quote:
Kijk maar ff naar de Reloop RP4000&5000 en naar de Gemini PT2100.
En geen draaitafels van numark kopen -> De TT1 TT2 en TT200 daar kun je nog prima op draaien (al is de TT200 te duur)
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel VII
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:Meneer_Huijs schreef op 18 July 2003 @ 22:30:
woeps.. te snel doorheen gelezen dus! maargoed, new-line is n puike shop! thanks! genoeg alternatieven zo te zien
quote:Vash schreef op 18 July 2003 @ 20:21:
Die tweedehands Veracocha heeft mij ook nog wel wat knaken gekost (17 euro?), maar dat was voornamelijk omdat de verzendkosten voor pakketpost nogal belachelijk waren voor zo'n simpele plaat (het is trouwens niet het origineel maar een gloednieuwe repress op Positiva).
Jimster wijzigde dit bericht 18-07-2003 23:37 (4%)
Intel Core 2 Duo E4300 @ 2700MHz | Asus P5B-E Plus | 2x1GB PC6400 | GeForce 6800GT | Maxtor 200GB & 250GB SATA
M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP
De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!
12,50 maar? Nou jij zal het weten, mijn geheugen is niet zo helder meerquote:Jimsterrr schreef op 18 July 2003 @ 23:36:
[...]
12,50 als ik me niet vergis hoor
7,50 + 5 euro verzendkosten.
Ohja.. hij was nieuw.
quote:Vash schreef op 18 juli 2003 @ 22:06:
[...]
Astral Music is gewoon een distributiekantoor, hanteren zo'n beetje alle labels heir in Nederland.
En Huys, dit soort dingen staan in de openingspost (nu krijg ik toch het idee dat ik dit topic voor niks heb geschreven)
Op de 2e pagina staat nog altijd de subtiele hint: Koop geen draaitafels van Numark!!
En de 2e hint is: Koop geen CD spelers van Gemini!!! (CDJ-20 uitgezonderd)
Chill... neem een biertje ofzo
Antec SLK3700AMB,Intel T2600,Asus N4L-VM DH,MDT PC5300 2x1GB,2xSamsung HD501LJ,Nec 3540A,Seasonic S12II 330W,Samsung 206BW
quote:Eraser127 schreef op 17 July 2003 @ 20:34:
[...]
niet echt mijn stijl (liever harder), maar het setje klinkt wel lekker
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!"
quote:DJ-Jumbo schreef op 19 July 2003 @ 11:48:
[...]
hahaha
ik ga de numark TT-1520 vandaag misschien ophalen
Als (empathy geloof ik) nog es wat van zich laat horen!
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
quote:Reacher schreef op 19 July 2003 @ 16:32:
Ener-G : net de mogelijkheid gehad om je mixje te downloaden, lekker van kunnen genieten, rond 41:30 dacht ik van nu zet het mixje zich lekker door maar jammer genoeg naar mijn mening zwak je daar weer af, wat ik erg jammer vind. Een lekker opbouwende set met een flinke klapper op het einde ben ik erg fan van
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
quote:jadjong schreef op 17 July 2003 @ 21:26:
[...]
[...]
Vandueren - The Andor Voyage
Dankzij Piet Bervoets
Harry Romero feat. Robert Owens - I go back (Subliminal)quote:rjw schreef op 19 juli 2003 @ 11:59:
Weet iemand toevallig hoe die plaat heet die op die van Madonna - Get into the groove lijkt,hoor hem regelmatig op ID&T maar geen pratende jocks dus...
en ik hoor ook vaak een hele goede plaat met een mooie squarebass en een mannetje dat zingt: i wanna go back,way back,back to that time.
DJT wijzigde dit bericht 20-07-2003 11:50 (28%)
quote:Empathy schreef op 19 July 2003 @ 21:35:
[...]
Ja hallo! Straks is het mijn schuld nog dat je geen auto kunt regelen
(Mensen werken ook nog wel es)
Chill... neem een biertje ofzo

"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.
Mijn specs Rockford Fosgate Power
quote:Reacher schreef op 20 July 2003 @ 15:43:
Ik werk al een tijdje met een Denon DN 2000F als ik me niet vergis. iig je simpele dubbele cdspeler met pitch controle.
Echter moet dit ding weer helemaal na gekeken worden, wat de nodige tijd en geld gaat kosten. Nu wil ik dus maar andere gaan kopen.
Budget : tot een 850 ~ 900 euro. Wat minder is natuurlijk ook mooi want dan koop ik er een leuke flight case omheen. Nu lees dat de een zweert bij gemini. Ik zelf heb slechte ervaringen met gemini ( slecht mengpaneel van hun gekocht ). Nu vond ik de tascam cd302 wel een aardig ding lijken. Een deel overbodige opties, maar ja liever te veel dan te weinig. Ook stonden me de Pioneer cdj100s erg aan, maar door slotin loader van hun cdspeler is het gebruik van een flightcase eik al onmogelijk. Andere merken niet zoveel ervaring behalve de goedkope dubbel cdspelers, die ooit wel is de verhuur in zijn gegaan en daar wil ik niets te maken mee hebben.
Heeft iemand ervaring met de tascam ?
[afbeelding]
Flake wijzigde dit bericht 20-07-2003 16:51 (48%)
quote:^JaapvR^ schreef op 20 juli 2003 @ 17:37:
enerG:
Lekker mixje weer, duidelijk jouw stijl! Heb je in de buurt een techhouse speciaalzaak zitten ofzo, ik kom ditsoort plaatjes nl erg weinig tegen, of alleen erg slechte.. Keep up the goodwork en kom eens in de buurt van zwolle draaien.
quote:
Reind wijzigde dit bericht 20-07-2003 20:56 (15%)
Die sampler is die een beetje snel/handig in gebruik? of moet je daar nog al wat handelingen voor maken?quote:
Reacher wijzigde dit bericht 20-07-2003 21:23 (66%)
hmm zijn de huidige residents in the Q zo brak dan? ik zal Quintin dan maar eens een demootje sturenquote:^JaapvR^ schreef op 20 July 2003 @ 22:20:
G:
Misschien dat ze in de groovefactory (maandelijks technodingetje in hedon) een plekje ovehrebben, of je moet de eerste goede resident in the q willen worden. Heb geen idee eigenlijk
.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel VII
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus