Hoofdcategorieën
Topicacties

Club3D werkelijk een slecht merk?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Nieuw Topic
To infinity and beyond!
Reg. datum: 27 februari 2003

Bij Digiworld hebben ze op het moment een Club3D ATi RadeOn 9700 non-pro te koop voor ¤222,- . Zelf ben ik niet bekend met dit merk, dus ik wil graag eens weten wie er ervaringen heeft met Club3D kaarten. Op een site las ik namelijk dat Club3D brak kaarten levert. Is dit zo? Anders ga ik die kaart dus niet kopen. Wil wel waar voor mijn geld uiteraard.

Ik heb naar reviews gezocht van de kaart, maar ik vind ze alleen in het Duits of andere talen :(.

En is Club3D BBA gecertifiseerd?

Hij staat trouwens ook in de Pricewatch.

Godjira wijzigde dit bericht 21-05-2003 14:10 (13%)

Reg. datum: 25 november 2001

Ik heb hem ook gewoon een super kaartje.

Ondertitel
Reg. datum: 15 januari 2002

ik heb een 9700 pro van club3d.
ben er zeer blij mee, hij geeft veel beter beeld dan m'n Aopen geforce 4 ti4200.
en hij is lekker snel :)
ik kan je club3d aanraden.

Game bak: | A8N-Sli Deluxe | Athlon64 3500+ Venice | TwinMOS 4x512MB | Asus Extreme 7800GTX TOP | 2xWD Raptor 36GB in RAID0 | Benq 17" FP71E+ | TT Purepower 560 Watt | CM Stacker 101 |

Reg. datum: 14 april 2000

Is voor het eerst dat ik hoor dat Club3D klote zou zijn... Ik heb er eigenlijka alleen nog maar positieve dingen over gehoord (lage prijs, maar geen mindere kwaliteit).

The second place is for the first loser.

offtopic:
Club3d is toch nederlands?

Ik heb er geen slechte dingen over gehoord. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Reg. datum: 11 maart 2002

De radeon kaarten van de goedkope retailers zoals Club 3D of Connect zijn meestal 'Build by ATI'

Gevolg hiervan is dat die kaartjes zeer eenvoudig zijn(geen speciale koeling, leds, kleur) maar meestal wel van een goeie kwaliteit.

Ken jij Objectweb: Orbeon PresentationServer 3.0? Vertel me je ervaringen.

Wij willen bochten!!
Reg. datum: 25 april 2003

perfect ding, wel ff ckecken of ie 3.6 of 3.3 ns infineon geheugen heeft (zijn minstens 2 versies in omloop)

Kawasaki Zephyr 750 en GPZ750 Turbo.. oldskool baby

random gestoord
Reg. datum: 03 juni 2002

Ik kan je ook Club3D aanraden, deze kaarten zijn zeer populair, als je al ziet dat in de top6 van meeste bezochte producten van videokaarten altijd wel 3 of meer Club3d kaarten staan :)

Ze zijn goedkoop, zit nog redelijk veel bij (meestal 1 of 2 FULL games, een hoop demo's, dvd viewproggel, kabels etc. ontbreken ook niet)

De stabilieit is ook goed, ik heb nu al 3 club3d kaarten achter elkaar gehad (GeForce2 Ti Radeon 8500, Radeon 9700- steeds vervangen wegens up to date willen blijven gamen :P)

En ik ben er gewoon zeer tevreden over, goed te overclocken, geen luidruchtige cooling, goede beeldkwaliteit.

Nou zal misschien een hercules kaartje verder kunnen OC'n, maar daar betaald je dan ook voor.

De 9700 serie is trouwens BBA. Alles daarvoor niet.

Mijn Club3d 9700 Non pro @ pro geflashed krijg ik icm zalman hp80a op 390(core) bij 320(mem). En dat zonder mods dan.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗ T.net ID en Specs
╚═╩═╩═╝

LPG ftw
Reg. datum: 30 november 2001

de oude Club3d (zegmaar GF2 generatie) waren niet echt goed. De huidige kaarten zijn echter van hoogstaand nivo.

Koffie?
Ja, Lekker

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

Over het algemeen zijn de club3d kaarten veel goedkoper dan de kaarten van de concurrentie. Helaas is bij mij elke keer gebleken dat de kwaliteit ook beduidend minder is. Veel mensen zijn er echter heel erg blij mee. Wat wil je er mee gaan doen en wat verwacht je ervan?

Garantie heb ik geen ervaring mee maar hier heb ik over horen klagen. Kapotte kaarten wel vaak meegemaakt bij kennisen.

Check eens de reviews (duits is niet zo moeilijk hoor ;) ) Over het algemeen zijn de club3d kaarten daar in het midden segment of net iets eronder en leggen ze het vaak af tegen de (vaak veel duurdere) A-merk kaarten.

Bor de Wollef wijzigde dit bericht 21-05-2003 14:36 (37%)

Geen schaap.

Wij willen bochten!!

@ Dond3r
Komen er nog pics van die zelfgemaakte heatsinks?
Ik geloof dat wij identieke kaarten hebben alleen wil mijn core hoger en jouw mem
(bij mij 411-311 max) (zonder mods) (met HP-80A op gpu, 120mm cooled)

Reg. datum: 10 september 2002

Volgens een test van videokaarten in c't van een paar maanden terug zou de beeldkwaliteit van de club3d radeon 9000 bedroevend slecht zijn, dit in tegenstelling tot de duurdere merken. Blijkbaar worden dan toch niet alle kaarten bij ATI gemaakt.
Hoe het met de 9700-reeks zit weet ik niet

If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...

Reg. datum: 26 maart 2003

quote:
Bor_de_Wollef schreef op 21 mei 2003 @ 14:31:
Over het algemeen zijn de club3d kaarten veel goedkoper dan de kaarten van de concurrentie. Helaas is bij mij elke keer gebleken dat de kwaliteit ook beduidend minder is.

De reden dat ze zo populair zijn wordt compleet veroorzaakt door de lage prijs imho. Zeker vergeleken met de concurrentie..
Een vriend van mij heeft een club3D TNT2 M64 en doet het prima. Ook goed te klokken (195/185) hij is niet kapot te krijgen :9 ;) . Dus wat is de slechte kwaliteit?

Je hebt bier en je hebt...

random gestoord

quote:
Smiling Pitbull schreef op 21 May 2003 @ 14:33:
@ Dond3r
Komen er nog pics van die zelfgemaakte heatsinks?
Ik geloof dat wij identieke kaarten hebben alleen wil mijn core hoger en jouw mem
(bij mij 411-311 max) (zonder mods) (met HP-80A op gpu, 120mm cooled)

Mijn core komt ook boven de 400, alleen kan het mem dan niet mee..

zal vanavond ff pics schieten, maar mn camera doet beetje raar (cheap-ass digicam :D) met PCB foto's (reflectie)

╔╗╔═╦╗
╚═╩═╩═╝

Moderator ;)
Reg. datum: 31 augustus 2002

Ik heb zelf ook een TI4200 club 3d, geweldige kaart, overklokken gaat ook wel goed:)

dus?

Reg. datum: 05 juni 2002

Wat een gezwets, club3d maakt uitstekende kaarten, ik heb er al meerdere gehad. Die gasten mikken op de klant die een superkaartje wil kopen voor een betaalbare prijs.

Wij willen bochten!!

Excuses dat dond3r en ik offtopic raken,
laatste vraag aan dond3r:
Als ik mijn core op 411 zet ga ik na een tijdje witte pixeltjes zien (niet veel) op randen waar grote polygonen in elkaar over gaan (bv tussen het dak en de muren in Trolls Lair van 3DMark03).
Ken jij dit verschijnsel? Het is geen warmte-topic (volgens mij) omdat ik de core dan op zo?n 40 graden heb)(heb temp.sensor)..

Smiling Pitbull wijzigde dit bericht 21-05-2003 14:47 (3%)

random gestoord

quote:
Smiling Pitbull schreef op 21 mei 2003 @ 14:46:
Excuses dat dond3r en ik offtopic raken,
laatste vraag aan dond3r:
Als ik mijn core op 411 zet ga ik na een tijdje witte pixeltjes zien (niet veel) op randen waar grote polygonen in elkaar over gaan (bv tussen het dak en de muren in Trolls Lair van 3DMark03).
Ken jij dit verschijnsel? Het is geen warmte-topic (volgens mij) omdat ik de core dan op zo?n 40 graden heb)(heb temp.sensor)..

Dat heb ik ook vlak voordat mn kaart vasthangt als ik mn core te hoog gooi :'(

Zal die HP80 eens gaan coolen, scheelt misschien ook wel.

╔╗╔═╦╗
╚═╩═╩═╝

Kijk je niet naast...
Reg. datum: 22 februari 2003

Club3D maakt prima kaarten, ze zijn gewoon niet zo groot van naam zoals ATI zelf, Hercules en Sapphire.

Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.

Reg. datum: 05 juni 2002

Polygonen verlies en zwarte pixels (die soms ook in checkers kunnen overgaan) komen meestal door een hoge core, witte vlekjes komen door te hoog geoced mem.

Grid Computing Security Nerd

Ik weet alleen van de Geforce 4 Ti 4200? dat deze lager geclocked is dan andere kaarten. Verder hoor ik alleen maar lof over die 3dClub

I've visited the Mothership @ Cupertino

Robin 20-04-2008
Reg. datum: 06 augustus 1999

Mijn eerste Club3D R8500 was niet goed. Teruggestuurd naar de online-shop en een andere gekregen met ander geheugen en die doet het wel al een jaar goed.
De probleempjes/compatibiliteits-issues die ik met deze kaart heb komen bij alle merken videokaarten met Ati-chips voor. Mijn kaart is overigens "Powered by Ati".

Dus als je een Ati-chipset wilt kan je best wel een Club3D nemen, ze zijn relatief goedkoop.

Kijk je niet naast...
Reg. datum: 22 februari 2003

Had men Hercules 8500LE 128 MB niet in promo gestaan had ik een Club3D gekocht dusjah, hardwarematig zijn al die kaarten grotendeels hetzelfde.

Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.

Reg. datum: 10 augustus 2001

Ik zie wel dat de meningen in toch wel een vrij korte periode hier erg zijn veranderd, iets wat erg positief is voor Club3D :)
Wat bazel ik nou? Club3D heette voorheen Powercolor en 9 van de 10 mensen hier raadde eigenlijk altijd dat merk af, ook al was het een goedkoop merk. In het begin waren er wat probleempjes met dit merk, maar blijkbaar heeft Club3D geleerd van z'n fouten, want eigenlijk al sinds de hernoeming van Powercolor naar Club3D hoor ik alleen nog maar positieve dingen over Club3D.
Ze zijn misschien kwalitatief niet (veel) beter dan andere merken, maar ook niet veel slechter. En daarbij komt dat Club3D één van de beste prijs/kwaliteit verhoudingen heeft vanwege de lage prijzen.

You never end up where you thought you were going to be.

Watching You!
Reg. datum: 10 maart 2003

ik heb ook een ATI Radeon 9700 nonpro van Club3d
en ik vind hem _/-\o_ _/-\o_ super gewoon :)

AMD 2400+ | 512 MB DDR 333 | Club3d Radeon 9700 pro | Windows XP Professional NL | Maxtor 80GB 6Y080L0 | GA-7VAX1394(mobo)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: