Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Fewture schreef op 16 July 2003 @ 00:02:

Wat ook vaag is...is dat ik met nieuwe platen beter draai dan met platen die ik al ken. Als het onbekend is ben ik veel losser en veel creatiever. Raar maar waar.. Normaal sta ik als een of andere zoutzak te draaien en met nieuwe platen zit ik er helemaal in en sta ik een partij leip te doen hier..man man.. 8)7 Mja..je snapt wel dat die manier van draaien niet te betalen is

Nou wees gerust je bent niet de enige.

Als ik in de platenzaak sta en ik pak daar een stapel platen dan draai ik de ene na de andere weg zonder moeite. Alles zo door elkaar. Dat hoef ik thuis niet te proberen met de platen die ik al een tijdje heb want dan heb ik altijd zoiets van -> ff kijken wat hier mooi achter past. Eigenlijk zou je iedere keer als je de volgende plaat pakt gewoon je ogen dicht moeten doen en er zo 1 uit je bak graaien.

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

quote:
Reind schreef op 16 July 2003 @ 02:03:
[...]

Als ik in de platenzaak sta en ik pak daar een stapel platen dan draai ik de ene na de andere weg zonder moeite. Alles zo door elkaar. Dat hoef ik thuis niet te proberen met de platen die ik al een tijdje heb want dan heb ik altijd zoiets van -> ff kijken wat hier mooi achter past. Eigenlijk zou je iedere keer als je de volgende plaat pakt gewoon je ogen dicht moeten doen en er zo 1 uit je bak graaien.
Doe ik best vaak, kom je tot de mooiste bootlegs, maar ook de meest valse overgangen. Ach ja, dat houdt het spannend

Canon EOS 450D | Sigma EX 18-50 mm F2.8 Macro | Sigma EX 50-150 mm F2.8 |
B+W UV F-Pro MRC 67mm | B+W UV F-Pro MRC 72mm | Lowe Pro Sling Shot 200 AW

Overclocker

quote:
Reind schreef op 16 July 2003 @ 02:03:
[...]

Ja precies! :D

Relax, we understand j00

Laat het me weten als je erachter bent, klinkt errug lekker namelijk :9 :D

eerst even langs de kvk

hier nog eentje die het graag weet! wat een super trancer again! het begint weer goed te komen met de trance :)

Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....

nog een zomers techno/techhouse mixje van mij> mixtechnisch niet superstrak vind ik persoonlijk maar wel zo eerlijk (had geen zin/tijd om meerdere pogingen te wagen wat betreft opnames) want was pas sinds lange tijd weer een paar dagen aan het mixen geslagen

*click*

laat me weten wat jullie ervan vinden :)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

quote:
Ener-G schreef op 17 July 2003 @ 14:39:
nog een zomers techno/techhouse mixje van mij> mixtechnisch niet superstrak vind ik persoonlijk maar wel zo eerlijk (had geen zin/tijd om meerdere pogingen te wagen wat betreft opnames) want was pas sinds lange tijd weer een paar dagen aan het mixen geslagen

*click*

laat me weten wat jullie ervan vinden :)
niet echt mijn stijl (liever harder), maar het setje klinkt wel lekker
quote:
Vash schreef op 17 July 2003 @ 12:36:
Laat het me weten als je erachter bent, klinkt errug lekker namelijk :9 :D
quote:
Arne_F schreef op 17 July 2003 @ 14:01:
hier nog eentje die het graag weet! wat een super trancer again! het begint weer goed te komen met de trance :)

Vandueren - The Andor Voyage

Dankzij Piet Bervoets _/-\o_

eerst even langs de kvk

Nice die ga ik ffies sjeckuh!

Arne_F wijzigde dit bericht 17-07-2003 22:10 (7%)

Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....

Beetje 13 in een dozijn trancertje... (imho natuurlijk ;)) Niet helemaal mijn stijl :)

Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

eerst even langs de kvk

niet iedereen houd van schranz techno en hard trance!! dat laatste bevalt me ook nog wel! maar mijn voorkeur gaat uit naar goede trance zoals AvB, Andy J Powel enz enz draaien

Zo, net terug uit Leeuwarden, ff 3 nieuwe plaatjes gekocht:

Jones & Stephenson - The first rebirth :9~
White Label - Clokx/Clocks (idd remix van Coldplay)
Tiësto - Nyana (dubbel 12")(limited edition sampler)

Eraser127 wijzigde dit bericht 18-07-2003 17:07 (4%)

quote:
Eraser127 schreef op 18 July 2003 @ 17:02:
Zo, net terug uit Leeuwarden, ff 3 nieuwe plaatjes gekocht:

Jones & Stephenson - The first rebirth :9~
White Label - Clokx/Clocks (idd remix van Coldplay)
Tiësto - Nyana (dubbel 12")(limited edition sampler)
The firts rebirth blijft leuk, heb je de remixen? (het lijkt me sterk dat je ergens het origineel hebt gevonden voor een normale prijs)

Mijn specs Rockford Fosgate Power

quote:
PatriXx schreef op 18 juli 2003 @ 17:40:
[...]

The firts rebirth blijft leuk, heb je de remixen? (het lijkt me sterk dat je ergens het origineel hebt gevonden voor een normale prijs)
remixen:
code:
1
2
3
4
5
Bonzai Recorde Italy (BRI 096)

A1. Airwave Remix
A2. Baby Doc & The Dentist Remix
B1. Liquid Overdose Remix
B2. Original Mix

quote:
Eraser127 schreef op 18 July 2003 @ 17:51:
[...]

remixen:

code:
1
2
3
4
5
Bonzai Recorde Italy (BRI 096)

A1. Airwave Remix
A2. Baby Doc & The Dentist Remix
B1. Liquid Overdose Remix
B2. Original Mix

Dan heb je dezelfde al dat ik heb. Kwam laatst op een platenbeurs het origineel nog tegen, maar die koste ¤75. En dat ga ik dus echt niet voor een plaat betalen.

Hoe duur was de duurste plaat die jullie ooit hebben gekocht?
De duurste die ik ooit heb gekocht was Vitamin D met Tering, koste me ¤35

Mijn specs Rockford Fosgate Power

Prodigy - Android, voor 80 piek

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Prodigy - poison voor 40 piek oid...

Heb geen idee wat love story van andrew mcluaghlan tegenwordig opbrengt, maar die heb ik voor de normale 20 gulden gekocht. Wil hem best ruilen voor henrik b - hardwired :)

De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!

Relax, we understand j00

Dat zijn hier denk ik ook mijn Prodigy platen :) Maar daar heb ik geen belachelijke prijs voor neergelegd, rond de 13 euro per stuk dacht ik (ik heb niet zoveel exclusief materiaal).

Die tweedehands Veracocha heeft mij ook nog wel wat knaken gekost (17 euro?), maar dat was voornamelijk omdat de verzendkosten voor pakketpost nogal belachelijk waren voor zo'n simpele plaat (het is trouwens niet het origineel maar een gloednieuwe repress op Positiva).

ah veracocha heb ik ook nog liggen hier origineel :P

Ik heb trouwens nog een double 12" met als titel: Magere Hein. Uitgegeven door Astral Music. Er zit een sticker op dat ie limited is en er maar 500 van geperst zijn. Ik heb nr. 127/500. Kent iemand dit label ofzo? K'heb em aantal jaar geleden gekocht, maar nooit meer wat van gehoord.
Heej allen hier, ik zit even door de posts heen te kijk op dit topic, maar er wordt zo ketsend hard gepost hier dat ik zo snel niet kan vinden wat ik zoek en daarom een veel gestelde vraag hier nogmaals stel :)

[intro]
Ik draai nu al ruim 10 jaar plaatjes thuis. Dat is ergens rond het ontstaan van de gabber begonnen. Toen heb ik fanatiek hakplaten verzameld, maar toen de happy hardcore zijn kop op stak hield ik dat voor gezien. Ik had het sowieso wel gehad met die scene... Ik heb toen wat trance en techno gekocht, maar mijn platenspelers hebben daarna zo'n 3 jaar stof verzameld. Ik heb ze weer eens opgehaald bij mijn ouders en koop nu met regelmaat techno en progressive platen.
[/intro]

De platenspelers in kwestie zijn (hou je vast) de enige echte Disco2000 van JBSystems (!) Ze hebben het atijd redelijk gedaan, maar nu merk ik echt dat het toerental steeds minder constant blijft (als dat het ooit al was :)).
Vraag is: welke betaalbare direct drive spelers zijn er momenteel in omloop. Ik zag bij Feedback in Rotterdam de Numark TT1650 staan voor 249,- Is dat wat? en wat zijn de alternatieven (voor eenzelfde soort prijs)

Abit IC7 max3 | P4 3Ghz @ 3.2Ghz | 4x 7200 160Gb maxtor | 2x 512 400 Mhz Kingston | Geforce 6800

Relax, we understand j00

quote:
Eraser127 schreef op 18 July 2003 @ 21:32:
Ik heb trouwens nog een double 12" met als titel: Magere Hein. Uitgegeven door Astral Music. Er zit een sticker op dat ie limited is en er maar 500 van geperst zijn. Ik heb nr. 127/500. Kent iemand dit label ofzo? K'heb em aantal jaar geleden gekocht, maar nooit meer wat van gehoord.
Astral Music is gewoon een distributiekantoor, hanteren zo'n beetje alle labels heir in Nederland.

En Huys, dit soort dingen staan in de openingspost (nu krijg ik toch het idee dat ik dit topic voor niks heb geschreven :/)
Op de 2e pagina staat nog altijd de subtiele hint: Koop geen draaitafels van Numark!!
En de 2e hint is: Koop geen CD spelers van Gemini!!! (CDJ-20 uitgezonderd)

Flake wijzigde dit bericht 18-07-2003 22:07 (28%)

woeps.. te snel doorheen gelezen dus! maargoed, new-line is n puike shop! thanks! genoeg alternatieven zo te zien ;)

Abit IC7 max3 | P4 3Ghz @ 3.2Ghz | 4x 7200 160Gb maxtor | 2x 512 400 Mhz Kingston | Geforce 6800

Wie gaan er nog meer morgen naar Extrema Outdoors ??

* JumpStart banjert er morgen rond in een knaloranje t-shirt met daarop 'WTF?' ;)
offtopic:
Ja, dat ene shirt van Thinkgeek ja!

K.I.S.S. - Beter een béétje te bot dan veel te onzeker! - Photo Portfolio

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws