Gathering of Tweakers

Quicksearch
www.valheru.nl/forum

Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders over de hele wereld.

http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HTbgcolor.jpg

Zo werkt het:

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! :*)

Bookmarks:

H a t t r i c k . o r g
Alle spelregels op een pagina
Hattrix Files V2.0
Tactics voor de gevorderde spelers
Deelnemende managers per land
Reken je seizoensbonus uit!
statistieken van de IRC chat op #hattrick.nl
Hattrick inside: Hattrick krantje gemaakt door en voor hattrickers.
HTSCB: de sterrenratings van 16 landen (incl. Nederland)
Team Holland: Dč website v/h Nederlands hattrick elftal
Maglio forum: Het forum met o.a. wekelijks de opstelling van 't u-20 en Nederlandse team Alleen toegankelijk voor mensen met een team in Nederland.

Gathering of Tweakers Federatie Nederland
alleen voor betalende supporters toegankelijk
Gathering of Tweakers Federatie & GoT Cup site! Voor Elke Tweaker 'n Must!
Voor deze site zoeken nog iemand die ons aan een hostplek kan helpen waar we snel en stabiel asp kunnen draaien.
GoT Toto, doe mee en voorspel de winnaar voor eeuwige roem!
GoT Ratings, waar sta jij met je team tov de andere GoT'rs?!

Deel 1 van het grote Hattrick topic
Deel 2 van het grote Hattrick topic
Deel 3 van het grote Hattrick topic
Deel 4 van het grote Hattrick topic
Deel 5 van het grote Hattrick topic

FF Nalezen....(FAQ)
--> Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt
--> Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
--> Hier kun je lezen hoe de GoT HT Federatie georganiseerd is en wie je moet aanspreken voor wat.
--> Mag/Wil jezelf software maken voor Hattrick? Lees dan alvast dit.

Supporter worden maar geen creditcard?
Mail mij op yared@valheru.nl en ik help je.
Dit kan voor zowel Hattrick Supporter als HT gerelateerde software als bijvoorbeeld HAM.

Downloads:

* Svintges Matchviewer <-- gemaakt door mede-GoT'r, echter al een tijdje niet geupdat
* Pinda
* Hattrick Assistant Manager - Shareware versie!
* Hattrick Assistant Manager - Freeware versie
* Hattrick Organizer
* Absolut manager: handig & gratis, als HAM maar met minder functionaliteit.
* Hattrick poli : Gratis Hattrick manager, alleen wedstrijden ingeven is nog lastig.

* yared doet een oproep aan alle GoT'rs voor reviews van bovenstaande programma's.
Wie o wie kan er een mooi review schrijven zodat we die in de beginpost kunnen linken.
Ik zal de reviews op me eigen server hosten.

Image servers:

(om je logo te hosten)

The Dirt Forum
The Forum Is Down
Logohost
All Your Pics Are Belong To Us
of stuur het naar mij en vermeld je HT+GoT teamnaam/ID en ik host het voor je op me eigen server. ;)

Poll Starten
(vraag om een mening)
Doet het hier!

Opmerking:

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen.

Haantjesgedrag, hooligans, flames, teveel off-topic, complete playerad spamming, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic . Onthoud, wij zijn te gast op GoT! ;)

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Elke vraag hoe je kunt cheaten met Hattrick wordt afgestraft op elke mogelijke manier :( Dus ook ajb niet je mede-tweakers lastig vallen hiermee over mail.

Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald heb dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!

http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HTbgcolor.jpg

Tweaker vereenigt u, meld u nu snel aan op:
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters:|

Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel :P

Als er een link niet meer werkt, meld dit dan ajb op yared@valheru.nl

To Be Continued....

Yared d'Ray,
Manager o/t Harlem Hattricks (69953)
ICQ 119855
http://www.valheru.nl/image/hattrick/yared.jpg

yared wijzigde dit bericht 14-05-2003 21:38 (7%)

(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!

Manager of Tha Groove's

Zie er weer goed uit deze openingspost :D , ik zal wel kijken of ik een review kan schrijven voor HO!, denk dat het wel pas volgende week word...

[-- Mijn rammelbak --] [--- Hattrick.org --]

Dream on
Reg. datum: 07 december 2001

Dat tooltje voor searchen van alle landen wil ik ook wel ..

Prince_Naseem19@hotmail.com

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

Dream on
Reg. datum: 07 december 2001

.. Dubbelpost

_Fonz wijzigde dit bericht 14-05-2003 13:03 (91%)

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

www.valheru.nl/forum

Laten we afspreken dat tooltje voor een alle_landen_search niet buiten GOT te verspreiden.

Het is natuurlijk erg handig maar zoals je in een van de laatste postings van deel 5 kunt lezen en ook hierboven in de beginposting van deel 6, word sommige software ook al is het legaal niet gewaardeerd en geblocked door het HT MT.

yared wijzigde dit bericht 14-05-2003 13:09 (20%)

(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!

Goed plan... Moet niet te bekend worden natuurlijk...

koentb54@hotmail.com

Groovie,
Zou je hem even willen mailen?

nivard@quicknet.nl

Ennuh Yared, hou die openingspost maar zo, het moet niet teveel worden waardoor het onoverzichtelijk wordt!

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Ich bin der champion

Ik wil dat tooltje ook wel :)

christiaanbe@hotmail.com

danku

Ter land, ter zee en in de kroeg. Code: PVIWLHV

ike ike ook pls :)
janspj@planet.nl
ty

FC Jansen Hattrick team

Gaat lekker hier met dat proggie...Als Groovie dat wil, dan wil ik hem wel effe hosten op me server...

Brainpower wijzigde dit bericht 14-05-2003 13:50 (4%)

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

Tja, wil wel graag ff zien hoe ie werkt :
Manfai@mtang.demon.nl

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

kan iemand hem wellicht aan mij mailen :) mrforay@hotmail.com of iemand die al in mijn lijst staat :)

quote:
ForayNL schreef op 14 May 2003 @ 14:00:
kan iemand hem wellicht aan mij mailen :) mrforay@hotmail.com of iemand die al in mijn lijst staat :)
Niet zo ongeduldig :)

quote:
hahah niet ongeduldig nou ja wel een beetje dan :D. zijn er al die het hebben gebruikt en wat zijn de ervaringen.

ForayNL wijzigde dit bericht 14-05-2003 14:06 (16%)

mensen!? neem effe contact met elkaar op BUITEN GOT om ofzo... dit is namelijk nogal nutteloos en topic verneukend.

Thije wijzigde dit bericht 14-05-2003 14:42 (3%)

Laten we het eens worden..

quote:
Thije schreef op 14 May 2003 @ 14:41:
mensen!? neem effe contact met elkaar op BUITEN GOT om ofzo... dit is namelijk nogal nutteloos en topic verneukend.

Ja idd...zo komen we snel aan die 1000 posts ja... :)

Ik wou Onme nog effe succes wensen straks in de beker! Ben benieuwd of je je staande kan houden! Iig succes!! :)

Brainpower wijzigde dit bericht 14-05-2003 14:48 (18%)

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
Windhoosje schreef op 14 mei 2003 @ 14:47:
[...]

Ja idd...zo komen we snel aan die 1000 posts ja... :)

Ik wou Onme nog effe succes wensen straks in de beker! Ben benieuwd of je je staande kan houden! Iig succes!! :)
Ben er nog niet uit of ik PIC ga spelen of MOTS, eigenlijk maar 1x normal gespeeld dit seizoen. :) Maar tnx iig, we gaan wel voor de winst voor zover mogelijk.

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Reg. datum: 06 december 2000

Aanstaande zondag speelt ik tegen de nummer drie van de competitie en ikzelf ben nummer twee. Het zal een moelijke pot worden, dus heb, om het risico van blessures te verkleinen geen tot amper basisspelers opgesteld voor mijn oefenwedstrijd van vandaag. Heeft het in dat geval zin op PIC te spelen voor deze oefenwedstrijd of heeft dat geen effect?
Verder twijfel ik eraan of het verstandig is om mijn sportpsychologen (2 stuks) te laten staan. Mijn zelfvertrouwen is al een tijdje wonderbaarlijk, maar mijn tegenstander heeft de beste papieren voor zondag.
nee PIC nooit van invloed in oefenwedstrijden, MOTS ook niet. En ik zou sowieso 1 psycholoog ontslaan.

ForayNL wijzigde dit bericht 14-05-2003 15:12 (27%)

quote:
bobsnl schreef op 14 May 2003 @ 15:06:
Aanstaande zondag speelt ik tegen de nummer drie van de competitie en ikzelf ben nummer twee. Het zal een moelijke pot worden, dus heb, om het risico van blessures te verkleinen geen tot amper basisspelers opgesteld voor mijn oefenwedstrijd van vandaag. Heeft het in dat geval zin op PIC te spelen voor deze oefenwedstrijd of heeft dat geen effect?
Verder twijfel ik eraan of het verstandig is om mijn sportpsychologen (2 stuks) te laten staan. Mijn zelfvertrouwen is al een tijdje wonderbaarlijk, maar mijn tegenstander heeft de beste papieren voor zondag.
Dit is pas de 100000ste keer dat het wordt gevraagd..... en nee het spelen van PIC in een vriendschappelijke wedstrijd heeft geen enkele invloed. Voor MOTS geldt uiteraard hetzelfde.

Laten we het eens worden..

Reg. datum: 06 december 2000

quote:
Thije schreef op 14 May 2003 @ 15:12:
Dit is pas de 100000ste keer dat het wordt gevraagd..... en nee het spelen van PIC in een vriendschappelijke wedstrijd heeft geen enkele invloed. Voor MOTS geldt uiteraard hetzelfde.
Sorry sorry, kon het gewoon nergens vinden. Anders had ik het natuurlijk niet gevraagd ;)
vandaag in de metro ( had zonar al in het oude topic gemeld maar hierbij de tekst):

Wees eindelijk de beste coach van de wereld en versla 14000 neptrainers.

Misschien onbekend bij de gemiddelde lezer, maar deze zondag is de voetbaltopper Pancras United tegen Djokers. De thuisploeg is geheel blessurevrij, maar moet winnen om aansluiting te houden. Djokers heeft drie geblesseerde spelers. Locatie: stadion De Koelie. Even voor de goede orde: de wedstrijd wordt niet echt gespeeld, maar op het internet. Op
www.hattrick.org kan iedereen zich gratis inschrijven en meedingen in een heuse voetbalcompetitie. Alles moet de online-speler regelen: spelers kopen en verkopen, trainen, oefenwedstrijden organiseren, tactiek opmaken en zelfs psychologische trucs uitvoeren. En dat allemaal om ooit kampioen van Nederland te worden. Geen kleine opgaaf, zeker aangezien bijna 14000 andere spelers meedingen naar die titel. Sec gezien is Hattrick een grote (en soms langzame) database met cijfertjes die op hun beurt weer nieuwe cijfertjes opleveren. Maar de echte voetballiefhebbers weten wel beter. Die tellen de uren af tot aan het begin van de volgende spannende wedstrijd van hun favoriete elftal. Henk van Beek
Site: hattrick
URL: www.hattrick.org
Oordeel: 8,5

bron: Metro @ 14 mei 2003

ForayNL wijzigde dit bericht 14-05-2003 15:43 (8%)

Bier?

Mja, ik doe nu al een behoorlijk tijdje mee en of ik doe alles fout of het wil gewoon niet. Ben nu bezig aan een tweede seizoen waarbij ik eerste seizoen niet gedegradeerd ben maar nu met allemaal nieuwe teams nog slechter speel dan vorig seizoen. De meeste dingen zijn niet logisch en hebben vaak een averechts effect op wat je wil. Al gooi je al je teamgenoten in de verdediging, toch verlies je zo met 6-0.
Na 1 seizoen en enkele wedstrijden is mijn team nog even slecht als in het begin en de waardering aan het eind van een wedstrijd verandert ook niet of nauwelijks. Zelfs ervaring schiet niet op en de training lijkt 0,0 te helpen. En om nou al die links door te lezen heb ik ook geen zin in.

Over die training, is het nou handig om dat op 50% ipv 80 of hoger te zetten?

I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways...

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws