I'm the signature virus. copy me into your signature 2 help me spread.
[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topic- ik vind de vorm van het window echt lelijk (smaak)
- dat logo is vet maar had ehm dan in t voorste raam gedaaan...nu komt ie niet echt tot zn recht omdat t er naar mijn mening niet uitziet zo...
- schakelaar is leuk gedaan...maar niet echt veel nut en draaagt niet bij aan een mooie case
- die lampjes aan de voorkant..tsja daar moet je ook van houden....
Mag ik ff vragen hoe je die plexi hebt "vastgeplakt" ?quote:sandmancool schreef op 28 mei 2003 @ 18:35:
eey, peeps
ik ben nu al aardig gevorderd met m'n casemod. duzz id d8: tijd voor een paar pics.... Wil je 't liever op m'n site bekijken (specs staan daar ook by) M'n site, en klik op projects.
mocht iemand willen weten hoe ik me logo heb gemaakt:
1. zaag een stukkie plexi/acryl uit.
2. teken je logo met een stift op de plaat
3. neem een slijpsteentje in je dremel en slijp ut opp. ruw.
4. plak m in je case
5. ccfl'letje er 8er en klaar is 'case'
bla bla bla...
Ben blij dat je zelf zegt dat het ieder zen smaak is.quote:vrieserik85 schreef op 28 May 2003 @ 18:41:
ik wil je case niet afzeiken ofzo...maar:
- ik vind de vorm van het window echt lelijk (smaak)
- dat logo is vet maar had ehm dan in t voorste raam gedaaan...nu komt ie niet echt tot zn recht omdat t er naar mijn mening niet uitziet zo...
- schakelaar is leuk gedaan...maar niet echt veel nut en draaagt niet bij aan een mooie case
- die lampjes aan de voorkant..tsja daar moet je ook van houden....
Het systeem met de sleutel is echter wel een mod die je niet snel tegenkomt en heel leuk bedacht is.
BlueForce wijzigde dit bericht 28-05-2003 18:49 (33%)
Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.
Hoe heb je die sleutel aangesloten
Op de Groene draad van de ATX plug
Of op een andere manier
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
eem volgens mij bedoel je mij...quote:alexandervisser schreef op 28 May 2003 @ 18:50:
Vraagje aan vieserik
Hoe heb je die sleutel aangesloten
Op de Groene draad van de ATX plug
Of op een andere manier![]()
ja hij zit gewoon aan de atX
Mag ookquote:sandmancool schreef op 28 May 2003 @ 18:55:
[...]
eem volgens mij bedoel je mij...![]()
Maar welke kabel dan
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Je kan ook gewoon het power button kabeltje onderbreken en er zo'n slotje tss teken waardoor er geen signaal door komt als je op de power button duwt.quote:sandmancool schreef op 28 mei 2003 @ 18:55:
[...]
eem volgens mij bedoel je mij...![]()
Sleutel draaien en kan wel signaal door. Zelfde systeem als wanneer je een schakelaar zou gebruiken die je ertussen steekt. Is natuurlijk wel handig als je niet wil dat andere mensen je pc kunnen gebruiken, maar heb het zelf niet echt nodig
of toch...
Inderdaad, zorgt enkel voor een pokkeherrie omdat hij niet genoeg lucht kan aanzuigen, tenzij je genoeg plaats hebt tss window en fan.quote:vrieserik85 schreef op 28 mei 2003 @ 19:33:
en nog een vraag aan sandman wat heeft t voor zin om een fan voor je GFX te beuken als je geen blowhole ervoor hebt? lijkt me vrij nutteloos dan
BlueForce wijzigde dit bericht 28-05-2003 19:40 (14%)
't lijkt je vrij nutteloos, totdat je 't geprobeerd hebt..quote:vrieserik85 schreef op 28 mei 2003 @ 19:33:
en nog een vraag aan sandman wat heeft t voor zin om een fan voor je GFX te beuken als je geen blowhole ervoor hebt? lijkt me vrij nutteloos dan
toegegeven, tis minder effectief, dan wanneer je er een speciale blowhole voor hebt, die koude lucht van buiten de case aanzuigt..
maar vergis je niet, een grote fan die naast je videokaart hangt, is wel degelijk in staat goed te koelen, ook al gebruikt ie wat warmere lucht van in de case..
qua geluidsproductie ga je er juist enorm mee op vooruit. weet je hoeveel pokke-herrie die standaard mini 40x40mm fans maken die op je videokaart zitten? TNT2, GF3 ti200, GF4 ti4200, kheb ze allemaal eraf gehaald en er een 80mm of grotere fan naast gehangen die dan op 5 of 7V draait...
Wel, de fan van men Hercules 3D Prophet 8500 LE hoor je helemaal niet. Als ik enkel CPU fan en voeding fans op heb staan en allemaal op stilste en harde schijven in energy mode, dan hoor je dat fannetje nog niet.quote:NewbieNeo schreef op 28 May 2003 @ 20:16:
[...]
't lijkt je vrij nutteloos, totdat je 't geprobeerd hebt..
toegegeven, tis minder effectief, dan wanneer je er een speciale blowhole voor hebt, die koude lucht van buiten de case aanzuigt..
maar vergis je niet, een grote fan die naast je videokaart hangt, is wel degelijk in staat goed te koelen, ook al gebruikt ie wat warmere lucht van in de case..
qua geluidsproductie ga je er juist enorm mee op vooruit. weet je hoeveel pokke-herrie die standaard mini 40x40mm fans maken die op je videokaart zitten? TNT2, GF3 ti200, GF4 ti4200, kheb ze allemaal eraf gehaald en er een 80mm of grotere fan naast gehangen die dan op 5 of 7V draait...
gewoon op je mobo bedoel ik eigenlijkquote:
airflow...quote:vrieserik85 schreef op 28 May 2003 @ 19:33:
(oops dubbelpost)
Maar dan moet je toch een Slot met een veer hebbenquote:sandmancool schreef op 28 May 2003 @ 21:20:
[...]
gewoon op je mobo bedoel ik eigenlijk![]()
; de aansl. die normaal naar je power button gaat.
Want bij ATX is het toch zo dat hij maar 1 keer contact maakt in tegen stellign tot ATX waar bij hij voortdurend contact maakt
[edit]
Dit is mijn elcheapo WC setje van computerland.
Hij koelt wel redelijk moet ik zeggen. Mijn P4 2.0 Ghz @ 2.3 Ghz staat stabiel op 28 IDLE, en 32 graden stressed.
Het setje kostte me 139 pleuro.

Ik had met mijn pa een mini-LAN georganiseerd. daar hebbik um ingebouwd.
XyonN wijzigde dit bericht 28-05-2003 22:13 (77%)
Greetz from XyonN -=::*::=- Case-Modding Fanaticus! -=::*::=-Specs
Reg. datum: 28 mei 2003
Wat ik heb gedaan: ik heb het koelblokje van me kaart afgehaald, toen mn core schoongemaakt met wat spiritus. toen een stukkie glas gepakt, wat schuurpapier eroverheen gespannen, en mn core wat vlakker gemaakt (hoe noemde je dat ookweer, lappen?).
Toen ging ik bedenken wat voor koelblok ik er dan op ging zetten, eerst dacht ik aan mn oude Athlon blokje, maar die paste net niet en om dat nu met de hand door te zagen had ik een zin in. ik schep daarna ff door wat oude troep heen en kwam een 486 incl koelblokkie tegen. koelblokkie eraf gesloopt, schoongemaakt, afgevlakt met schuurpapier.
daarna me core volgesmeerd met arctic silver, en een paar druppies lijm, en toem me blokkie erop gezet
PS. ik ben nogal nieuw (1st post), dus kraak me niet meteen af van dat t geen impressive mod is ofzo. BTW, is er hier iemand die ook met deze singature rondloopt? anders verander ik m nl ff
*edit* url was fout
Die signature ben ik nog niet tegen gekomen neen, en misschien een tip: ipv P.S. kan je de offtopic tag gebruiken (zie faq)quote:Caviatjuh schreef op 28 May 2003 @ 21:48:
bla bla bla...
PS. ik ben nogal nieuw (1st post), dus kraak me niet meteen af van dat t geen impressive mod is ofzo. BTW, is er hier iemand die ook met deze singature rondloopt? anders verander ik m nl ff
*edit* url was fout
Mooi gedaan btw, nu nog scherpere foto
waar dient dat eerste slotje voor op de eerste voeding? Boven de lege 3.5 inch slot met schakelaars. is dit een power on switch? Hoe heb je dit aangesloten want ik wil dit ook wel doen.quote:sandmancool schreef op 28 May 2003 @ 18:35:
eey, peeps
ik ben nu al aardig gevorderd met m'n casemod. duzz id d8: tijd voor een paar pics.... Wil je 't liever op m'n site bekijken (specs staan daar ook by) M'n site, en klik op projects.
mocht iemand willen weten hoe ik me logo heb gemaakt:
1. zaag een stukkie plexi/acryl uit.
2. teken je logo met een stift op de plaat
3. neem een slijpsteentje in je dremel en slijp ut opp. ruw.
4. plak m in je case
5. ccfl'letje er 8er en klaar is 'case'
PC
[afbeelding]
PC va voren
[afbeelding]
Window
[afbeelding]
Logo
[afbeelding]
VGA cooler
[afbeelding]
Sleutel schakelaar
[afbeelding]
En in 't donker...
[afbeelding]
[afbeelding]
Mij Sysje en 2X 17" 'jes
[afbeelding]
En met 't window open
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meneer aard wijzigde dit bericht 28-05-2003 22:16 (4%)
De car club community | Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Je moet eerst sleutel omdraaien vooraleer je de pc kan aanzetten.quote:Meneer aard schreef op 28 May 2003 @ 22:15:
[...]
waar dient dat eerste slotje voor op de eerste voeding? Boven de lege 3.5 inch slot met schakelaars. is dit een power on switch? Hoe heb je dit aangesloten want ik wil dit ook wel doen.
Dit is "makkelijk" te doen met een slotje dat het contact verbreekt van je power led cable met het moederbord. één keer de sleutel is omgedraaid is er weer contact en kan je de pc starten.
lees ff de andere post's...gewoon als vervanging van de power-schakelaar.quote:Meneer aard schreef op 28 May 2003 @ 22:15:
[...]
waar dient dat eerste slotje voor op de eerste voeding? Boven de lege 3.5 inch slot met schakelaars. is dit een power on switch? Hoe heb je dit aangesloten want ik wil dit ook wel doen.
het is eigenlijk gewoon een maak-contact.
tip: in veel oude 2/3/4 86 ers zitten keyboard locks: dat was die van mij ook in een vorig leven
Reg. datum: 20 augustus 2002
achterkant

binnenkant

Ondertussen zit er ook een papst in en een koppelstukje voor het netwerk
pretorian_nl wijzigde dit bericht 28-05-2003 23:54 (18%)
Digital Media Junkie
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.