quote:
1337 = leet = elite
snappie?

En check mijn uit gastbetonblok gefixt Alien

(links naast monitor
Heb ik al best lang, is niet moeilijk te maken
euss wijzigde dit bericht 03-10-2003 19:34 (26%)
Blaat, ik ben een kip
Redhat Linux: "Better than duct tape"
Dual AMD Athlon MP1800+ Powerrr
Reg. datum: 14 mei 2003
waarom posts je ze alweerquote:Go0s schreef op 13 July 2003 @ 13:10:
Mijn casemod's. Had ik vorige week ook al gepost, 'k dacht kzet ze nog eens neer
[...]
hé die monitor heb ik ook
euss wijzigde dit bericht 04-08-2003 13:08 (53%)
okequote:
Maar het resultaat mag er dan ook zijn he
quote:
Leuke mod hoor , ik vindt die neon strings echter net iets teveel van het goede.Die dingen geven mij net het kermis gevoel .Maar ieder z'n eigen smaak.Daarbij, mag ik vragen waarom de neon string die bij de fan bovenop de pc zit , zo raar naar binnen loopt?Dat reservoir is wel heel erg 1337 natuurlijk
(waar is de zijplaat eigenlijk gebleven
Master Jack wijzigde dit bericht 13-07-2003 20:00 (4%)
Tnx :] ik hou wel van kermis dusquote:Master Jack schreef op 13 July 2003 @ 19:58:
[...]
Leuke mod hoor , ik vindt die neon strings echter net iets teveel van het goede.Die dingen geven mij net het kermis gevoel .Maar ieder z'n eigen smaak.Daarbij, mag ik vragen waarom de neon string die bij de fan bovenop de pc zit , zo raar naar binnen loopt?Dat reservoir is wel heel erg 1337 natuurlijken de rest ziet er zeker goed uit.
(waar is de zijplaat eigenlijk gebleven)
quote:jvvv schreef op 09 July 2003 @ 14:09:
Zou het niet een id zijn een mod-db te starten? Ik wil er wel eens aan beginnen begin augustus.
Zou een erg goed plan zijn (y)
Simpel een dbtje met zoveel mogelijk te modden opties die je kunt aanvinken zodat je een mooie zoekfunctie ervoor kunt maken en gewoon links naar foto's etc
(y)
Ik kan ook wel helpen, maar heb niet zo'n goede ervaring met samenwerken aan zulke dingen, loopt yteveel door elkaar
Een case die ik trouwens weinig (gemod) tegenkom.

WAUW Dat ging perfect,heb iemand ff spoed cursus pics plaatsen ???
Of kan dit niet van een ftp site ??
fixed
m-m wijzigde dit bericht 14-07-2003 22:50 (28%)
BTW, window ook zelf gemaakt?
m-m wijzigde dit bericht 14-07-2003 22:49 (91%)
..: Multiple Specs .::. [DPC] The_Greater :..
quote:
Ja,zelf gemaakt --> kosten : 1 vijl
@ m-m : sorry 4 mess
-BenDover- wijzigde dit bericht 14-07-2003 23:24 (16%)
Nederhop teksten: http://www.zdclan.nl
TNX het heeft even wat werk gekost maar het resultaat is erquote:Macabre schreef op 15 July 2003 @ 08:26:
OMG die voeding die gemeshed is...
Echt supervet gelukt......
uit ander topic:
Ik heb mijn waterkoeling alweer bijna een week draaien en heb nu ook pics..
Mijn setje is samengesteld uit de volgende onderdelen:
- Innovatek Tank-o-matic
- DangerDen Black Ice Micro Chrome (1 fan voor en 1 fan achter)
- Eheim 1046 (Met innovatek aansluitingen)
- Blokje uit de laatste IA van Mafkees en Jupiler
Beetje vage foto van de buitenkant ..
Mijn Tank-o-Matic achterop mijn kast
Overview. Rechtsonder mijn pomp, daarboven mijn Black Ice Micro, in het midden het blok en links mijn res.
Nog een overview met een stukje Catch22 er bij.
Overview met de nog op te ruimen kabelmeuk
Close-up van het blokje.
Eheim 1046 met de Innovatek aansluitingen
Specs:
Abit IS7
Celeron 2.4 @ 3.1 (vandaag/morgen komt p4 2.4c)
512mb Kingston HyperX PC3000
Radeon 9500pro
3com 10/100mbit kaartje..
plannen:
Zalman NB47J met Titan fan @ nb, maakt nogal kabaal nu
ZM80a @ GFX
euss wijzigde dit bericht 03-10-2003 19:37 (2%)
Koffie?
Ja, Lekker
@ bendover: ik heb die case ook
wel ff een ghetto-mod uitgevoerd, mn xp begon iets te warm te worden, de zijkant van mn case gehaald, en met tie-rips 2 fans aan de zijkant los opgehangen: scheelt 10 graden
Thou shalt not think that any male over the age of 30 that plays with a child that is not their own is a peadophile… Some people are just nice. Thou shalt not question Stephen Fry. Thou shalt not make repetitive generic music.
die bovenkant zit aan voor en achterkant met 3 popnageltjes van 3,2 mm vast, gewoon even je front er af halen, die 6 popnageltjes met een boortje van 3mm uitboren en klaar is kees, hierna kan je de bovenkant gewoon weer vast zetten met bijvoorbeeld m3 boutjes, zodat je hem altijd makkelijk kan verwijderenquote:thaBeerbuster schreef op 15 July 2003 @ 17:23:
...
@ bendover: ik heb die case ookmooi gedaan, loop ook met plannen rond maar is er nog niet van gekomen: zat net te kijken en ik krijg de bovenkant er niet af
...
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Mijn Homepage
Die is mooi, misschien had je blauwe roundeds kunnen doen dan vallen ze minder op.quote:-BenDover- schreef op 14 juli 2003 @ 20:52:
Eey dudezz - hier een paar pics van mijn aopen H700a window mod(je)
Een case die ik trouwens weinig (gemod) tegenkom.
[...]
(en die achtergrond ook, heb ik ook)
euss wijzigde dit bericht 04-08-2003 13:10 (56%)
quote:Nia-Boc schreef op 15 July 2003 @ 18:01:
[...]
Die is mooi, misschien had je blauwe roundeds kunnen doen dan vallen ze minder op.
(en die achtergrond ook, heb ik ook)
Dat is een aardig idee ja,nog niet aan ged8.Maar deze heb ik erbij gekocht toen mijn flat cabels te kort waren voor mijn HD's,en naar mate de pc uitgebreid werd had ik meer cabels nodig die ik ook maar in't geel kocht.En daar komt nog bij dat 5 kabels vernieuwen best prijzig is voor iets wat het zo prima doet.
NOTE : De 2de kleine mod --> spiegelbodem
@ thaBeerbuster: wat ga je doen dan als je de bovenkant eraf hebt?
@ Nia-Boc: plaats eens pic van jou case
-BenDover- wijzigde dit bericht 15-07-2003 20:26 (4%)
Nou gewoon bij de inkoopactie van PureOptical onze mesh leverancierquote:thaBeerbuster schreef op 15 July 2003 @ 17:23:
@ the resetter: waar heb je die cable mesh vandaan gehaald: super gelukt man
Thou shalt not think that any male over the age of 30 that plays with a child that is not their own is a peadophile… Some people are just nice. Thou shalt not question Stephen Fry. Thou shalt not make repetitive generic music.
nee ik bedoel die wallpaper (van je windows scherm) kheb NOG geen gemodde case. Ik heb gewoon een standaard kutcase van skyquote:-BenDover- schreef op 15 juli 2003 @ 20:09:
[...]
Dat is een aardig idee ja,nog niet aan ged8.Maar deze heb ik erbij gekocht toen mijn flat cabels te kort waren voor mijn HD's,en naar mate de pc uitgebreid werd had ik meer cabels nodig die ik ook maar in't geel kocht.En daar komt nog bij dat 5 kabels vernieuwen best prijzig is voor iets wat het zo prima doet.
NOTE : De 2de kleine mod --> spiegelbodem![]()
@ thaBeerbuster: wat ga je doen dan als je de bovenkant eraf hebt?
@ Nia-Boc: plaats eens pic van jou case

Nia-Boc wijzigde dit bericht 16-07-2003 21:36 (8%)
dit was mijn vorige
Dit topic is gesloten. ![]()