I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:Melvin schreef op 22 June 2003 @ 20:22:
@mistermark: Gaaf die Macintosh SE die je zo gemod hebt
En zie ik daar ook een LC630 (of 1 van de honderduizend Performa's) op de vloer staan ?
Ik zou zweren dat je het over hifi hebt.....Macintosh versterkertje met een Revel Performa speakertje of subje.........
Maar het zal wel iets anders zijn aangezien ik ze niet kan ontdekken op de foto's
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Dat kleine zwarte kastje naast zn HiFi stuff is de SE, naast de TV voor het raam staat die andere.
Reg. datum: 25 april 2002
quote:De Onkyo klasseert zich net onder de top CD spelers in zijn prijsklasse en dan kan ‘ie ook nog met de andere formaten overweg. Hij mist alleen net even de heel fijne detailering en de extreme snelheid.
Ha, ja ik wilde een beetje goed uitziende monitor op mijn HTPC en een LCD was iets te duur en een beige 15" ook niet je van het... Dus werd het een Mac SE met daarin een 9" PC-monitor 800x600... Naast de SE heb ik nog 5 oude macs, maar dat is wel erg offtopic...
Trouwens, ik gebruik de setup 99% van de tijd voor muziek en zo'n 'statusmonitor' (de SE) is wel handig voor playlists e.d.
<edit>
het schijnt toch nog al de aandacht te trekken, dus hierbij een uitleg op een overzichtsfoto
http://jacques.villeneuve.net/ht-6-big-metuitleg.jpg
</edit>
mistermark wijzigde dit bericht 23-06-2003 00:55 (43%)
I like to remember things my own way, not necessarily the way they happened... specs
een plaatje waar de center een bankje heeft gekregen.
De groene verdeeldoos is intussen ook weggewerkt.
En de kabels Cat5 gevlochten voor de speakers , en een gevlochten powerlink. van 5x2.5mm²
Nu nog sparen voor een stofzuiger
Anthrax wijzigde dit bericht 22-06-2003 21:58 (28%)
Reg. datum: 17 februari 2003
prachtige versterker, maar voldoen die kenwood speakers als rears & center?quote:Anthrax schreef op 22 June 2003 @ 21:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
En de kabels Cat5 gevlochten voor de speakers , en een gevlochten powerlink. van 5x2.5mm²
quote:En zie ik daar ook een LC630 (of 1 van de honderduizend Performa's) op de vloer staan ?
Die kast is geintroduceerd voor de Quadra 630 als ik me niet vergis, die in sommige landen verkocht werd als LC630 (hier Quadra).
Ik heb er zelf nog een staan, Performa 6300, heeft bij mij 4 jaar trouw dienst gedaan
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
quote:@zimbab: helaas heeft Rotel geen vervanger van de RCD991AE nog in de nieuwe looks (en zilver), dus dat zal op zich laten wachten. Overigens ben ik zeer tevreden met m'n Onkyo DV-SP800 welke ook geen slechte cd speler. Een quote van een review (hifi.nl):
Moet het dan Rotel zijn? Genoeg andere merken die betere spelers maken... lijkt me toch wel aardig om zulke mooie speakers recht te doen. Maar ik ken je DVD speler natuurlijk niet, en de mijne komt met sommige muziek ook akelig dicht in de buurt van mijn twee maal duurdere CD speler... hoewel hij het bij b.v. rustige akoestische muziek (zoals Sarah McLachlan's Freedom Sessions) wel laat liggen. Het heeft me wel de kriebel gegeven om het gat wat te gaan vergroten alleen. Iemand nog een goedkope CD23 of CD92 gezien?
BTW nog een vraagje, waar heb je je speakers gekocht? Ik ga binnenkort naar Engeland op vacantie, en ik was van plan daar een center te kopen omdat het daar best veel scheelt met Nederland, maar als ik vlak over de grens ofzo een goede deal kan krijgen...
Dr. Strangelove wijzigde dit bericht 22-06-2003 23:20 (15%)
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
1 game pc en 4 kantoor pc's
overnemen ??quote:Blue Eyes schreef op 23 June 2003 @ 00:33:
Hier is nog een die zit te wachten op de opvolger van de Rotel RCD991AE......... Als die er komt, wie wil mijn 991 overnemen?![]()
![]()
quote:Aphex Twin schreef op 22 June 2003 @ 23:11:
[...]
prachtige versterker, maar voldoen die kenwood speakers als rears & center?
Voor mij voldoen ze prima.
Ik heb er vroeger aan gedacht om een center van B&W te nemen .
Maar waarom kosten doen , als je al tevreden bent van het resultaat.
Qua luidsprekers staat er niks meer op mijn verlanglijstje
quote:Dr. Strangelove schreef op 22 June 2003 @ 23:13:
[...]
Die kast is geintroduceerd voor de Quadra 630 als ik me niet vergis, die in sommige landen verkocht werd als LC630 (hier Quadra).
Ik heb er zelf nog een staan, Performa 6300, heeft bij mij 4 jaar trouw dienst gedaan
In o.a. Singapore werd ie als LC630 verkocht, en die heb ik staan
Alleen wel loeizwaar vergeleken met m'n andere Macs.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
we zijn er bijna, nog wat onderhandelen, en je mag hem meenemenquote:
flesje wijn??? of een kratje bier??quote:Blue Eyes schreef op 23 June 2003 @ 08:52:
[...]
we zijn er bijna, nog wat onderhandelen, en je mag hem meenemen![]()
quote:Dr. Strangelove schreef op 22 June 2003 @ 23:18:
[...]
Moet het dan Rotel zijn? [...]
BTW nog een vraagje, waar heb je je speakers gekocht? Ik ga binnenkort naar Engeland op vacantie, en ik was van plan daar een center te kopen omdat het daar best veel scheelt met Nederland, maar als ik vlak over de grens ofzo een goede deal kan krijgen...
Met name een Rotel voor de looks. De 991 is een vrij goede speler, dus die in een nieuw jasje zou ideaal zijn.
Ik heb m'n speakers in duitsland gekocht (Audioklang), met name op de center zat een behoorlijke korting.
Ziet er goed uit ! Leuk om weer eens wat mooi zelfbouwspul te zien, weer eens wat anders dan de bekende bestaande combi van merken (is niets mis mee, want ik doe er zelf ook aan mee met B&W en Rotel). Maar nice job !quote:rmels schreef op 22 June 2003 @ 15:38:
Bij deze dan het voltooide HT, de Speaker en Co pakketten zitten allemaal in elkaar.
[afbeelding]
Front: Vifa Vivace '94
Center: Vifa Carat Center
Rear: Vifa Impuls
NAD T762 AV Receiver
NAD T562 DVD Player
Sony KV32FX66B
Klinkt wat mij betreft erg goed, project geslaagd.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
quote:Scarp schreef op 23 June 2003 @ 11:38:
[...]
Met name een Rotel voor de looks. De 991 is een vrij goede speler, dus die in een nieuw jasje zou ideaal zijn.
Ik heb m'n speakers in duitsland gekocht (Audioklang), met name op de center zat een behoorlijke korting.
Mwah. Understatement. Het is een bovengemiddelde speler die alleen een heel andere look heeft dan de 10 serie. Dit is ook een beetje aan de prijs af te leiden. De nw lijn cd spelers kosten de helft van de 991AE, nog steeds.
In een rechtstreekse test verloor de 991ea wel van de arcam cd92, een hele mooie speler. Gelukkig is de arcam ook iets duurder, dat verlicht de pijn
Ik heb van Audioklang een offerte aangevraagd, idd 15% onder de adviesprijs van B&W... tegen 18% in Engeland. Heeft Audioklang een beetje leuke luisterruimte (en Arcam spul)?
Reg. datum: 17 maart 2001
En ze klinken gewoon beter als je de speakers zelf in elkaar moet knutselen
rmels
quote:Dr. Strangelove schreef op 23 June 2003 @ 14:48:
Jaaaaaaah... CD92, wil ik hebben... ik heb er een half uurtje naar geluisterd toen ik een speler aan het uitzoeken was... toen ik zag dat het een CD92 was met een prijskaartje dat ruim drie keer hoger was dan mijn budget heb ik hem weg laten zetten... maar dat geluid blijft hangen he?
Ik heb van Audioklang een offerte aangevraagd, idd 15% onder de adviesprijs van B&W... tegen 18% in Engeland. Heeft Audioklang een beetje leuke luisterruimte (en Arcam spul)?
Bij Audioklang staan de spullen gewoon en een huiskamer. Ze hebben daarin een 4 tal opstellingen gemaakt met verschillende producten, varierend van Rotel tot Accuphase (duur!) en B&W en Kef. Arcam stond er ook nog (daar heb ik de 804's op geluisterd daar). Van B&W zag ik zo'n beetje alles staan, van 601's t/m Nautilus 800. Ook de grootste Kef Reference stond er.
Qua akoestiek was het niet optimaal. Verder wel aardige mensen en als je gewoon langsgaat loop je wel de kans dat er iemand anders als luistert, dus moet je of wachten of een afspraak maken.
Via email doen ze voor B&W en Rotel geen prijzen.
In totaal zo'n 20% korting gekregen tov adviesprijs.
Heb je nou utp cat5 als speaker kabel? Wat is daar het nut van dan?quote:Anthrax schreef op 22 June 2003 @ 21:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
:)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.