Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Meneer_Huijs schreef op 18 July 2003 @ 22:30:
woeps.. te snel doorheen gelezen dus! maargoed, new-line is n puike shop! thanks! genoeg alternatieven zo te zien ;)

Kijk maar ff naar de Reloop RP4000&5000 en naar de Gemini PT2100.

En geen draaitafels van numark kopen -> De TT1 TT2 en TT200 daar kun je nog prima op draaien (al is de TT200 te duur)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

quote:
Vash schreef op 18 July 2003 @ 20:21:
Die tweedehands Veracocha heeft mij ook nog wel wat knaken gekost (17 euro?), maar dat was voornamelijk omdat de verzendkosten voor pakketpost nogal belachelijk waren voor zo'n simpele plaat (het is trouwens niet het origineel maar een gloednieuwe repress op Positiva).

12,50 als ik me niet vergis hoor ;)
7,50 + 5 euro verzendkosten.
Ohja.. hij was nieuw.

Jimster wijzigde dit bericht 18-07-2003 23:37 (4%)

Intel Core 2 Duo E4300 @ 2700MHz | Asus P5B-E Plus | 2x1GB PC6400 | GeForce 6800GT | Maxtor 200GB & 250GB SATA

I'll be @ Extrema Outdoor :)

Zwart / grijze mega wijde broek, zwart hemd zonder mauwen en een tasje voor mijn camera over mijn schouder .

M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP

Als ik ergens heen zou gaan zou ik morgen naar ILT outdoor edition moeten denkik.. Hoewel de vorige Ilovetechno me kwa sfeer een beetje tegenviel zou ik alleen al voor de set van Sanchez een kijkje willen nemen dezekeer. But then, de agenda gebied anders...

De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!

Relax, we understand j00

quote:
Jimsterrr schreef op 18 July 2003 @ 23:36:
[...]

12,50 als ik me niet vergis hoor ;)
7,50 + 5 euro verzendkosten.
Ohja.. hij was nieuw.
12,50 maar? Nou jij zal het weten, mijn geheugen is niet zo helder meer :D
Die plaat was idd echt gloednieuw (staat ook bovenin mijn post), ik dacht dat ik een oude "veteraanplaat" kreeg :D

Kom zojuist terug van Ferry @ Matrixx. Ik had nog geprobeerd om Bas van Veen - Lockdown van hem over te kopen (hij wist over welke plaat ik het had want hij kon opnoemen dat hij van Fundamental kwam) maar hij had 'm niet mee :'(
Damn ik baalde die avond :P

quote:
Vash schreef op 18 juli 2003 @ 22:06:
[...]
Astral Music is gewoon een distributiekantoor, hanteren zo'n beetje alle labels heir in Nederland.

En Huys, dit soort dingen staan in de openingspost (nu krijg ik toch het idee dat ik dit topic voor niks heb geschreven :/)
Op de 2e pagina staat nog altijd de subtiele hint: Koop geen draaitafels van Numark!!
En de 2e hint is: Koop geen CD spelers van Gemini!!! (CDJ-20 uitgezonderd)

hahaha
ik ga de numark TT-1520 vandaag misschien ophalen
Als (empathy geloof ik) nog es wat van zich laat horen!

* DJ-Jumbo heeft wel een nieuw standpunt!
draaitafels zijn lompe dingen je kan ze niet eens met de bus halen
als deze deal niet doorgaat wil ik misschien voor de CDJ-20 gaan
word een beetje moe van dat lompe draaitafel gesjouw!

Chill... neem een biertje ofzo

Reg. datum: 18 september 2000

Weet iemand toevallig hoe die plaat heet die op die van Madonna - Get into the groove lijkt,hoor hem regelmatig op ID&T maar geen pratende jocks dus...
en ik hoor ook vaak een hele goede plaat met een mooie squarebass en een mannetje dat zingt: i wanna go back,way back,back to that time.

Antec SLK3700AMB,Intel T2600,Asus N4L-VM DH,MDT PC5300 2x1GB,2xSamsung HD501LJ,Nec 3540A,Seasonic S12II 330W,Samsung 206BW

quote:
Eraser127 schreef op 17 July 2003 @ 20:34:
[...]

niet echt mijn stijl (liever harder), maar het setje klinkt wel lekker

ah ja ken gebeuren he.. 't idee was om het lekker relaxed zomers te laten klinken

nog meer kritieken/meningen? :)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Vraagje:

Ik draai dus club/groovy house/2-step en trance door elkaar in mijn set tot een geheel. Dus verschillende stijlen door elkaar.

Wie hier doet dit ook ? En zo ja, kun je dan jouw set uploaden ergens. Lijkt me namelijk erg innoverend om te horen hoe iemand anders zijn overgangen maakt van bijvoorbeeld groovy house naar 2step. (Of andersom natuurlijk)

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

oldschool

nou laat ik maar een einde maken aan het stille gelurk van mij door alle how to become topics :

Net een uurtje staan te slijten in Sounds ( Venlo ). Ze hadden aardig wat leuke platen. Maar alweer komt het gevoel me tegemoed als ik daar wat plaatje sta te luisteren dat mensen te snel een contractje binnen krijgen en een schrale plaat op 12" drukken. Anywayz : De hadden een leuke verzamelen 12" staan met alle remixen van CG - Firewire. Nu heb ik eindelijk Corvin Dalek Up Uranes remix. Orion's Voice - The Next life klonk mijn vriendin wel aardig in de oren dus heb ik die ook maar mee genomen :) Aardig plaatje, buigt wel iets aan een zoveel in een dozijn nr. Maar dat doen ze uiteindelijk tegenwoordig al snel :Y)

Ener-G : net de mogelijkheid gehad om je mixje te downloaden, lekker van kunnen genieten, rond 41:30 dacht ik van nu zet het mixje zich lekker door maar jammer genoeg naar mijn mening zwak je daar weer af, wat ik erg jammer vind. Een lekker opbouwende set met een flinke klapper op het einde ben ik erg fan van :Y)

"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!"

quote:
DJ-Jumbo schreef op 19 July 2003 @ 11:48:
[...]

hahaha
ik ga de numark TT-1520 vandaag misschien ophalen
Als (empathy geloof ik) nog es wat van zich laat horen!

Ja hallo! Straks is het mijn schuld nog dat je geen auto kunt regelen ;)
(Mensen werken ook nog wel es ;))

Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

quote:
Reacher schreef op 19 July 2003 @ 16:32:
Ener-G : net de mogelijkheid gehad om je mixje te downloaden, lekker van kunnen genieten, rond 41:30 dacht ik van nu zet het mixje zich lekker door maar jammer genoeg naar mijn mening zwak je daar weer af, wat ik erg jammer vind. Een lekker opbouwende set met een flinke klapper op het einde ben ik erg fan van :Y)

tnx voor de kritiek :)

het mixje had ik opgenomen met 5 verse vinyls, op de een of andere manier heb je dan toch weer zin om te mixen :)

en opbouw is dan nog even zoeken, ik hou persoonlijk ook meer van erg rustig beginnen en dan langzaamaan bijna ongemerkt toch flink staan stampen op het einde

maar er wordt aan gesleuteld :)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
jadjong schreef op 17 July 2003 @ 21:26:
[...]

[...]

Vandueren - The Andor Voyage

Dankzij Piet Bervoets _/-\o_

Gouwe ouwe op het MusicMan Label (1995/1996). Heb hier goede herinneringen aan! Leuke remix, maar haalt het niet bij het origineel naar mijn mening.

quote:
rjw schreef op 19 juli 2003 @ 11:59:
Weet iemand toevallig hoe die plaat heet die op die van Madonna - Get into the groove lijkt,hoor hem regelmatig op ID&T maar geen pratende jocks dus...
en ik hoor ook vaak een hele goede plaat met een mooie squarebass en een mannetje dat zingt: i wanna go back,way back,back to that time.
Harry Romero feat. Robert Owens - I go back (Subliminal)

DJT wijzigde dit bericht 20-07-2003 11:50 (28%)

quote:
Empathy schreef op 19 July 2003 @ 21:35:
[...]

Ja hallo! Straks is het mijn schuld nog dat je geen auto kunt regelen ;)
(Mensen werken ook nog wel es ;))

;) sjit happends toch :)

Was idd mijn vout :P

Chill... neem een biertje ofzo

oldschool

Ik werk al een tijdje met een Denon DN 2000F als ik me niet vergis. iig je simpele dubbele cdspeler met pitch controle.

Echter moet dit ding weer helemaal na gekeken worden, wat de nodige tijd en geld gaat kosten. Nu wil ik dus maar andere gaan kopen.

Budget : tot een 850 ~ 900 euro. Wat minder is natuurlijk ook mooi want dan koop ik er een leuke flight case omheen. Nu lees dat de een zweert bij gemini. Ik zelf heb slechte ervaringen met gemini ( slecht mengpaneel van hun gekocht ). Nu vond ik de tascam cd302 wel een aardig ding lijken. Een deel overbodige opties, maar ja liever te veel dan te weinig. Ook stonden me de Pioneer cdj100s erg aan, maar door slotin loader van hun cdspeler is het gebruik van een flightcase eik al onmogelijk. Andere merken niet zoveel ervaring behalve de goedkope dubbel cdspelers, die ooit wel is de verhuur in zijn gegaan en daar wil ik niets te maken mee hebben.

Heeft iemand ervaring met de tascam ?
http://www.feedback.nl/pix/tascam-cd302.jpg

"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.

Ik heb zelf sinds kort een Numark Axis 2 bevalt erg goed moet ik zeggen. Ik vind hem fijner werken dan een cdj100s, bovendien kost ie maar ¤300. Hij heeft echter wel een uitschuifbare cd lader, maar volgens mij heb je daar toch wel een speciale flightcase voor?

Zoals je al aangeeft heeft die Tascam wel allerlei opties, die je toch niet gebruikt maar waarvoor je wel betaalt. Ook zou ik als ik jou was toch eens de Cdj 20 van Gemini onder de loep nemen want dat zijn echt wel goede apparaten. Ik vind ze er persoonlijk wel gammel uitzien en volgens mij breekt dat cd klepje ook binnen 3 maanden af. Deze zijn ook een stuk goedkoper dan die Tascam. Ik heb verder geen ervaring met die Tascam dus weet niet hoe die is.

Mijn specs Rockford Fosgate Power

quote:
Reacher schreef op 20 July 2003 @ 15:43:
Ik werk al een tijdje met een Denon DN 2000F als ik me niet vergis. iig je simpele dubbele cdspeler met pitch controle.

Echter moet dit ding weer helemaal na gekeken worden, wat de nodige tijd en geld gaat kosten. Nu wil ik dus maar andere gaan kopen.

Budget : tot een 850 ~ 900 euro. Wat minder is natuurlijk ook mooi want dan koop ik er een leuke flight case omheen. Nu lees dat de een zweert bij gemini. Ik zelf heb slechte ervaringen met gemini ( slecht mengpaneel van hun gekocht ). Nu vond ik de tascam cd302 wel een aardig ding lijken. Een deel overbodige opties, maar ja liever te veel dan te weinig. Ook stonden me de Pioneer cdj100s erg aan, maar door slotin loader van hun cdspeler is het gebruik van een flightcase eik al onmogelijk. Andere merken niet zoveel ervaring behalve de goedkope dubbel cdspelers, die ooit wel is de verhuur in zijn gegaan en daar wil ik niets te maken mee hebben.

[afbeelding]

ask Mr Wazoo, die heeft er een namelijk
ik heb er even mee gedraaid en het is een prima dingetje om mee te werken

pioneer cdj100s zou ik niet doen, dat is meer een slaapkamermodel imho..

Relax, we understand j00

Vraag ook maar ff aan Kaj, die had dat ding ook gehaald. Volgens Victor (mod @ New-Line forum) is het een nette speler NADAT je de software update hebt uitgevoerd.

Ohja er is niemand die heilig zweert bij de dubbeldekkertjes van Gemini. Sowieso maakt Gemini grotendeels boutspelers (CDJ-20 duidelijk uitgezonderd en de andere "acceptabele" cdspelers zijn te duur voor hun geld).

Maar de Numark CDN-36 is óók een erg leuk spelertje moet ik zeggen.

Flake wijzigde dit bericht 20-07-2003 16:51 (48%)

enerG:

Lekker mixje weer, duidelijk jouw stijl! Heb je in de buurt een techhouse speciaalzaak zitten ofzo, ik kom ditsoort plaatjes nl erg weinig tegen, of alleen erg slechte.. Keep up the goodwork en kom eens in de buurt van zwolle draaien :).

quote:
^JaapvR^ schreef op 20 juli 2003 @ 17:37:
enerG:

Lekker mixje weer, duidelijk jouw stijl! Heb je in de buurt een techhouse speciaalzaak zitten ofzo, ik kom ditsoort plaatjes nl erg weinig tegen, of alleen erg slechte.. Keep up the goodwork en kom eens in de buurt van zwolle draaien :).

thanx! :)

eeehm plaatjes shop ik meestal in Amsterdam, bij InDeep'nDance op de Nieuwendijk in het keldertje bij die maffe italiaan :) heeft erg veel techno en progressive enzo..

en het is inderdaad vaak zoeken naar een speld in een hooiberg voor de juiste platen, kwestie van gewoon veeeeeeeel luisteren, en alleen de dingen meepikken waar je ook echt 100% iets bij 'voelt' zeg maar, als ik over een plaat twijfel na 3x luisteren laat ik 'm liggen, en zo kom ik iedere keer stukje bij beetje toch weer op iets wat in 'mijn' straatje past.. maar denk dat dat voor iedereen weer anders werkt

enneh draaien in de buurt van Zwolle, weet jij waar en hoe? :P dan wil ik maar al te graag draaien hoor ;)

ik ben er overigens regelmatig te vinden want m'n vriendin woont in Kampen :)

quote:
Reacher schreef op 20 July 2003 @ 15:43:
[afbeelding]

Ja ikke.

Toevallig heb ik het er vorige week nog met Dre van new-line er over gehad en we waren het er wel over eens dat je nergens een speler zult vinden van zo'n kwaliteit en zoveel features voor zo weinig geld. Feedback verkoopt dat ding namelijk voor een inkoopsprijs. Voor 699¤ koop je namelijk nergens anders een speler die zoveel kan. Het leuke is ook dat je de bedieningsunit kan opdelen in 2 stukken.

Als je hem ergens mee moet vergelijken dan is dat met de CDN88 van Numark.

Ik zou zeggen -> kopen dat ding als je budget niet hoger is dan wat jij al aan gaf.

Ow en wel ff de software update uitvoeren -> das wel nodig want anders wil de speler nog wel is rare dingen doen. Maar de software is zo te downloaden -> op cd fikken -> inladen op de cd speler en klaar ben je en dan heb je een super cd speler.

Reind wijzigde dit bericht 20-07-2003 20:56 (15%)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

oldschool

quote:
Die sampler is die een beetje snel/handig in gebruik? of moet je daar nog al wat handelingen voor maken?

Reacher wijzigde dit bericht 20-07-2003 21:23 (66%)

G:

Misschien dat ze in de groovefactory (maandelijks technodingetje in hedon) een plekje ovehrebben, of je moet de eerste goede resident in the q willen worden :). Heb geen idee eigenlijk :).

Ik merk aan mezelf juist dat ik vrij veel platen koop, en dat vaak juist de platen waar ik in het begin niet zeker over was erg veel aan een set kunnen toevoegen. Zal waarschijnlijk ook de reden zijn waarom "mijn geluid" een vrij onduidelijke brei is :).
Als ik alleen de platen zou kopen die "goed" voelen kom ik de ene dag met een grote stapel thuis omdat ik vrolijk was, en de volgende dag laat ik allerlei moois liggen. Haal daarom het meeste van internet, zodat ik mijn luistersessies over een dag of wat kan verspreiden (en omdat er hier in de buurt geen fatsoenlijke shop is).

quote:
^JaapvR^ schreef op 20 July 2003 @ 22:20:
G:

Misschien dat ze in de groovefactory (maandelijks technodingetje in hedon) een plekje ovehrebben, of je moet de eerste goede resident in the q willen worden :). Heb geen idee eigenlijk :).
hmm zijn de huidige residents in the Q zo brak dan? ik zal Quintin dan maar eens een demootje sturen :)

Nee slecht vind ik ze niet (als ik mensen moet geloven zijn ze zelfs erg goed), maar het is niet mijn geluid.. Te toegankelijk denk ik, te vierkant, of iig teveel of juist teweinig van iets :P. Ben er daarom ook al een hele tijd niet meer geweest, dus ik baseer dit wel op vrij oude ervaringen.
Maar ik heb al snel met de hedendaagse dance dat ik het nix vind, eigenlijk zijn er maar een paar stijlen die me nog kunnen boeien

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws