Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

Wat zijn goede oordopjes?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 januari 2002

quote:
Alien_Inside schreef op 13 april 2004 @ 12:36:
stik! bij amazon kun je die ex71sl niet bestellen ??? want:
"*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. ***"

:(

Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S.

amazon gaat dit keer niet internationaal...

Bij onderstaande zaak uit Hong Kong kan je ze voor $50 inclusief verzendkosten bestellen. Ze hebben daar zowel de zwarte als de witte uitvoering.

http://www.i-shopping4u.com/

the_one_and_only
Reg. datum: 03 maart 2004

hey mensen ben nu ff shure e3c aant bestellen bij earplugstore.com.

shipping address is het bezorgadres.

wat is billing address? ik betaal niet met mijn eigen creditcard. Moet je dan je eigen adres of van de creditkaarthouder invullen?

wei_zhu wijzigde dit bericht 13-04-2004 16:26 (3%)

-geen-
Reg. datum: 17 december 2000

quote:
wei_zhu schreef op 13 april 2004 @ 16:20:
hey mensen ben nu ff shure e3c aant bestellen bij earplugstore.com.

shipping address is het bezorgadres.

wat is billing address? ik betaal niet met mijn creditcard. Moet dan je eigen adres of van de creditkaarthouder invullen?
dat zal het adres van cc houder moeten zijn, namelijk verifieert de shop hieraan de cc, afleveradres mag overal zijn zolang ze maar kunnen incasseren >:)

-geen-

the_one_and_only
Reg. datum: 03 maart 2004

ok thnx, tis dus adres van degene die betaalt :+

ik zal laten horen wat ik ervan vind als ik shure e3c heb i.c.m. iriver imp 550 en ipod. :9

Paarse Layout \o/
Reg. datum: 01 september 2001

Woei, * CyBeR zag Senn MX400RC's hangen in de MM bij Utrecht. Maar even meegenomen :)

Nu hebben ze ze niet meer :+ (Wel nog MX500)

Zelfs zonder inspelen klinken ze al best goed btw. M'n HD590 stampt er nog gewoon overheen zoals verwacht, maar ik ben zeker niet teleurgesteld :)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Reg. datum: 13 november 2000

Heb toevallig een paar dagen geleden de MX 500's van Sennheiser gekocht. Even laten inspelen, en ze klinken fantastisch! :D Maar dat was ook niet zo moeilijk, omdat ik voorheen gebruik maakte van budget-oordopjes van philips :X .

Ik ben vooral verbaasd over de bass die die dingen kunnen produceren, had ik eigenlijk niet verwacht.

Reg. datum: 24 januari 2004

Ik krijg binnekort een iHP-120 dus wil ik ook een setje goede oordoppies natuurlijk. Ik wil dr niet meer dan 40-50 euri aan uit geven dus welke zijn dan het geschiktste voor mij?

De oude man die alles kan
Reg. datum: 06 december 2003

Als je in-ear oordopjes wil, die dus je gehele oorgang afsealen dan zijn de Sony Ex-71's goed. Goede niet in-ears zijn dan wellicht de Sennheisers of Cresyns, maar die zijn toch van een beduidend lagere kwaliteit (ook goedkoper). Er zijn niet echt goede oordopjes die niet in-ear zijn in jouw prijsklasse, alleen lager (Senns) en hoger (Sony MDR-888)

Reg. datum: 24 januari 2004

Hm, ok.

Wat kost dan ongeveer een echt betere set? Dan kijk ik wel even of dat dan weer gaat lukken. Die shure E3's ofzo en dingen die zijn me inelkgeval wel te duur.

Acties:

Remy
Moderator Internetmarketing
I usually get 100% accuracy
Reg. datum: 08 februari 2002

Deze zit al ruim over de duizend, dus hij gaat dicht. Eenieder die zich geroepen voelt, mag een nieuw topic hierover openen met een nette topicstart :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011