Heej allen hier, ik zit even door de posts heen te kijk op dit topic, maar er wordt zo ketsend hard gepost hier dat ik zo snel niet kan vinden wat ik zoek en daarom een veel gestelde vraag hier nogmaals stel
[intro]
Ik draai nu al ruim 10 jaar plaatjes thuis. Dat is ergens rond het ontstaan van de gabber begonnen. Toen heb ik fanatiek hakplaten verzameld, maar toen de happy hardcore zijn kop op stak hield ik dat voor gezien. Ik had het sowieso wel gehad met die scene... Ik heb toen wat trance en techno gekocht, maar mijn platenspelers hebben daarna zo'n 3 jaar stof verzameld. Ik heb ze weer eens opgehaald bij mijn ouders en koop nu met regelmaat techno en progressive platen.
[/intro]
De platenspelers in kwestie zijn (hou je vast) de enige echte Disco2000 van JBSystems (!) Ze hebben het atijd redelijk gedaan, maar nu merk ik echt dat het toerental steeds minder constant blijft (als dat het ooit al was

).
Vraag is: welke betaalbare direct drive spelers zijn er momenteel in omloop. Ik zag bij Feedback in Rotterdam de Numark TT1650 staan voor 249,- Is dat wat? en wat zijn de alternatieven (voor eenzelfde soort prijs)