quote:
hoedjevanpapier schreef op 18 May 2003 @ 12:33:
Het zit zo. Ik train al denk ik heel veel weken op scoren.
Heb dan ook 4 spitsen met goed scoren lopen. 1 van 17, 1 van 18, 1 van 21 en 1 van 26...
Die van 17 wil ik verkopen met scoren uitstekend, verwacht dat dat nog paar weken duurt. Ik kan daar nu wel mee stoppen, maar of dat nou zo slim is....
Daarna ben ik inderdaad van plan om positiespel te gaan trainen, maar wat is zo'n speler nou, zonder goed passen? Dus dat moet dan ook, en of ik dat wil, daar moet ik goed naar kijken.
Sja, aangezien je een paar goede(en ook jonge!) spelers voor de spitspositie aan het trainen bent zou ik daar niet vanaf stappen. De jeugdspeler van vandaag duur verkopen, en van dat geld een 17-jarige solid spits aantrekken. Zou ik doen tenminste
Ik vind het gezever over de secundaire stats van een middenvelder zo'n gigantische onzin!
Als je een jeugdspeler trekt met goed positiespel en slecht passen/verdedigen...
Dan ga je toch zeker niet trainen op passen of verdedigen omdat die skills ook (een beetje) belangrijk zijn voor een middenvelder! De primaire vaardigheid van een middenvelder is positiespel. Als je dan moet kiezen tussen passen trainen of positiespel trainen is die keuze gauw gemaakt lijkt me zo. Om die positiespel-skill een level te laten stijgen duurt net zo lang (ongeveer) als passen een level laten stijgen. Dus wat heb je liever na 6-7 weken? Uitstekend positiespel of zwak passen? Lijkt me duidelijk dus....
Toto:
Vinniestyle - Ruyven's Boys 1
Forza Mazinho - FC Torretjes 2
The Fatal Females - Graxies United 3
GrahamFC – Springfield 1
FC Magnetrondoos - Knights of the Hokey Pokey 2
White Stripes - Nieuw Brabants Voetbal Front 1
butterbeans - foray 4ever 2
Random Wanderers - 1337s United 2
SV Voorschoten - Harlem Hattricks 2
Timberteam - fc de relschoppers 1
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 18-05-2003 16:14 (42%)