quote:MellyVille1 schreef op 17 September 2003 @ 15:47:
ik heb hetzelfde probleem
GVD ik had er ook vanaf moeten blijven... kut firmware
Jij hebt een Xclef? Ik heb een H&B.
Als ik hem opstart, hoor ik de HD opspinnen, maar het lijkt erop dat hij blijft 'hangen', waardoor de firmware dus ook blijft hangen.
Zag trouwens dat de 1.0.63 firmware readonly is in de zip file. Vraag me af of deze ellende komt doordat ik een readonly firmware op de Xclef gezet hebt.
Ik geef de machine een paar uur de tijd, mischien verandert er dan wat, maar ik heb weinig hoop.
If you chose to criticise you choose your enemies
misshcien omdat dat firmware bestand nog in die map staat? want eerst stond er niks in, met originele 1.053 erop... en nu dus well..... maarjah, krijg hem ook nog ff niet op de pc...
Ook als ik hem nu op de usb probeer (geprobeerd op laptop -> usb 1.1, en op desktop, usb 2.0) doet hij niks nop niemendal.
Best wel naadje dus. Ik zit er over te denken om een dosboot flop te maken, en de hd tijdelijk in mijn laptop aan te sluiten. mischien kan ik dan op het filesysteem komen, en eventueel de bios-update wissen.
ps. opladen doet ie ook niet echt, en wat dan als ie dalijk leeg is? (zit nu nog aardig vol hoor, maar de hele tijd aan en uitzetten trekt hem dalijk leeg)
MellyVille1 wijzigde dit bericht 17-09-2003 15:59 (25%)
Reg. datum: 28 augustus 2002
xbox rulezzz
RMA dus.
ennuhm, wat moet ik allemaal doen voor RMA? hoe gaat dat dus in zijn werk?
Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig
ronaldinho wijzigde dit bericht 17-09-2003 16:27 (15%)
Het is natuurlijk bekend dat de hd's die erin zit zo brak als de neten is, maar toch
Dit zou toch niet echt moeten kunnen gebeuren
Laat hem 20 minuten aanstaan, dan boot hij op!
Weliswaar met een compleet leeg filesysteem, maar toch
Staat nu weer 1.0.53 op, en goddankheb ik gisteren een complete sync gemaakt van mijn speler, dus geen mp3's verdwenen
Correctie: Het gehele filesysteem was meer dan corrupt.
Ben nu een partitie aan het formateren
Emmeau wijzigde dit bericht 17-09-2003 16:48 (55%)
Reg. datum: 03 september 2002
STOP zinloos geblaat!
-geen-
Goed nieuws! Gelukkig maar ook, wat een ellende zeg.quote:Emmeau schreef op 17 September 2003 @ 16:36:
GENTS!!!
Laat hem 20 minuten aanstaan, dan boot hij op!![]()
Weliswaar met een compleet leeg filesysteem, maar toch
Staat nu weer 1.0.53 op, en goddankheb ik gisteren een complete sync gemaakt van mijn speler, dus geen mp3's verdwenen
Advancedmp3players.co.uk heeft de fw idd al offline gehaald en gaat het met MultiChannel Labs even bespreken.
Ik neem aan dat jullie dit:
"Units which have been downloaded to the new firmware can be downgraded by pressing and holding the stop button for 12 seconds and then by connecting the HD-500 to your PC, where you can then downgrade your player."
allang geprobeerd hadden.
the_Omniscient wijzigde dit bericht 17-09-2003 16:52 (22%)
Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig
Reg. datum: 15 augustus 2003
Ja echt niet dus , open maken is garantie vervallen... het is geen motorkapquote:dark noah schreef op 17 september 2003 @ 16:05:
ehh ik heb ook al open gemaakt? alleen om die harddisk te kunnen zienheb ik nu geen garantie meer ofzo? je kan er toch ook zo een nieuwe hd inzetten
mag gewoon
Zibber99
quote:Zibber99 schreef op 17 September 2003 @ 18:27:
[...]
Ja echt niet dus , open maken is garantie vervallen... het is geen motorkap
Dubieus.
Een pc mag je wel openmaken om er een andere kaart in te zetten. Conform de handleiding kan de Xclef/H&B grotere HD's aan dan 20 GB.
De vraag is dus of het inzetten van een grotere HD de garantie wel dan niet laat vervallen.
Aan de ene kant heb je daar volledig gelijk in, aan de andere kant was en is nog steeds fw 1063 het probleem.quote:Zibber99 schreef op 17 September 2003 @ 18:27:
[...]
Ja echt niet dus , open maken is garantie vervallen... het is geen motorkap
Maareh, ik lees laatste 10 pagina's in dit forum alleen maar gezeik over die speler...doe ik nou wel een verstandige koop of nie?
Stevie_ wijzigde dit bericht 17-09-2003 19:07 (35%)
quote:Stevie_ schreef op 17 September 2003 @ 18:53:
Jippie, ik krijg deze week nog een Xclef als alles goed gaat! Van die firmware blijf ik dan maar even af als ik dit zo lees...
Maareh, ik lees laatste 10 pagina's in dit forum alleen maar gezeik over die speler...doe ik nou wel een verstandige koop of nie?
Jij denkt dat de mensen die er tevreden mee zijn het telkens weer in dit topic gaan melden dat ie het goed doet?
Het zijn de mensen met defecten die dit topic opzoeken en hun klachten erin zetten, dus het is niet zo gek dat er veel klachten staan lijkt mij zo
Maar goed: Er is dus een berucht probleem met de harde schijven, bepaalde gevallen hebben een slechte harde schijf (had ik ook, had het maandag teruggestuurd en donderdag diezelfde week had ik hem weer terug met een nieuwe harde schijf).
En bij mij wilde hij 'gewoon' booten door hem 20-30 minuten in de hang mode aan te laten staan.
nu ik er over nadenk, ik heb de volgende sequences geprobeerd:
jogshuttle-down -> dan play indrukken -> hangen
jogshuttle-up -> dan play indrukken -> hangen
stop ingedrukt houden -> dan play indrukken -> hangen
alleen play en 30 minuten laten liggen -> success
Als er een nieuwe firmware uitkomt, wie durft er dan als eerst die firmware te testen? Ikke iig niet
alleen nu is er 5 gb in beslag genomen van de vorige indeling zeg maar, alleen er staat niets op... wat moet ik nu doen??? gewoon in windows verkenner formatteren? maar dan gaan toch ook alle sys files eraan?
edit: formatteren neem ik maar aan... kben nu al bezig dus... shit, en ik had keiveel mp3s (cabaretshows) van een vriend van me overgenomen, die heb ik dus nu niet meer... kost weer veel werk met m'n USB1.1 aansluitinkje
MellyVille1 wijzigde dit bericht 17-09-2003 21:32 (27%)
Heb hem net voor de eerste helft van psv-as monaco aan de lader gehangen (batterij was namelijk leeg). Op play gedrukt maar blijft nog steeds op het hangscherm staan. Ga hem nu weer uit zetten door 10sec. op stop te drukken en daarna weer op play, na de tweede helft zal ik dit bericht aanpassen. Niks geen verandering in gekomen, op het moment van schrijven is hij weer leeg.quote:Emmeau schreef op 17 September 2003 @ 20:26:
Ronald, heb je geprobeerd de stop knop 10 seconden ingedrukt te houden?
En bij mij wilde hij 'gewoon' booten door hem 20-30 minuten in de hang mode aan te laten staan.
nu ik er over nadenk, ik heb de volgende sequences geprobeerd:
jogshuttle-down -> dan play indrukken -> hangen
jogshuttle-up -> dan play indrukken -> hangen
stop ingedrukt houden -> dan play indrukken -> hangen
alleen play en 30 minuten laten liggen -> success
ronaldinho wijzigde dit bericht 18-09-2003 03:10 (8%)
quote:MellyVille1 schreef op 17 September 2003 @ 21:23:
alleen nu is er 5 gb in beslag genomen van de vorige indeling zeg maar, alleen er staat niets op... wat moet ik nu doen??? gewoon in windows verkenner formatteren? maar dan gaan toch ook alle sys files eraan?
Ik heb net :
1) de partitie weggedonderd
2) nieuwe partitie aangemaakt en FAT32 geformateerd.
de player maakt zelf de folders weer aan als je hem aanzet
ik heb gewoon snel formatteren gedaan in windows verkenner en dt werkt ook, opnieuw je speler starten en alle folders zijn er IDD weer... wat trouwens opviel toen ik hem net weer aan de praat had gekregen, was dat niet alle folders er waren toen ik hem aansloot op de pc, maar 4 folders, ik meen _sys, encode, voice record en playlist... dus firmware onder andere niet...
nou maar hopen dat xclef snel een goede 1.063 of dan 1.064 uitbrengt, want ik wil wel grafische user EQ, blakje bewegen is toch mooier als getalletjes
quote:Stevie_ schreef op 17 September 2003 @ 18:53:
Jippie, ik krijg deze week nog een Xclef als alles goed gaat! Van die firmware blijf ik dan maar even af als ik dit zo lees...
Je kunt ook zo beredeneren:
Xclef levert "several hundreds" afstandsbedieningen. Een deel is voor nieuwe xclefs en een deel voor oude xclefs. Er zijn de afgelopen 3 maanden ranzig veel xclefs/h&b's verkocht.
Van alle harde schijven gaan er (bij de gewone versie, niet de laptop versie) standaard 3 % dood. Voor de laptop versie zal het aannemelijk zijn dat het rond hetzelfde percentage ligt.
Dus "several hundreds" x 0,03 = 10 ~ 30 kapotte harde schijven. Stel dat de helft hier meerdere keren post, dan zit je al snel op heel veel reacties met kapotte xclefs, terwijl het uitval percentage erg laag ligt.
Zoals wdekreij ook al zegt, de mensen die geen problemen hebben reageren bijna niet.
MellyVille1 wijzigde dit bericht 17-09-2003 22:26 (11%)
-De gratis ab is alleen voor mensen die door die typhoon moesten wachten tot begin oktober
-Hij gaat 25 euro kosten
-Als je al een XClef hebt kost ie maar 15 euro en geen verzendkosten
quote:De actie voor de remote is alleen geldig omdat de klanten die nu bestellen
meer als een maand moeten wachten op hun speler , als de spelers binnen zijn
in ons magazijn begin oktober dan gaat de remote ongeveer 25,- euro kosten.
Voor de klanten die al een Xclef of H&B speler bij ons hebben gekocht gaat
de remote 15,- euro kosten en zal GRATIS worden verzonden. Een speciaal
bestel formulier hiervoor zijn wij aan het maken.
Met vriendelijke groet,
Vincent
Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk
Tel: +31 (0)13 - 5230576
Fax: +31 (0)13 - 5230575
sales@mp3cdspeler.nl
www.mp3cdspeler.nl
www.pendrive.nl
www.iriver.nl
leoaq.fm // Jeune Loop
MP3cdplayer.nl rocks
Ik moet zeggen, de aanschaf van mijn player ging wat stroefjes, maar dit maakt alles weer goed.
Ben nu een duurluistertest aan het doen met 1.0.53 (blijf nog maar even van 1.0.63 af) om te kijken of dat rare 'flarden van andere mp3's terwijl je aan het luisteren' bent verdwenen is.
Op dit moment nog geen last van.
Leek erop dat dit gebeurde op het moment dat hij de cache opnieuw moest vullen.
Wat zou ik trouwens graag instaat kunnen zijn om een uberbios voor deze speler te kunnen schrijven.
Weet niet precies hoe het werkt en/of je de 12mb cache geheugen kan gebruiken, maar er zijn nog plenty dingen die ik er wel in zou willen zien.
Wat denk je, zouden we ze zover kunnen krijgen om de firmware 'open source' te maken?
Duidelijk is dat er een fallback methode is om een defecte firmware upgrade ongedaan te maken.
WOOOHOOOO Zit nu ook aan de 'Clef' ... lekker ding. Bij t opladen geeft hij alleen vreemde getallen aan, had m vanmiddag om 1 uur aangezet met stekker erin, om 8 uur dat ding eruit gehaald want hij stond nog steeds op 40%... terwijl dat 10 minuten nadat ik m smiddags aan had gezet er ook stond... vreemd. Maar goed.
Heb dat ding aan mn USB 2.0 kaartje gehangen en de overdrachtssnelheid is heerlijk! Ja weet dat transferen veel sneller kan, maar toch, voor een portable device...
Er komt erg prettig geluid uit mn Sennheiser MXjes en ik ben blij. BLIJ! BLIJJJJJJJJJJjjJJJJjjjJJjjj
Eer aan je korf (haha)
je had belooft het niet meer te doen...quote:
werkt @ Aftersales & Retouren Bax-shop.nl!Always shoot the medic first.
Steam id: dg_barf
Minecraft: ds_barf
Nu maar direct de USB kabel erin gedaan en 'm aangezet. Hij werd gelukkig direct herkend zonder problemen en ben nu al mijn MP3tjes aan het backup-en. (Ik hoopte dat mijn H&B een betrouwbaar bronsysteem zou zijn, maar helaas dus niet)
Dit backupen gaat voorspoedig, maar alleen wat langzaam met USB 1.1.
Hierna ga ik dan direct de F/W proberen down te graden. Zijn er mensen bij wie de upgrade wel goed is gegaan? Met andere woorden, kan ik proberen de H&B aan te zetten onder de nieuwe F/W?
Overigens mbt vorige posts: ik heb mijn H&B al enkele weken en heb helemaal nergens last van: geen overspringende muziek, geen tikkende harde schijf, dus in 1 woord: tevreden.
Damn, damn damn damn... F/W v 1.053 erop gezet. Bij het aanzetten installeerde die 'm goed. Maar nu ik mijn H&B aan zet blijft ie hangen bij het opstartscherm. Ik krijg m'n eigen logo niet eens te zien.
IloveMyHenB wijzigde dit bericht 18-09-2003 10:45 (21%)
"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix
quote:
LOL
Maar ff back ontopic.... ik mag mijn H&B ook terugsturen (gebakken HDD). Waar versturen jullie hem in? Op de site van MP3CDspeler.nl staat volgens mij dat ze hem liever niet in de originele doos hebben?
gwystyl wijzigde dit bericht 18-09-2003 10:20 (36%)
____________________________geen_sig___________________
Reg. datum: 27 augustus 2003
let wel op het nummer dat ze vanaf de buitenkant moeten kunnen zien (mevrouwtje op postkantoor plakte bijna de stikker over het nummer heen, gelukkig had ik het op alle zijden gezet
het is nu 1 week geleden dat ik hem opgestuurd heb, afwachten maar....
"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix
ik heb m nu maar in het doosje van mijn vorige speler (Diva 128 mb
____________________________geen_sig___________________
Ik ga ook maar eens op zoek naar een goede doos om 'm in terug te sturen.
Reg. datum: 09 september 2003
In xp prof.nl. staat hij bij app.beh. wel vermeld als usb apparaat voor massaopslag. In de systeemtray staat geen icoontje voor veilig verwijderen. Mocht deze er onverhoopt toch komen te staan en je klikt er dubbel op, dan zie je geen enkel apparaat staan. In beide gevallen staat er bij Deze Computer/Verkenner overigens geen extra drive(letter) vermeld, dus ook (nog) niet toegankelijk om de fw te downgraden. Iemand daarvoor misschien een oplossing?
Opvallend: precies 1x per minuut zie ik in de systray het icoontje voor veilig verwijderen voorbij flitsen.
ronaldinho wijzigde dit bericht 18-09-2003 18:36 (10%)
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
De AB's werken niet naar behoren. De play knop werkt niet (handig
Geen idee of mp3cdspelers een nieuwe revisie verstuurd, maar je kan dus beter ff wachten totdat iemand een werkend exemplaar heeft.
Wat doen alle klachte mensjes hier trouwens makkelijk..."harde schijf doet vaag, hoppa, rma naar mp3cdspelers, want dan krijg je nieuwe."
Hoe kan dat zo?
Stevie_ wijzigde dit bericht 18-09-2003 19:19 (26%)
quote:Stevie_ schreef op 18 September 2003 @ 19:16:
Ik krijg morgen als het goed is de Xclef (HOERA!), en ben nu alvast legale muziek cd's (jaja, die heb ik!) aan het comprimeren naar WMA files. Maaaaar, ik bedenk me nu ineens: wat is beter voor de Xclef, Wma files, of Mp3? Of maakt geen hond uit?
de beroemde vraag, wat is beter? En wat wil jij? minder ruimte, of betere kwaliteit mp3?
Ikzelf gebruik EAC + lame encoder om al mijn cd's op 192 kbit VBR te encoden. (alt-preset-standard). Dat is meer dan genoeg, en klinkt erg goed.
Naja, ik doe het op moment dus met windows media player naar wma files met kbs van 160.
WMP doet het zo enorm lekker handig, je voert cd'tje in, hij haalt alle titels van internet, en comprimeert de nummers snel en met artiest en titel naam....weet zo gauw geen andere programma die dat beter doet...
Maar het kan dus beter zie ik?
Download Exact Audio Copy hier, verder moet je de LAME encoder downloaden, maar dat geeft hij wel aan in de wizard.
Dat is wat ik gebruik
EAC kan de tracks en cdtitels inlezen van internet dmz FREEDB. alt-g in EAC
Emmeau wijzigde dit bericht 18-09-2003 19:28 (17%)
Edit: ik was weer te laat natuurlijk
smallboy wijzigde dit bericht 18-09-2003 19:26 (7%)
neem een cd,
maak hem in WMA aan.
Maak hem in Mp3 aan.
Zet ze op de Xclef, luister, en bepaal
quote:Stevie_ schreef op 18 September 2003 @ 19:27:
Maar wma is dus eh, niet zo goed?
Nee het zuigt. DE standaard is mp3, DE volgende standaard wordt ogg. Zonde dus om wma te gaan gebruiken.
De id3 tags in wma zijn op een miljoen verschillende manieren gedefineerd en de xclefs ondersteunt er maar enkele (of zelfs maar 1!). Bovendien is wma van microsoft en het wordt dus ook gecontrolleerd door microsoft. Iets waar niet iedereen blij mee is.
maareh, nog klein vraagje...hoe zit het dan met de titels van de mp3's? moet je die allemaal handmatig invoeren
WWILLEM, we zijn bijna aan de duizend, tijd voor een deel 2?
Welke firmware kan ik er nu nog veilig opzetten? Ik hoor dat het met de nieuwe niet zo goed afloopt. Ik wacht denk ik wel even....de oude kan er nog wel even mee door!
*gaat weer alle Gb's overzetten*
Leo
leoaq.fm // Jeune Loop
Sorry hoor, kan het ff niet laten mijn vreugde hier te uiten... Zoals jullie misschien wel weten heb ik vandaag in de rats gezeten over mijn geliefde H&Btje, omdat ik zonodig F/W v1.063 moest installeren. Hij deed het helemaal niet meer, ook niet na een formatteer actie en een F/W downgrade naar de uitstekend werkende v1.053. Elke keer bleef ie hangen bij het eerste schermpje.
Hij connecte desondanks toch elke keer nog wel naar mijn PC. Dus ik een FIRMWARE folder aangemaakt op de geformatteerde schijf en er als laatste redmiddel de oudste F/W versie die ik had op gezet (v.1.050, tevens degene die ze bij H&B beschikbaar stellen op http://www.hb-direct.com).
Ik zet de H&B uit en weer aan, en voila hij gaat de F/W upgraden en JA HIJ DOET HET WEER!!!
Nu heb ik nog meer respect voor het apparaatje...
Mijn avond kan niet meer stuk.
Reg. datum: 03 november 2000
Ik zelf heb ook een H&B en ik heb er (gelukkig) nog totaal geee problemen mee gehad.
Stond ook op het punt om naar die FW 1.063 te updaten maar gelukkig las ik net op tijd het stuk derna, anders was het misschien bij mij ook zo afgelopen.
Ik weet nu iig zeker dat ik eerste 3x kijk/check voor ik de FW upgrade..
Van het weekend heb ik weer tijd voor een deel 2quote:Emmeau schreef op 18 September 2003 @ 19:38:
offtopic:
WWILLEM, we zijn bijna aan de duizend, tijd voor een deel 2?
quote:
ok, ik weet dat je het niet met opzet doet, maar ga er nu maar wel op letten ok, anders moeten we de GoT knokploeg van stal halen...
ontopic:
Had iemand hier nou die remote al om een foto te maken? Of ziet ie er (op de stekker na) precies uit als die op die site?
De play knop doet het dan niet, ben benieuwd hoe het met 'onze' players zit
1. Firmware upgrade,
You have to use adapter for firmware upgrading.
1. first power on the player
2. connect USB cable with PC and the player
3. Cpoy the file(I sent zip file yesterday, upzip the file first) into the "Firmware" folder
in the player
4. Remove USB cable safely.
(Do not plug out USB cable without USB safety removal)
5. Then, the player will automatically power off.
6. Power on the player.
Then, firmware upgrading will be done automatically
After finishing it, automatically power will be off.
7. Power on and move into the SYSTEM in the menu,
SYSTEM INITIAL => OK
8. Power off => Power on again.
2. Updated Points (Firmware ver. 1.065)
1) sometimes cracking down or freezing in recording mode happened
This was improved.
2) User EQ
numeric EQ => Graphic EQ
3) booting time shortened
4) bit rate setting (Line/Voice recording)
a) line in : 32/40/48/56/64/80/96/112/128/
160/192/224/256/320Kbps
b) voice : 32/40/48/56/64/80/96/112/128Kbps
Zibber99 wijzigde dit bericht 19-09-2003 12:27 (11%)
Zibber99
report in een minuutje
COOL BEANS!!!!
Precies gedaan zoals het er stond (H&B hing wel aan de lader overigens).
De grafische equalizer is wel grappig.
Verder hebben ze het font gewijzigd, is veel duidelijker.
Complimenten aan de boys die dit stukje firmware gebouwd hebben, en zo snel gefixed
Hmm, zie nu ook een stekkertje linksboven als hij aan de lader hangt, weet niet of dat al zo was.
Bij het booten geeft hij aan met een tellertje wat er aan de hand is (hoe ver in het bootprocess 1...8
BUG!!!! lol,
"Spock's Beard" word in de display getoond als "Spock
BeardEmmeau wijzigde dit bericht 19-09-2003 11:16 (126%)
1) Merk je iets van het sneller booten?
2) die <insert chinese character> bug, dat was je nog niet eerder opgevallen in een vorige f/w versie?
1 opmerking:
dat stekkertje linksboven was al, ja.
Edit: net ook F/W geinstalleerd. Het lettertype is inderdaad de meest opvallende wijziging. Het is smaak of je het mooier vindt, maar het is wel duidelijker leesbaar.
IloveMyHenB wijzigde dit bericht 19-09-2003 11:05 (31%)
ok, tot nu toe werkt ie, alleen jammer van dat step gedoe zo op die rare plek, jammer voor de logo's
maar hij start wel sneller nu!? Tenminste bij de vorige keer firmware vernieuwen deed ie er erg lang over, zoals altijd als er een nieuwe index wordt gemaakt, maar nu was dat veel korter?
BaRF wijzigde dit bericht 19-09-2003 11:17 (66%)
quote:IloveMyHenB schreef op 19 september 2003 @ 10:59:
2 vragen:
1) Merk je iets van het sneller booten?
2) die <insert chinese character> bug, dat was je nog niet eerder opgevallen in een vorige f/w versie?
1 opmerking:
dat stekkertje linksboven was al, ja.
Edit: net ook F/W geinstalleerd. Het lettertype is inderdaad de meest opvallende wijziging. Het is smaak of je het mooier vindt, maar het is wel duidelijker leesbaar.
1. Ik merk weinig van sneller booten, mischien gaat dat op voor als je nieuwe mp3's op je player zet.
2. Nee was me nog nooit opgevallen, ik zit niet 24/7 op mijn player te kijken
Mooier weet ik niet, het is even wennen, maar wel veel duidelijker
Reg. datum: 06 augustus 2003
Terugsturen?quote:sammyboy2000 schreef op 19 September 2003 @ 11:45:
Bij mij werkt de play/pause knop op de afstandsbediening van de Xclef HD500 ook niet! Wat kan ik hier tegen doen?
Ze zijn bezig te kijken of er een oplossing voor is.
Ik zou contact opnemen met je leverancier, uitleggen dat de AB niet werkt, en dat je dus van de koop afziet. (van de ab)
Een andere oplossing is dat ze met een 'verloopstukje' zullen komen (verdient niet de schoonheidsprijs, maar goed)
Over een week nogmaals een mail sturen, met status update, nogmaals erop wijzen dat er een niet werkend product verkocht is, en vragen om een oplossing.
Mischien kunnen we wel allemaal onze spelers inruilen?
Is er dan toch iets wat er mis aan is?
Groeten :: Galactor ::
:: Galactor ::
Zibber99
Nog een keer dan:
Als je naar het product xclef gaat op mp3cdspeler.nl tussen overzicht en kenmerken (op hun website )dan kun je daar de nieuwe firmware downloaden versie 1.065 (19-9-2003)
Zibber99
enneh, iemand belang naar wat foto's?
Owjah, ff me mening op dit moment over het apparaatje:
Hij is echt perfect! Ik had verwacht dat er wel iets aan het apparaat zou gaan tegenvallen...Ik heb altijd wel problemen met het aansluiten van apparaten op de computer, maar deze Xclef is te easy gewoon.
Het overpompen gaat erg snel, had binnen 10 seconde 500 mb aan mp'3 erop gezet. Geluid is inderdaad geweldig (met de MX400 dan), je kan erg veel instellen, gebruiksvriendelijk & mooi menu'tje. Mooi blauwe verlichting, erg duidelijk display in normaal licht en in donker omstandigheden dus ook.
Enige wat me tegenvalt is het rubbere klepje bij de USB ingang, die wil namelijk niet goed afsluiten (blijft niet klemmen). En de knopjes voelen wat wiebelig aan, maar ze werken wel erg goed.
naja, zo ver mijn ervaring met de Xclef...ik gebruik hem nu pas 10 minuten, dus veel meer kan ik niet over zeggen.
Stevie_ wijzigde dit bericht 19-09-2003 14:03 (66%)
Reg. datum: 28 augustus 2002
quote:Stevie_ schreef op 19 September 2003 @ 13:35:
Enige wat me tegenvalt is het rubbere klepje bij de USB ingang, die wil namelijk niet goed afsluiten (blijft niet klemmen). En de knopjes voelen wat wiebelig aan, maar ze werken wel erg goed.
naja, zo ver mijn ervaring met de Xclef...ik gebruik hem nu pas 10 minuten, dus veel meer kan ik niet over zeggen.
dat rubberen klepje heeft een truukje
niet in het laatste gaatje duwen , maar in het gaatje waar het stekkertje zit zeg maar dan blijft ie wel zitten ( zeg maar iets terugduwen dat "flapje")
firmware 1.0.65 : http://www.mp3cdspeler.nl/index/1065.zip
xbox rulezzz
doet het perfect
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Dit topic is gesloten.