Reg. datum: 14 mei 2003
edit: 200e post
Mauritzzz wijzigde dit bericht 27-07-2003 16:47 (65%)
GoT Index » Casemodding » Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
[Nieuw Topic]snooze wijzigde dit bericht 27-07-2003 17:37 (82%)
weet iemand nog een leuke signature?
Draagtak?quote:
het zat een beetje heel erg in de knoopquote:snooze schreef op 27 July 2003 @ 17:07:
dat is geen mod maar een dagtaak man
edit: nia-boc moet beter lezen denk ik die kabels opruimen als ik daaraan zou beginnen zou elke dag de hele dag zo ongeveer bezig zijn daarmee daarom laat ik het maar zoals het is.

euss wijzigde dit bericht 03-10-2003 20:02 (4%)
Exigence wijzigde dit bericht 28-07-2003 17:40 (9%)
euss wijzigde dit bericht 03-10-2003 19:52 (7%)
Kwaak?
Hm, weet je wel zeker dat je goede/genoeg koelpasta gebruikt heb.quote:FunFair schreef op 28 juli 2003 @ 17:36:
Ik heb laatst een Zalman HP80-A gekocht en erop gebouwt. De koelresultaten vielen me nogal tegen.. kortom heb ik dit gedaan.. ik heb een beetje contactlijm tussen de fan en het koellichaam gestouwt en de fan erop gelijmt. Dit was helaas nog niet genoeg dus heb ik met ijzerdraadjes de fan vastgezet door langs de agp insteekgeval te gaan. niks ergs wordt er mee aangeraakt dusz.. kan het altijd nog vervangen door afgeschermd draad.
Resultaat:
[afbeelding]
Fan op 12 Volt
GPU Temp = 51 Idle
Fan op 7 Volt
GPU Temp = 53 Idle
Fan uit
GPU Temp = 58 Idle
Het is btw een Geforce2 GTS (Asus v7700 Deluxe)
Leuke mod, je toetsen bord verbouwen dat lijkt me ook wel wat. Kan je wat meer vertellen over die verlichting achter de toetsen. En weet je ook misschien waar je stickers kan krijken voor je toetsen? Zodat je bv die toetsen zwart kan spuiten en dan de letters wit.quote:Bantie schreef op 28 July 2003 @ 01:28:
Zo hieronder een aantal pics van mijn gemodde Toetsenbord. Ik had eerst een heel verhaal getypt met de problemen enzo die ontstonden, maar khad op verkeerde knop gedrukt, en ik heb geen zin om alles weer te gaan typen
Neptunus is weer te vinden op GoT!
hoe bedoel je "je moet je GPU er bijna doorheen kunnen zien" ?quote:erik9287nl schreef op 28 July 2003 @ 17:41:
Hm, weet je wel zeker dat je goede/genoeg koelpasta gebruikt heb.
Je moet de GPU er bijna doorheen kunnen zien.
FunFair27 wijzigde dit bericht 28-07-2003 17:49 (25%)
Kwaak?
Je moet er een 'druppeltje' opdoen ter grootte van een rijstkorrel en die verspreiden met een creditcard of zoiets. Gewoon heel erg dun, en dus niet de hele tube eroverheen smeren!quote:FunFair schreef op 28 July 2003 @ 17:47:
[...]
hoe bedoel je "je moet je GPU er bijna doorheen kunnen zien" ?
Ik heb alle koelpasta gebruikt die Zalman erbij had gedaan. Ik neem aan dat dit goede is en dat ze er genoeg van bij doen.
De heatpipe wordt ook aardig warm als er geen koeling opzit, dus ik neem aan dat deze goed warmte krijgt. en aangezien de bovenste kan van het koel lichaam ook aardig warm wordt als je niet koelt, neem ik aan dat de warmte weer goed daar aan wordt over gegeven.
Ow je bedoelt op die manier dat je erdoor moet kunnen zienquote:erik9287nl schreef op 28 July 2003 @ 17:54:
[...]
Je moet er een 'druppeltje' opdoen ter grootte van een rijstkorrel en die verspreiden met een creditcard of zoiets. Gewoon heel erg dun, en dus niet de hele tube eroverheen smeren!
Koelpasta geleidt altijd slechter als metaal, het is alleen om de microscopisch kleine gaatjes op te vullen.
Je koelblok moet zo heet mogelijk worden. Als je koelblok lauw of normaal warm wordt weet je dat hij de warmte niet goed opneemt. Als de boel goed geleidt wordt het koelblok heet.
Kwaak?
Kennelijk wordt die kaart gewoon _heet_.quote:FunFair schreef op 28 July 2003 @ 18:03:
[...]
Ow je bedoelt op die manier dat je erdoor moet kunnen zienik dacht dat je door het koelblok bedoelde
Er zit wel redelijk wat top, maar kan er nog doorheen kijken. Deze temp is echter heel normaal voor m'n vidkaart. Met de stock cooler werd hij zo'n 55 graden, met m'n vorige mod werd hij zo'n 52 graden (socket A coolermaster erop met een 5500 rpms fan @ 7 volt)
Maar stel dat ik em weer losmaak en het laagje wat dunner maak, denk je dat het dan veel effect heeft? of kan ik beter niet zoveel moeite doen om die hele zalman er weer af te halen en erop te maken en dan die 80x80mm FAN er weer opzetten.
Het monteren van die Zalman vond ik echt pokkewerk namelijkging de heletijd schuin zitten en dan raak ik weer zo'n miniscuul schroefje kwijt etc.
Is dat onderste logo een kruising tussen henk en eddie? (voor degene die het niet weten mascotte van Iron Maiden)quote:Speedpete schreef op 26 July 2003 @ 14:42:
2 kleine modjes van mij...
Ten eerste met schuurspons, cif en glassex m'n ouwe Mitsubishi Apricot ontdaan van tekst op de voorkant. Nog een keer proberen om CD-rom en flop te stealthen en ik heb een hele mooie kale server
[afbeelding]
2e modje is dat ik (alweer een tijd terug) Eddie op m'n hier rondslingerende IBM pc330 heb gespoten. Nog nooit gepost, dus hierbij
[afbeelding]
Strips van Michel Vaillant (voor een leuk prijsje), mail me als je iets hebt!
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Mijn Specs
I'm on a Ocean, Aint got no Shore..
Neuh, geen kruising met Henkquote:ge-flopt schreef op 28 July 2003 @ 19:53:
[...]
Is dat onderste logo een kruising tussen henk en eddie? (voor degene die het niet weten mascotte van Iron Maiden)
Thx !quote:Mickeltjes schreef op 30 July 2003 @ 00:39:
- Alleen het rondomplastic ( het grote vaste gedeelte wat om het klepje zit)
zo heb ik het ook gedaan
je haalt dat plaatje eraf, zodat je aleen nog maar dat stukje plastic aan de lade hebt zitten, monteert de drive weer in de kast maar(1 schroefgaatje dieper) en je kijkt of het blindplaatje er makkelijk in invalt, dan doe je iets wat plakt (dubbelzijdige plakband/lijm uit lijmpistool) op de drive en duwt het frotje er tegen aan. zit het nog recht ook
Mijn Specs
I'm on a Ocean, Aint got no Shore..
AMD athlon XP 2000+ @ 2200+ - MSI KT4v- Aopen geforce FX 5900 ULTRA 256 mb [geflashed naar 5950 ultra] - Maxtor 80 GB 7200 Harddisk - 512 mb ddr 2700 - Windows XP professional
Koffie?
Ja, Lekker
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Casemodding » Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius