My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
How to become a Dj... deel VI
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 48 49 50 51 last
Nieuw Topichttp://131.211.234.7/~jtips/forum/viewtopic.php?t=87
Here I am, so what are you 2 other wishes?
Reg. datum: 21 juni 2000
Ik kwam er straks achter dat die beurs pas om 18.00 begint, dus ik ga er denk ik wel heenquote:KeeZ schreef op 08 mei 2003 @ 09:54:
[...]
Ik moet helaas werkenzou wel willen.... Meeting daar anders
quote:
Het word weer warmer de stranden voller het zonnetje schijnt een hoop lekkere wijven en ja hoor 2Step gaat het weer helemaal worden deze zomer (hoop ik)
Ik weet het niet wat die hele 2Step scene dit jaar gaat doen. Speedfreax gaat wel door het hele land heen touren net zoals Splendid/jetset e.d dus daar zal het niet aan liggen.
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
quote:Reind schreef op 08 May 2003 @ 11:53:
[...]
Het word weer warmer de stranden voller het zonnetje schijnt een hoop lekkere wijven en ja hoor 2Step gaat het weer helemaal worden deze zomer (hoop ik)
Ik weet het niet wat die hele 2Step scene dit jaar gaat doen. Speedfreax gaat wel door het hele land heen touren net zoals Splendid/jetset e.d dus daar zal het niet aan liggen.
Ik vind dat 2step iig erg chill, zeker in de zomer. Die mix (3 draaitafels ofzoiets) die je vorig jaar hebt gemaakt draai ik nog steeds regelmatig.
Wat mij betreft wordt er gewoon veel 2step/garage gedraait de komend maanden.
Komen julie naar België ook??quote:Reind schreef op 08 May 2003 @ 11:53:
[...]
You don't need eyes to see, you need vision
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
quote:
Voor zover ik weet niet.
Wel 013 Tilburg volgens mij. Moet voor jullie belgen nog wel te overbruggen zijn toch?
Ow en Speedfreax gaat geloof ik nog een keer richting Antwerpen maar daar pin ik me niet op vast.
quote:The VRM-10’s valve preamp provides the absolute best sound quality ever in a DJ mixer.
maw voorversterker = buizenversterker.
bron: url die ik enkele posts terug plaatste
You don't need eyes to see, you need vision
Vrijdag 16 mei strijd ik in mee in de finale van MAG (Music Awards Gelderland) in Gigant te Apeldoorn www.magmusic.nl
26 mei draai ik samen met Cosmic Gate en Barthezz op een feest voor 2500 man
20 juni ben ik geboekt voor een feest in de buurt met o.a. Marcel Woods, dj joop, bas&ram
quote:speedphreak schreef op 08 mei 2003 @ 23:48:
Whew, het gaat goed met de boekingen
Vrijdag 16 mei strijd ik in mee in de finale van MAG (Music Awards Gelderland) in Gigant te Apeldoorn www.magmusic.nl
20 juni ben ik geboekt voor een feest in de buurt met o.a. Marcel Woods, dj joop, bas&ram
DJ Joop -> IEKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Dat vind ik wel zo'n naar ventje hé
Weet niet waarom maar tis gewoon een eikel
Verder wel cool. Ik heb het deze zomer nog niet zo druk maar dat komt nog wel. Tis ieder jaar weer hetzelfde verhaal -> op het laatste moment bellen ze me voor een boeking. Vertrouw er dus dit jaar ook maar op dat het zo gaat
En je echte naam was Darren Tate oid?quote:speedphreak schreef op 08 May 2003 @ 23:48:
Btw, die DJ Joop,w as dat niet zeg maar die gast die ehr... iets van een twix-competitie had gewonnen?
Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig
je weet wat er geroepen werd bij elf, geen geld geen geld geen geld, vandaar dat er teringzooi stond, hadden ze ook gelijk kunnen kopen, ik ga namelijk altijd uit van als iets goed is als je t koopt kan t altijd weer goed doorverkocht worden
aanvulling:
elf bashen doe ik omdat ik daar 5 jaar lang tijd in heb gestoken en men NOOIT het woord dankjewel in de mond heeft durven nemen, alles moest er, niets kon er, en als je dan iets maakte en een ander vond t niet goed, niet ff bellen, ja dit moet ff anders, nee t werd gewoon gesloopt als je der niet was en als je wilde overleggen over wat er moest gebeuren dan hadden ze geen tijd en was t allemaal te duur, en op t moment dat zij t tijd vonden werd er gezegd, jij deed nooit ene moer en dan vind jij dat ik niet moet elfbashen, nou, sorry, maar mijn ogen zijn geopend bij P60, daar zeggen ze dankjewel en zou je alstjeblieft en kan je tenminstte zelf zeggen dan en dan WIL ik helpen, en niet van je bent voor dan en dan ingeplant en je moet op maandag komen
Het wegloopgedeelte:
dus als je als dj ergens komt en er draaitafels staan met brakke naalden en t zaakie rondzingt, plakt, onder de vette meuk zit, dan mag je wat mij betreft rustig zeggen van, is t mogenlijk dat iemand eerst even schoonmaakt achter de dj set en hebben jullie nog ergens goeie naalden en slipmatten
als ze dan zeggen van zeik niet je doet t hier maar mee, dan heb ik toch wel zoiets van, ga dan maar lekker zelf draaien, ik ga wel ergens anders heen
er hoeft geen topkwaliteit apparatuur te staan, maar t moet wel gewoon goeie meuk zijn en niet van die rotzooi
quote:by ener-g
wazoo wanneer stop je eens met elf bashen?![]()
wat er momenteel aan apparatuur staat is beter dan de meeste jongerencentra in Amstelveen, evenals de dj booth die inmiddels bijna voltooid is en jij hebt zelf ook jarenlang aangepield op die brakke conrad cd spelers.. toen heb ik je ook niet horen zeggen ja doei ik ga weg want ik mag van jullie geen pioneers bestellen
en ook al was het destijds best wel erge 'slaapkamer apparatuur' we hebben toch een hele hoop mooie leuke en gezellige feesten kunnen geven in die tent, ondanks die brakke apparatuur!!
om nog maar te zwijgen over de eerste draaitafels die JIJ uiteindelijk nu op je kamer hebt staan
my 2 cents
alle apparatuur die bij elf is aangeschaft had al gelijk in t begin kunnen worden aangeschaft als er geen knutselpapier en andere rotzooi gekocht was, maar meneer pim wilde alles op zijn manier regelen, met t simpele idee erachter dat de jeugd geen verstand van zaken heeft terwijl als hij gewoon samen met mij had gaan kijken, dan had elf altijd al topspullen gehad
ik hoop dat je snapt wat me dwarszit en waarom ik elf zo afkraak, t is al die tijd t gebrek aan vertrouwen geweest van SSO naar de jongeren toe terwijl t allemaal veel relaxter had gekunt
maarjah, dat zijn oude koeien
en watbetreft die draaitafels > dat is eigenlijk t enige wat nooit stukgegaan is, ze zongen alleen maar rond
vooral t deel liquid mercury tube indicators deden mij denken aan indicator als in lampje
Ik vind het een heeeel klein beetje goedkoop, om zo je talenten/favouriteit uit te stralen.....
just my 2 cents....
T60P Widescreen
quote:the_Omniscient schreef op 08 May 2003 @ 23:56:
[...]
Btw, die DJ Joop,w as dat niet zeg maar die gast die ehr... iets van een twix-competitie had gewonnen?
Joop is idd de winnaar van de Twix Talent Room 2002.
Zijn er nog mensen hier die meedoen aan de Twix Talent Room?
Jimster wijzigde dit bericht 09-05-2003 03:56 (11%)
Intel Core 2 Duo E4300 @ 2700MHz | Asus P5B-E Plus | 2x1GB PC6400 | GeForce 6800GT | Maxtor 200GB & 250GB SATA
quote:Reind schreef op 08 May 2003 @ 23:54:
[...]
DJ Joop -> IEKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Dat vind ik wel zo'n naar ventje hé
Weet niet waarom maar tis gewoon een eikel
Zou best kunnen, ik ken 'm verder niet
Vriend van mij kent hem wel redelijk volgens mij. Zitten beide bij Y-catch agency.
last-minute werkquote:Verder wel cool. Ik heb het deze zomer nog niet zo druk maar dat komt nog wel. Tis ieder jaar weer hetzelfde verhaal -> op het laatste moment bellen ze me voor een boeking. Vertrouw er dus dit jaar ook maar op dat het zo gaat
Heb wel een demootje verstuurd. Nu maar duimenquote:Jimsterrr schreef op 09 May 2003 @ 03:55:
[...]
Joop is idd de winnaar van de Twix Talent Room 2002.
Zijn er nog mensen hier die meedoen aan de Twix Talent Room?
sten wijzigde dit bericht 09-05-2003 09:28 (8%)
Reg. datum: 13 november 2001
Dat zijn leuke berichten Speedphreak!quote:speedphreak schreef op 08 mei 2003 @ 23:48:
There's no place like 127.0.0.1
Reg. datum: 13 november 2001
quote:Seesar schreef op 09 mei 2003 @ 03:40:
sry dat ik het zeg, maar waarom lopen een paar mensen te koop met waarvoor ze allemaal wel niet gevraagd, ingepland zijn?
Ik vind het een heeeel klein beetje goedkoop, om zo je talenten/favouriteit uit te stralen.....
just my 2 cents....
Zijn gewoon blij en trots.
Denk dat jij dat ook zou doen..
ps.. 2 cents maar
There's no place like 127.0.0.1
Als je voor een leuke gig gevraagd wordt wil je dat wel ff delen met anderen die dat misschien leuk vinden. (mede DJ's bijvoorbeeld)
quote:speedphreak schreef op 08 May 2003 @ 23:48:
Wie, wat waar, want dan komen we wel even keuren natuurlijk!!
En onder welke naam draai je: gewoon sten?
Here I am, so what are you 2 other wishes?
wat is je tracklist ben wel benieuwdquote:
Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
quote:Seesar schreef op 09 May 2003 @ 03:40:
sry dat ik het zeg, maar waarom lopen een paar mensen te koop met waarvoor ze allemaal wel niet gevraagd, ingepland zijn?
just my 2 cents....
Dat is dus niet om elkaar de ogen uit te steken. maar om het gevoel te geven dat er hoop is voor ons allen. We zijn 1 grote groep DJ's die samen iets willen bereiken op dat vakgebied, wat dat dan ook mogen zijn. Sommige onder ons hebben al een flinke carriere gemaakt, anderen zijn net begonnen, maar allemaal hebben we 1 doel: iets willen bereiken met DJ'en. In het begin van dit topic (How to become a DJ deeltje 1) waren er veel DJ's onder ons die nog nooit buiten de deur hadden gedraaid en nu zijn er toch al een aantal die zo nu en dan ergens op een Flyer prijken (ik ook pas geleden
Wij steunen elkaar in goede en in slechte tijden.
just my 2 cents.....
Canon EOS 450D | Sigma EX 18-50 mm F2.8 Macro | Sigma EX 50-150 mm F2.8 |
B+W UV F-Pro MRC 67mm | B+W UV F-Pro MRC 72mm | Lowe Pro Sling Shot 200 AW
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 48 49 50 51 last
Dit topic is gesloten.