Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
<deze ruimte is te huur>
Reg. datum: 17 oktober 2001

offtopic:
Wat ik jammer vind van zilverkleurige apparatuur is dat het front vaak gewoon plastic is met een zilverkleurig laagje er overheen. Het ziet er nooit zo mooi uit als een echt metalen front, en is nog eens gevoeliger voor krassen en slijtage ook. De huidige pioneer receivers zijn erg lelijk wat dat betreft: Het front is wel van metaal, maar het klepje waar achter de knopjes zitten is van plastic en heeft ook nog eens net niet dezelfde kleur...

Bezoek ook eens qixis.com!.

Hmm, wat vind je dan van de Yamaha AV Amps met titanium kleurig front? Dit is volgens mij geen verflaagje en ziet er wat mij betreft erg chique uit.

Vanaf de 740 hebben ze het allemaal waarbij de duurdere modellen een klein beetje afwijken van kleur.

www.hospitalitylife.nl

<deze ruimte is te huur>
Reg. datum: 17 oktober 2001

Ik heb zelf de yamaha dsp-az2, en het front is inderdaad helemaal van metaal. De titanium kleur van yamaha is sowieso wel erg mooi om te zien, maar kleurt vaak weer slecht bij de 'plastic-metalen' frontjes...

http://www.clone.demon.nl/front2_sml.jpg

edit:
Klikbaar gemaakt

Qlone wijzigde dit bericht 02-07-2003 18:15 (20%)

Bezoek ook eens qixis.com!.

Ik heb hem zelf ook
Reg. datum: 07 februari 2000

alleen goedkope series van kenwood en sony enzo hebben zo'n plastic front. Sony QS heeft al 'echt' geborsteld aluminium en de duurdere AA merken hebben meestal ook echt metaal hoor :)

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

Reg. datum: 03 augustus 2002

Lijkt me toch ook wel dat die titaniumkleurige NAD componenten gewoon een alu front hebben, zoals bij de gewone grijze het geval is.
Reg. datum: 25 februari 2001

Volgens mij is dat toch echt plastic bij NAD...

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

Reg. datum: 03 augustus 2002

Nou die van mij is dus iig niet van plastic, dat kan ik je verzekeren.
Volgens mij zijn er wel een aantal cd-spelers die een plastic front hebben, dat zou wel kunnen
Ik heb trouwens geen titanium versie hoor, maar gewoon de grijze. Volgens mij bestaat er ook geen titanuim versie van een t752. Overigens vind ik die titanium versies niet mooier. De silverline daarentegen wel, maar voor dat geld koop je toch waarschijnlijk beter een ander merk dan NAD

fisherman wijzigde dit bericht 02-07-2003 21:13 (47%)

Ik heb hem zelf ook

de gewone NAD apparaten (die grijze, 320 enzo) hebben allemaal een plastic front volgens mij. De silverline is wel metaal.

Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Reg. datum: 21 november 2002

Helaas geen foto's van thuis, geen digicam, maar kan wel vertellen wat we hier thuis hebben ;)

http://www.bang-olufsen.com/graphics/bogo/media/Wallpaper/Download_files/Avant_1024.jpg

Maar die 2 speakers achter zijn geen "uitroeptekens'' maar deze:

http://www.bang-olufsen.com/graphics/bogo/media/loudspeakers/beolab6000/setups/img_5_3_1_1_L.jpg

en die tv is met ingebouwde DVD speler links aan de boven kant

http://www.bang-olufsen.com/graphics/bogo/media/televisions/beovisionavant/features/img_2_4_4_3_rc.jpg

:)

Reg. datum: 24 september 2000

GeniusD: WAUW!!! Heeeel errug mooi setje!

De 320BEE is in elk geval wel plastic van voren.

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

Reg. datum: 02 juni 2001

quote:
GeniusD schreef op 02 July 2003 @ 22:17:
Helaas geen foto's van thuis, geen digicam, maar kan wel vertellen wat we hier thuis hebben ;)

[afbeelding]

Maar die 2 speakers achter zijn geen "uitroeptekens'' maar deze:

[afbeelding]

en die tv is met ingebouwde DVD speler links aan de boven kant

[afbeelding]

Het ziet er prachtig uit! Ik vind het alleen zo jammer dat het beeldoppervlak zo klein is. De rand maakt er toch nog een grote tv van...

Reg. datum: 21 november 2002

quote:
Cubix schreef op 02 July 2003 @ 23:27:
[...]

Het ziet er prachtig uit! Ik vind het alleen zo jammer dat het beeldoppervlak zo klein is. De rand maakt er toch nog een grote tv van...

IDD, hier zijn BTW nog de formaten:

Dimensions W x H x D: 84 x 109 x 61cm (32")

Leuke flash animatie van mijn tv;) http://www.bang-olufsen.com/sw1684.asp

...dit is ook een mooie tv van B&O:

http://www.bang-olufsen.com/graphics/bogo/media/televisions/beovision5/setups/img_2_1_1_1_L.jpg

Dimensions (W x H x D):
1066 x 1132 x 170 mm (42")

GeniusD wijzigde dit bericht 02-07-2003 23:46 (35%)

Ik heb hem zelf ook

Ik vind die TV's erg geniaal :). De speakers en audio zou ik zelf niet gekocht hebben, liever piega dan, die klinken een stukje beter vind ik.

Reg. datum: 25 april 2002

side note: gaarne niet meer mailen over m'n 603's, die zijn verkocht :)

ontopic: grappige spullen van B&O, maar veel te duur voor wat ze bieden.

Le lapin qui rit
Reg. datum: 12 oktober 2000

We willen home made pics, geen foldertjes !!

(is dat ook weer even gezegd...)

Die B&O TV vind ik ook niet echt mooi. Plasma TV's zijn net zo mooi omdat ze zo klein kunnen zijn (schilderijtje aan de muur bv.) maar dan maakt B&O er weer zo een bak van een ding van...
Reg. datum: 26 juli 2002

quote:
fisherman schreef op 02 July 2003 @ 21:11:
De silverline daarentegen wel, maar voor dat geld koop je toch waarschijnlijk beter een ander merk dan NAD
Silverline van Nad is niet te vergelijken met de rest uit de Nad series. Silverline is echt top spul hoor.

Reg. datum: 24 september 2000

quote:
Melvin schreef op 03 July 2003 @ 07:33:
We willen home made pics, geen foldertjes !!

(is dat ook weer even gezegd...)

Die B&O TV vind ik ook niet echt mooi. Plasma TV's zijn net zo mooi omdat ze zo klein kunnen zijn (schilderijtje aan de muur bv.) maar dan maakt B&O er weer zo een bak van een ding van...

1. ja ben het met je eens dat je home made pics moet posten.. dat is gewoon leuk hoe creatief en innovatief mensen kunnen zijn!

2. B&O is natuurlijk een eigen smaak! persoonlijk.. Persoonlijk vind ik het namelijk wel weer mooi! _/-\o_ Maar goed...

Binnenkort misschien een nieuwe center.... Maar goed.... ik weet nog niet welke.... ga binnekort maar eens een paar zaakjes langs :D

Is een hork.

quote:
Melvin schreef op 03 July 2003 @ 07:33:

Laat het dan ook gewoon een CRT zijn en geen plasma. ;)

Fotoalbum | Systeemspecs | Milieu, de nieuwste religie!

Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

quote:
Scarp schreef op 03 juli 2003 @ 07:12:
side note: gaarne niet meer mailen over m'n 603's, die zijn verkocht :)

ontopic: grappige spullen van B&O, maar veel te duur voor wat ze bieden.

Het is ook niet alleen techniek dat je koopt, maar ook design en een soort van lifestyle. Om maar weer eens een vergelijking te trekken naar de autowereld.....een paar jaar terug kon je ook beter een Mercedes S600 of een BMW 750i kopen in plaats van een Rolls Royce. Ze waren beter en veel goedkoper. Maar toch gaan er mensen voor de Rolls Royce.

Als ik rijk zou zijn dan zou ik definitely voor die plasma (of is het LCD?) van B&O gaan....maar zoals JvS ook al zegt zou ik wel andere geluidsapparatuur nemen.

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

Reg. datum: 21 september 1999

Heb ook regelmatig naar die B&O TV van hierboven gekeken. Nou niet echt schokkend goede beeldkwaliteit. Gewoon goed, niet meer.

Terwijl topmodellen van Sony / Philips, als in breedbeeld +70 cm 100Hz mooier en strakker beeld geven.

En het design is gewoon puur smaak, daar hoeven we het niet over te hebben. ;)

Divide and conquer.

Back in business

Ik weet niet hoe jullie het voor me elkaar krijgen om alles zo mooi op de foto te zetten.. Maar goed voor de liefhebbers mijn pics deel 3 ;)

http://www.apresskikelder.nl/pauluz/1.jpg
http://www.apresskikelder.nl/pauluz/2.jpg
http://www.apresskikelder.nl/pauluz/3.jpg
http://www.apresskikelder.nl/pauluz/4.jpg

Zoals jullie zien: Nog steeds niet uitgebreid. Simpelweg vanwege geldgebrek. Ik heb gelukkig sinds deze week weer een goede baan dus ik hoop over een maand 4/5 weer wat geld te hebben voor nieuwe fronts.

Voordat jullie vragen: "Waar projecteer je in godsnaam op?"

Nou dat is dus een laken :D, een heus scherm staat op mn verlanglijstje :)

Specs:

Beamer: ASK compact C1
Tv: Philips 32PW6006
Receiver: Sony STR DB 1070QS
Fronts: B&W DM 602 s3
Center: B&W DM 601 s3
Surrounds: Sony m205... dacht ik
Rear: B&W CC3
Sub: Mivoc SW1000
Dvdspeler: Daewoo
En een XBOX :)

Pauluz wijzigde dit bericht 03-07-2003 18:55 (24%)
Reden: specs toegevoegd

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

Hoe heb je de 601 als center afgeschermd?
quote:
Silverline van Nad is niet te vergelijken met de rest uit de Nad series. Silverline is echt top spul hoor.
Toch is de Silverline niet populair, ik vind het zelf ook niet toonaangevend in die prijsklasse. Er is zoals gezegd beter te krijgen voor het geld.

Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

quote:
Dr. Strangelove schreef op 03 July 2003 @ 20:59:

Toch is de Silverline niet populair, ik vind het zelf ook niet toonaangevend in die prijsklasse. Er is zoals gezegd beter te krijgen voor het geld.
Ik persoonlijk vind de CD-speler wat achterblijven bij de versterkers. Ik denk dat de CD23 van Arcam beter is dan die NAD. Is ook zelfs duurder. De NAD S500i kost 1850 euro terwijl de S300 geintegreerde versterker al 3.000 euro is.

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

Ik bedoel maar. NAD probeert in die prijsklasse met NAIM, Arcam (FMJ), Classée, Primare etc. mee te komen, en dat lukt ze niet, het kost gewoon net te veel allemaal. Hoewel je de Silverline wel steeds vaker afgeprijsd ziet, en, mits er fors wat afgaat, dan kan je toch een mooi apparaat te pakken krijgen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: