Reg. datum: 23 september 2002
quote:
Dat lijkt me meer dan genoeg voor een leuke tweedehandse beamer.
Dat apparaat van mij heeft maar 200 euro gekost
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:jornep schreef op 07 May 2003 @ 18:39:
Machtig - Prachtig mooi!!!!! Ik ben trouwens ook voor een beamer aant sparenkheb al 1500 euro bij elkaar... en dat voor een 15-jarige met only vakantie werk enz
quote:Dioot schreef op 07 May 2003 @ 19:04:
[...]
Dat lijkt me meer dan genoeg voor een leuke tweedehandse beamer.
Dat apparaat van mij heeft maar 200 euro gekosten het beeld is beter dan dat van veel goedkope lcd beamers.
Verlangt naar vorig jaar......
Wow. Waar haal je ze voor die prijsquote:Dioot schreef op 07 May 2003 @ 19:04:
Dat apparaat van mij heeft maar 200 euro gekosten het beeld is beter dan dat van veel goedkope lcd beamers.
I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]
Dioot wijzigde dit bericht 07-05-2003 20:20 (14%)
I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]
quote:Dioot schreef op 07 May 2003 @ 19:55:
Hoeveel branduren mijn projector heeft gehad weet ik niet, want deze is al zo oud dat hij dat niet zelf bijhoud. Wat ik wel weet is dat de buizen nog nauwelijks wear (slijtage) vertonen. Gezien het feit dat dit soort buizen gemiddeld 10000 uur mee gaan, denk ik dat ik voorlopig nog wel even vooruit kan
quote:Yohan schreef op 07 May 2003 @ 19:56:
Meer dan 12 jaar oud... Moderne beamers houden er na 2000 branduren mee op. Hoe zit het dan met de brandduur van deze oudere lampen? Zitten toch geen 40W peertjes in?

Fotoalbum | Systeemspecs | Milieu, de nieuwste religie!
Handgemaakte sieraden bij De Blije Ekster
Edelsteenkralen bij Kralenkwarts
cyberjoy wijzigde dit bericht 07-05-2003 20:42 (13%)
P4 met wat andere meuk erop.
www.hospitalitylife.nl
Dat vond ik dus ook over die JBL luidsprekers, ik luister ook veel muziek en ben daarom voor een heel andere gegaan, Infinity Primus 300, en die klinkt heel zuiver met muziek én filmsquote:Play schreef op 07 mei 2003 @ 21:00:
Raymond, leuke set, en dan vooral je receiver en eindtrap, je sub/spekers ken ik niet dus daar heb ik weinig over te zeggen. Jbl staat bij mij niet heel erg hoog aangeschreven als zijnde muzikaal, Nad juist weer wel, maar nogmaals ik ken je spekers niet. Wel tevreden over?
35.000 Euro nieuw... Gelukkig hem ik hem niet nieuw gekocht...quote:Scarp schreef op 07 May 2003 @ 20:14:
Die barco cine 8 van Garmt is nieuw nogal prijzig (>20.000 meen ik me te herinneren).
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea