You don't need eyes to see, you need vision
Dat kan echt niet op zo'n mooie set
Wel erg netjes gebouwd by the way. Ik ben zelf ook bezig geweest maar ik wacht nog steeds met smart op mijn nieuwe draaitafels zodat ik het precies pas kan maken.
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Ze hebben altijd goed gefunctioneerd (wel een aantal keertjes het naaldje zelf vervangen), maar nu zijn ze eigenlijk weer op en zit ik er aan te denken om er anderen op te gooien, ik weet alleen niet welke.
Eisen: behoorlijk muzikaal, cue-vast (stantons waren daar goed genoeg in, dus van gelijk niveau of beter) en lage prijs.
Canon EOS 450D | Sigma EX 18-50 mm F2.8 Macro | Sigma EX 50-150 mm F2.8 |
B+W UV F-Pro MRC 67mm | B+W UV F-Pro MRC 72mm | Lowe Pro Sling Shot 200 AW
Kost geen fuck en klinkt zoveel beter
Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston Camera: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm iS, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon BG-E5
enigste nadeel dat ik aan de cdj20 vind, is het volgende:
als je de pitch voor een plaat veranderd naar b.v. +2%, en je maakt een cuepunt...
als je dan vanaf cue punt start, dan start hij niet direct op +2% pitch, maar gewoon vanaf 0%, en gaat dan naar 2% pitch toe... natuurlijk kan je dit weer corigeren met pitch bend, maar had het liever anders gezien uiteraard...
-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex
Ik ga echt bij je inbreken om die Hand's Burn van je af te jattenquote:
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
Wat is dat nou weer voor iets wazigs? Een belt-drive cd-spelerquote:RonnieB82 schreef op 24 juli 2003 @ 11:26:
als jij de enigste bent die met die dingen draait, (en er natuurlijk niet lomp mee doet) dan zou ik voor de cdj20 gaan... lees anders ff de user-reviews op new-line...
als je de pitch voor een plaat veranderd naar b.v. +2%, en je maakt een cuepunt...
als je dan vanaf cue punt start, dan start hij niet direct op +2% pitch, maar gewoon vanaf 0%, en gaat dan naar 2% pitch toe... natuurlijk kan je dit weer corigeren met pitch bend, maar had het liever anders gezien uiteraard...
quote:JOngens ik heb is ff mijn bank saldo gechecked en denk niet dat die pioneer cdj-800 erin zit
Als je naar belgie kan komen weet ik een shop waar ze aan 700 (699) te krijgen zijn... ( promo)
edit: quote toegevoegd, bleek niet duidelijk voor sommigen onder ons
Yalopa wijzigde dit bericht 24-07-2003 14:05 (52%)
tegen wie heb je het?quote:leffe_blond schreef op 24 July 2003 @ 11:59:
Als je naar belgie kan komen weet ik een shop waar ze aan 700 (699) te krijgen zijn... ( promo)
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
quote:jadjong schreef op 24 July 2003 @ 11:56:
[...]
Wat is dat nou weer voor iets wazigs? Een belt-drive cd-speler
yup, is inderdaad erg vaag...
dit kan zeker voor de beginners een vervelend probleem zijn om platen op dezelfde snelheid te krijgen...
denk je hem gelijk te starten, maar dan moet ie nog net ff op gang komen, en krijg je hem dus net niet gelijk...
-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex
Ik heb het tenminste nog nooit gemerkt op mijn CDJ20.
04.06 :: Atak Enschede Combustion || 05.06 :: 013 Tilburg :: fckn wckd* || 11.06 :: Merleyn Nijmegen Something Else || 10.07 :: 013 Tilburg fckn wckd*
M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP
WAT???quote:RonnieB82 schreef op 24 July 2003 @ 11:26:
als jij de enigste bent die met die dingen draait, (en er natuurlijk niet lomp mee doet) dan zou ik voor de cdj20 gaan... lees anders ff de user-reviews op new-line...
Daar heb ik nog NOOIT van gehoord. Er zou ook geen enkele zinnige reden zijn waarom het apparaat zo zou werken.
Voor de zekerheid heb ik er snel een uitgepakt en gecontroleerd wat er gebeurde. Volgens mij heb je je stevig vergist. De speler blijft keurig z'n huidige snelheid houden en onthoudt zeker NIET wat de pitch stand was op het moment dat je het cue point gezet hebt (en gelukkig maar zeg!).
André Huisman (www.new-line.nl)
quote:Empathy schreef op 23 July 2003 @ 20:30:
Heb jij die plaat op schragen staan? Staat dat een beetje stabiel?
En moet je bij elke regenbui niet naar boven sprinten (als ik dat dakraam zo zie)
Maak jij je maar geen zorgen, het staat stabiel. en bij regen sprint ik zeker naar boven.
quote:leffe_blond schreef op 23 July 2003 @ 20:40:
Nice setje.
Welke versterker + boxen? ben je zorgzaam met je mixer; dwz jaag je niet overdreven veel clipping op je set, kan je vast een leuke HIFI set uitkiezen. anders zou ik eerder gaan voor monitors.
Die staan niet op de foto, versterker is een pioneer SA-506 en box is een "boom box"
ik moet geen HIFI of Pa spul hebben, Gewoon twee goede monitoren.
Wat hebben jullie thuis bijvoorbeeld staan?! dacht zelf aan NAD en Tannoy.
Reg. datum: 18 januari 2002
Ik heb zelf Samson monitoren (Reslov 65) in combinatie met een Samsom versterker (Servo 170) en ik vind ze lekker klinken. Ze gaan ook wel super hard ook al is dat geen vereiste voor mij. Die boom box heb je bij monitoren niet nodig want dan krijg je juist weer een modderig laag. Met de monitoren die jij noemt heb ik geen ervaring.quote:num-lock schreef op 24 July 2003 @ 18:04:
[...]
Maak jij je maar geen zorgen, het staat stabiel. en bij regen sprint ik zeker naar boven.![]()
![]()
[...]
Die staan niet op de foto, versterker is een pioneer SA-506 en box is een "boom box"
ik moet geen HIFI of Pa spul hebben, Gewoon twee goede monitoren.
Wat hebben jullie thuis bijvoorbeeld staan?! dacht zelf aan NAD en Tannoy.
Mijn specs Rockford Fosgate Power
quote:PatriXx schreef op 24 juli 2003 @ 18:06:
[...]
Ik heb zelf Samson monitoren (Reslov 65) in combinatie met een Samsom versterker (Servo 170) en ik vind ze lekker klinken. Ze gaan ook wel super hard ook al is dat geen vereiste voor mij. Die boom box heb je bij monitoren niet nodig want dan krijg je juist weer een modderig laag. Met de monitoren die jij noemt heb ik geen ervaring.
idd, NAD of Tannoy zijn dus WEL HIFI merken
Kijk hier bv. eens. Dat zijn 'echte' monitoren die het geluid schoner weergeven dan hifi speakers.
My Discogs | prOn :) | Sneeuw
Apart zie hier wel de "Tannoy Reveal" bij staan....quote:Eraser127 schreef op 24 July 2003 @ 18:19:
[...]
idd, NAD of Tannoy zijn dus WEL HIFI merken
Kijk hier bv. eens. Dat zijn 'echte' monitoren die het geluid schoner weergeven dan hifi speakers.
Yalopa wijzigde dit bericht 24-07-2003 19:12 (6%)
quote:leffe_blond schreef op 24 July 2003 @ 19:11:
LOL Je wil geen HIFI hebben, en dan denk je aan NAD? Bij boombox denk ik een een elcheapo basskist voor in een auto. Dat is toch echt wel het allerlaatste wat ik aan mn mixer wil hangen. Zelf heb ik de zaak dus ook aan mn HIFI hangen.
daarom stelde ik dus de vraag *zucht*
geef me nu maar eens advies wat ik dan _WEL_ moet kopen, graag met link naar specs (en de prijs er bij is ook handig)
Kijk, als het kan (financieel) koop dan een monitor setje zoals hierboven aangegeven. Als je zoals ik liever niet 600 euro in luidsprekers+ amp steekt steekt enkel om te draaien dan kan je mits je dus een beetje voorzichtig bent gerust je bestaande HIFI set gebruiken, zoals ik adviseer... Links kan ik je niet geven omdat een hifiset TE persoonlijk is, iedereen verkiest zijn eigen klankkleur (amp speaker combinatie)
magoed omdat je zo "vriendelijk" bent kan je een link krijgen van monitorsetje, ik heb toch niets anders te doen
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11638 (zie dus de tip van PatriXx)
ook de link van Eraser127 bevat massa's monitoren je kan wel ff verder denk ik dan zo
Wat is er mis met hifi, dus gewoon een versterkertje met 2 boxen. Het is maar voor een slaapkamer hoor (dacht ik). Ik heb zelf ook gewoon mijn hifi aangesloten en dat werkt perfect hoor.
Canon EOS 450D | Sigma EX 18-50 mm F2.8 Macro | Sigma EX 50-150 mm F2.8 |
B+W UV F-Pro MRC 67mm | B+W UV F-Pro MRC 72mm | Lowe Pro Sling Shot 200 AW
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.