Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
r0z3m!tj3 m3t K3rStMuTz

quote:
twopack schreef op 05 May 2003 @ 17:34:
[...]

ff offtopic, je loopt nu wel overal kabels te vergelijken enzo maar heb je nu eigenlijk al een versterker gekocht?? :P

lmao! leuk dat je het opmerkt :D
Gisteren is duck-twacy langsgekomen met zijn 'oude' AVM voor en eindtrap.. over de eindtrap ben ik al tevreden, de pre moet ik ngo even goed testen!...
2x 80 W (classe AB) 40 000uF per kanaal.

http://www.xs4all.nl/~rwmmos/AVM/EPSN0012avms.jpg

http://www.xs4all.nl/~rwmmos/AVM/EPSN0013s.jpg
quote:
Dr. Strangelove schreef op 05 May 2003 @ 17:57:
[...]

Welke heb je dan getest? Ze zijn er vanaf ¤30 tot ¤300.

de tiepes weet ik niet meer uit mijn hoofd.. ik dacht de gemiddelde ... er waren er teveel eigenlijk :D op hifi.nl met zoeken kan je ze allemaal vinden!

offtopic:
eigenlijk is dit allemaal offtopic.. maar goed.dit is niet echt namelijk een HT :P tenzij ik mijn trust speakertjes als fronts mag neerzetten. :D dan heb ik 4.1 surround :9

Gitaarwerk wijzigde dit bericht 05-05-2003 18:51 (16%)
Reden: plaatjes toevoegen :D

Reg. datum: 04 april 2003

Ziet er netjes uit gitaarwerk, klinkt ie zo ook ?

<studdud> what the fuck is wtf??????

Reg. datum: 11 december 2000

nieuwe center speaker is eindelijk binnen!

B&W LCR600 S3 en 2 x B&W 603 S3
http://www.chou.nl/test/mijn%20kamer/tv3.JPG
plus 2 nieuwe posters!

PC Specs - HT Specs :B&W 600 S3, Rotel 1066+1075

No LOGIC7, No glory...
Reg. datum: 14 januari 2003

Ik krijg binnenkort nieuwe foto's van mijn HT (ik heb een nieuwe projector
gekocht), maar hier nog even een 'oudje' als lokkertje... Meer foto's zijn
HIER te zien.

http://www.home.zonnet.nl/garmtz/htf1.jpg

garmtz wijzigde dit bericht 05-05-2003 19:21 (20%)

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

@ Gitaarwerk

AVM is erg mooi spul qua klank en zolang je niet de chromen spullen met de gouden knoppen hebt is het ook mooi om te zien....m.a.w. je hebt iets moois. (Siltech netsnoer er aan hangen?) Ennuh....je had nog iets gezegd waar ik in eerste instantie over heen heb gekeken, namelijk dit:

quote:
btw.. die kimber pbj(peanut butter & jelly) is perfect eigenlijk

gulden middenweg op alle invloeden dooore vlechten.. het di-electrum vn teflon (laag mogelijke capaciteit) en mooie pure koperkabel

btw.. die kan wat prijzig zijn.. niet echt om reclame te maken ofzo.. maar serieus... voor een 'low budget' maar toch high-end kabel is Henno's XTC kabel iets heel moois !

Die PBJ is dus wel goedkoper dan die XTC he.......is ook 'maar' het instapmodel van Kimber.

En nu maar weer on-topic, dus zimbab gaat zoals gebruikelijk maar weer gewoon plaatjes kijken hier.........

zimbab wijzigde dit bericht 05-05-2003 19:25 (11%)

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

Le lapin qui rit
Reg. datum: 12 oktober 2000

quote:
xdc schreef op 05 May 2003 @ 18:58:
nieuwe center speaker is eindelijk binnen!

B&W LCR600 S3 en 2 x B&W 603 S3
[afbeelding]
plus 2 nieuwe posters!

Netjes, heel leuk setje. Alleen zou ik zelf voor de 604 gegaan zijn ipv de 603.

En die posters moet je echt inlijsten, ziet er veel beter uit dan :)
Reg. datum: 11 december 2000

quote:
Melvin schreef op 05 May 2003 @ 19:35:
[...]

Netjes, heel leuk setje. Alleen zou ik zelf voor de 604 gegaan zijn ipv de 603.

En die posters moet je echt inlijsten, ziet er veel beter uit dan :)

die posters inlijsten komt nog wel!
de foto's staan inmiddels op mijn website! met jouw php script!
thx again m8!

PC Specs - HT Specs :B&W 600 S3, Rotel 1066+1075

quote:
garmtz schreef op 05 mei 2003 @ 19:20:
HIER te zien.

[afbeelding]
nieuwe projector gekocht?? :P Welke??
quote:
Gitaarwerk schreef op 05 May 2003 @ 18:47:
[...]

lmao! leuk dat je het opmerkt :D
Gisteren is duck-twacy langsgekomen met zijn 'oude' AVM voor en eindtrap.. over de eindtrap ben ik al tevreden, de pre moet ik ngo even goed testen!...
2x 80 W (classe AB) 40 000uF per kanaal.

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

de tiepes weet ik niet meer uit mijn hoofd.. ik dacht de gemiddelde ... er waren er teveel eigenlijk :D op hifi.nl met zoeken kan je ze allemaal vinden!

offtopic:
eigenlijk is dit allemaal offtopic.. maar goed.dit is niet echt namelijk een HT :P tenzij ik mijn trust speakertjes als fronts mag neerzetten. :D dan heb ik 4.1 surround :9

Hehe cool, het lijkt erop dat je dus binnenkort echt een "set" kan posten.
Alleen nog een cd speler als ik het goed heb onthouden of heb je die al?

AVM ken ik trouwens niet, maar het ziet er erg lekker uit :)
No LOGIC7, No glory...

quote:
twopack schreef op 05 mei 2003 @ 20:23:
nieuwe projector gekocht?? :P Welke??
Barco Cine 8 met LIMO PRO en IRIS3.

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Reg. datum: 25 februari 2001

Ik heb na 3 maanden eindelijk mijn Philips 963SA binnen. Pizzaboer heeft hem gedemonstreerd, en het is me een mooi dingetje. Voor minder dan ¤440 heb ik nu een DVD speler die, in elk geval met PAL progressive, een fantastisch plaatje laat zien op mijn TV. NTSC heb ik nog niet kunnen testen, ik moet hem nog regiovrij maken. De grote verrassing was echter CD playback. Met 192/24 upsampling benadert hij mijn Arcam CD72 een heel eind. Net wat minder dynamisch, maar voor een DVD speler die de helft van de CD72 kost een fantastische prestatie.

Samengevat: Heel veel voor relatief weinig. Nu maar mijn CD72 upgraden naar CD92 status ;)

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

veerboot met underscores

quote:
garmtz schreef op 05 mei 2003 @ 19:20:
HIER te zien.

[afbeelding]
respect _/-\o_ dan zou ik veeeeeelllll liever thuis zitten dan in de bios, echt mooi man!!!!!

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

De aap wil wel....
Reg. datum: 31 mei 2001

Heb eens wat pics gemaakt van mn thuisbiosje.
We zijn laatst verhuist en in het begin, een aantal maanden terug, was mn kamer nog zo:
http://members.home.nl/weerts1/garekamer.jpg

Tegenwoordig:...zoek de verschillen :P
http://members.home.nl/weerts1/totaal.jpg

Beetje close up van het (zelfgemaakte) scherm. Het is een mdf plaat van ongeveer 2,10 bij 1,4 meter. Daaromheen een gestoffeerde rand. Aan de achterkant van de plank heb ik 2 verwarmingsbuizen vastgemaakt waarvan de uiteindes vallen in de palen aan de zijkant.
Op deze foto staan ook de fronts (B&W DM309's), een tijdelijke center van Mission... dat wordt een LCR3 en een ASW300 sub. Ook nog een andere sub, geloof van Visonik.
http://members.home.nl/weerts1/Scherm.jpg

De projector, wel bekend ondertussen hier... de Sanyo PLV-Z1. Hangend aan een zelfgemaakt buizensysteem (ja ik hou van knutselen :) ). En een van de rears (DM303)
http://members.home.nl/weerts1/projector.jpg

Een H/K AVR5500 zorgt voor het geluid. Daaronder nog wat spul van mn oude stereo...tuner, casette en cd-speler.
http://members.home.nl/weerts1/versterker.jpg

Het ikea zithoekje nogmaals :) Stoelen zitten trouwens echt super!
http://members.home.nl/weerts1/totaal2.jpg

Het hele gebeuren is aangesloten op een pc, die voor beeld en geluid zorgt. Ben alleen nog aant wachten op de center en binnenkort komt er een gordijn achter het scherm. Dan is ie helemaal af....denk ik :)

De vos loopt door het bos.

No LOGIC7, No glory...

quote:
WILDEAAP schreef op 05 mei 2003 @ 20:42:
Dan is ie helemaal af....denk ik :)
Geloof me, het is nooit af... :)

Reg. datum: 11 maart 2002

wildeaap: hier past een "respect"!
zo te zien ben je tweakers waardig... mooi knutselwerk en leuke techniek! Waarmee heb je het scherm reflecterend gemaakt?

Back on Planet Telex

quote:
WILDEAAP schreef op 05 May 2003 @ 20:42:

Het ikea zithoekje nogmaals :) Stoelen zitten trouwens echt super!
[afbeelding]
Ja!!! Dat zijn de 'Malung' stoelen en voetenbankjes.......die zitten echt heerlijk.....gaat zimbab ook halen. Leuke naam ook voor een luie stoel...'Malung'. Overigens respect voor je kamer.....mooi gedaan. Hoe groot is ie? En moet je er ook slapen of niet?

zimbab wijzigde dit bericht 05-05-2003 20:55 (14%)

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.

Reg. datum: 23 februari 2003

waar halen jullie het geld vandaan, en zeg niet werken want dit spul kost een godsvermogen!!!

shit man wat een spul zie je hier voorbij komen. iedreen hier heeft erg leuk spul nu ik nog ooit een keer als ik geld heb :(

da gata trouwens nog wel ef duren voordat ik da geld heb maar ach wat maakt het uit??

Back on Planet Telex

Een godsvermogen valt wel mee....meer een kwestie van geduld en de wil. Sommige hebben het wel flink ja....zoals (ja daar komt ie weer!) Garmt. En veel zitten ook niet meer op school he.

zimbab wijzigde dit bericht 05-05-2003 21:00 (49%)

De aap wil wel....

Heb er een paar keer latex muurverf op gedaan. Dan is het een zo mat mogelijk wit oppervlak... een tip van tbusquet.

Dit hele topic is juist bedoeld voor het showen van je mooie spulletjes... mensen met een Lenco dvd-speler van de Kruidvat zullen hier misschien niet snel hun spulletjes posten, maar daarvan zijn er onder de tweakers vast ook wel genoeg.

En wie zegt dat je met werken geen geld kunt verdienen? Sommige mensen hier hebben maar 1 echte hobby en stoppen daar al hun geld in. Als je altijd in dezelfde kleren loopt en met een krot van een huurhuisje naar je werk fietst, hou je misschien meer geld over voor een coole beamer.

Iedereen zijn eigen prioriteiten!

quote:
WILDEAAP schreef op 05 mei 2003 @ 20:58:
Heb er een paar keer latex muurverf op gedaan. Dan is het een zo mat mogelijk wit oppervlak... een tip van tbusquet.

Waar is die gebleven trouwens???

Ennuh Garmt, lees ik nou dat jouw HT in Zambia staat???
De aap wil wel....

quote:
zimbab schreef op 05 mei 2003 @ 20:53:
[...]

Ja!!! Dat zijn de 'Malung' stoelen en voetenbankjes.......die zitten echt heerlijk.....gaat zimbab ook halen. Leuke naam ook voor een luie stoel...'Malung'. Overigens respect voor je kamer.....mooi gedaan. Hoe groot is ie? En moet je er ook slapen of niet?
De kamer heeft een L vorm.. het lange deel is ongeveer 9x3 en het zijstukje is iets van 3x3,5 (computerhoek). Mn bed staat onder het raam op de laatste foto. Het lijkt allemaal wat kleiner dan het eigelijk is.

WILDEAAP wijzigde dit bericht 05-05-2003 21:06 (4%)

No LOGIC7, No glory...

quote:
twopack schreef op 05 May 2003 @ 21:03:
[...]
Ennuh Garmt, lees ik nou dat jouw HT in Zambia staat???
Hahaha! Ehmmm... Nee... :D Ik ben er wel geboren... Die Malung stoelen zijn cool trouwens! Hebbuh! ;)

garmtz wijzigde dit bericht 05-05-2003 21:15 (12%)

Reg. datum: 25 februari 2001

Zijn idd fijne stoelen... ik heb de voorganger ervan, die is wat luxer. Met voetenbankje, helemaal decadent :) die voetenbankjes zijn er trouwens ook voor de Malung.

Ik ga er denk ik nog maar een Malung bijhalen, maar eigenlijk is er maar plaats voor één in de sweet spot ;)

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

volgens mij heeft wildeaap die voetenbankjes ook... (hoort er natuurlijk ook echt bij)

Hoeveel mensen hier hebben maar 1 zetel in hun thuisbios? Hoeveel egoisten delen hun bioscoop-ervaring alleen met zichzelf? En waarom? Haat je het gekuch van anderen?

Bij mij in de bios is in ieder geval plaats voor twee of drie mensen, maar mijn bios past dan ook binnen 3x3m...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: