pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicIk denk dat het erg moeilijk is, tenzij je een mal hebt ofzo. Maar als tweakers is niks onmogelijk natuurlijkquote:thaBeerbuster schreef op 25 July 2003 @ 11:06:
[...]
Zoals al eerder in dit draadje vermeld wil ik dus ook deze kast gaan modden. Ik wil een aantal fans in de zijkant van de kast maken, maar ik wil niet een standaard fingerquard. Nu kwam ik op het idee om deze dan zelf te maken als onderdeel van de kast. En om in dezelfde layout als de kast te blijven, net als ze op de achterkant zitten:
[afbeelding]
maar nu heb ik mijn bedenkingen of dit wel gaat lukken, ik moet namelijk ontzettend veel gaatjes boren = meer kans op fouten
Springt de verflaag van de kast me niet om mijn oren als ik zo vaak zo dicht bij elkaar ga boren ? (wil hem eigenlijk deze kleur houden nl)
Oftewel is dit een nogo, of moet ik het gewoon proberen
lex wijzigde dit bericht 25-07-2003 11:54 (9%)
Thou shalt not think that any male over the age of 30 that plays with a child that is not their own is a peadophile… Some people are just nice. Thou shalt not question Stephen Fry. Thou shalt not make repetitive generic music.

Weg met die specs :) DJ RammY's ShoutServ doe maar klikken om te luisteren dan :)
voor 2 zijpanelen ben ik dus 1,5 uur kwijt
hehe, alijptol, decoupeerzaag wat maakt het uitquote:_ferry_ schreef op 25 July 2003 @ 12:48:
damn, tijdens het zagen van me nieuwe zijpanelen van traanplaat is de decoupeerzaag overleden, toen dus verder gegaan met de slijptol, want ik heb wel een vaste hand.
voor 2 zijpanelen ben ik dus 1,5 uur kwijti( zagen+ borstelen) maar t wordt echt gaaf
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Ik heb tussen elke laag ongeveer 10 minuten gewacht. Droogt die grondverf dan eigenlijk langzamer dan de gewone lagen?quote:Tentacle1 schreef op 24 juli 2003 @ 08:39:
heb je lang genoeg gewacht totdat de grondverf droog was? (en tussen de laklagen door)..
Vakantie!!!!!!!!!!!! Nu s ff flink veel tijd om te modden >:)
Ik heb na het schuren wel ff geblaast en met amonia ontvet. En het schuren was wel anders trouwens...met een staalborsel en een korrel 60. Op de plaatsen waar het is gelukt geeft het echt een stoer effect. Lijkt een beetje op Lian-LI brushed aluminium. Maar dan helemaal zwart.quote:frickY schreef op 24 July 2003 @ 09:39:
[...]
Was het eraf, en dan gewoon nog eens proberen
Opschuren
Grondverf
Spuiten
Ik heb ook al veel gelezen over het spuiten van kasten, omdat ik die van mij ook nog steeds wil doen. Droogtijd schijnt erg belangrijk te zijn, dus inderdaad misschien niet goed je grondverf laten drogen? Of niet vetvrij gemaakt of afgestoft na het schuren?
quote:Mime X schreef op 25 July 2003 @ 14:26:
[...]
Ik heb na het schuren wel ff geblaast en met amonia ontvet. En het schuren was wel anders trouwens...met een staalborsel en een korrel 60. Op de plaatsen waar het is gelukt geeft het echt een stoer effect. Lijkt een beetje op Lian-LI brushed aluminium. Maar dan helemaal zwart.
wat heb je voor grondverf gebruikt en wat voor spuitlak, als deze 2 ieder op basis van een andere verdunning zijn kan dit wel eens het resultaat zijn, ik denk dus dat daarom je lak niet lekker hecht.
Ikzelf gebruik altijd alles van één en hetzelfde merk (in mijn geval motip) en heb dit probleem nog nooit gehad.
Naar het idee van -Proximus- in [CM]verlichte muismat
Zelf ook aan de slag gegaan, met het volgende resultaat
En natuurlijk mooi afgewerkt met een soort van jackplug aan de achterkant:
Tot zover tot nu toe de muismat, ik zal vanavond misschien nog ff wat foto's posten in het donker .. deze zijn niet echt helemaal goed gelukt ...
Dan nu de kast
- Antec kastje
Shuttle av18
P3 1 ghz met TermalTake cooler
768mb 133 mhz sdram
Geforce 2 gts
2 netwerkkaartjes
SB Live!
2e videokaartje voor dual monitor
Alles is beplakt met traanplaat, erg goed gelukt ..
Een closeup van de Termaltake Fan:
http://www.mycom.nl/f2/images/products/21426mcl.jpg

Te bestellen @ http://silverapp1.mycom.n...tType=1§ionID=141
Als je goed kijkt zie je boven het moederboard de aansluiting voor de muismat
Nog een keertje de binnenkant
Dingen die ik dus in totaal gekocht heb:
Muismat
Perplex + geslepen glas: 15 euro
Foam aan onderkant: 1,50
Schoolbordfolie aan de boven (echte aanrader !! ) 7,90 de rol
Leds: 16 leds, 0,15 per stek
Weerstanden: 4, 5 cent per stuk
Krimpkous ed: 3,50
De case
- - TermalTake fan: 5 euro
Heb d'r echter wel m'n moederboard mee kapot gemaakt (denk ik)
Zo .. da was het
Comments please
euss wijzigde dit bericht 03-10-2003 19:26 (8%)
hehe opgelost op het moment dat ik het poste
floriske.nl wijzigde dit bericht 25-07-2003 15:20 (22%)
Kga ook nog een zalman fancontroller halen, kan ik em ook besturen ...
Matthijs wijzigde dit bericht 25-07-2003 15:52 (24%)
Reg. datum: 28 februari 2002
I wanna get psycho
Ten eerste met schuurspons, cif en glassex m'n ouwe Mitsubishi Apricot ontdaan van tekst op de voorkant. Nog een keer proberen om CD-rom en flop te stealthen en ik heb een hele mooie kale server

2e modje is dat ik (alweer een tijd terug) Eddie op m'n hier rondslingerende IBM pc330 heb gespoten. Nog nooit gepost, dus hierbij

Han Sanders, alleen de spatie is anders | Hoe vleugels wel werken.
I'm R.M.B.
quote:Frenkie123 schreef op 09 July 2003 @ 23:45:
ja ja dames, t is weer tijd voor een update........
[afbeelding]
onder diezelfde URL vind je de rest van de update tot nu toe......
http://www.xs4all.nl/~bitch013/Case/Case6/Koffer6_23.JPG tot
http://www.xs4all.nl/~bitch013/Case/Case6/Koffer6_31.JPG
nog een hoop te doen, i know i know......
mocht ook al niet meedoen met de Eindhovense Overdose![]()
![]()
![]()
hoeveel mm plexiglas heb jij gebruikt ?
edit : wat fantastisch geformuleerd
enriqueeeee wijzigde dit bericht 27-07-2003 00:06 (9%)
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
quote:floriske.nl schreef op 25 July 2003 @ 14:55:
[...]
wat heb je voor grondverf gebruikt en wat voor spuitlak, als deze 2 ieder op basis van een andere verdunning zijn kan dit wel eens het resultaat zijn, ik denk dus dat daarom je lak niet lekker hecht.
Ikzelf gebruik altijd alles van één en hetzelfde merk (in mijn geval motip) en heb dit probleem nog nooit gehad.
Ik heb de spuitgrondverf van motip gebruikt. Volgens mij dat gewone standaard (als er een standaard bestaat) rood-bruine spul.
En de zwarte lak is Gamma zwarte zijdeglans spuitlak.
Op zich niet meteen een combinatie waarvan je meteen zegt dat gaat grandioos fout. Alleen had ik achteraf beter 2x motip kunnen kopen. Wat je uitspaart is niet de moeite waard.

Wel even werk, maar minder dan met mesh dacht ik zo, en resultaat is toch goed
| Homepage | ZX 16V Site |
weet iemand nog een leuke signature?
eey das een handige tip! misschien wil het met een dopsleuteltje ofzo ook nog wel lukken, maar de tip onthou ikquote:snooze schreef op 27 July 2003 @ 14:58:
even een hint voor iedereen die zijn of haar molex kabels wil meshen met een oude uitschuif antenne die je door gebroken hebt kun je precies over de pinnetjes schuiven zodat je ze eruit kan halen dit gaat echt stukken sneller dan elke andere manier die ik tot nu tu heb gelezen. (wel ff de goeie maat uitkiezen)
owja, en als je antenne net te groot is om de pinnetjes in te duwen moet je hem een beetje platbijten en een beetje rondraaien totdat ie de pinnetjes indrukt en dan de kabel eruit trekken.
edit: mensen met een zwak gebit kunnen ook een tang gebruiken
snooze wijzigde dit bericht 27-07-2003 15:22 (13%)
weet iemand nog een leuke signature?
Ik haal mijn voeding zo ff uit mijn pc en tape er ff een rolletje tape omheenquote:Solosmots schreef op 27 July 2003 @ 14:49:
Heb dit weekende even de draden van m'n Raidmax PSU netjes gemaakt met spiroflex/spiral wrap/whatever je het wilt noemen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel even werk, maar minder dan met mesh dacht ik zo, en resultaat is toch goed
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.