Gathering of Tweakers

Quicksearch
Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

1 Vinniestyle - Ruyven's Boys
2 Forza Mazinho - FC Torretjes
2 The Fatal Females - Graxies United
2 GrahamFC – Springfield
2 FC Magnetrondoos - Knights of the Hokey Pokey
1 White Stripes - Nieuw Brabants Voetbal Front
2 butterbeans - foray 4ever
2 Random Wanderers - 1337s United
1 SV Voorschoten - Harlem Hattricks SORRY YARED
1 Timberteam - fc de relschoppers

Amsterdam Admirals!!!

quote:
hoedjevanpapier schreef op 18 May 2003 @ 12:33:
Het zit zo. Ik train al denk ik heel veel weken op scoren.
Heb dan ook 4 spitsen met goed scoren lopen. 1 van 17, 1 van 18, 1 van 21 en 1 van 26...
Die van 17 wil ik verkopen met scoren uitstekend, verwacht dat dat nog paar weken duurt. Ik kan daar nu wel mee stoppen, maar of dat nou zo slim is....

Daarna ben ik inderdaad van plan om positiespel te gaan trainen, maar wat is zo'n speler nou, zonder goed passen? Dus dat moet dan ook, en of ik dat wil, daar moet ik goed naar kijken.

Sja, aangezien je een paar goede(en ook jonge!) spelers voor de spitspositie aan het trainen bent zou ik daar niet vanaf stappen. De jeugdspeler van vandaag duur verkopen, en van dat geld een 17-jarige solid spits aantrekken. Zou ik doen tenminste ;)

Ik vind het gezever over de secundaire stats van een middenvelder zo'n gigantische onzin!
Als je een jeugdspeler trekt met goed positiespel en slecht passen/verdedigen...
Dan ga je toch zeker niet trainen op passen of verdedigen omdat die skills ook (een beetje) belangrijk zijn voor een middenvelder! De primaire vaardigheid van een middenvelder is positiespel. Als je dan moet kiezen tussen passen trainen of positiespel trainen is die keuze gauw gemaakt lijkt me zo. Om die positiespel-skill een level te laten stijgen duurt net zo lang (ongeveer) als passen een level laten stijgen. Dus wat heb je liever na 6-7 weken? Uitstekend positiespel of zwak passen? Lijkt me duidelijk dus....

Toto:
Vinniestyle - Ruyven's Boys 1
Forza Mazinho - FC Torretjes 2
The Fatal Females - Graxies United 3
GrahamFC – Springfield 1
FC Magnetrondoos - Knights of the Hokey Pokey 2
White Stripes - Nieuw Brabants Voetbal Front 1
butterbeans - foray 4ever 2
Random Wanderers - 1337s United 2
SV Voorschoten - Harlem Hattricks 2
Timberteam - fc de relschoppers 1

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 18-05-2003 16:14 (42%)

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

quote:
Door Frizza - Sunday 18 May 2003 15:46
1 Vinniestyle - Ruyven's Boys
2 Forza Mazinho - FC Torretjes
2 The Fatal Females - Graxies United
2 GrahamFC – Springfield
2 FC Magnetrondoos - Knights of the Hokey Pokey
1 White Stripes - Nieuw Brabants Voetbal Front
2 butterbeans - foray 4ever
2 Random Wanderers - 1337s United
1 SV Voorschoten - Harlem Hattricks SORRY YARED
1 Timberteam - fc de relschoppers
Zo, bold valt je spijtbetuiging tenminste op :P
Ik hoop dat je knieeen niet te zeer doen, maar je mag nu wel weer opstaan hoor... me Adidasjes zijn weer mooi glanzend >:)

yared wijzigde dit bericht 18-05-2003 16:09 (3%)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

Manager of Tha Groove's

Mijn jeugdpull was deze keer wel aardig voor de transferlijst
quote:

Jay Erkens (11919080)
19 years, passable form, healthy

A nasty fellow who is temperamental and upright.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.

Speciality: Powerful

Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: weak Set Pieces: poor

Zelf kan ik er niet zo veel mee, heb al betere middenvelders, nu maar hopen dat ie verkoopt...

[-- Mijn rammelbak --] [--- Hattrick.org --]

Case Designer

Hoe zit het nu eigenlijk met die training? Ik ben nu al 12 weken aan het trainen op playmaking en mijn 26 jarige middenvelder is nog geen steek verder gekomen.

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

quote:
The Dolf schreef op 18 May 2003 @ 16:17:
Hoe zit het nu eigenlijk met die training? Ik ben nu al 12 weken aan het trainen op playmaking en mijn 26 jarige middenvelder is nog geen steek verder gekomen.

Playmaking kost 7 weken voor 17-19 jarigen.
Elke level dat je coach slechter dan goed is kost een week extra.
Elk jaar ouder dan 19 kost 1 week extra.

Met een redelijk coach kost het je dus in het ergste geval 7+1+7=15 weken om een level te stijgen.

Daarom wordt over het algemeen aangeraden om alleen jonge spelers te trainen :)

Edit: Ik vergat even dat de trainingsintensiteit ook nog meespeelt. Bovenstaand verhaal geldt voor 100% trainingsintensiteit.

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 18-05-2003 16:24 (10%)

quote:
G0009 schreef op 18 May 2003 @ 16:20:
[...]
Met een redelijk coach kost het je dus in het ergste geval 7+1+7=15 weken om een level te stijgen.
exact :) en dan krijgt de centrale mid een volledige training, de wingers trainen maar voor de helft mee.

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

groot, groter, grootw

heb even een klein onderzoek gedaan naar de te regelen poule wedstrijden:
Poule A
1. Gst’s 2. Pielewiepers: Gst's heeft een andere wedstrijd geregeld
5. Beuker United 3. Pluimmakers is (nog) niet geregeld

Poule C
5. RFC Skillz 3. Hoedjevanpapier: RFC Skillz heeft een andere wedstrijd geregeld

Poule D
4. Sebs footie team 6. Keukenbrigade is (nog) niet geregeld

Poule E
1. Virtual Winners 2. FC Knoeiers: FC Knoeiers heeft een andere wedstrijd geregeld

De andere wedstrijden zijn inmiddels geregeld.

grootw wijzigde dit bericht 19-05-2003 13:51 (17%)
Reden: update

Speelt er vanavond nog iemand voor de knikkers ? een ECHTE match, beslissend, thriller?

Geef dan even de matchid als het de moeite van het kijken is.

Tot nu toe ben ik denk ik degene waarvan de match voldoet, dus kijk en geniet mee van mijn op/ondergang in V.248 om het behoud van de 1e plaats, de divisietitel EN promotie... dat alles vanavond om 20.00 uur bij MATCHID: 6139560

Deze week : SV Voorschoten (2) - Harlem Hattricks (1)
Volg. week : Harlem Hattricks (1) - SV Voorschoten (2)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

Vanavond is het weer zover!!! (overgenomen v/h forum)

H A T T R I C K R A D I O

Vanaf half 8 's avonds brengt HT-radio je de beste hits en als eerste alle tussenstanden en uitslagen!!

Deze week zijn het weer DJ Medivh & DJ Casartelli. Luister en je ontdekt, waarom deze 2 een recordaantal luisteraars hebben getrokken.

* Alle tussenstanden uit de eredivisie en II.
* Jouw eigen uitslagen live op de radio!
* Alleen maar goede muziek.
* Analyses, interviews, prijsvragen etc. etc. etc.

Dus...

Zondag
19:30

Ht-radio (http://hattrick.student.utwente.nl:8000/listen.pls)
IRC: #ht-radio = Kletsen over alles op de radio!
IRC: #standen = Geef hier al je standen door voor op de radio.

en toen kwam ik er achter dat ik mijn boxen van mijn geluidsinstallatie had uitgeleend aan iemand die een feestje had gisteren en kon ik niet naar de ht radio luisteren... :'( toch maar eens bellen wanneer het terug komt

Case Designer

quote:
yared schreef op 18 May 2003 @ 19:37:
Speelt er vanavond nog iemand voor de knikkers ? een ECHTE match, beslissend, thriller?

Ik speel wel een belangrijke wedstrijd maar ga grandioos op mijn bek denk ik.
Maar ja, volgende week speel ik weer tegen de nummer 1 maar dan thuis.

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Is echt lache die HT-radio :D

Iedereen succes met z'n wedstrijd!

Paniohitus

quote:
yared schreef op 18 May 2003 @ 19:38:
Vanavond is het weer zover!!! (overgenomen v/h forum)

H A T T R I C K R A D I O

Vanaf half 8 's avonds brengt HT-radio je de beste hits en als eerste alle tussenstanden en uitslagen!!

Deze week zijn het weer DJ Medivh & DJ Casartelli. Luister en je ontdekt, waarom deze 2 een recordaantal luisteraars hebben getrokken.

* Alle tussenstanden uit de eredivisie en II.
* Jouw eigen uitslagen live op de radio!
* Alleen maar goede muziek.
* Analyses, interviews, prijsvragen etc. etc. etc.

Dus...

Zondag
19:30

Ht-radio (http://hattrick.student.utwente.nl:8000/listen.pls)
IRC: #ht-radio = Kletsen over alles op de radio!
IRC: #standen = Geef hier al je standen door voor op de radio.
welke server op IRC?

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.

Manager of Tha Groove's

Ik speel deze week een belangrijke wedstrijd die ik echt moet winnen, net als die van volgende week. Het wedstrijd ID is 6132842 voor mensen die willen kijken.

Iedereen veel succes met zijn/haar wedstrijden!

De server voor IRC is Quakenet: irc.quakenet.eu.org

grooviee17 wijzigde dit bericht 18-05-2003 20:01 (12%)

[-- Mijn rammelbak --] [--- Hattrick.org --]

quote:
^^0nMe schreef op 18 mei 2003 @ 15:35:
[...]

Mwoah, hangt er vanaf in welk systeem ie speelt, een mid met een beetje passing is cruciaal voor mensen die maar met 2 spitsen spelen EN een verdedigende coach hebben, aangezien je maar 2 mids hebt die je aanvallend kan instellen, is dat het enige middel om je aanval te boosten.

ik heb 2 spitsen en een verdedigende coach, maar hoezo kun je maar 2 mids op aanvallend zetten :?
kan toch gewoon bij alle 4 lijkt me :?

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Met mid worden innermids (centrale middenvelders) bedoeld.

Toepasselijke nummers op hattrick radio, hehe, voegt echt iets toe aan de sfeer rondom de wedstrijd :)

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 18-05-2003 20:03 (48%)

JunkieXL ft Elvis... heerlijk nummer, ben er helemaal klaar voor... hoop dat dit niet weer zo'n avond word waar je de eerste helft geen wedstrijdverslag krijgt :|

* yared is in the mood!

quote:
yared schreef op 18 May 2003 @ 20:11:
JunkieXL ft Elvis... heerlijk nummer, ben er helemaal klaar voor... hoop dat dit niet weer zo'n avond word waar je de eerste helft geen wedstrijdverslag krijgt :|

* yared is in the mood!

Nope, het was iig 10 minuten voor de wedstrijd niet meer mogelijk je opstelling te wijzigen, dat betekent dat de wedstrijdverslagen er sowieso om 20 over 8 zijn.

Edit: Dacht ik..... :(

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 18-05-2003 20:23 (8%)

quote:
Nope, het was iig 10 minuten voor de wedstrijd niet meer mogelijk je opstelling te wijzigen, dat betekent dat de wedstrijdverslagen er sowieso om 20 over 8 zijn.
is dat je ervaring of je aanname? :D

Sowieso mag je een kwartier voor aanvang toch al niet meer aanpassen, tenminste dat is wat er nog in me scherm staat ;)

* yared heeft "F5 refresh" op zijn kop getatoeerd

EDIT --> 20:22 leeg scherm :P

yared wijzigde dit bericht 18-05-2003 20:22 (8%)

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

lijkt erop dat we weer een tijdje moeten w8en :P hopelijk krijg ik net zoals vorige week bij de eerste verslagen een 4-1 voorsprong te zien :D

Amsterdam Admirals!!!

quote:
yared schreef op 18 mei 2003 @ 20:19:
[...]
is dat je ervaring of je aanname? :D

Sowieso mag je een kwartier voor aanvang toch al niet meer aanpassen, tenminste dat is wat er nog in me scherm staat ;)

* yared heeft "F5 refresh" op zijn kop getatoeerd
Ik dacht dat het een halfuur was, lama hange :P

uitspraak die ik jullie niet kan onthouden...
quote:
Casartelli: Wist je bijvoorbeeld al dat als je 20 doktors aanneemt en 4 Psychologen, dat je dan 1 Cliniclown krijgt?
:+

Hehe, voor jeugdspelers die op sterven liggen zeker?

In Engeland pas een matchreport na 84 8)7 8)7 8)7 minuten!
DAMN!
Hopen dat het in NL meevalt.

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 18-05-2003 20:30 (50%)

bagger, * yared hoort net dat in Engeland pas in de 84e minuut wedstrijd verslagen te zien waren, dus Frizza gaat gelijk krijgen.

Van mij mag de site tijdens wedstrijden gewoon plat!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws