Gathering of Tweakers

Quicksearch
openingspost toch nog even aangepast, thx Xanathorn voor het overzicht.

mankit, lees hem ook nog even ... het stukje over software maken ;)

OnMe, ik had niets anders verwacht dan je edelmoedigheid en een gekozen verlies om mee te kunnen doen aan de GoT Cup, chapeau! _/-\o_

oh, en je keeper was duidelijk stoned man, die laatste had ie echt moeten tegenhouden, maar hij zat natuurlijk alweer van zijn man_of_the_match bonus te dromen 8)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

quote:
devv05 schreef op 14 May 2003 @ 20:09:
Oke, de poules voor komende GoT-cup zijn als volgt:
Je kan alweer zien wie er geloot heeft :), Devv in de makkelijkste poule :P

Laten we het eens worden..

quote:
Thije schreef op 14 mei 2003 @ 22:01:
[...]

Juist ja, wedden dat ie al z'n wedstrijden thuis speelt? :P

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

quote:
Juist ja, wedden dat ie al z'n wedstrijden thuis speelt?
gun de stakker wat gemak :P iedereen gaat het de kampioen van vorig seizoen moeilijk maken, van mij mag ie zelfs met een puntje extra beginnen >:)

* yared speelde met B (van Bagger) team en had gewoon moeite om te verliezen :D

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

FC-Utrèg waor (146730)

Dat tooltje voor searchen van alle landen wil ik ook wel ..

hattrick@westerhof.org

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

FC-Utrèg waor (146730)

shit, ik mag ineens door een nieuwe procedure op het werk de GOT-cup pagina niet meer lezen :-)

"oops, ik had hier wel even 1 post van kunnen maken. excuses 8)

neudeboules wijzigde dit bericht 15-05-2003 11:25 (27%)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

^22323214325

Ik heb net een wedstrijd gespeeld tegen iemand die alles slecht ahd. En ik matig uitstekend en ook een paar redelijk en slecht. En hij wint met 3-1. Beetje vaag. :?

Dit team: Den00bs (209237)
kijk maar naar zijn wedstrijd schema.

Apehaar wijzigde dit bericht 15-05-2003 11:44 (18%)

Hihihiihihi

quote:
Apehaar schreef op 15 May 2003 @ 11:41:
Ik heb net een wedstrijd gespeeld tegen iemand die alles slecht ahd. En ik matig uitstekend en ook een paar redelijk en slecht. En hij wint met 3-1. Beetje vaag. :?

Dit team: Den00bs (209237)
kijk maar naar zijn wedstrijd schema.
shit happens dat heeft iedereen weleens hoor een offday :) . Het is maar een oefenwedstrijd dus kan je beter niet letten op je resultaat maar naar de training die spelers krijgen.

^22323214325

quote:
ForayNL schreef op 15 mei 2003 @ 12:05:
[...]

shit happens dat heeft iedereen weleens hoor een offday :) . Het is maar een oefenwedstrijd dus kan je beter niet letten op je resultaat maar naar de training die spelers krijgen.
Ik heb het 6 wedstrijden al. :| Maar ik hoop dat ik in de competitie nog wat aansluiting kan vinden.

Hihihiihihi

Hmmm.. Mijn jeugdspeler heeft er gisteren 5 ingeknalt... :) Erg gunstig,... zo verdient ie nog een keer een basisplaats.. ;) Nu was de tegenstander ook niet echt geweldig... als ik er met mijn complete b elftal nog met 8- van win ....

Reg. datum: 06 september 2001

quote:
Thije schreef op 14 mei 2003 @ 22:01:
[...]

Alsof dat uitmaakt, ik win toch wel weer :P Maar voor your information, de poules zijn random :)

devv05 wijzigde dit bericht 15-05-2003 13:37 (11%)

Ja, maar ik weet alleen te herinneren dat ze specifiek toen ik begon in het forum stond dat dit soort programma's wat de transferlijsten scande geband worden en met degene die het gebruikt.

Hattrick Addict
Reg. datum: 15 februari 2000

De deelnemers in poule 1 hebben alvast 3 punten, Pluimmakers bestaat namelijk niet meer :P

Poll: Wat trainen jullie op dit moment?
Stamina
Goaltending
Defending
Playmaking
Cross Pass (Winger)
Scoring
Iets anders
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=2074&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Hattrick: White Stripes (148379)
Speel ook mee in HockeyArena

ik verdedigen lekker oefenwestrijden 5-4-1 spelen :)

FC Jansen Hattrick team

quote:
Zonar schreef op 15 May 2003 @ 13:46:
De deelnemers in poule 1 hebben alvast 3 punten, Pluimmakers bestaat namelijk niet meer :P
mmm Devv??? Ik had je hier al een tijd geleden op gewezen toch? Vergeten zeker? :) ohohoh

same as Janspj hier. Over 1 of 2 weken heb ik een excellent 18 jarige getraind. Denk dat ik daar wel 200k voor moet kunnen krijgen :)

Ik mis algemeen in de poll...ik denk dat er meer mensen algemeen trainen dan dat ze stamina trainen :)
Maar ik train dus iets anders, namelijk algemeen :)

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

iets anders staat er ook tussen he :D dan moet je die kiezen hehe. ik train zelf general en stamina aan het begin van het seizoen een week (of 2).

Hattrick Addict
Reg. datum: 15 februari 2000

quote:
ForayNL schreef op 15 mei 2003 @ 15:40:
same as Janspj hier. Over 1 of 2 weken heb ik een excellent 18 jarige getraind. Denk dat ik daar wel 200k voor moet kunnen krijgen :)

Voor zo'n speler krijg je veel meer, denk 500 a 600k 8)

* Zonar traint scoring. Hopelijk gaat een van mijn 19-jarigen morgen naar solid en een van mijn oudere spelers naar excellent. Ik heb namelijk nog wat versterking nodig op het middenveld ;)

Hattrick: White Stripes (148379)
Speel ook mee in HockeyArena

quote:
Zonar schreef op 15 mei 2003 @ 15:55:
[...]

Voor zo'n speler krijg je veel meer, denk 500 a 600k 8)

* Zonar traint scoring. Hopelijk gaat een van mijn 19-jarigen morgen naar solid en een van mijn oudere spelers naar excellent. Ik heb namelijk nog wat versterking nodig op het middenveld ;)
Ik train playmaking en ik verwacht in de komende 2 weken 3 spelers naar excellent te trainen.

* yared traint korte pass. Handing voor zowel middenveld als aanvallers en sinds kot in sommige gevallen ook voor de verdediging.

Ik heb door geldgebrek 2 verdedigers die de ene keer friendlies spelen in het middenveld en de andere keer in de verdediging. :|

Laten we hopen dat morgen het hele team een stapje vooruit doet :D

Wat ik af en toe niet snap is het gele/rode kaarten verhaal.
Het is tenslotte een spel gebasseerd op statische cijfertjes dus je mag verwachten als je alleen maar beminnelijk spelers hebt, en niemand met een leiderschap boven zwak/poor die ook maar iets onbeminnelijks heeft, dat je dan niet nu al opgezadelt zit met 9 gele kaarten op een totaal van 23 spelers? :?

Hierboven gaat dus over me partner en niet over mezelf... ik heb een onaangename middenvelder met redelijk leiderschap >:) en 7 gele kaarten op 20 spelers... in theorie zou zij er dus veel beter voor moeten staan.

* yared krijgt thuis weer eens de schuld zoals gewoonlijk }:O

Vraagje: zijn er mensen die hun divisie regelmatig checken op cheaters? >:)

yared wijzigde dit bericht 15-05-2003 16:38 (6%)

quote:
yared schreef op 15 May 2003 @ 16:29:
Vraagje: zijn er mensen die hun divisie regelmatig checken op cheaters? >:)
Eigenlijk niet :) Ja als ik niks te doen heb misschien uit verveling ofzo

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
Windhoosje schreef op 15 mei 2003 @ 16:56:
[...]

Eigenlijk niet :) Ja als ik niks te doen heb misschien uit verveling ofzo
Niet regelmatig, 1x checken of ie cheatvrij is en klaar, in vorige poule nog 1 genaaid :P.

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

Het is weer zo ver :) Hieronder volgende de door mij 10 gekozen wedstrijden voor de toto.... We wachten natuurlijk in spanning af of onze Yared na zondag nog op de 1e plaats zal staan.

Vinniestyle - Ruyven's Boys
Forza Mazinho - FC Torretjes
The Fatal Females - Graxies United
GrahamFC – Springfield
FC Magnetrondoos - Knights of the Hokey Pokey
White Stripes - Nieuw Brabants Voetbal Front
butterbeans - foray 4ever
Random Wanderers - 1337s United
SV Voorschoten - Harlem Hattricks
Timberteam - fc de relschoppers

Successsssssssssssssssssssssssssss

Amsterdam Admirals!!!

ej :? waarom zit ik niet in de cup :'( iets misgegaan met mijn inschrijving zeker :(

dat scan-tooltje voor alle landen lijk me hoogstwaarschijnlijk wel illegaal:

quote:
Het is ook absoluut verboden om pagina's te scannen van www.hattrick.org

anders had ik allang een tooltje gemaakt om clowns uit alle landen te vissen ;)
Dit is ook de reden dat wedstrijden in hattrickpoli met de hand moeten worden opgehaald terwijl de code om dit automatisch te doen volgens de programmeur al af is ;)

* j_du_pee heeft vanmiddag maar een ander stukje software gemaakt :*)

* in de aanbieding:
hrf2access.vbs
zet al je hrf's in een access database, voor de echte tweaker met kennis van sql, die makkelijker zijn eigen grafieken in excel wil kunnen maken.

Dit is uiteraard de basis van mijn eigen HAM in de toekomst, niet dat ik ooit tijd heb dit af te maken ;)

het is link naar brinkster btw, dat kan af en toe traag zijn (mocht iemand interesse hebben :D )

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws