Nauwelijks gebruikte Canon 85/1.8 te koop incl Hoya SHMC filter. DM voor meer info.
Fotograaf nodig?
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:DarkEye schreef op 30 April 2003 @ 15:37:
Hey Flint123 Ik zie bij jouw op de foto dat je de onderste tulpstekker hebt gebruikt aan je subwoofer, waarom heb je dat gedaan? Maakt t uit of ie in rechts of links zit (rood/wit)?
[afbeelding]
Als iemand anders er ook iets over kan vertellen be my guest
Meestal hebben de subs 1 ingang die naast stereo ook als mono ingang kan functioneren
Zie oa de sub van -Stef-, waarvan de rechteringang ook de mono ingang is.
Airport security: "U mag geen thermosfles meenemen aan boord."
Ik: "Dat is een SAL70200G..."
O ja, vergeet ik het erbij te schrijven. Ik plaatste die sub-foto juist om dit aan te geven.quote:Mad_Demon schreef op 30 April 2003 @ 16:29:
[...]
Meestal hebben de subs 1 ingang die naast stereo ook als mono ingang kan functioneren
Zie oa de sub van -Stef-, waarvan de rechteringang ook de mono ingang is.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox 3 - Trends TA-10.1 - Beresford TC-7510 Mk6/3
Ik heb de Sony STR-DE445 die heeft 1 Sub-out en dus moet ik kiezen, er staat in mijn gebruiksaanwijzing van mn Infinity HPS-250 dat ik ook een Y-connector kan gebruiken, die heb ik ook liggen, maar is het dan niet zo dat je de Sub-out overbelast door dat te doen?
Want in principe maak je van 1 kanaal 2 kanalen is het dan niet dubbel verbruik?
Ik denk dat je dan twee zwakkere signalen krijgt die je sub samenvoegd tot 1 normaal signaalquote:DarkEye schreef op 30 April 2003 @ 17:04:
Ik gebruikte eerst links (wit) als ingang bij de subwoofer.
Ik heb de Sony STR-DE445 die heeft 1 Sub-out en dus moet ik kiezen, er staat in mijn gebruiksaanwijzing van mn Infinity HPS-250 dat ik ook een Y-connector kan gebruiken, die heb ik ook liggen, maar is het dan niet zo dat je de Sub-out overbelast door dat te doen?
Want in principe maak je van 1 kanaal 2 kanalen is het dan niet dubbel verbruik?
Mijn Flickr; Sony A100, 18-70 kitlens, Sigma 70-300 APO DG Macro, Minolta 50mm 1.7, Minolta 28mm 2.8, Sigma 105mm macro, Sony HVL42 flash
quote:marz01 schreef op 29 April 2003 @ 19:34:
hier een foto van mijn ht
let op mijn huisdieren![]()
[afbeelding]
Knap tvtje. Lijkt wel ijsblauw?
En wie is dat... Hennie Stoel?
I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]
U gaat door voor de wasmachinequote:Yohan schreef op 30 April 2003 @ 19:07:
[...]
Knap tvtje. Lijkt wel ijsblauw?
En wie is dat... Hennie Stoel?
Iemand ruilen tegen een exemplaar waar de CDM 1NT opstaat?
En over de subwoofer:
Hij heeft 2 ingangen, eentje is 0dB de andere is +12dB. Thats it
Tis trouwens een Storm III
Bloem [70] Undead Mage [Shattered Halls .EU]
Tjonge... wat een dillemaquote:marz01 schreef op 30 April 2003 @ 19:16:
[...]
U gaat door voor de wasmachine(of een avondje stappen met bovengenoemd persoon)
I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]

Let op telefoon rechtsonder ter vergelijking; tis een 82cm Flips.
Morgen ofzo nog wat piccies van me amp enzo.
JT wijzigde dit bericht 30-04-2003 23:32 (22%)
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
quote:wokmaster schreef op 29 april 2003 @ 01:01:
Hier mijn bescheiden setje:
[afbeelding]
- TV: Sony KV21FX20 FD Trinitron WEGA, 55 cm 4:3
- Receiver: SONY STR-DE 405
- Video: Sony SLV-SE60
- CD: Sony CDP-XE310
- MD: Sony MDS-JE520
- DVD: Sony DVP-NS300
- centre speaker: Eltax Millenium series
Bovenop de DVD staat nog een oude CD-speler van Sony die op dit moment buiten gebruik is. Als ik geld over heb, ga ik hier een HTPC van maken met een VIA Epia als basis.
Dit alles staat in een zelfbouw audio-meubel, wat ik al eerder gemaakt had. Wist ik veel dat ik een maand later een DVD-speler zou kopen die er net niet meer bij paste....
[afbeelding]
De frontspeakers: Eltax Symphony 8.2. Kon het niet nalaten om ook mijn Grolsch beugellampje mee te nemen op de foto
[afbeelding]
De rearspeakers: B&W DM302. Tot drie jaar geleden waren dit mijn frontspeakers...
is wel toeval ik had die fronts ook [alleen dan de aldi versie] staan nu op zolder en nu staan er magnat`s [type zoek ik nog op]
en achter heb ik van de B&w `s staan.
center is een een warfedale [type zoek ik nog op]
en dat op een fr 980 met een vestel dvd [alleseter]
en een philips 100 hz tv [type zoek ik nog op en de foto`s komen]
euhmmmm
dit is waar het allemaal op bekeken wordt
en dit is dan me eerste sub ( zelfbouw waren er ooit 2 in een kistje nu nog maar 1) een 250 watt (rms) bassforce 8 inch subje
dit zijn mijn rare speakers (achter
dit is mijn media servertje voor alle rotzooi te hosten zodat ik niet mijn systeem hoef te bevuilen want in mijn game pc heb ik maar 3 x 80 (niet al teveel dus
dit is een van me front speakers met de 2de sub (de sub is 200 rms 12inch)
dit is dan me console collection
alleen pic van de playstation staat er niet bij ach ja jullie weten wel hoe die eruit ziet
en tenslotte de amps
specs van alles
*server is dual intel 500 , 768 ram , 3 x 80 1 x 60 (ide) ,1x 9gig scsi
*front en rear speakers zijn allemaal 80 watt rms van het merk eltax
*center speaker eltax 70 watt rms
*left sub 200 watt rms 12 inch
*richt sub 250 watt rms 8 inch
versterker en tuner
sony str-db725 qs
en een ampje voor de subs de dap club range club 300 2 x 150 watt rms
dat wassie
beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond
Die blauwe kabel die op de receiver ligt is de kabel voor de sub.

Receiver Sony STR-DE445 5x60Watt DD & DTS 5.1
Minidisc Recorder/player Sony MDS JE-330
CD-Speler Sony CDP-XE530
DVD-Speler Sony DVP-S325
Subwoofer Infinity HPS-250 12" woofer 250 Watt, aangesloten met Subwoofer-out van receiver.
----------------
Verder ga ik morgen voor nieuwe front speakers kijken, want met deze sub zijn die ouwe Sony Speakertjes niks meer (waren van een Sony DJ-Mix systeem) ik denk dat ik ook weer voor Infinity zal gaan.
SCSI beest wijzigde dit bericht 01-05-2003 13:10 (6%)

We hebben wel een probleempje met de bekabeling... Om die mooi weg te werken, hebben we momenteel gekozen om de kabels voor de achterste boxen, vast te plakken onder de vensterbank... Het is vastgeplakt met Duck Tape, maar toch lost het nog regelmatig...
Daarom wil ik jullie vragen of jullie misschien ideeën hebben om de kabels netjes te bevestigen?
Om te verduidelijken, eventjes 2 foto's:

Hopelijk weet iemand raad!
Alvast bedankt!
SRS wijzigde dit bericht 01-05-2003 17:31 (74%)
Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
Zoals JvS al zei, gewoon een mooi zelfklevend kabelgootje eronder plakken, of je neemt een mooi plintje die je eronder monteert.
anywayzz, wij zien:

Een marantz sr5200, een tweetal b&w 602's en de lcr60s3 center. Dat groene lampje tussen de center en de rechterspeaker is een magnat omega 380 sub. Verder staan er een cdispeler, playstation 2 en dreamcast stof te verzamelen.
Het doek is het befaamde thommydoek van htforum. Dit is, samen met de zwarte stof die ik tegen de muur en plafond gespammen heb wellicht de beste upgrade ooit geweest. Ik had even het idee dat ik een nieuwe projector had!

De projector (sony vph 1270qm) en de rest van m'n kamertje. De surround luidspreker is een b&w 601s3.

En natuurlijk de software...;)
Als speakerkabel gebruik ik nog de meest goedkope 3 mm speakerkabel die ik nog had liggen (volgende upgrade..)
en dan nog een paar screens van de projector in actie. Het ziet er niet zo goed uit als in het echt, maar het is nog herkenbaar

Reg. datum: 18 juni 2001
Erg mooi!quote:bjorn schreef op 02 May 2003 @ 10:41:
Eindelijk heb ik een digitale camera kunnen lenen en wat foto's kunnen schieten van mijn ht in wording. Valt nog niet mee, strakke foto's schieten! Niet alles is even scherp, 'k ben blijkbaar niet in staat mijn hand 2 sec. stil te houden
anywayzz, wij zien:
[afbeelding]
Een marantz sr5200, een tweetal b&w 602's en de lcr60s3 center. Dat groene lampje tussen de center en de rechterspeaker is een magnat omega 380 sub. Verder staan er een cdispeler, playstation 2 en dreamcast stof te verzamelen.
Het doek is het befaamde thommydoek van htforum. Dit is, samen met de zwarte stof die ik tegen de muur en plafond gespammen heb wellicht de beste upgrade ooit geweest. Ik had even het idee dat ik een nieuwe projector had!
[afbeelding]
De projector (sony vph 1270qm) en de rest van m'n kamertje. De surround luidspreker is een b&w 601s3.
[afbeelding]
En natuurlijk de software...;)
Als speakerkabel gebruik ik nog de meest goedkope 3 mm speakerkabel die ik nog had liggen (volgende upgrade..)
en dan nog een paar screens van de projector in actie. Het ziet er niet zo goed uit als in het echt, maar het is nog herkenbaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Level 70 Tauren Warrior: [profile]
quote:Mad_Demon schreef op 02 mei 2003 @ 10:10:
Zoals JvS al zei, gewoon een mooi zelfklevend kabelgootje eronder plakken, of je neemt een mooi plintje die je eronder monteert.
Maar zou dit ook ni lossen? Want, zoals je ziet, is de chauffage onder de vensterbank, dus veel warmte... Lost die lijm dan niet? Of is dat echt wel zeer stevige lijm?
Kan je dit ook verkrijgen bij Gamma in België? (Ja ja ja, ben een domme Belg
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.