Zo, ik ben nieuw op dit gebied, heb nu een week lang gelezen en revieus gelezen..over mixers en draaitafels.
Ik heb ook weleens gedraaid op kleine feestjes maar das al 1 jaar geleden, nu ik weer wat meer tijd heb en mijn computer compleet is wil ik toch wel graag mezelf meer gaan richten op het draaien van platen.

Alereerst heb ik nog een vraag:

1. Ik zit te twijfelen om een mixer te kopen met 4 of 3 kanalen dit i.v.m dat ik in mijn hoofd heb zitten dat ik nog op een later stadia een cd-mixer wil kopen, dus dat ik er nog 1 reserve houd voor een cd-mixer. (2 voor platenmixers, 1 voor cd-mixer (alternatief), 1 voor koptelefoon).
Maar is het verstadiger om gevoon een 3 kanaals mixer te kopen omdat als ik eenmaal platen heb gedraaid toch wel bij platen blijf en niet cd-`s ga mixen, wat vinden jullie ervan?

Maar iniedergeval ga ik of 1 augustus wat kopen en dan heb ik ongeveer 800 euro (er is wel wat meer ter beschikking als het moet), dit zou dan hetvolgende worden (graag alternatieven):

JB-Systems Beat 4
JB-Systems Q 30 - x2

Wat vinden jullie ervan, vinden jullie dat ik deze wel kan kopen?
als ik een maand wacht met een aankoop heb ik i.p.v. ¤ 800,- ¤ 1200,-
Maar zouden jullie als ik wacht met aankoop een alternatief weten en zouden jullie willen vertellen wat ik beter kan doen, 4 kanaals of 3 kanaals, en als het 3 kanaals is wat is dan een goed alternatief?

Samsung LE40A656, Humax 5000c, Harman/Kardon AVR245, JBL 5.1, Conceptronic CFHD, PS3, Linksys WLAN 300G, Linksys 1GBIT/8 port. Canon 40D, Canon EF 70-200mm F 4.0 L IS USM, B+W UV HAZE 67, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Als je budget het toelaat zou ik voor een mixer gaan met zoveel mogelijk kanalen(Zolang de kwaliteit niet naar beneden gaat).
Als je namelijk gaat switchen van apparaat op een kanaal dan komt het al te vaak voor dat de apparaten die je wil gebruiken op hetzelfde kanaal zitten.

quote:
jadjong schreef op 26 juli 2003 @ 19:58:
Als je budget het toelaat zou ik voor een mixer gaan met zoveel mogelijk kanalen(Zolang de kwaliteit niet naar beneden gaat).
Als je namelijk gaat switchen van apparaat op een kanaal dan komt het al te vaak voor dat de apparaten die je wil gebruiken op hetzelfde kanaal zitten.
(4 of meer kanalen dus)

Samsung LE40A656, Humax 5000c, Harman/Kardon AVR245, JBL 5.1, Conceptronic CFHD, PS3, Linksys WLAN 300G, Linksys 1GBIT/8 port. Canon 40D, Canon EF 70-200mm F 4.0 L IS USM, B+W UV HAZE 67, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Reg. datum: 18 januari 2002

quote:
W.Wezz schreef op 26 July 2003 @ 20:08:
[...]

(4 of meer kanalen dus)

Is dit niet een mooie set voor jou?
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11165
of deze
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=8467

PatriXx wijzigde dit bericht 26-07-2003 20:57 (12%)

Mijn specs Rockford Fosgate Power

Teekmietoejorlieder!

Waar blijven de reacties nou op m'n mix :(

Hij is al heel veel gedownload, maar niemand zegt er wat van :'(

:P

Dunnow :p

@momania: nice work :)
@ PatriXx: ziet er idd mooi setje uit om te starten als DJ :) bedankt voor de tip, kan het zelf ook wel gebruiken

My name's hoop, Molshoop | visit my website http://www.dscrew.be

Is het niet zo dat bij Gemini de schuivers snel kapot gaan?

Weet er iemand nog een mooi setje van 1200 euro, want ik ben iemand die meer om kwaliteit geeft als om het geld...geld heb ik altijd wel, no problem tot op een zekere hoogte.

Reg. datum: 18 januari 2002

quote:
W.Wezz schreef op 26 July 2003 @ 21:13:
Is het niet zo dat bij Gemini de schuivers snel kapot gaan?

Weet er iemand nog een mooi setje van 1200 euro, want ik ben iemand die meer om kwaliteit geeft als om het geld...geld heb ik altijd wel, no problem tot op een zekere hoogte.
Hallo, wat dacht je ervan om zelf eens wat te gaan zoeken.

Mijn specs Rockford Fosgate Power

DJ

quote:
W.Wezz schreef op 26 juli 2003 @ 21:13:
Weet er iemand nog een mooi setje van 1200 euro.

Lijkt me ook niet geheel onbelangrijk ons te vertellen wat voor stijl je van plan bent om te gaan draaien (ivm. soort shuiven op het mengpaneel, type arm van de draaitafel en type naald etc )

http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=8467 vind ik bijv. een nette set voor een redelijke prijs.

ja gewoon, enzo....
Reg. datum: 16 oktober 2001

quote:
JT schreef op 24 July 2003 @ 23:45:
Yow biatches, ik hoorde laatst dat Behringer mixers niet zo goed zijn van kwaliteit :? Klopt dat ? Als ik een DJ ga worden dan kijk ik naar een mixer van max 170 euro. Zat zelf een beetje te azen op Behringer en Gemini (626)

Ej mensen, ik ga ws met JT meedoen (werkt aanstekelijk dat enthousiasme van m :P ) en zit zelf te denken aan de Gemini CDJ20 (2x) met een Gemini Mixer 626.
Op newline krijgen ze beiden goede reviews, maar ik las hier net iets over verschillende stijlen en dus verschillende mixers :? Ik wil Hardtrance / Hardstyle gaan draaien (nee JT, geen sensation :+ ), is die 626 dan wat?

WOW: Thaes 4x Druid | Mystikal 80 Warrior | Onirea 80 paladin @ Saurfang And A Stealthed Friend

quote:
Innominis schreef op 26 July 2003 @ 23:17:
[...]

Lijkt me ook niet geheel onbelangrijk ons te vertellen wat voor stijl je van plan bent om te gaan draaien (ivm. soort shuiven op het mengpaneel, type arm van de draaitafel en type naald etc )

Ja idd sorry :X
Nou ik wil de style van Trance, hardtrance (zeg maar de muziekstyle van Armin v Buuren)

Leslie is so...........

Ik zit nu een beetje die DJ topics af te struinen op zoek naar wat leuke trance mixes.... heb er 1tje gevonden... hebben jullie een gezamelijke ftp of wat internet adressen waar ik wat mixen kan downloaden?
AboutDJ

Shit zijn de newbie 24 uur weer aangebroken ofzo?

Naja ik ben nog een klein beetje duf (kom net thuis) dus ik kan je niet helpen. Slaap lekker allemaal :z

Dordrecht
Reg. datum: 27 maart 2001

quote:
Burning_Tyre schreef op 27 July 2003 @ 07:53:
Ik zit nu een beetje die DJ topics af te struinen op zoek naar wat leuke trance mixes.... heb er 1tje gevonden... hebben jullie een gezamelijke ftp of wat internet adressen waar ik wat mixen kan downloaden?
quote:
T.net=OC^2
Reg. datum: 21 januari 2000

Zo, eventjes 250 mb aan mixes uploaden naar de nieuwe GOTDJ server (gelukkig gaat dat met 55 kb/s)

Flickr
Canon: EOS 450D | 70-200 f/4L IS | EX-430-II
Sigma: EX 50mm f/1,4 DG | EX 18-50 mm f/2,8 Macro | EX 50-150 mm f/2,8
Minolta Rokkor: 58mm f/1.2 | 45mm f/2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: