André Huisman (www.new-line.nl)
quote:
Dit klinkt echt erg
Daarnaast:
Dijkman
Raf
Feedback
Alleen de laatste twee hebben ook daadwerkelijk een paar speakers eraan hangen.
jadjong wijzigde dit bericht 15-07-2003 15:15 (28%)
quote:
Tnx
Edit:
Tracklist
Mark Broom - One (Coda Records 005)
Mark Broom - Two (Coda Records 005)
Guy McAffer - B1 (RAW 009)
Chris Liebing - Moon Grinser (Masters 003)
Vortac - Hardcell (A1) (Skunkworks 018)
Leandro Gamez - Domestica (aa1) (Intec 20)
Carne Levale EP - We So Crazy (Ingoma 8 LE)
Thomaz vs Filterheadz - Sunshine (Intec 16)
Carne Levale EP - Street Carnival (Ingoma 8 LE)
Leandro Gamez - Domestica (a1) (Intec 20)
Zino vs Filterheadz - Sparadrap (Session 009)
Michael Burkat - Out One (Still 2003.1)
Vortec - Hardcell (B1)(Skunkworks 018)
Michael Burkat - Out Three (Still 2003.1) !!!
Hardcell & Grindvik - Silver (Hardcell Remix) (Primate 075)
K.D. Smith - Conjuction (Construct Rythm 12027)
Andreas Kreamer&Thomas Pogadl - Lecker Madche (Construct Rythm 12026)
Stigmata 4/10 - A1
K.D. Smith - Tongefluster (Construct Rythm 12027) !!!
Glenn Wilson - Humility (Punish 16)
Fewture wijzigde dit bericht 15-07-2003 15:44 (63%)
Reg. datum: 11 februari 2000
Hard To Find Records : http://www.htfr.com
Ze hadden beter jou op Sensation kunnen zetten dan die Takkie dingest.quote:Fewture schreef op 15 juli 2003 @ 15:36:
[...]
TnxJammer van die paar missers.. Ik zal er geen excuses voor verzinnen, ik stond gewoon niet op te letten
Tnx voor het luisteren.
Edit:
Tracklist
Mark Broom - One (Coda Records 005)
Mark Broom - Two (Coda Records 005)
Guy McAffer - B1 (RAW 009)
Chris Liebing - Moon Grinser (Masters 003)
Vortac - Hardcell (A1) (Skunkworks 018)
Leandro Gamez - Domestica (aa1) (Intec 20)
Carne Levale EP - We So Crazy (Ingoma 8 LE)
Thomaz vs Filterheadz - Sunshine (Intec 16)
Carne Levale EP - Street Carnival (Ingoma 8 LE)
Leandro Gamez - Domestica (a1) (Intec 20)
Zino vs Filterheadz - Sparadrap (Session 009)
Michael Burkat - Out One (Still 2003.1)
Vortec - Hardcell (B1)(Skunkworks 018)
Michael Burkat - Out Three (Still 2003.1) !!!
Hardcell & Grindvik - Silver (Hardcell Remix) (Primate 075)
K.D. Smith - Conjuction (Construct Rythm 12027)
Andreas Kreamer&Thomas Pogadl - Lecker Madche (Construct Rythm 12026)
Stigmata 4/10 - A1
K.D. Smith - Tongefluster (Construct Rythm 12027) !!!
Glenn Wilson - Humility (Punish 16)
Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....
Als ik iets negaties zou moeten bedenken was het hoogstens dat hij naar mijn smaak wat "zoutloos" is, in de zin dat er weinig verrassingen in zitten. Desalniettemin erg goed gedaan!
De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!
Correct op de Ceintuurbaan. Weet alleen ff niet meer zeker of her ook allemaal aangesloten staat.quote:jadjong schreef op 15 July 2003 @ 15:13:
Daarnaast:
Dijkman
Raf
Feedback
Alleen de laatste twee hebben ook daadwerkelijk een paar speakers eraan hangen.
My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Ik vraag me af of hij nog iemand heeft gevraagd om een foto te makenquote:Arne_F schreef op 15 July 2003 @ 15:54:
ik vond die rijsteplukker/loempia vouwer anders zwaar relaxed draaien hoor! Michel de hey viel me behoorlijk tegen! die draaide vorig jaar veel beterz
Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....
Reg. datum: 13 november 2001
tis waar je van houdt, ik vond Luna wel toppiequote:Arne_F schreef op 15 juli 2003 @ 16:37:
net zoals bennie die draaide ook superz
There's no place like 127.0.0.1
quote:jadjong schreef op 15 July 2003 @ 15:48:
[...]
Ze hadden beter jou op Sensation kunnen zetten dan die Takkie dingest.
Jij ownt!
quote:^JaapvR^ schreef op 15 juli 2003 @ 15:57:
Vind het inderdaad een oerdegelijke lekkere technomix !
Als ik iets negaties zou moeten bedenken was het hoogstens dat hij naar mijn smaak wat "zoutloos" is, in de zin dat er weinig verrassingen in zitten. Desalniettemin erg goed gedaan!
Ja..daar heb je gelijk in. Das echt het moeilijkste van een set maken vind ik. Toch heb ik geprobeerd het wat divers te houden. Er zitten namelijk meerdere techno stijlen in. Echte climaxen missen idd.. Maar dat komt nog wel
Edit:
ik wilde deze als demo gebruiken..maar die fouten erin staan me niet aan. Ik doe hem nog een keertje over met wat aanpassingen hier en daar.
Fewture wijzigde dit bericht 15-07-2003 18:26 (70%)
Ik draai eigenlijk altijd met Traktor en een externe midicontroller, ik weet niet of jullie dat onder echt DJen vinden vallen, maar ik heb ook een leuke mix gemaakt (trance/hardhouse), ti's 69MB, dus als iemand webspace voor me heeft wil ik em wel omhoog gooien. (Er zitten een paar kleine foutjes in de mix, zoals een MP3 fout... in het eerste nummer en een ontzettend mix fout aan het einde (valt niet op voor gewone mensen, maar een fout waar DJ's zelf ontzettend aan storen)).
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
En hoe is de gebruik icm. externe controllers?
Apple MacBook Pro 2,4Ghz, 2008 , HTC TyTn2, LG Full HD 42" LF65,
quote:
het is niet mijn muziekstijl. ik hou meer van klubbheads en DJ jean e.d.
maar toch goed gedaan !
MSI K7N2 Delta-L, XP2600+ (333fsb) 1 GB pc2700 DDR, GForce FX5900u, 60 GB 7200 rpm, lite-on 32X brander, 52X cd-rom, Philips 107b monitor @ 100 Hz, Creative audigy, Creative 5.1 5300 speakers, 13859 3dmarks
Reg. datum: 18 januari 2002
[edit]quote:Da_Dragon schreef op 15 juli 2003 @ 20:35:
[...]
het is niet mijn muziekstijl. ik hou meer van klubbheads en DJ jean e.d.
maar toch goed gedaan !
PatriXx wijzigde dit bericht 15-07-2003 21:21 (3%)
Mijn specs Rockford Fosgate Power
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
Sorry liet me ff gaanquote:
Whehehehe..op een of andere manier begrijp ik jequote:
Tsja wel leuk setje. Puik man!quote:Fewture schreef op 15 July 2003 @ 21:31:
[...]
Whehehehe..op een of andere manier begrijp ik jeMaar ieder zijn smaak natuurlijk. Luister m'n setje maar ff
![]()
Is wel jou stijl denk ik
quote:PatriXx schreef op 15 July 2003 @ 22:12:
[...]
Tsja wel leuk setje. Puik man!Maar ik luister toch liever naar Frans Bauer.
Dat dacht ik al jaquote:PatriXx schreef op 15 July 2003 @ 22:12:
[...]
Tsja wel leuk setje. Puik man!Maar ik luister toch liever naar Frans Bauer.
Denk niet dat iemand deel 7 na deze flauwe grappen nog serieus neemt
Fewt:
Ik heb juist een tegenovergesteld "probleem" denk ik. Draai vanalles door elkaar (als ik het maar enigszins techno vind is het goed), waardoor ik soms doodenge anti-climaxen heb, en af en toe een zware muzikale ontlading (iig van mijn kant dan
Daarnaast wil ik een mix die ik in mijn koptelefoon lekker klinkt er zo snel mogelijk inhebben en das soms niet zo tactvol, maar wel erg lekker om je uit te leven op drie decks
De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!
quote:^JaapvR^ schreef op 15 July 2003 @ 23:19:
Ik hou meer van de echte stevige techno, zoals pavo en picotto die draaien
Denk niet dat iemand deel 7 na deze flauwe grappen nog serieus neemt.
Fewt:
Ik heb juist een tegenovergesteld "probleem" denk ik. Draai vanalles door elkaar (als ik het maar enigszins techno vind is het goed), waardoor ik soms doodenge anti-climaxen heb, en af en toe een zware muzikale ontlading (iig van mijn kant dan).
Daarnaast wil ik een mix die ik in mijn koptelefoon lekker klinkt er zo snel mogelijk inhebben en das soms niet zo tactvol, maar wel erg lekker om je uit te leven op drie decks.
Een anti-climax kan best soms..maar dan moet je er wel iets mee kunnen daarna
De laatste tijd ben ik veel selectiever platen aan het kopen en dat is zeker te merken. Ik koop platen veel meer als gereedschap dan voor de plaat zelf en dat hoor je gewoon onwijs in m'n draaien.
Wat ook vaag is...is dat ik met nieuwe platen beter draai dan met platen die ik al ken. Als het onbekend is ben ik veel losser en veel creatiever. Raar maar waar.. Normaal sta ik als een of andere zoutzak te draaien en met nieuwe platen zit ik er helemaal in en sta ik een partij leip te doen hier..man man..
Op dit moment wil ik gewoon een beetje orde krijgen in het 3 deck gebeuren. Want als ik eerlijk ben heb ik geen idee wat ik aan het doen ben. Ik ben met teveel andere dingen bezig. Platen keus komt echt way als laatste omdat de snelheid van 3 platen nog voor de nodige zweetdruppels zorgt. Soms gaat het allemaal prima, maar als je een klein beetje je dag niet hebt dan word je echt helemaal gek met 3 decks. Het gebeurd dan ook te vaak dat ik hem volledig kwijt ben en aangezien het lang geleden is dat dat gebeurd is heb ik meteen geen zin meer
Edit:
Daarnaast is het heel moeilijk om na te gaan wat gaaf klinkt. Ik heb echt zoooo vaak dat ik een plaat uit mn bak hoor op een feest en dat ik denk:"wtf??! klinkt die zo??" Echt zo anders gewoon. Ik heb platen die hier redelijk mild klinken..maar dan hoor je ze in de HMH en dan denk je damn!! die plaat is hard zeg!! omg
Ow en trouwens..die set die ik nu gepost heb..das zekers een van mijn mildere setjes. De platen die je aan het eind hoort das meer mijn 0 lijn zeg maar dus als ik plus 5 ga...
Fewture wijzigde dit bericht 16-07-2003 00:11 (15%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.