Hoofdcategorieën
Topicacties

How to become a Dj... deel VII

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
AboutDJ

quote:
Reacher schreef op 20 July 2003 @ 21:16:
[...]

Die sampler is die een beetje snel/handig in gebruik? of moet je daar nog al wat handelingen voor maken?

Ik zou zeggen -> scheur naar de eerste de beste feedback winkel bij jou in de buurt en laat dat ding aansluiten (als ze tenminste weten hoe dat moet. We hebben het tenslotte wel over feedback :+)

Op zich werkt de tascam heel makkelijk maar dat is iets wat je zelf even moet ondervinden.

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
PatriXx schreef op 20 July 2003 @ 16:03:
Ik heb zelf sinds kort een Numark Axis 2 bevalt erg goed moet ik zeggen. Ik vind hem fijner werken dan een cdj100s, bovendien kost ie maar ¤300. Hij heeft echter wel een uitschuifbare cd lader, maar volgens mij heb je daar toch wel een speciale flightcase voor?

Ik heb ook een flightcase met daarin 2x een axis-2 (vind m overigens niet altijd even lekker draaien, het punt van starten van de plaat verschilt bij de cue/play knop behoorlijk) maar er zijn idd flightcases die voorop lager sluiten dan achterop de koffer....

Enne fijner dan de cdj-100, dat wel.... zeker voor die prijs heb je een goeie CD-speler...

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

Relax, we understand j00
Reg. datum: 04 februari 2001

Fewture ik heb nog es naar dat techno setje van je geluisterd, klinkt erg goed! Vooral dat nummer rond de 23e minuut is errug lekker, hoe heet dat nummer? :)

Bij spreken van wijzen:

DOH :P

Sunshine heet dat. Artiest kun je zelf horen, onmiskenbaar filterheadz (bij sunshine valt het trouwens nog wel mee, maar alle filterheadz produkties hebben herkenbare drums).

Briljante plaat, maar helaas al helemaal stukgedraaid. Heb hem alleen op ilovetechno in bijna elke set al een keer gehoord. Op het juiste moment voegt hij echt veel toe (zoals in de mix van fewt: lekkere opbouw, carne levale erachteraanm zonde dat ie daarna doodvalt), maar hij wordt naar mijn idee te vaak "zomaar" gedraaid...

De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!

Overclocker
Reg. datum: 22 april 2000

quote:
Vash schreef op 21 July 2003 @ 12:12:
Fewture ik heb nog es naar dat techno setje van je geluisterd, klinkt erg goed! Vooral dat nummer rond de 23e minuut is errug lekker, hoe heet dat nummer? :)

Das een Intec..Thomaz vs Filterheadz. En idd..vaaaaaaak gedraaid. Maar wel een lekker plaatje idd :D Ik ben niet zo van de hitjes, maar ik dacht laat ik een keer wat hitjes in een mixie stoppen ;) Meteen maar 2 achter elkaar..passen wel lekker. Die Carne Levale heb ik net..en als je dan ff niet oplet is ie ineens af ja :/
In dat stuk van de mix zijn het allemaal swingers trouwens.. de platen aan het einde is meer mijn eigen stijl. Ik heb altijd graag wat tribal in het begin..en later gewoon keihard knallen..heerlijk is dat :D

Anti-1337

uhm > tascam is geweldig apparaat :) is erg leuke cdspeler, beetje overkill misschien @ mijn kamer, maar t is voorderest een superspeler

overigens, je kan t bedieningspaneel scheiden in 2 delen dus kan je em naast je mixer zetten

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

Reg. datum: 18 januari 2002

Ik heb ook maar ff een nieuw dj setje aangeschaft: http://www.kijkshop.nl/on...category%255Fname%3DDisco :+ ;)

Maar de koptelefoon bevalt me toch niet zo ;) en ik ben dus op zoek naar een nieuwe. Ik zit te twijfelen tussen de Sony V700 en de Stanton dj pro 2000. Ik weet dat de Sony een brakke konstruktie heeft. Is er iemand die ervaring heeft met die Stanton, ik heb er zelf wel goede dingen over gehoord, maar heb hem nog nooit genruikt (de V700 wel).

Mijn specs Rockford Fosgate Power

vinyl inside
Reg. datum: 02 maart 2001

quote:
PatriXx schreef op 21 July 2003 @ 20:16:
Ik heb ook maar ff een nieuw dj setje aangeschaft: http://www.kijkshop.nl/on...category%255Fname%3DDisco :+ ;)

Maar de koptelefoon bevalt me toch niet zo ;) en ik ben dus op zoek naar een nieuwe. Ik zit te twijfelen tussen de Sony V700 en de Stanton dj pro 2000. Ik weet dat de Sony een brakke konstruktie heeft. Is er iemand die ervaring heeft met die Stanton, ik heb er zelf wel goede dingen over gehoord, maar heb hem nog nooit genruikt (de V700 wel).
grappig dat je koptelefoon bijna net zoveel moet kosten als je hele DJ set :D

Less is more!
Reg. datum: 09 maart 2002

Hehe zouden er echt mensen zijn die dat kopen??

Yalopa wijzigde dit bericht 21-07-2003 20:53 (70%)

You don't need eyes to see, you need vision

Reg. datum: 18 januari 2002

quote:
leffe_blond schreef op 21 juli 2003 @ 20:51:

Ag je ziet weleens jochies van 13/14 met zo'n setje lopen, dan zien ze er wel zo trots uit ;)

Maar het ging mij dus eigenlijk over die koptelefoons, heeft iemand ervaring met de Stanton?

Mijn specs Rockford Fosgate Power

AboutDJ

Stanton is wel een redelijke koptelefoon.
Maar als jij de sony V700 in je budget hebt zitten -> Dan past daar opok een senheiser HD25 in en die vind ik persoonlijk toch weer ff een aardig stukje boven die 2 uit steken. De HD25 is namelijk hufterproof en hij klinkt ook erg goed. :)

AboutDJ

quote:
leffe_blond schreef op 21 July 2003 @ 20:51:

Ja en daarna gaan ze zeiken dat er niet mee te mixen is.

Als ik zo'n iemand tegen kom dan heb ik altijd de neiging om hem dat apparaat compleet aan gort te slaan op zijn kop en daarna nog is ff lekker na te trappen. :)

denk eerder dat de kunst juist is om er dan wel fatsoenlijk mee te draaien (want dat is op zich ook weer niet zo moeilijk, maar leuk is anders) en de n00b het nakijken te geven *kijk eens, ik kan het wel, moeilijk he :P* ;)

maar inderdaad zoals Reind het iets plastischer uitdrukt ben ik persoonlijk ook niet echt gecharmeerd van dit soort prul dingen

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Anti-1337

quote:
Reind schreef op 21 July 2003 @ 23:22:
[...]

Ja en daarna gaan ze zeiken dat er niet mee te mixen is.

Als ik zo'n iemand tegen kom dan heb ik altijd de neiging om hem dat apparaat compleet aan gort te slaan op zijn kop en daarna nog is ff lekker na te trappen. :)
ik zou er eerder subtiel zijn muur mee aaien, en daarna zachtjes de speakertjes op zijn hoofd laten neerdalen en zeggen > als je iets doet, doe dan dit nooit meer

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

Relax, we understand j00
Reg. datum: 04 februari 2001

quote:
Ener-G schreef op 21 July 2003 @ 23:46:
maar inderdaad zoals Reind het iets plastischer uitdrukt ben ik persoonlijk ook niet echt gecharmeerd van dit soort prul dingen
Een zekere malloot had dat spul nog in de webshop gezet ook :X

http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7281

Gelukkig heeft het er niet lang gestaan :P

Less is more!

Ach het is kinderspeelgoed, en als je het op die manier bekijkt zal het wel werken ook...

Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
leffe_blond schreef op 22 July 2003 @ 01:20:
Ach het is kinderspeelgoed, en als je het op die manier bekijkt zal het wel werken ook...
mjah... alleen zie ik ze best wel vaak langs komen op huis-tuin-en-keuken feestjes waar ik soms ook aan moet geloven... dan kom ik met mn koffertje binnenlopen... best wel sneu om te zien hoe snel hun zuur-verdiende-mengpaneel-setjes in tranen afdalen :P

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

Less is more!

weer een reden om met vinyl te draaien :p

Take 6
Reg. datum: 06 oktober 1999

How to become a DJ?

Stap 1: Koop apparatuur, bv. via inschrijving bij Domeinen.
http://domeinen.minfin.nl/custom_buttons/CAM_D967657EF0D44E3783046AD92F19A2C9X1X55495X41.jpg
Ze hebben ook CD's en LP's in de aanbieding

Stap 2: koop daar ook boxen:
http://domeinen.minfin.nl/custom_buttons/CAM_947C0484A75441E687BFA2838404DA8AX1X49052X2.jpg

Stap 3: koop ook een auto'tje om de boel te vervoeren
http://domeinen.minfin.nl/custom_buttons/CAM_FCDCCE166F7E4CCA8B45035711EAD56DX1X55503X41.jpg

Alles inbeslaggenomen spullen. 1&2 waarschijnlijk overlast. 3 waarschijnlijk you-know-what. ;)

[Als de links niet werken gewoon zelf zoeken bij Domeinen! - auggie]

w000t

hoeveel was je kwijt voor het zaakje :o

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Reg. datum: 30 augustus 2001

Ik wil nu ook wel eens gaan beginnen met vinyl. Ik heb al een paarjaar een mengpaneeltje met 2 cd-spelers en computer om op feesten op school gewoon liedjes te draaien. Maar dat ben ik nu wel een beetje zat. Nu wil ik dus met vinyl beginnen maar heb geen idee wat alles precies is zouden jullie me hiermee kunnen helpen. Wat is nou een goede set voor een beginner? Ik heb al op new-line gekeken maar dan staat er bij de draaitafels; belt-drive en direct-drive ik heb geen flauw idee welke ik moet hebben? Ik wil ook een nieuw mengpaneeltje daar bij. Maar ik weet niet wat goed is. Daarom vraag ik jullie hulp

Acties: [view]

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

Lees eens de topic start van dit topic door en wel het kopje:

Ik wil graag DJ worden, welke apparatuur moet ik nemen?
:P

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Extreme Audio

quote:
Vash schreef op 22 July 2003 @ 00:06:
[...]
Een zekere malloot had dat spul nog in de webshop gezet ook :X

http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7281

Gelukkig heeft het er niet lang gestaan :P
De pitch heeft stappen van 1%? Daar kan je dus ook geen ruk mee :)

Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

Reg. datum: 30 augustus 2001

quote:
BtM909 schreef op 22 July 2003 @ 10:10:
Lees eens de topic start van dit topic door en wel het kopje:

Ik wil graag DJ worden, welke apparatuur moet ik nemen?
:P
Ja dat heb ik gelezen en ik heb al in dat topic voor draaitafels gekeken. Maar wat moet ik dan hebben?? Direct-drive/belt-drive?

Acties: [view]

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

KOOP AUB GEEN BELT-DRIVE :P

Spaar direct door voor Direct-drive.... waarom: http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/Turntable1.htm

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: