Gathering of Tweakers

Quicksearch
Less is more!

@Dievenbaker, wat moet je kopen?? ik heb er geen idee van, that is, ik weet niet hoeveel geld je ertegenaan wil gooien. Reken voor een instapsetje (mixer + 2 platenspelers) 700 eur. Als je het echte profspul wil mag je gaan verdubbelen verdrievoudigen.......

Houd er iig rekning mee dat platen de duurste zaak zijn van het DJ'en, niet de apparatuur. New-line heeft altijd wel enkele mooie instapsetjes staan, die de moeite zijn, maar er zijn natuurlijk nog winkles waar je eens kan binnenwaaien.

1 koop geen belt drive platenspelers
2 koop een mixer met toonregeling per kanaal
3 bespaar niet op je hoofdtelefoon, denk aan je oren (eigen ervaring) :(

en last but not least DJ spullen koop je in een winkel die verstand van zaken heeft en dus niet zoals PatriXx in de kijkshop tussen de strijkijzers en de frigo's :P

ps als je een beetje uitkijkt is er 2dehands zeer leuk spul te krijgen, voor een zacht prijsje :)

You don't need eyes to see, you need vision

-Pardon my French, I'm Dutch-

quote:
Ener-G schreef op 21 July 2003 @ 23:46:
denk eerder dat de kunst juist is om er dan wel fatsoenlijk mee te draaien (want dat is op zich ook weer niet zo moeilijk, maar leuk is anders) en de n00b het nakijken te geven *kijk eens, ik kan het wel, moeilijk he :P* ;)
Pitch gaat in stappen van EEN PROCENT. Veel succes om daar een strakke mix op te kunnen maken ;-)

Als je op Play drukt dan gaat het loopwerk eerst nog even nadenken wat dat ook alweer is. Soms denkt hij kort na, soms erg lang. Veel succes om daar een strakke mix op te kunnen maken ;-)

Met gepaste schaamte moet ik erkennen dat ook ik ze in het verleden verkocht heb. Gelukkig zette ik wel bij de set dat het speelgoed was.

André Huisman (www.new-line.nl)

ik heb nog wel een setje belt-drives te koop!!!

(die lullo die ze wou kopen heeft ze nog steeds niet opgehaalt :@)
voor als je budget geen DD's toelaat!!

als je seriuus geintereseert bent: djjumbo_nl@NOFUCKINGSPAM-hotmail.com

Chill... neem een biertje ofzo

Kijk aan deze replys heb ik nou wat. Tnx iedereen. Kopen gasten van jullie hier wel es iets bij conrad aan dj gear of niet?

Relax, we understand j00

Asjeblieft niet zeg, Conrad is voor de amateur drive-ins :P

Hej dievenbaker ik heb nog een mengpaneel in de aanbieding. Mail me maar als je intresse hebt.
Mijn email is mijn usernaam met hotmail erachter.

Less is more!

quote:
Vash schreef op 22 July 2003 @ 11:07:
Asjeblieft niet zeg, Conrad is voor de amateur drive-ins :P

wat is dat nu, Newline verkoopt dezelfde merken als conrad (new line heeft veel meer keus dat wel)

een gemini bij newline/feedback/whatever is echt wel dezelfde gemini als bij conrad hoor

Relax, we understand j00

quote:
leffe_blond schreef op 22 July 2003 @ 11:56:
[...]

wat is dat nu, Newline verkoopt dezelfde merken als conrad (new line heeft veel meer keus dat wel)

een gemini bij newline/feedback/whatever is echt wel dezelfde gemini als bij conrad hoor
Hebben ze dat tegenwoordig ook :? Nou dan hebben ze vooruitgang geboekt :D
Vroeger bestond het alleen maar uit die rare taiwanese merkjes, MC Crypt en dat soort spul. Dusjah dat ze nu iets "fatsoenlijks" hebben is een vooruitgang, maar je hoeft natuurlijk geen professioneel topspul of technische kennis te verwachten.

Less is more!

Jij heb toch ook gemini :? >:) :+

Trouwens een standaard SL1200 hebben ze daar ook

ondertitel? wa'sdat?

voor de FinalScratch users : 'k kom op een dag thuis, ligt er zo'n briefje van de PTT dat ik een pakketje moest ophalen op het postkantoor.. 'k wist helemaaaal niet waarom het ging! dus ik vandaag naar het postkantoor en wat krijg ik ?! : EEN GRATIS UPDATE VAN FINAL SCRATCH (1.1) .. ik had m natuurlijk al lang :) maar zonder serial... toch nog een goede zaak !! (nouja, ik heb natuurlijk ook wat problemen opgelost voor fs 1.0 en de support helemaal plat gemaild :) ) ! maar ,,.. hoe de hell komen ze aan mijn adres :) nouja, boeiend :P

traktor scratch!

Relax, we understand j00

quote:
leffe_blond schreef op 22 juli 2003 @ 12:29:
Jij heb toch ook gemini :? >:) :+

Trouwens een standaard SL1200 hebben ze daar ook
Jup O-) Maar ik beschouw het niet als "professioneel topspul" (die mixer uitgezonderd).

quote:
huisman schreef op 22 July 2003 @ 10:46:
[...]
Pitch gaat in stappen van EEN PROCENT. Veel succes om daar een strakke mix op te kunnen maken ;-)

Als je op Play drukt dan gaat het loopwerk eerst nog even nadenken wat dat ook alweer is. Soms denkt hij kort na, soms erg lang. Veel succes om daar een strakke mix op te kunnen maken ;-)

Met gepaste schaamte moet ik erkennen dat ook ik ze in het verleden verkocht heb. Gelukkig zette ik wel bij de set dat het speelgoed was.

OMG

1% is wel ernstig ja :D

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Iemand hier trouwens ervaring met het draaien van trance, hardtrance richting hardstyle? dus opbouwend zeg maar?

Tensity wijzigde dit bericht 22-07-2003 15:14 (12%)

There's no place like 127.0.0.1

.eXP | DonCorleone

Ik wil binnenkort die pioneer cdj800's aanschaffen, heeft iemand hier ervaring met deze mooie cd spelers??? Ik vind ze namelijk nogal duur...dus het is nogal een behoorlijke afweging ;-)

Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston Camera: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm iS, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon BG-E5

.eXP | DonCorleone

Of zeggen jullie zelfs "koop gewoon die cdj100,daar kun je ook alles mee doen wat je wilt

EDIT: sorry ik zie nu ook dat je kan editten :( sorry voor de dubbelpost :(

Donnie wijzigde dit bericht 22-07-2003 15:30 (67%)

Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston Camera: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm iS, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon BG-E5

quote:
Tensity schreef op 22 July 2003 @ 15:14:
Iemand hier trouwens ervaring met het draaien van trance, hardtrance richting hardstyle? dus opbouwend zeg maar?
in principe is het zo dat elke zichzelf respecterende dj aan opbouw moet doen.. wat voor stijl ie ook draait.. anders wordt het een erg saaie bedoening

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

quote:
Kirkhammet1 schreef op 22 July 2003 @ 15:26:
Ik wil binnenkort die pioneer cdj800's aanschaffen, heeft iemand hier ervaring met deze mooie cd spelers??? Ik vind ze namelijk nogal duur...dus het is nogal een behoorlijke afweging ;-)
mja, de CDJ800 heeft een hoop meer effectjes en speledingetjes dan de CDJ100, dat verklaart ook waarom ie zo'n stuk duurder is... en natuurlijk heeft de 800 de vinyl optie, dus je kunt naar hartelust (digitaal) scratchen!

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

quote:
Van Hard-trance => hardstyle noem ik geen opbouw, maar imho vette ondergang })

Canon EOS 450D | Sigma EX 18-50 mm F2.8 Macro | Sigma EX 50-150 mm F2.8 |
B+W UV F-Pro MRC 67mm | B+W UV F-Pro MRC 72mm | Lowe Pro Sling Shot 200 AW

quote:
Luister mijn mixje maar eens :)

quote:
Universal Creations schreef op 22 July 2003 @ 16:04:
[...]

:D

Relax, we understand j00

quote:
Kirkhammet1 schreef op 22 July 2003 @ 15:26:
* Vash gaat patsen!! Ik heb er twee :+
Maar ze zijn hun geld zeker waard, je hebt namelijk bijna complete controle over de cd! Cue'en? Klauw erop en stil issie. Beetje scratchen om het goeie punt voor een cue point te zoeken, prima loop, heeft nog nooit geweigerd. Kben er verliefd op :Y)

quote:
RonnieB82 schreef op 22 July 2003 @ 15:46:
[...]

mja, de CDJ800 heeft een hoop meer effectjes en speledingetjes dan de CDJ100, dat verklaart ook waarom ie zo'n stuk duurder is... en natuurlijk heeft de 800 de vinyl optie, dus je kunt naar hartelust (digitaal) scratchen!
't Is precies andersom, de CDJ1000 is duurder dan de 800 ;) Maar die paar effectjes op de 1000 zijn niet boeiend, niemand die ze gebruikt :Y)
quote:
Universal Creations schreef op 22 July 2003 @ 16:04:
[...]

:D _/-\o_

Flake wijzigde dit bericht 22-07-2003 16:50 (43%)

quote:
Zeg.. je hebt nu wel een 1337 setje enzo, maar ga je nog een keer een mix posten? :)

Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

Relax, we understand j00

*zucht*
D'r staan er al een paar op de FTP FFS!!! :P Die hardstyle mix is bout ik weet het (done by request), maar die tweede set die er staat is vrij netjes dacht ik zo (totdat ik op het einde teveel bier op had :o)

Voor deze maand staat nog een setje op de planner, misschien dat ik bij Campzone ofzo wel een nieuw setje opneem ;)

Flake wijzigde dit bericht 22-07-2003 16:54 (23%)

Less is more!

Als je zoveel centen uitgeeft weet je toch waaraan je ze uitgeeft??? Juist ga het ding proberen en koop het als het je aanstaat :P

ik heb weer veel teveel tijd :) http://www.new-line.nl/webshop/reviews/read.asp?i=11173 Kijk ik per ongeluk ook ff naar de prijs, duur duur duur.... magoed, hij is het waard volgens de eigenaars, wie ben ik die er nog nooit me gewerkt heb om kritiek te geven dan.

edit: nu ik eraan denk, deze heb ik wel al ff kunnen probberen: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11642 wat een apparaat, maar wat een prijs ook. Met deze kan je "in princype" 2 cd's mixen met 1 toestel, (zien doen), niet zelf gedaan, maar de advanced stuf schijnt niet echt gemakkelijk te bediennen te zijn...

Yalopa wijzigde dit bericht 22-07-2003 17:07 (29%)

quote:
Vash schreef op 22 July 2003 @ 16:53:
*zucht*
D'r staan er al een paar op de FTP FFS!!! :P Die hardstyle mix is bout ik weet het (done by request), maar die tweede set die er staat is vrij netjes dacht ik zo (totdat ik op het einde teveel bier op had :o)

Voor deze maand staat nog een setje op de planner, misschien dat ik bij Campzone ofzo wel een nieuw setje opneem ;)
mja ok... maar wat voor adres moet ik in mijn ftp-proggie tikken?

Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws