Hoofdcategorieën
Topicacties

Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Met n GROTERE hamer lukt alles

quote:
Gaer

Door Gaer - Tuesday 08 July 2003 07:39

is dat gewoon plakband?
quote:
EvilTuinHekje

Door EvilTuinHekje - Tuesday 08 July 2003 10:15

Ik denk het wel :P
Ja, das gewone huis-tuin-en-kuiken afplakband aka schilderstape. Maar nu ben ik wel meteen klaar om het een kleurje te geven :+ . Omdat deze notebook zo'n ik-val-bijna-uit-elkaar notebook is die ik via de universiteit heb voor mn studie, zijn ze er (minstens) niet blij mee als ik er een mod op uitvoer, voordat mn lening klaar is. Maar waar maken ze zich eigenlijk druk om, hij valt toch vanzelf ook al uitelkaar ??? :P

Vakantie!!!!!!!!!!!! Nu s ff flink veel tijd om te modden >:)

[RAG]Bitchie

ja ja dames, t is weer tijd voor een update........

http://www.xs4all.nl/~bitch013/Case/Case6/Koffer6_30.JPG

onder diezelfde URL vind je de rest van de update tot nu toe......

http://www.xs4all.nl/~bitch013/Case/Case6/Koffer6_23.JPG tot

http://www.xs4all.nl/~bitch013/Case/Case6/Koffer6_31.JPG

nog een hoop te doen, i know i know......

mocht ook al niet meedoen met de Eindhovense Overdose :( :( :( :(

euss wijzigde dit bericht 03-10-2003 19:51 (9%)

My cases; The Machine, BFG, R2-D2, Sting, Wall-E, C&C Powerplant etc etc

aka n0n4m3
Reg. datum: 26 november 2000

quote:
waggy schreef op 09 July 2003 @ 20:25:
[...]

oke dank je, ff me mobo mee insmeren >:) vind het er wel stoer uitzien en het isoleert ook nog tegen condens ivm toekomste peltiers! :)

euh .. die isolatietape is niet datgene wat jij bedoelt

k'heb het spul wel vaker op de xtremesystems.org forums gezien .. en het is vloeibaar spul wat je uitsmeert waarna het uithardt, en wat je naderhand ervanaf kan pulken zonder al teveel moeite ... geen rol tape dus ...

k'zou zo 1-2-3 niet weten hoe het in het NL heet of waar je het haalt ?

Playstation Network ID: n0n44m

Bohemian Love you ;)
Reg. datum: 07 november 2002

Mmm, twee zéér knappe koffers, zekker de eerste!

burp

man wat'n koppijn...

quote:
Wekkel schreef op 09 juli 2003 @ 17:13:
[...]

Hoe krijg je ze nu open? Ik zie geen normale knoppen meer aan de buitenkant. Alleen maar softwarematig kunnen openen zou ik wel irritant gaan vinden.
k moet nog ff een stukkie dubbelzeidig tape (van dat dikke spul) aan de binnenkant plakke... 8)7

I'm the signature virus. copy me into your signature 2 help me spread.

Reg. datum: 10 november 2001

johnny mcclane moest dat nou zo lang?

Die vloeibare isolatie meuk heette verkochten ze vroeger bij Conrad. Daarmee kon je bijvoorvbeeld je schroevendraaiers isoleren (de steel) mits dat nog niet gebeurd was. Hoe heette dat ook alweer... Vloeibaar plastic ofzo... In de catalogus van 2000 of zoiets stond het geloof ik bij gereedschap en bij lijmen&zo. Suc6 met zoeken, tof spul idd. Je hele mobo+kaarten+proc&mem uiteraard ingieten en dan in n bak ijswater gooien :D

Ik ben trouwens bezig met mijn eigen modje momenteel. Een 4 kanaals Vu meter. Show m ergens deze week wel even als ie af is... Of volgende week ;) Of....

Gody wijzigde dit bericht 11-07-2003 04:11 (3%)

over dat isolatiespul over je mobo: is het wel zo handig om je mobo te isoleren? je north/south bridges moet je iig niet doen, maar zouden andere onderdelen ook niet kunnen oververhitten als je ze isoleerd?

http://specs.tweak.to/2068

Reg. datum: 10 november 2001

Ik weet niet of die vloeibare isomeuk je mobo echt isoleert. Niet alles gelijdt warmte of stroom. Misschien geeft het warmte goed door maar gelijdt het niet. Gelijdt koelpaste bijvoorbeeld ook spanning? Zou iets zijn om een keer te testen...

man wat'n koppijn...

quote:
johnny mcclane schreef op 09 July 2003 @ 20:28:
Update IV:

Hier is het handige progje Samurize:
Versie 0.85d
1.31 Mb
Download: Samurize 0.85d
En dan op de link... ;)

Succes,

McClane

GoTvrdomme man, dat echt een verekte handig/cool progje.

heil aan jou _/-\o_.
en aan de makers nog meer _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_.

Reg. datum: 03 december 2001

quote:
sandmancool schreef op 10 July 2003 @ 02:59:
[...]

heil aan jou _/-\o_.
En nou weer on-topic ;)

aka n0n4m3

quote:
DCBJ schreef op 10 July 2003 @ 01:25:
over dat isolatiespul over je mobo: is het wel zo handig om je mobo te isoleren? je north/south bridges moet je iig niet doen, maar zouden andere onderdelen ook niet kunnen oververhitten als je ze isoleerd?

als dit gebruikt wordt, heb je het meestal niet over standaart luchtkoeling ;)

NB, SB en mosfets zullen meestal wel beter gekoeld worden in dit soort gevallen, en alle delen om de te isoleren gedeeltes (ligt er maar aan wat je gaat xtreme-coolen natuurlijk) worden ook niet echt warm meer, omdat een peltier of prometeia of waterchiller of noem maar op gewoon een hele hoop hitte door het pcb heen wegtrekt.

Dus nee je moet niet het hele mobo isoleren, alleen die gedeeltes waar condens kan ontstaan, en die gedeeltes zullen zowiezo niet te heet worden omdat de cooling daar alle hitte wegtrekt ...

wanbetaler
Reg. datum: 07 augustus 2001

quote:
casemodderpoel schreef op 09 July 2003 @ 17:52:
[...]

je kan de cd-rom speler open sjorren en 2 draadjes van de "open" knop naar achter solderen ;)
zo dus:
[afbeelding]

ja idd dat truukje werkt prima, heb ik ook met een cdromspeler gedaan. Lekker doorlussen naar een knopje op je baybus (of in mijn geval: de ejectknop van de oude videorecorderbehuizing waar hij in zit :) )

quote:
Xhale schreef op 09 July 2003 @ 21:56:
Mijn koffermod is nu zo goed als af dus maar een paar pics gemaakt. Bedoelt als lan server en divx bak. Alles is gemaakt uit dump materiaal op de vga kaart na.
Specs
Als ie af is ga je dan een topic openen? Ik vind 'm een stuk strakker / netter / mooier dan het gros van de koffermods dat je langs ziet komen. Afwerking (ook rond PCI sloten en cdromdrive is d:)b

m-m wijzigde dit bericht 10-07-2003 09:01 (32%)

Will you be there when the big door swings open?

Reg. datum: 08 juli 2003

quote:
sandmancool schreef op 10 July 2003 @ 02:59:
[...]

heil aan jou _/-\o_.

Dankje dankje...als je alle mogelijkheden al zo snel hebt uitgevonden... :o

succes...

Intel Q6600 @?, Thermalright HR01Plus - GB P35-DS4 - 2x1GB GEIL 800Mhz - GB 8600GT - 2x WD3200aaks Raid0 - Samsung 20xdvdrw - Corsair 520w

man wat'n koppijn...

quote:
johnny mcclane schreef op 10 July 2003 @ 11:23:
[...]

Dankje dankje...als je alle mogelijkheden al zo snel hebt uitgevonden... :o

succes...

opzich is t niet zo'n heel moelijk programma, maar het kost wel veel tijd om een goed ontwerp te maken...

maargoed, weer een nieuw speeltje er by :*)

Kunnen aub alle replies mbt samurize hier weg. Voor de mensen die het willen weten kijk eens bij andere topics!
Active Desktop - Hier is ie [Deel 4]
En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 37
Deze zijn hier beter voor en anders de search.

En btw johnny mcclane wat heeft jou desktop met casemodding te maken?
In ieder geval is deze nieuwe thread al weer meer vervuild dan nodig was geweest.

pretorian_nl wijzigde dit bericht 10-07-2003 12:36 (10%)

Digital Media Junkie

Reg. datum: 08 juli 2003

quote:
Gaer schreef op 10 July 2003 @ 12:35:
Kunnen aub alle replies mbt samurize hier weg. Voor de mensen die het willen weten kijk eens bij andere topics!
Active Desktop - Hier is ie [Deel 4]
En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 37
Deze zijn hier beter voor en anders de search.

En btw johnny mcclane wat heeft jou desktop met casemodding te maken?
In ieder geval is deze nieuwe thread al weer meer vervuild dan nodig was geweest.

Ja...sorry t is idd geoeg weer.....mijn excuses....

:X

Intel Q6600 @?, Thermalright HR01Plus - GB P35-DS4 - 2x1GB GEIL 800Mhz - GB 8600GT - 2x WD3200aaks Raid0 - Samsung 20xdvdrw - Corsair 520w

Bohemian Love you ;)
Reg. datum: 07 november 2002

<hr color=blue><font color=blue><B>Modbreak</b></font>
Aangezien je draad dicht is voor overleg is het ook niet de bedoeling om hier gewoon verder te gaan.

offtopic:
Had niet gezien dat er een draadje was...

jvvv wijzigde dit bericht 10-07-2003 13:23 (98%)

burp

Change phase!

quote:
Gody schreef op 10 July 2003 @ 02:46:
Ik weet niet of die vloeibare isomeuk je mobo echt isoleert. Niet alles gelijdt warmte of stroom. Misschien geeft het warmte goed door maar gelijdt het niet. Gelijdt koelpaste bijvoorbeeld ook spanning? Zou iets zijn om een keer te testen...
het is ook niet de bedoeling dat het warmte gelijdt, laat staan stroom. zou wat zijn als isolatietape gelijdt. :D het is puur en alleen om op de PCB te smeren op plekken die mogelijk onder kamertemperatuur gaan komen en waar dus kans is op condens vorming. het is ook niet de bedoeling dat je het op onderdelen op je pcb smeert. sommige koelpasta's gelijden wel stroom (bijv. artic silver) andere niet.

edit: hm bij conrad.nl kan ik het niet meer vinden :&#039;( en bij de plaatselijke doe-het-zelf zaak geloofde ze niet dat het bestaat 8)7

edit2: nou ik heb wat gevonden maar het is eigenlijk voor vloeren! :X http://www.resin-floors.com/nl/llnl_lp.htm ff een meeltje sturen kijken wat ze er van denken als ik me mobo er mee insmeer :D

unknown_road wijzigde dit bericht 10-07-2003 15:05 (22%)

quote:
paling15 schreef op 09 July 2003 @ 20:38:
hier mijn modje...
k heb geen idee welk merk kast het is, heb m toen op een beurs gekocht voor weinig euros :9

Hey vet zo een heb ik ook :) is ook een 'klein'modje :P
Ik weet alleen dat ze heeeeel goedkoop zijn :P
En standaard zijn ze ugly :D

http://members1.chello.nl/~y.dvries/pictures/pivmod/fpthumbs/DSCF2225_small.jpg

Voor meer zie site ..
aka n0n4m3

quote:
waggy schreef op 10 juli 2003 @ 13:46:
[...]

edit2: nou ik heb wat gevonden maar het is eigenlijk voor vloeren! :X http://www.resin-floors.com/nl/llnl_lp.htm ff een meeltje sturen kijken wat ze er van denken als ik me mobo er mee insmeer :D

euh .. dat spul is voor vloeren enzo, dus daar lopen mensen over heen enzo...

dus wordt dat spul ook heeeel hard lijkt me :X

de bedoeling van die liquid isolatie zooi is dat je het er makkelijk op kan smeren, maar ook de stukken die teveel zijn er met een mesje af kan snijden, en het geheel makkelijk ervanaf kan trekken ... het is een soort vloeibare latex dus :? :P

dit is toch echt veel te hard om naderhand er nog vanaf te kunnen halen lijkt me 7(8)7

Change phase!

@alain: jepz :D lijkt me ook niet echt geschikt opzich ;) het echte spul is alleen in het buitenland te krijgen volgens mij :&#039;( iemand zin om een IA organiseren :D http://shop.pc4all.ch/images/starbrite1-150x120.jpg

Reg. datum: 07 maart 2001

quote:
m-m schreef op 10 July 2003 @ 08:57:

Als ie af is ga je dan een topic openen? Ik vind 'm een stuk strakker / netter / mooier dan het gros van de koffermods dat je langs ziet komen. Afwerking (ook rond PCI sloten en cdromdrive is d:)b
Als het van de mods mag open ik wel een topic. maar omdat het een vrij standard mod aan het worden is weet ik niet of ze het me eens zijn :)

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Wie ik? Echt niet!
Reg. datum: 22 januari 2002

quote:
Frenkie123 schreef op 09 juli 2003 @ 23:45:
ja ja dames, t is weer tijd voor een update........

[afbeelding]

onder diezelfde URL vind je de rest van de update tot nu toe......

http://www.xs4all.nl/~bitch013/Case/Case6/Koffer6_23.JPG tot

http://www.xs4all.nl/~bitch013/Case/Case6/Koffer6_31.JPG

nog een hoop te doen, i know i know......

mocht ook al niet meedoen met de Eindhovense Overdose :( :( :( :(

w00t _/-\o_ ik ben niet zo into de "koffermods" maar dit is toch wel zwaar wreed in origineel!!!

Alleen nog wel je bekabeling netjes opruimen ;)

[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan

Cooling @ WC

quote:
paling15 schreef op 09 juli 2003 @ 20:38:
hier mijn modje...
k heb geen idee welk merk kast het is, heb m toen op een beurs gekocht voor weinig euros :9
heb n beetje zitten spelen met onze (nieuwe) dremel:

[afbeelding]
De zijkant van mn pc :) met blowhole voor 12 cm...

[afbeelding]
gezoomed op de blowhole _/-\o_

[afbeelding]
dit is de voorkant, met gespote brander en gespote 'HD koeling'... koelers heb ik er al uitgehaald omdat ze veel te veel herrie maakte maar ik heb heb er wel zo in
laten zitten voor de overdruk van mn 12 cm &gt;:) dalijk meer uitleg ;)

[afbeelding]
Dit is een LED fan die ik boven in mn case heb zitte, hij is niet mooi rond gemaakt maar dat is niet erg :*)

uitleg van overdruk:
Ik slaap op zolder en daar is het in de winter meestal IJS koud :&#039;(
en nou had ik daar een mooi idee voor... Ik heb een Zalman cpu koeler (welke precies weet ik niet het is zon waaier van AL en CU) en dan dus nu zon 12 cm fan ervoor hangen, met zelf gemaakt vanadapter &gt;:) en dan heb ik een programma, speedfan ;) en dan zet ik die 12 cm op 5 volt met de FAN mate van zalman.
daarna stel ik speedfan zo in dat die 12 cm bijna niet meer draait en pas op volle toeren gaat draaien als de cpu ongeveer 50/60 graden is en blaast dan alle warme lucht aan de voorkant naar buiten :+

iz dat een goed idee ofni? :9

edit:
p.s.:
[afbeelding]
in het rondje kan je de zalman heeeel ietsje zien :D en dat wazige plastic dat je ziet is mn zelf gemaakt fan adapter (van een platinum 50 spindel :P ) je ziet in het rode rondje ook een staafje van de elektrisch lego |:( had geen andere mogelijkheden.
let niet op de stof en de schroeven |:( en ik vind m best mooi rond voor mn eerst dremel-job O-)

Wat voor buro lampje heb jij eigenlijk ?
Wel een grappig lampje, heel simpel maar toch leuk ! Ik wil er ook zo 1 _/-\o_

Specs Pctje : Klik hier<- Nieuwe casemod!

Nomen est Omen

ook een kleine mod, had nog wat plexi over ,10 cm ccfl erbij en mijn ps2 past bij de rest van mijn troep :) (dvd , versterker ,boxen, gamecube en pc) dat zwarte paste er niet echt tussen ....

licht boven is nu beter btw.
http://www.dontcare.nl/fokimg/ps2.jpg

die vierkante rand is ondertussen ook mooi weg gewerkt en de rest ook ....
http://www.dontcare.nl/fokimg/ps22.jpg

maak binnenkort wel nieuwe pics (de mem. kaart van mijn digicam is kaput)
Nu mijn xbox nog :P

.Quod me nutrit me destruit.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: